Onko kaivattusi

Anonyymi

Aviomiesmatskua?

37

844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On. 😊

• Anonyymi

Olipas kiva hymy siinä videolla😘

• Anonyymi

Kai hän on kerran on jo naimisissa. Harmi vaan että tykkää kähmiä käsillään muitakin naisia kuin omaansa.

• Anonyymi

Ei ole. 50 ukko käyttäytyy,kuin teini pentu. Uhoaa ja uhkailee. Kengän kuva tulee persauksille.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. 50 ukko käyttäytyy,kuin teini pentu. Uhoaa ja uhkailee. Kengän kuva tulee persauksille.😁

Hyvä, näytä sille! 👠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä riittää. Ei aviomies matskua eikä muutenkaan, edes seurustelu suhteeseen kykeneviä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä riittää. Ei aviomies matskua eikä muutenkaan, edes seurustelu suhteeseen kykeneviä

Siksi juuri valitaan tarkasti ihminen keneen haluaa tutustua. Ei koskaan suurta ikäeroa ja jos luonteessa jokin tuntuu olevan pielessä niin se on aina eikiitos välittömästi.

• Anonyymi

On. Hän on ollut naimisissa kerran ja avioliitto kesti useamman kymmenen vuoden ajan.

• Anonyymi

On, mutta minä en naimisiin mene.

• Anonyymi

Niin tässähän kysyttiinkiin sitä onko aviomiesmatskua, mikä ei tarkoita sitä että pitäisi mennä naimisiin. En itsekään halua mennä naimisiin. Yksi kerta riitti.

• Anonyymi

Kyllä mulle kelpaisi miten päin vaan se mies. En tiedä haluaako itse sellaisia.

• Anonyymi

Jos rahaa tulee niin vaimo pysyy.
      Suurin osa naisista ikävöi helppoa elämää jonka avioies mahdollistaa. Unohtamatta omaisuudenjakoa, kun saa tarpeekseen.

• Anonyymi

Ei kannata yleistää. Millä perustelet että suurin osa noin haluaisi. Jos persoona ei miellytä niin ei ole rahalla mitään merkitystä.

• Anonyymi

Niinpä. Ja moni nainen hankkii itse rahat siihen helppoon elämään. Tervetuloa tälle vuosituhannelle maalaispojatkin!

• Anonyymi

Millä ihmeen vuosisadalla elät? Suurin osa naisistako? Höpö höpö. Tervetuloa tälle vuosituhannelle missä osa miehistä elelee naisten kustannuksella. Ohi on ne ajat kun naiset ainoastaan kotona olivat ja hoitivat kodin ja lapset ja näin ollen se mies oli ainoa kun kotiin rahaa toi. Ihan kokopäivä työstä käy sekin. Voit kokeilla. Aviomies matsku ei ole rahasta kiinni kyllä siinä ihan muut arvot on. Ainakin suurimmalla osalla tai ainakin suytä olidi. On suhde heikolla pohjalla jos raha on ainoa mikä ratkaisee.

• Sitten tietää kun on seurusteltu🤔

• Anonyymi

Mistäpä sitä lopulta kenestäkään etukäteen tietää

• Anonyymi

Luulen, että on kovastikkin.

• Anonyymi

Ja jatkan, että minä tyhmä en toiminut ajoissa ja hän on hävinnyt kuin tuhka tuuleen.

• Anonyymi

Minussa vaikeinta on että miten minun lähelleni pääsee. Muuten en tiedä olisinko hyvä aviomies. Naiselle tiedoksi.

• Anonyymi

Kuin taistelisi Tuulta vastaan... Ei saa mitään tarttuma pintaa. Väsynyt ja surullinen. Ehkä näin on vaan tarkoitettu😞.

• Anonyymi

Eikö nainen yhtään vielä päässyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö nainen yhtään vielä päässyt?

Ei ole. Jos olisi päässyt niin oltaisiin aviossa.

• Anonyymi

Ei ole. Yrittää saada seksiä somessa ja baareissa kaikilta jotka näyttää peppuaan tai rintojaan tiukois paljastavissa vaatteissa. Ei uskollinen eikä sitoutuvaa sorttia

• Anonyymi

Oih miten ihana mies 😀

• Anonyymi

Laita vaihtoon tommonen äijä. Ihan pentujen touhua

• Anonyymi

Siltä vaikuttaa vaan varmaksi en osaa sanoa. Ihan toinen juttu sitten se onko saatavissa ja haluaako hän.

• Anonyymi

Jos varattuna tänne kirjoittelee, niin ei ole.

• Anonyymi

On!

• Anonyymi

Ainakin elämänkumppani materiaalia niin hyvässä, kuin pahassakin.

• Anonyymi

Ai se hurmuri. Huoh.

• Anonyymi

Jokaisesta (lähes) voi tulla hyvä aviomies tai vaimo, jos rakastaa toista. Ei ole luonne vikoja, tai voimassa olevia riippuvuuksia.... Ja luonteet sopivat yhteen, joskus jotkut luonteet tuovat toisista pahimmat puolet esiin. Ja tilanteet.

• Anonyymi

Ei kukaan ihminen kestä epäoikeudenmukaista kohtelua. Taitaa moni reagoida samoin tavoin.

• Anonyymi

On siinä varmaan sitäkin, ihmisissä on monia puolia vaikkei niistä kaikille tule välttämättä koskaan käyttöä.

• Anonyymi

Ei ole. Flirttailee kaikille naisille ja jää niitä hypnoottisesti silmiin katselemaan. Saisi olla kokoajan mustia, eikä sellaista jaksa. Hän on niin söpö, että kaikki ihastuvat häneen.

• Anonyymi

Miksi sinä mies sitten esiinnyt toisina täällä vakuuttelemassa omaa arvoasi etkä tapaile niitä lukuisia ihastuneita naisia?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      160
      6586
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      206
      4205
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      487
      2891
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      32
      2794
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2385
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2209
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      149
      1528
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      61
      1400
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1334
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1151
    Aihe