Vaikutat aika turhantärkeältä

Anonyymi

Osaatko pitää lainkaan hauskaa? Oletko tukahduttanut sisäisen lapsesi kokonaan?

16

57

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää aloitus on 99% palstalaisille. :D

• Anonyymi

Tietysti osaan. Et vaan tajua, että ne hauskat viestitkin on usein multa. Olen kameleontti. Kirjoitan mielialan mukaan. Tällä hetkellä oon vituuntunut tuohon aikuisten haukkujaan. Illalla saatan kirjoittaa jotain hauskaa.

• Anonyymi

Jos elämän perusasiat eivät ole olleet kunnossa moneen vuoteen, niin päällimmäisenä ei ole mielessä hauskanpito kenenkään kanssa. Ensin oman elämän asiat kuntoon ja sitten vasta jaksaa muutakin. Etukäteen ei voi tietää kuinka kauan aikaa kaikesta kärsimyksestä selviämiseen menee. Monta vuotta olisi saanut jäädä kokematta sellaisina kuin ne ikäänkuin pakotettiin kokemaan.

• Anonyymi

Komppaan tätä vastausta, juurikin noin ettei hauskanpito ole elämän tärkeimpiä asioita jos on muita huolia.

• Anonyymi

Minä tapoin sen sisäisen lapsen. En ole hauska.

• Anonyymi

En kestä uusia ongelmia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kestä uusia ongelmia

En minäkään kestä monen vuoden raskaiden kokemusten takia. Siksi elämääni, sitten kun on jaksamista tutustua, voi tulla vain sellainen ihminen jonka elämä on kunnossa ja ihminen itse on tasapainoinen ja osaa keskustella asiasta kuin asiasta. En jaksa rasittavia ihmisiä ollenkaan yksityiselämässäni, sellaisia jotka eivät ole hyvinvoivia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään kestä monen vuoden raskaiden kokemusten takia. Siksi elämääni, sitten kun on jaksamista tutustua, voi tulla vain sellainen ihminen jonka elämä on kunnossa ja ihminen itse on tasapainoinen ja osaa keskustella asiasta kuin asiasta. En jaksa rasittavia ihmisiä ollenkaan yksityiselämässäni, sellaisia jotka eivät ole hyvinvoivia.

Vaikka tekisin töitä ihmisiä hoitaen, en jaksa enää yksityiselämässäni hoitaa ketään. Tarvitsen iloa ja naurua elämääni ja molemminpuolista rakastamista ja välittämistä toisiamme kohtaan ja yhteistä vanhuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka tekisin töitä ihmisiä hoitaen, en jaksa enää yksityiselämässäni hoitaa ketään. Tarvitsen iloa ja naurua elämääni ja molemminpuolista rakastamista ja välittämistä toisiamme kohtaan ja yhteistä vanhuutta.

Kiitos mulle tämä sama elämä

Tulkoon ilo

• Anonyymi

Tämä on ikävä palsta. Ei täällä ole tarkoituskaan "pitää hauskaa" täällä Eiköhän kaikkien pyrkimys ole päästä täältä pois. Ei anonyymien ihmisten viihdyttäminen!

• Anonyymi

Hauskuus ja palstan alapää-jutut ovat kaukana toisistaan.

• Anonyymi

Sivusta (ei ap) Komppaan tätä.

• Löffi

Osaan pitää hauskaa itsekseni sekä hyvien tyyppien kanssa :d

• Anonyymi

Alkoholismiko puhuu

• Anonyymi

Voi kuule osaan leikkiä ja hullutella. Aikuisten kesken aikuisten leikkejä ja ihan selvinpäin.

• Anonyymi

Mua naurattaa aina karusellissa.🎠🎡

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      206
      2042
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1207
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      174
      1092
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      782
    7. 70
      781
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      340
      678
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      671
    Aihe