Onko kauniina naisena helpompaa

Anonyymi

Kuin rumana? Miksi?

23

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kun en ole ruma koskaan ollut, mutta kauneus ei kyllä takaa elämän helppoutta tai onnea tai mitään muutakaan

    • Anonyymi

      Rumana on tottunut siihen irvailuun jne.

    • Anonyymi

      Kauneudesta on epäilemättä hyötyä, jos osaa käyttää sen fiksulla tavalla hyödykseen, saa enemmän tilaisuuksia. Kaunis ihminen voi myös pitää hyvää kohteluaan jonain maailmassa vallitsevana tilana, eikä ymmärrä ettei kaikkia kohdella samalla tavalla. Kaunis ihminen pärjää työelämässä paremmin ja kohtaa enemmän potentiaalisia kumppaneita.

      • Anonyymi

        Totta. Ruma taas pitää huonoa kohtelua ihan normaalina, kun ei ole muunlaista tottunut saamaan. Kauniilla on enempi mahdollisuuksia työelämässä, ruma karsiutuu jo haastattelussa ulkoisten tekijöiden takia. Ja kuka nyt ruman kans rupeis seurustelemaan, kun on nättejä ja kauniita naisia olemassa.


    • Anonyymi

      Ruman on panostettava enemmän sisäiseen, se on työlästä eikä välttämättä lyö leiville.

      • Anonyymi

        Mutta eihän kaikki miehetkään ole komeita. Jokaiselle löytyy joku ulkonäöstä huolimatta. Toki jos olet ruma ja haluat kauniin/ komean puolison, niin se voi olla haastavampaa...ei silti mahdotonta. Jotkut arvostavat sisäistä kauneutta enemmän, sillä sehän on totuus, että aika ei anna armoa kenellekään ja ulkokuori rapistuu...jos rakennat tulevaisuutta pelkästään sen varaan, olet heikoilla


    • Anonyymi

      Kaunis nainen menettää enemmän kun on enemmän saanutkin. Toisaalta kaikki se mitä ulkonäöllä saa on pääasiassa turhaa. Ulkonäöllä saa huomiota ja parisuhteen helpommin. Mutta entäs jos onkin kyseessä kristitty? Et kaipaa huomiota etkä parisuhdetta kuin yhden kanssa. Kaipaat rakkautta, mutta ei kukaan rakasta aidosti pelkkää ulkokuorta. Se rakkauden löytäminen on Jumalan käsissä, myös ulkoisesti kauniilla. Miehen kommentti.

      • Anonyymi

        Niin, kauniilla ulkonäöllä saa miehiä kyllä helpommin, mutta siinäkin on huonot puolensa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että niin vapaat kun varatutkin haluavat saada minut sänkyyn ja hyvä ulkomuoto vetää puoleensa pelimiehiä. Muutaman kerran olen haksahtanut pelimieheen ja nenillehän siinä saa kauniskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kauniilla ulkonäöllä saa miehiä kyllä helpommin, mutta siinäkin on huonot puolensa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että niin vapaat kun varatutkin haluavat saada minut sänkyyn ja hyvä ulkomuoto vetää puoleensa pelimiehiä. Muutaman kerran olen haksahtanut pelimieheen ja nenillehän siinä saa kauniskin

        Minkälainen ihminen kehuu itseään. Luulis että on raskasta tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ihminen kehuu itseään. Luulis että on raskasta tuollainen.

        Ei minulta tämä kommentti vaikka paheksunkin kaikkea tätä itserakkautta jonka vuoksi ihmiset itseänsä kuvaavat ja laittavat. Oman ulkonäkänsä "laadun" voi tiedostaa olematta siitä liioin ylpeä ja sen vuoksi ylimielinen.
        Jos tosissaan haluaa sen yhden ja ainoan kumppanin, niin rakkaus tulee ottaa kirjaimellisesti helvetin vakavasti. Siten että oman sielun pelastuminen tulijärvestä riippuu siitä kenen kanssa alkaa ja mihin. Ihminen saa syntinsä anteeksi Jeesukselta, mutta aina on vaikeampi katua mitä enemmän rikkoo Jumalaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ihminen kehuu itseään. Luulis että on raskasta tuollainen.

        Totuus nyt vain on totuus 🙂 mikä siinä noin närästää jos minä tiedän olevani kaunis


    • Anonyymi

      Jokainen nainen voi olla ulkoisesti vähintään nätti, tai kauniskin. Itsensä hoitamista, urheilua, hyvä hiusleikkaus, hyvä ruokavalio, kivat vaatteet. Ennen kaikkea sisäistä voimaa, haluan, pystyn jos tahdon. Toiset arvostaa enemmän muuta, ja kauneus on katsojan silmässä. Kulttuurissa, kauneusihanteissa. Se mikä on kaunista, jokainen päättää itse.

      • Anonyymi

        Ei se aina mene noin, joskus voi kasvoiltaan olla ruman näköinen, silloin on ihan sama mitä yrittää tehdä, rumalta näyttää siltä. Jokaisella on oikeus pukeutua haluamallaan tavalla, pääasia ett itse viihtyy vaatteissaan, sama juttu hiusten kans, ei tarvi näyttää samalta kuin muutkin. Mulle on sanottu vaatteista ja se on vienyt ilon ja halun katsella uusia vaatteita itselleni, kun vaatemakuni on kuulema huono. Hiuksiakin on kritisoitu, ne leikkautan ja laitan yhä oman tahdon mukaan. En mä tuolle itseään täydellisenä naisena pitävälle mennyt laukomaan totuuksia hänen tavastaan pukeutua, hän tykkää esitellä kroppaansa, voisi pukeutua kyllä vähän tyylikkäämminkin, nyt näyttää vaan melkoisen tyrkyltä, mutt kerran tykkää pukeutua noin, niin sitten tekee niin, mun ei tarvi kuitenkaan pukeutua samaan tyyliin ollakseni hänelle mieliksi. Jos en tälläisenä kelpaa, niin sitten en kelpaa.


    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä, että jokaisessa on jotain kaunista niin sisältä, kuin ulkoa. Mutta.. Olen sitä mieltä, ja tästä olen yhdelle tytölle sanonut, elämä ei ole helppoa sievänä, koska ihmiset on kateellisia ja niitä kohdellaan naisten toimesta huonosti, täytyy olla hyvä itseluottamus! Olen nähnyt tosi paljon niin työpaikalla kuin muualla, että sievät ihmiset joutuu monesti naisten kiusatuksi, mutta miehet toki käyttäytyy erillä tavalla. Mutta kaikesta selviää, hyvällä itsetunnolla! Ulkonäkö on silti täysin sivuseikka parisuhteissa!

      • Anonyymi

        Kyllä ne nätitkin naiset osaa olla melko vittumaisia toisia naisia kohtaan, osaavat haukkua toisia naisia, ruotivat toisten ulkonäköä melko ronskisti. Itse ovat koko ajan kerjäämässä kehuja ulkonäöstään, koska tarvitsevat jatkuvaa itsetunnon pönkitystä ja jotkut heistä kuvittelevat oikeasti kaikkien miesten olevan kiinnostuneita yksistään ja pelkästään heistä. En kyllä itse rupeaisi enempää pönkittämään nätin naisen itsetuntoa, ei se nätti nainen pönkitä vuorostaan muiden itsetuntoa, ei se kuulu hänen tehtäviin, mutt hän saattaa sanoa mitä vikaa jonkun toisen naisen ulkonäössä on, ihan vaan ettei se ressukka luule liikoja itsestään.
        Ulkonäköhän se eniten merkitsee parisuhteessa, siihenhän ensimmäisenä kiinnitetään huomiota, kyllä se nätti nainen kiinnostaa enemmän kuin ei-nätti nainen.


    • Anonyymi

      Riippuu miten asiat kokee

      • Anonyymi

        Kauniit saavat pelätä raiskaajia


    • Anonyymi

      No tietysti on. Tyhmä kysymys. Sama pätee miehiin. Ulkonäkö on kevyesti elämän tärkein ominaisuus, jonka ympärille kaikki muu rakentuu. Maailma on vain pinnallinen paikka, siitä ei pääse mihinkään.

    • Anonyymi

      Hetken hän kukoistaa ja laihuus voi olla pysyvää.

    • Kauneus on nim.omaan katsojan silmässä.
      Ei ole mitään yleispätevää kauneus määritelmää, jonka mukaan sut luokiteltaisi nyt virallisesti kauniiksi.
      Nainen voi olla kaunis ja seksikäs, tai vain kaunis, mutta ei vetovoimainen, tai sitten vain seksikäs, mutta ei välttämättä mikään kansikuva tytsi etc.
      On siis vaarallista tituleerata itseään kauniiksi, kun sen määritelmän tekee kuitenkin se, kuka sinua katsoo/ kemiaasi aistii....
      Musta, (sanotaanko) viehättävä nainen tuntee itsensä, on sinut omalla iholla, on miellyttävä-lähestyttävä ihmisenä, empaattinen, symppis, fiksu, hyvä keskustelija, toiset huomioonottava, aurinkoinen persoona.
      Tosi kiva, jos vielä ulkonäkö vetoaa juuri siihen henkilöön, kuka kanssasi on tekemisissä, niin napakymppi yes, mutta pelkällä ulkokuorella ei saa kuin tyhjän arvan.

      Tiedän kokemuksesta ettei ulkoisilla avuilla saa mitään aitoa, syvää, mahtavaa.
      Lähinnä hännystelijöitä, kiipijöitä, "kavereita", kiimaisia ukkoja nilkkoihin pyörimään.
      Jokainen nainen kaipaa rakkautta, itsenään hyväksytyksi tulemista, sitoutumista, uskollisuutta, hyvää-tasapainoista parisuhdetta.
      Nämä ihmisen perustarpeet eivät katso millainen on naamataulu , vyötärö, perse, onko pantava, vaan ihan jokaisen oikeuksia tässä elämässä.
      Miehet saisivat oikeasti hävetä, kuinka halveksivasti naisia lokeroivat.
      Oletko mies itse esim. pantava, hyväperseinen, sickpäkkinen adonis, jota vois "ehkä" sutasta? Nauretaan sitten tyttöjen kanssa jälkeenpäin, kuinka pienimunainen olit etkä selkeästikkään tajua, mitä sana MAKUUHUONE tarkoittaa...
      HÄVETKÄÄ OIKEASTI ja miettikää, miltä tuntuu olla ainainen objekti, niin kuin naiset ovat syntymästään asti tuomittu olemaan.

    • Anonyymi

      Jos olet vähänkin viehättävä sinun täytyy olla tyhmä ja kaikki mitä olet saannut on ulkonäkösi ansiota eikä se että olet pätevä.

      • Anonyymi

        Juuri näin.

        Miten se pätevyys poistuukin heti, jos on mukiinmenevä daami ulkoisesti?
        Heti saat kaiken "ilmaiseksi" vähän kun jaksat vaan räpyttää- lyhentää hameen helmaa.
        Olet kuin maskotti ilman mitään järkevää aivotoimintaa, eikä kukaan ota edes tosissaan, kun eihän nätti nainen voi olla älykäs.
        Suurimmat kanat olen kyllä itse bongannut juurikin näistä "ei niin viehättävistä", jos näin rumasti saa todeta.
        Meitä on joka lähtöön; tyhmiä kauniita, kauniita älykköjä, taviksia with no brains, fiksuja peruspallinaamoja, you name it.
        Ollaan sitten ulkoisesti minkä näk.tahansa, niin meissä kaikissa on kauniita asioita. Ei unohdeta sitä tässä pinnallisessa maailmassa, eihän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.

        Miten se pätevyys poistuukin heti, jos on mukiinmenevä daami ulkoisesti?
        Heti saat kaiken "ilmaiseksi" vähän kun jaksat vaan räpyttää- lyhentää hameen helmaa.
        Olet kuin maskotti ilman mitään järkevää aivotoimintaa, eikä kukaan ota edes tosissaan, kun eihän nätti nainen voi olla älykäs.
        Suurimmat kanat olen kyllä itse bongannut juurikin näistä "ei niin viehättävistä", jos näin rumasti saa todeta.
        Meitä on joka lähtöön; tyhmiä kauniita, kauniita älykköjä, taviksia with no brains, fiksuja peruspallinaamoja, you name it.
        Ollaan sitten ulkoisesti minkä näk.tahansa, niin meissä kaikissa on kauniita asioita. Ei unohdeta sitä tässä pinnallisessa maailmassa, eihän..

        Veit sanat näppäimistöltäni. Ikävä se on todeta että tiede sen todistaa että kauniit ihmiset ovat myös keskivertoa älykkäämpiä. Joten kauniit on pakko tunkea sinne maanrakoon (todeta tyhmäksi, puhua pahaa, keskittyä hänen virheisiin) keinoja kaihtamatta että itsellä on jotain mahdollisuuksia. Ihmismieli on erittäin kummallinen ja tulen tätä järjenjuoksua ihmettelemään varmaan koko loppu elämäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe