Miestäsi? Oletko kaikissa suhteissasi ollut pettäjä?
Miksi M nainen petät
30
702
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin mulle, olen sinkku nykyään. En ikinä ole ollut pettäjä koska omakohtaista kokemusta siitä miltä tuntuu tulla petetyksi. Itse en voisi tehdä niin toiselle vaikka suhde olisikin huono.
- Anonyymi
Vale. Petät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vale. Petät
Voi sua... En tiedä keneksi Mnaiseksi minua luulet. Kysymys: Oletko mies joka sai rukkaset? Vai nainen jonka kaivattu on kiinnostunut kyseisestä Mnaisesta ja jota nyt mustissa sukissasi mollaat täällä?
- Anonyymi
En ole ikinä ollut naimisissa... Avoliitossa aikanaan kyllä, enää en sitäkään. Kantsisi varmaan pitää palstasta taukoa kun noin junnaa varmuus toisista anonyymeistä ja heidän henkilöllisyydestä. Mielenterveytesi on selvästi vaarallisilla vesillä. Ihan vaan vinkkinä. Pidä breikki! 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä ollut naimisissa... Avoliitossa aikanaan kyllä, enää en sitäkään. Kantsisi varmaan pitää palstasta taukoa kun noin junnaa varmuus toisista anonyymeistä ja heidän henkilöllisyydestä. Mielenterveytesi on selvästi vaarallisilla vesillä. Ihan vaan vinkkinä. Pidä breikki! 👍
Todisti homman kun poistit vastauksen.
- Anonyymi
Eli nainen. 😁
- Anonyymi
Siis ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ap.
Ap olet säälittävä kun poistailet kommentteja. Osuiko herkkään paikkaan? Älä postaile jos et halua kommentteja. Pidä tauko palstailusta. Tekee sulle enemmän kuin hyvää. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todisti homman kun poistit vastauksen.
Siis ap pois ihan itse, todisti sen ei kerran vaan kahdesti. Ja kohta tämäkin kommentti katoaa ,😂😂😂
- Anonyymi
Olen eronnut joten ei koske minua. En petä suhteessa.
- Anonyymi
Vale. Kaipailit täällä varattuna. Petät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule S ei se sulta pois ole😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule A. Itse olet jokaisen suhteissa pääedellä. Petät itse.
- Anonyymi
Ei kuulu meille.
- Anonyymi
Olen lesbo, petän vain naisia
- Anonyymi
Kenen aloituksessa olen?
M - Anonyymi
se on parempi pettää ihan tyynesti ennenkuin tulee petetyksi, tekee toisellekkin samalla palveluksen ottamalla syntipukin roolin itelleen vaikka kumpiki samallaisia vedättäjiä
- Anonyymi
Juuri näin, aina se joku pitää ottaa hampaisiin ja solvata kunnolla. Onko nyt hyvä mieli ? Tällä kertaa se on M nainen. Mitäs huomiseksi päiväksi keksitään ? Mitä kirjainta aletaan laittamaan joka viestiketjuun ja oikein porukalla ilkeillään ja keksitään kunnon vale tarinat ? No onhan tässä vielä yö aikaa miettiä kenen pää on huomenna pölkyllä ja sitten porukalla nauretaan kun jollakin/ joillakin on paha mieli. Toki se kertoo myös siitä, että palstalla on jutun aiheet vähissä ja tällä menolla häviää ne viimeisetkin lukijat. Öitä.
- Anonyymi
Hanki mies apua
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä 👍
- Anonyymi
Olen hä**nyt toista miestä, joka myös aviossa. Koska se tuntuu niin hyvältä kun hän on sisälläni. Olemme hä**ineet toisiamme 10 vuotta. Rakkaudeksin sitä voisi kutsua. Oma valintani, ei kuulu sulle syyt! Hanki sinä marttakerhon jäsen lisää lankaa ja kudo!
- Anonyymi
Olen ollut sinkku jo vuosia. En edes juurikaan harrasta seksiä, paitsi itseni kanssa. Ei vaan huvita. Kyllähän tuolta kyliltä löytyisi varmaan joku pökkimään, mutta ei kiinnosta enää sellaiset jutut. Haluaisin vaan käpertyä sen yhden ainoan oikean miehen kainaloon vaikka joka ilta koko loppuelämän. t. M-nainen
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta pettäminen, vaan mitä siitä seurasi. Se on kaikilla tiedossa että olit kiusattu ja vainottu, se on väärin. Mutta mitä sen jälkeen tehtiin, se on toinen tarina. Täällä kuitenkin näiden "huorien" (ikävä ilmaisu) kimppuun hyökätään neljästä suunnasta, sosiaalinen asema, huoltajuus, terveys / rikollisuus ja ammatillisesti. Sairaat ihmiset vievät hyvin epätoivoiseen tilanteeseen ihmisiä, sieltä on vaikea päästä pois. Tässä kohtaan olen ongelmanne. Useampi nainen.
- Anonyymi
Tämä on asia, josta minä ja moni muu täällä vikisee vuosia. Tämä on asia joka aiheuttaa niin suurta katkeruutta. Kaikki ei siitä yli pääse. Varsinkin kun osa naisista ei edes ymmärrä että heidän aikaansa en ole edes mukana ollut. Pääsetkö kärryille, tuhosit elämäni, laitoit kokemaan semmoisen paskan, vain näiden sorrettujen naisten takia. Ja itsesi. Ymmärrätkö jo miksi vihaan toimintapataanne. Vielä se kostautuu teille.
- Anonyymi
Kuvia tarvitaan jatkossakin.
Pettämisen voi saada anteeksi ( yleismaailmallisesti) mutta toisen ihmisen jatkuvaa pilkkaamista et tule koskaan saamaan anteeksi.
Pidän siitä huolen. Uskomatonta, mutta totta. Kukakohan täällä pettää....
Se joka syyttää, on itse sheidi.
Missä sun näyttö on?
Mä, kun just en petä, vaikka kuinka huutelet täällä.
Jätän omaan arvooni sut.- Anonyymi
Nää kirjaimet täällä aina riitelee. Monta vuotta jo.
- Anonyymi
Kannattaa miettiä mitä puhuu. Tämä M- nainen on ollut sinkku jo reilu 1,5 vuotta ja seksin harrastamiseen on riittänyt ihan dildo ja klitoriskiihdyttimet. Kaipaan ikäistäni J- miestä. Itse en ole koskaan pettänyt, Jiistä en tiedä. T: M- nainen
- Anonyymi
En petä . Koska en rakasta sitä. Minä oon aika ihana mutta se on mun asiani. En pidä seksistä ,,,,,
,,- Anonyymi
pidän aivan sikana kaikista pidoistani, ja dioistani, niistä pidän.PISTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÄIVY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=euAdYzaOUVA
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407895Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251980- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822