Aviomiesmatskua?
Onko kaivattusi
37
844
Vastaukset
- Anonyymi
On. 😊
- Anonyymi
Olipas kiva hymy siinä videolla😘
- Anonyymi
Kai hän on kerran on jo naimisissa. Harmi vaan että tykkää kähmiä käsillään muitakin naisia kuin omaansa.
- Anonyymi
Ei ole. 50 ukko käyttäytyy,kuin teini pentu. Uhoaa ja uhkailee. Kengän kuva tulee persauksille.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. 50 ukko käyttäytyy,kuin teini pentu. Uhoaa ja uhkailee. Kengän kuva tulee persauksille.😁
Hyvä, näytä sille! 👠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä riittää. Ei aviomies matskua eikä muutenkaan, edes seurustelu suhteeseen kykeneviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä riittää. Ei aviomies matskua eikä muutenkaan, edes seurustelu suhteeseen kykeneviä
Siksi juuri valitaan tarkasti ihminen keneen haluaa tutustua. Ei koskaan suurta ikäeroa ja jos luonteessa jokin tuntuu olevan pielessä niin se on aina eikiitos välittömästi.
- Anonyymi
On. Hän on ollut naimisissa kerran ja avioliitto kesti useamman kymmenen vuoden ajan.
- Anonyymi
On, mutta minä en naimisiin mene.
- Anonyymi
Niin tässähän kysyttiinkiin sitä onko aviomiesmatskua, mikä ei tarkoita sitä että pitäisi mennä naimisiin. En itsekään halua mennä naimisiin. Yksi kerta riitti.
- Anonyymi
Kyllä mulle kelpaisi miten päin vaan se mies. En tiedä haluaako itse sellaisia.
- Anonyymi
Jos rahaa tulee niin vaimo pysyy.
Suurin osa naisista ikävöi helppoa elämää jonka avioies mahdollistaa. Unohtamatta omaisuudenjakoa, kun saa tarpeekseen.- Anonyymi
Ei kannata yleistää. Millä perustelet että suurin osa noin haluaisi. Jos persoona ei miellytä niin ei ole rahalla mitään merkitystä.
- Anonyymi
Niinpä. Ja moni nainen hankkii itse rahat siihen helppoon elämään. Tervetuloa tälle vuosituhannelle maalaispojatkin!
- Anonyymi
Millä ihmeen vuosisadalla elät? Suurin osa naisistako? Höpö höpö. Tervetuloa tälle vuosituhannelle missä osa miehistä elelee naisten kustannuksella. Ohi on ne ajat kun naiset ainoastaan kotona olivat ja hoitivat kodin ja lapset ja näin ollen se mies oli ainoa kun kotiin rahaa toi. Ihan kokopäivä työstä käy sekin. Voit kokeilla. Aviomies matsku ei ole rahasta kiinni kyllä siinä ihan muut arvot on. Ainakin suurimmalla osalla tai ainakin suytä olidi. On suhde heikolla pohjalla jos raha on ainoa mikä ratkaisee.
Sitten tietää kun on seurusteltu🤔
- Anonyymi
Mistäpä sitä lopulta kenestäkään etukäteen tietää
- Anonyymi
Luulen, että on kovastikkin.
- Anonyymi
Ja jatkan, että minä tyhmä en toiminut ajoissa ja hän on hävinnyt kuin tuhka tuuleen.
- Anonyymi
Minussa vaikeinta on että miten minun lähelleni pääsee. Muuten en tiedä olisinko hyvä aviomies. Naiselle tiedoksi.
- Anonyymi
Kuin taistelisi Tuulta vastaan... Ei saa mitään tarttuma pintaa. Väsynyt ja surullinen. Ehkä näin on vaan tarkoitettu😞.
- Anonyymi
Eikö nainen yhtään vielä päässyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nainen yhtään vielä päässyt?
Ei ole. Jos olisi päässyt niin oltaisiin aviossa.
- Anonyymi
Ei ole. Yrittää saada seksiä somessa ja baareissa kaikilta jotka näyttää peppuaan tai rintojaan tiukois paljastavissa vaatteissa. Ei uskollinen eikä sitoutuvaa sorttia
- Anonyymi
Oih miten ihana mies 😀
- Anonyymi
Laita vaihtoon tommonen äijä. Ihan pentujen touhua
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa vaan varmaksi en osaa sanoa. Ihan toinen juttu sitten se onko saatavissa ja haluaako hän.
- Anonyymi
Jos varattuna tänne kirjoittelee, niin ei ole.
- Anonyymi
On!
- Anonyymi
Ainakin elämänkumppani materiaalia niin hyvässä, kuin pahassakin.
- Anonyymi
Ai se hurmuri. Huoh.
- Anonyymi
Jokaisesta (lähes) voi tulla hyvä aviomies tai vaimo, jos rakastaa toista. Ei ole luonne vikoja, tai voimassa olevia riippuvuuksia.... Ja luonteet sopivat yhteen, joskus jotkut luonteet tuovat toisista pahimmat puolet esiin. Ja tilanteet.
- Anonyymi
Ei kukaan ihminen kestä epäoikeudenmukaista kohtelua. Taitaa moni reagoida samoin tavoin.
- Anonyymi
On siinä varmaan sitäkin, ihmisissä on monia puolia vaikkei niistä kaikille tule välttämättä koskaan käyttöä.
- Anonyymi
Ei ole. Flirttailee kaikille naisille ja jää niitä hypnoottisesti silmiin katselemaan. Saisi olla kokoajan mustia, eikä sellaista jaksa. Hän on niin söpö, että kaikki ihastuvat häneen.
- Anonyymi
Miksi sinä mies sitten esiinnyt toisina täällä vakuuttelemassa omaa arvoasi etkä tapaile niitä lukuisia ihastuneita naisia?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151