hyvää sanomalehtien paperin päivää

Anonyymi

sanomahdet painettiin paperille

vietämme onnellista sanomalehtien papereiden päivää

kaikille papereille hyvää menestystä!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juon aamukahvini selaamalla lehteä, en tiirailemalla puhelimen ruutua. Näin teen, niinkauan kuin siihen kykenen.

      • Anonyymi

        Olen juonut aamukahvini vaimon kanssa yli 10 vuotta tabletin avulla enkä sanomalehdestä.

        Samassa tabletissa monta lehteä ja muita uutisia. Mahtuu hyvin pöydälle kummankin lehdet eli tabletit ja uutiset on uusia eikä vanhoja.

        Ja sanomalehti tulee joka paikkaan missä minä ja tabletti olen, vaikka ulkomaille.

        Kannattaa kokeilla. En ole katunut että vaihdoin. Ja tulee paljon halvemmaksi kuin sanomalehti paperisena. En oikeastaan tajua, miksi joku vielä tilaa paperisena lehden.


    • Anonyymi

      Paperinen sanomalehti saastuttaa paljon enemmän kuin digilehti. Ei puuta pidä kaataa mokomaa kertakäyttöä varten enää nykyään.

      • Anonyymi

        Ei se ole pelkkää puun väärin käyttöä. Mustetta käytetään. Energiaa käytetään. Kuljetukset saastuttavat. Käytetyn paperin puhdistaminen saastuttaa. Pihojen roskikset täynnä sanomalehdistö. Kaoliinia kaivetaan ja kuljetetaan turhaan.

        Ilmaiset paoerimainokset eivät ole ilmaisia. Tuotteen hinnassa ne on. Värikkäät mainoslehdet sisältävät vielä enemmän mustetta.

        Pitäisi viettää sanomalehden iloisia hautajaisia. Sanomalehti on ollut tärkeä, mutta ei enää.


    • Anonyymi

      .... kaikille papereille hyvää menestystä!....

      Tulee mieleen oikeastaan vessapaperi, jolle voi toivottaa hyvää menestystä. No ehkä myös muut pehmopaperit ja kai ne lahjapaperit pitää hyväksyä.

      Sanomalehtipaperia voi kiittää hyvästä elämän työstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe