Ihmeellinen suhde.

Anonyymi

En tiedä kuuluuko tänne vai muualle.

Mulla on takana vähän kimurantti suhde. Olen varattu ja vajaa vuosi sitten tutustuin ikäiseeni 50 v eronneeseen naiseen. Suhde oli kovin erikoinen on/off tyyppinen.

En ole aiemmin kokenut tai tavannut mitään tämän kaltaista kaikessa erikoisuudessaan. En tiedä olinko minä syy vai mistä nämä kokemani tilanteet johtui.

Ex-partnerini/ystäväni luonteen piirteitä oli:

- saattoi vaihtaa moodia läheisestä ota-minut-lähelle fiiliksestä mene-pois, liki kesken lauseen

-puuskan ilmetessä antoi tulla täysilaidallisen kritiikkiä ilman minkäänlaista estoja

- läpsäytti/löi avokämmmenellä kasvoille/poskelle (tapahtui kerran) ja kun otin tapahtuneen puheeksi loukkaantui syvästi.

- saattoi olla eilen empaattinen, hellä, rakastavainen ja huomenna pisti suhteen katkolle ja viikon päästä pyysi kahville/syömään/sieltä kotiinsa ja kotona se johti rakasteluun ihanaan yhdessäoloon.

-Saattoi seuraavana päivänä kieltää koskemasta ja vaatia istumaan metrin päässä.

- Saattoi tokaista illalla "tänään on turha odottaa seksiä " ja kun kävimme nukkumaan oli yllättynyt miksi minulla on yöpuku päällä ja lopulta rakastelimme hänen aloitteesta.

Saattoi rakastelun jälkeen nyyhkyttää "kyllä mä sua rakastan.." ja seuraavana päivänä kielsi tunteensa, kielsi rakastaneensa ketään aiemmissakaan parisuhteissaan, ex miestään yms.

Kun tapasimme (joko muuten vain tai tauon jälkeen) , hänen aloitteesta, en saanut halata tai koskea ennen kun hön antoi luvan. Lupaan saattoi mennä 10 - 30 min.

Toisinaan esim kaupassa tuli vähän yllättäen aivan liki ja pyysi hyväilemään/silittämään peppua hellästi tai painautui liukuportaissa liki ja suuteli hellästi tai jopa intohimoisesti.

Kun minusta alkoi tuntumaan että olen rakastettu, haluttu tiesin, opin pelkäämään, että kohta pohjoistuuli puhaltaa, jäälohkareita tippuu ja suhteen loppukin sillä erää saattoi olla, lähellä.

Vaati suhteemme muuttumista viralliseksi, yhteen muuttamista tai edes asiaa pohtimaan ja kun kerroin pohtivani ja olevani valmis alkaa rakentamaan parisuhdetta, hän käänsi kelkkansa. Ennen kelkankääntöä rohkaisi, tuki ja tsemppasi pääsemään irti vanhasta suhteesta.

Kun lopulta hermostuin ja läksin hänen luotaan pois, hän katkaisi/lopetti suhteemme, ei suostunut sovittelemaan ja liene palasi/on palaamassa n 2 kk tuon jälkeen exänsä luo... Olivat eronneet vuosia sitten mutta lasten kautta yhteyksissä.

Miksi jaksoin suhdetta? ihan siksi että ne hellät hetket, huomio, empatia rakkauden tunteet ja tunnustukset oli jotain sellaista huumetta minulle jota tarvitsin tuohon elämän tilanteeseen, jota en saanut/saa.

Suhde kesti taukoineen n 8 kk. puolet ajasta suhde oli tauolla. Tauot olivat noin kuukauden mittaisia. Tapailimme joka toinen viikko (jos suhde ei ollut tauolla) kun hönen lapset olivat ex miehellään.

Loppuajoilla mietin tulisiko ottaa mt-asiat/terapia puheeksi hänen kanssaan. Suhde loppui ennen kuin otin puheeksi.

Valitti toisinaan masennuksesta ja tyhjyyden tunteesta.

Tunteet vaihtuivat hellästä ärtymykseen tai jopa vihaan liki ilman syytä ja varoitusta.

Joku noita edellämainittuja ilmiöitä taoahtui yleensä vähintään kerran kun vietimme aikaa yhdessä.

Mikä häntä, minua ja meitä vaivasi?

Tiedän, olen varattu ja mitä tein, ei ole ollut oikein. Mun tekoihin on taas omat syyt joita työstän tahollani.

1

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Häntä vaivasi epävakaapersoonallisuus. Paljon yhteistä narsistisuuden kanssa ja on nimenomaan tuommoista toisilla ihmisillä pelailua. Pysy erossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe