Älä koskaan kuvittele voivasi kävellä mun yli.

Anonyymi

Häviät jokaisen taistelun. Ja siitä pitää moni muukin huolen!
Mieheltä

62

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos naisen edessä makaat on pakko kävellä yli.

    • Anonyymi

      Uuuu mikä kovis. Pysy siellä mutsis kellarissa, ainoa nainen joka sinut huolii.

      • Anonyymi

        Vihaan sitä naista.


    • Anonyymi

      Naisen kirjoittama.

      Ja miks kukaan kaipaaja haluaisi kävellä toisen yli. Eeehei. Olet. Väärässä

      • Anonyymi

        Ei ole naisen kirjoittama, kuten hyvin tiedät ja vaikka kuinka haluat fantasioida jonkun naisen miehenä kirjoittavan ja selittäväsi sillä mitä kummallisemmalta tapahtumat ennen kakkaisten teorioidesi ajanlaskua n kahdenkymmenen vuoden ajalta. Kymmenen miinuspistettä säälittävästä räpeltämisestä. Tuon energian olisi voinut käyttää vaikka oikeisiin ratkaisuihin.


    • Anonyymi

      Oletko varma,että nainen on taistelussa vai onko hänellä jotain asioita hoidettavana😳?

    • Anonyymi

      Kuulostaa einiin terveeltä meiningiltä. Ei ketään voi pakottaa välittämään tai huomioimaan sellaista ihmistä kenestä hän ei pidä. Tuskinpa aloittaja itsekään niin tekisi. Eräskin tapaus sellainen että vanhempaa naista yritetty väkisin saada pitämään itseään paljon nuoremmasta ihmisestä ja sillä saatiin aikaan paljon tuhoa, vain pelkkää tuhoa.

      • Anonyymi

        Jos se nuorempi mies yrittää tulla juttusille, niin tää vanhempi nainen sanoo sille, ettei hän halua olla tekemisissä sen kanssa. Nainen kaipaa itsensä ikäistä vanhempaa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se nuorempi mies yrittää tulla juttusille, niin tää vanhempi nainen sanoo sille, ettei hän halua olla tekemisissä sen kanssa. Nainen kaipaa itsensä ikäistä vanhempaa miestä.

        Puhu rohkeasti omalla sukupuolellasi.


    • Anonyymi

      Ei miehet uhoa näin, pakko olla naisen tekeleitä tää?

      • Anonyymi

        Tottahan toki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan toki

        Ei kannata naisenkaan uhota, siitä voi tulla seuraamuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata naisenkaan uhota, siitä voi tulla seuraamuksia.

        Missä on nainen uhonnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata naisenkaan uhota, siitä voi tulla seuraamuksia.

        Tästä on jo tehty rikosilmoitus. Aloittaja on tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on jo tehty rikosilmoitus. Aloittaja on tiedossa.

        Tästä on jo tehty rikosilmoitus? Eli mielestäsi aloittaja on miehenä esiintyvä nainen ja hän uhkailee tässä ketä- sinuako? Olethan tietoinen, että turhat ilmoitukset kuormittaa järjestelmää ja antaa lisää neuvotteluvalttikortteja?


    • Anonyymi

      miehet nauttivat ääriilmiöistä ja naiset joutuvat leikkimään sellaisia heille

      ilman miehiä naiset ovat rauhallisia

      • Anonyymi

        Se riippuu miehestä, jos löytää mukavan kaverin niin silloin siitä saa iloa elämään. Minä haluan löytää ikäiseni kaverin ja elää hänen kanssaan yhdessä niin kauan kuin elämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se riippuu miehestä, jos löytää mukavan kaverin niin silloin siitä saa iloa elämään. Minä haluan löytää ikäiseni kaverin ja elää hänen kanssaan yhdessä niin kauan kuin elämme.

        Samanikäisyys on tärkein kriteeri kaverille, siitä en jousta yhtään.


      • Anonyymi

        No ei tunnu naisetkaan kovin järkevältä pelinpitonsa kanssa.


      • Anonyymi

        ELI uskonasiat on sivuseikka?


    • Anonyymi

      Jos nyt kuitenkin erottaisit fantasiat todellisuudesta🙈

    • Anonyymi

      Ei tuo kyllä ole miehen puhetta, tuo on uhoajan ja pelkurin puhetta, joka piiloutuu toisten taakse. Voihan ikku ja pokku ja pokkun ikku! :D

    • Anonyymi

      Oli mies tai nainen aloittajana, mutta lapsonen vielä. Meneppäs äidin ja isin tykö kertomaan pahasta mielestä. Se helpottaa!!

      • Anonyymi

        Miksi nainen allekirjoittaisi miehenä? Mietipä vielä uudestaan mikä on todennäköistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nainen allekirjoittaisi miehenä? Mietipä vielä uudestaan mikä on todennäköistä

        Ehkä nämä tällaista julistavat on koko aivopesun uhreja tai aivopesijöitä itse? Tätä samaa disinformaatiota tuutataan tänne tasaisin väliajoin.


    • Anonyymi

      Siis sun tahtos yli, ei siitä ota pirukaan selvää mikä se on. Ja mikä ihmeen selustatukiki sulla vielä pitää olla, ei kai ne sun taustapirus keksi olemattomia sotia.

    • Anonyymi

      Tutti suuhun ja nukkumaan! Pehmolelu kainaloon!

    • Anonyymi

      Minä teen asiat, elämässäni kuten haluan.
      Päätän myös itse, keiden kanssa olen tekemisissä.
      Tuollainen asenne ei toimi koskaan!

    • Anonyymi

      En ajatellut kävellä sinun yli vaan sinun vierellä.

    • Anonyymi

      No niin. Joku nainen heitti mielestään ap:n, olipa törkeä temppu, hehe.

      • Anonyymi

        Olen kuullut, että eräällä julkishallinnollisella kulttuuri- ja opetusalaan liittyvällä organisaatiolla o pahasti mopo karannut hallinnasta ja siellä se keulii maantiellä ilman kuljettajaa, tiedätkö sinä tästä joukkomekastuksesta jotain, he he?


    • Anonyymi

      Piste otsikossa- tyypillä on aina oudot aloitukset.

    • Anonyymi

      Se tais kävellä jo, vai mitä.

    • Anonyymi

      Mä haluaisin jo kävellä sun yli päästä eteenpäin...

    • Anonyymi

      Aijaa, että joukolla yhtä vastaan? Kuulostaa terveeltä

    • Anonyymi

      Taistele yksinäsi. Kävelin sun ohi jo ajat sitten.

    • Anonyymi

      Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa, ahdistelevaa tai muuten kiellettyä Suomen lain nojalla.

      Rosiksessa nähdään!

    • Anonyymi

      Lomps.lomps. alle jäit. Ei näy hiustupsuakaan.lompslomps😃

    • Anonyymi

      Eikö iso organisaatio saa näitä hulluja hiljennettyä millään. Tällaiset viestit on verrattavissa kouluampumisiin. Ihminen on sekaisin ja uhkailee netissä. S24 nyt kulissit kuntoon!

    • Anonyymi

      Näinpä.ja sitten märistään suolikaksneljäviesteistä kun ei välitetä väkivaltaisia edes poistaa. Kyllä tällaisilla sivuilla täytyisi vastuu olla ja jos ei niin sivustot on lakkautettava. Turha on poliisille vinkua viesteistä joita täällä saa avoimesti sensuroimatta ampua. Että oliko asiaa tähän?

      • Anonyymi

        Että seitsemän vuotta on joku saanut tunnistettavasti täällä haukkua,eikä kukaan tehnyt sinä aikana mitään. Nyt sitten hehkutetaan että joo suomikasneljä on julkinen sivu ja lynkkaavatviestit on väärin. Mitä pellejä. Eikö ennemmin tullut mieleen vaan annettiin seitsemänvuottajatkua ja sen jälkeen oli tuomittavaa💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että seitsemän vuotta on joku saanut tunnistettavasti täällä haukkua,eikä kukaan tehnyt sinä aikana mitään. Nyt sitten hehkutetaan että joo suomikasneljä on julkinen sivu ja lynkkaavatviestit on väärin. Mitä pellejä. Eikö ennemmin tullut mieleen vaan annettiin seitsemänvuottajatkua ja sen jälkeen oli tuomittavaa💩

        Suolisivut oli yhtä osallisia että pulinat pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suolisivut oli yhtä osallisia että pulinat pois

        Näin on näreet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että seitsemän vuotta on joku saanut tunnistettavasti täällä haukkua,eikä kukaan tehnyt sinä aikana mitään. Nyt sitten hehkutetaan että joo suomikasneljä on julkinen sivu ja lynkkaavatviestit on väärin. Mitä pellejä. Eikö ennemmin tullut mieleen vaan annettiin seitsemänvuottajatkua ja sen jälkeen oli tuomittavaa💩

        Seitsemän vuoden joukkopsykoosi


    • Anonyymi

      Kävelin jo.🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Hyvää


    • Anonyymi

      Minä teen niin kuin minä haluan. Jos en halua tutustua keneenkään niin ei minua siihen voi pakottaa, eikä sellaista saa tehdäkään.

    • Anonyymi

      Elä silti ala uhkailemaan julkisella palstalla ...

    • Anonyymi

      Hassua vikinää pidät anonyymipalstalla.

      Todellisuudessa istut itkemässä yksin pimeässä.

    • Anonyymi

      Ai, mut jos mä vaik kävelen ohi vilkaisemattakaan. Eikö niin?

    • Anonyymi

      Säälittävä, etkö yksin osannut?

    • Anonyymi

      Voi voi.
      Mielelläni kierrän sinut kaukaa.

    • Anonyymi

      Mun yli on kävelty monet kerrat ja olen hävinnyt useasti, ei innosta taistella, käännyn vaan pois, tappele ihan vaan yksinäsi.

      • Anonyymi

        Ja mua on oikeasti uhkailtu puhelimessakin, en hevillä säikähdä täällä mesoamisesta.


    • Anonyymi

      Tunnustit siis.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe