sanomahdet painettiin paperille
vietämme onnellista sanomalehtien papereiden päivää
kaikille papereille hyvää menestystä!
hyvää sanomalehtien paperin päivää
5
197
Vastaukset 5
- Anonyymi
Juon aamukahvini selaamalla lehteä, en tiirailemalla puhelimen ruutua. Näin teen, niinkauan kuin siihen kykenen.
- Anonyymi
Olen juonut aamukahvini vaimon kanssa yli 10 vuotta tabletin avulla enkä sanomalehdestä.
Samassa tabletissa monta lehteä ja muita uutisia. Mahtuu hyvin pöydälle kummankin lehdet eli tabletit ja uutiset on uusia eikä vanhoja.
Ja sanomalehti tulee joka paikkaan missä minä ja tabletti olen, vaikka ulkomaille.
Kannattaa kokeilla. En ole katunut että vaihdoin. Ja tulee paljon halvemmaksi kuin sanomalehti paperisena. En oikeastaan tajua, miksi joku vielä tilaa paperisena lehden.
- Anonyymi
Paperinen sanomalehti saastuttaa paljon enemmän kuin digilehti. Ei puuta pidä kaataa mokomaa kertakäyttöä varten enää nykyään.
- Anonyymi
Ei se ole pelkkää puun väärin käyttöä. Mustetta käytetään. Energiaa käytetään. Kuljetukset saastuttavat. Käytetyn paperin puhdistaminen saastuttaa. Pihojen roskikset täynnä sanomalehdistö. Kaoliinia kaivetaan ja kuljetetaan turhaan.
Ilmaiset paoerimainokset eivät ole ilmaisia. Tuotteen hinnassa ne on. Värikkäät mainoslehdet sisältävät vielä enemmän mustetta.
Pitäisi viettää sanomalehden iloisia hautajaisia. Sanomalehti on ollut tärkeä, mutta ei enää.
- Anonyymi
.... kaikille papereille hyvää menestystä!....
Tulee mieleen oikeastaan vessapaperi, jolle voi toivottaa hyvää menestystä. No ehkä myös muut pehmopaperit ja kai ne lahjapaperit pitää hyväksyä.
Sanomalehtipaperia voi kiittää hyvästä elämän työstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501