Lieksan lehden outo pääkirjoitus

Anonyymi

Kylläpäs oli demokratian väheksntää Mölsältä taannoin Lieksan lehdessä. Ihmetteli, että valtuuston kokouksessa oikein äänestettiin henkilövalinnosita. Tapana on kuulema se, että päättäjät valitaan puolueiden ehdotusten ja ryhmien sopimusten mukaan läpihuutojuttuna. Heitän Mölsälle kyssärin, miksi sitten valtuuston kokousta ylipäätään tarvitaan. Lieksan lehdelle ja Ilmoitustaululle voitaisiin pistää valinnat ilman kokousta.. Lopputulokseen en ota kantaa, mutta avoimuutta kannatan.

20

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mölsä jää (onneksi) eläkkeelle ensivuonna. Jos alkaisi vain pikkuhiljaa väistymään ettei kieli kulu liikaa herrain nuolennasta.

      • Anonyymi

        Taas on mielensäpahoittajat lukeneet lehteä ylösalaisin.


      • Anonyymi

        Minun piti lukea se pääkirjoitus uudelleen, kun en muistanut tarkkaan. En havainnut siinä mitään kummallista. Tosin muutamille poliitikoille oli "terveisiä".
        Voidaan siis todeta, että se kirjoitus meni maaliin, ainakin siltä osin. Kyllähän siitä nyt kannattaa jo närkästyä.


    • Anonyymi

      Samaa on kuule ihmetellyt moni. Läpihuutojuttu vai valtuuston arvokas kokous, jossa saa keskustellakin kuntalaisten kuullen?

    • Anonyymi

      Ei kai hävinnyt taas nillitä.

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä lukemaasi?


    • Anonyymi

      Reijo Kortelainen osaa kohta sanoa, kuinka monta miljoonaa euroa tämäkin demokraattinen temppu maksoi?

    • Anonyymi

      Hävinnyt nillittää edelleen😂

      • Anonyymi

        Reke on jo hävinnyt pelinsä. 👏🤣


    • Anonyymi

      No joo, ei se Mölsä mitään edistystä lieksalle haluakaan. Pelkästään tietää sen rikkaitten ja valtaapitävien kerman piirit tuntee, millään muulla väliä kuin ajaa niiden asiaa.

      • Anonyymi

        Just niin!


      • Anonyymi

        Kyllä LL lapsien asioita ja vanhuksiin liittyviä juttuja on ollut. Aika rajoittunut uutisointi olisi jos pelkästään ns. Lieksan kermasta juttuja olisi.


    • Anonyymi

      Jokainen kuitenkin yrittää parhaansa.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen vimma on päätoimittajaa haukkua? On ihminen paikallaan, mitä pahaa on tehnyt? Miksi ollaan eläkkeelle laittamassa? Ei kai hän ole lähelläkään eläkeikää, kyllä hän sitten lähtee, kun aika on. Toivottavasti ei vielä kohtakaan.

      • Anonyymi

        Lieksan rikkaitten äänitorvi.


      • Anonyymi

        Muistelen että hän itse puhui ensi keväästä tai kesästä. Alkakaahan raapustella hakemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelen että hän itse puhui ensi keväästä tai kesästä. Alkakaahan raapustella hakemuksia.

        Uusi päätoimittaja on tiedossa ja on mies.


    • Siitä vaan kaikki päätoimittajan arvostelijat opettelemaan lehdentekoa! Arvostelijan osa on helppo, kai teiltä muukin käy kuin vettä valaen. Sanoisin että kateellisten kylä on Lieksa ,poistuin jo aikoja sitten.

      • Anonyymi

        Päätoimittaja sanelee toimittajille, mikä on lehden linja uutisoinnissa. Lehti mainostaa, että on 'puolueeton paikallislehti'. Ei siltä vaikuta.
        Tutkivaa journalismia kuntalaisten eduksi ei osata tai haluta tehdä. (meidän jotka itseasiassa maksamme päättäjien palkan)!! Jutut tahtoo olla vain pöhinää ja hulinaa, että kaikki olisi muka hyvin kunnassa?
        Päätoimittaja laulaa Kepun lauluja ja se nähtävästi estää nyt totuuden kertomisen GFN Lieksa 'mustan kullan' tehtaan toimimattomuudesta ja kaupungin päätöksistä ja rahallisista menetyksistä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätoimittaja sanelee toimittajille, mikä on lehden linja uutisoinnissa. Lehti mainostaa, että on 'puolueeton paikallislehti'. Ei siltä vaikuta.
        Tutkivaa journalismia kuntalaisten eduksi ei osata tai haluta tehdä. (meidän jotka itseasiassa maksamme päättäjien palkan)!! Jutut tahtoo olla vain pöhinää ja hulinaa, että kaikki olisi muka hyvin kunnassa?
        Päätoimittaja laulaa Kepun lauluja ja se nähtävästi estää nyt totuuden kertomisen GFN Lieksa 'mustan kullan' tehtaan toimimattomuudesta ja kaupungin päätöksistä ja rahallisista menetyksistä!!

        Testasin totuuden kirjoittamista GFN uutisoinnista jo vuonna 2019. Silloin eivät vinkkiäni ymmärtäneet, ei niin toimittaja, kun ei myöskään päätoimittaja. Heiltä puuttui osaaminen perehtyä pyrolyysinesteeseen ja lehdessä kirjoitettiin kaikki "huuhaa", mitä savolainen syötti lehden toimitukselle omasta "bioöljystään".

        Turha odottaa asiantuntevaa ja rehellistä artikkelia Lieksan Lehdeltä Kevätniemen jalostamosta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe