Uusi Prisma

Anonyymi

Mikkeliin kaavaillaan uutta Prismaa veturintallien läheisyyteen tavaraterminaalien tontille. 7,5 hehtaarin alueelle tuleva uusi Prisma on vain huutoetäisyyden päässä nykyisestä Prismasta

59

3192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kun luulin että auto- ja hypermarkettien paikka on ollut kaavoituksessa vähän kauempana ydinkeskustaa ja asutusta. Vaikka rakentamisen työllistävä vaikutus suuri, niin paikka huono. Heikentää satamalahden kehittämistä. Jos rakentaa maan alle, niin ok :) Miksi Suur-Savo tarvitsee kaiken kaupan paikkakunnalta? Monopoliasemaa ei pitäisi tukea vaan luoda myös pienyrittäjille mahdollisuus sekä muille ketjuille. Nyt uudet poliitikot hieromaan aivonystyröitä.

      • Anonyymi

        Tuo pienyrittäjille annettava mahdollisuus narina on aivan paskaa ininää! Kuka sinne pystyy mitään rakentaa, persaukisia kaikki ! Suur- Savo pystyy rakentaa ja kehittää aluetta ja työllistämään ison joukon alan ammattilaisia, sen tehnyt jo kymmeniä vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pienyrittäjille annettava mahdollisuus narina on aivan paskaa ininää! Kuka sinne pystyy mitään rakentaa, persaukisia kaikki ! Suur- Savo pystyy rakentaa ja kehittää aluetta ja työllistämään ison joukon alan ammattilaisia, sen tehnyt jo kymmeniä vuosia.

        Valitettavasti.
        Osulan mahti ei ole hyväksi, vaikka se siltä näyttää.

        Monopoli on monopoli, vaikka sillä olisi eskortti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti.
        Osulan mahti ei ole hyväksi, vaikka se siltä näyttää.

        Monopoli on monopoli, vaikka sillä olisi eskortti.

        Kyllä minä ainakin olen tyytyväinen Osulan kauppoihin, ruokaa saa ja paljon muutakin tarpeellista.


      • Anonyymi

        Ai veronmaksajien rahoillako meinasit sataman valmiiksi rakentaa? Yksi viisikymmnetämiljoonaa ei siihen hommaan riitä. Sitä pankkia ei Mikkelissä ole, joka miljoonan kituvalle kivijalkayrittäjälle lainaa.


      • Anonyymi

        Rakentaminen ei ole enää aikoihin työllistänyt suomalaisia, saati mikkeliläisiä että saataisiin verotulot. Tästä tosiasiasta huolimatta jatkuvasti puhutaan rakentamisen eduista Mikkelin talouteen. Miksi???? Ja miten on laskettu uudesta Prismasta saatava elinvoima kaupungille ja sen talouteen?? Ei täällä ole asiakkaina yhtään enempää väkeä kuin ennenkään, samat mummot ja papat, joiden eläkkeillä ei elinvoimaa rakenneta. Eikä tänne kukaan muuta sen takia että on uusi Prisma!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pienyrittäjille annettava mahdollisuus narina on aivan paskaa ininää! Kuka sinne pystyy mitään rakentaa, persaukisia kaikki ! Suur- Savo pystyy rakentaa ja kehittää aluetta ja työllistämään ison joukon alan ammattilaisia, sen tehnyt jo kymmeniä vuosia.

        Joop joo, että S-Mikkeli saa laajaa kannatusta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakentaminen ei ole enää aikoihin työllistänyt suomalaisia, saati mikkeliläisiä että saataisiin verotulot. Tästä tosiasiasta huolimatta jatkuvasti puhutaan rakentamisen eduista Mikkelin talouteen. Miksi???? Ja miten on laskettu uudesta Prismasta saatava elinvoima kaupungille ja sen talouteen?? Ei täällä ole asiakkaina yhtään enempää väkeä kuin ennenkään, samat mummot ja papat, joiden eläkkeillä ei elinvoimaa rakenneta. Eikä tänne kukaan muuta sen takia että on uusi Prisma!!

        Eläkeläiset pyörittävät Suomen kulutustaloutta eniten, rahaa on kälytettävissä enemmän kuin työssäkäyvillä perheillä. Suuret ikäluokat ovat taas kerran hyvällä asialla!


    • Anonyymi

      noniin no, höö hienoo. mikkeli on niin kamalan elinvoimanen kasvukeskus, ja täältä ei saa vielä läheskään kaikkee mitä ihminen ihan välttämätä tarvii!

    • Anonyymi

      Tulee lähemmäksi Urpolan Lidliä. Prisman kosto Lidlin laajentumiselle Lähemäelle.

      • Anonyymi

        Mutta samalla paskoo omaan pesäänsä. Setrin S-marketista tulee tietysti joku nopean ruokailun bulkkipaikka😳


    • Anonyymi

      Nykyinen Prisma on vuokratilaa Keskolta joka aikanaan meinasi Anttilaa siihen Prisman tiloihin. Ei kannata paljon kilpailijalle maksella vuokraa, siksi oma talo.

      • Anonyymi

        Höpö, höpö ja höpö. Omistavat kiinteistön puoliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö ja höpö. Omistavat kiinteistön puoliksi.

        Ei muuten omista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten omista

        Onko sillä väliä omistaako vai ei. Kaikkea ei tarvii omistaa, kuten naapurin ihanaa rouvaa. Asioita voi myös lainata.


    • Anonyymi

      Millon tulee? Pääsiskö kassaksi?

      Puuilo vois muuttaa vanhaan prismaan. Paljon hyvää tavaraa halvalla.

      • Anonyymi

        Vähän vaikea keksiä sellaista firmaa, mikä tarvitsee koko sen tilan minkä Prisma nyt täyttää. Ikea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikea keksiä sellaista firmaa, mikä tarvitsee koko sen tilan minkä Prisma nyt täyttää. Ikea?

        Jos lappeen rantaan ei saatu Ikeaa, niin miten sitten Mikkeliin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lappeen rantaan ei saatu Ikeaa, niin miten sitten Mikkeliin...

        Hyvä Osuuskauppa! Mahtavaa kun rakentavat uutta.


      • Anonyymi

        Riippuu minkä kokoset tissit löytyy paidan alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lappeen rantaan ei saatu Ikeaa, niin miten sitten Mikkeliin...

        K -auto siihen tulloo.


    • Anonyymi

      Pääseekö Pulla-Ulla uuteen prismaan vahtiin leipiä ja pullia?

      Tekeekö sen mieli k..kk..kassaksi kuitenkin?

      • Anonyymi

        Riippuu tisseistä


    • Anonyymi

      SuurSavo sitten kyllästyi lopullisesti graaniin ja citymarkettiin naapurissa. Hieno homma. 👍
      Onhan tuo Graanin kauppa jo aikansa elänyt.

    • Anonyymi

      Mikkelin koko satama alue on täysi susi. On rumaa Carssonin varastoa veturi talli. Maakaatopaikkaa toisella puolella. Missä ravintolat ? Ruokapaikat ? Hotellit. Juopottelu baarit ? Näissä raha liikkuu. Ja vielä lisää vaan monopoli vihreetä kauppaa. Ketuix menee lisää

    • Anonyymi

      voisko ekotori mennä vanhaan pirsmaan?myös tavarat sinne eikä kato paikkel

    • Anonyymi

      Tosi hyvä paikka prismalle. Antaa työtä rakentajille ja kaupan henkilöille 👍👍👍

    • Anonyymi

      Keskustan kivijalka liikkeet kiittää. Mitä veikkaat että miten käy niille?

      • Anonyymi

        Ei Prisma ole vaatekauppa eikö oikeastaan urheilu tai kodintekniikka kauppa. Tottakai siellä on jotain em. aloilta mutta enimmäkseen auttavasti jos on kiire ja sukset puuttuu jne.


    • Anonyymi

      Kunhan tulee parkkihalli alakertaan, 125kw latauspaikkoja sähköautoille 75 kpl ja optio toisesta mokomasta ja toteutuksessa otetaan mallia Jyväskylän Seppälän uudesta Prismasta. Siellä on tosi paljon uusia innovaatioita. Aurinko energiaa lisäksi niin hyvin menee.
      Veturitallit voisivat toimia vaikka aulana, niistä kunnossa kivan näköiset sulautettuna moderniin rakennukseen. Pieksämäeltä voi käydä katselemassa mallia, miten käytetään vanhaa punatiilirakennusta nykyaikana.

      • Anonyymi

        PS. Kunnossa: piti olla kun saa.


    • Anonyymi

      Hieno homma että Mikkeliä kehitetään. Ei voi olla pahoillaan. Vanhan Prisman paikalle voisi tulla S-Rauta josta ohi ajavat mökkiläiset saisi rakennus tarpeensa aivan ohitustien varrelta.

      • Anonyymi

        Keskon tilat. SuurSavo ei tahdo maksaa enää pennin penniä sille puljulle!


      • Anonyymi

        Uuden Prisman rakentamista ei nyt varsinaisesti voi sanoa kaupungin kehittämiseksi. Ainakaan se ei lisää verotuloja yhtään ja sitähän se kehittäminen tarkoittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuden Prisman rakentamista ei nyt varsinaisesti voi sanoa kaupungin kehittämiseksi. Ainakaan se ei lisää verotuloja yhtään ja sitähän se kehittäminen tarkoittaisi.

        No tottakai mikkeli saa verotuloa. Vai pimeestikö maksetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai mikkeli saa verotuloa. Vai pimeestikö maksetaan

        Kysy niiltä virolaisilta raksamiehiltä, joita työmaalle todennäköisesti palkataan.


      • Anonyymi

        Vanha Prisma K-ryhmälle joka luo Graanille Superhypermarketin!


    • Anonyymi

      Hyvä uutinen

    • Anonyymi

      Tuossa joku esittikin hyvän idean noista latauspaikoista sähköautoille. Jos niitä olisi Mikkelissä ison tien varressa se 200kpl ja isoilla kilowateilla, niin siitä voisi tulla se syy miksi joku pysähtyy Mikkelissä matkalla Kuopioon tai Helsinkiin. Kunnon ravintelit siihen Prisman tiloihin ja avot! Alkaa euroa rallatella Mikkeliin!!

    • Anonyymi

      80 uutta työpaikkaa lupaa, eli kaks prismaa?

      • Anonyymi

        Paska viulut.paljonko keskustasta menettää työpaikkoja? /- nolla mikkelille.


      • Anonyymi

        Ehei! Se nykyinen Prisma on vuokratiloissa Keskolta. Ei käy tällainen että Suursavo maksaisi keskolle, siksi omat tilat ja entiset tilat saa Kesko pitää vaikka tyhjänä.


    • Anonyymi

      Nyt on unohtunut yksi asia. Ylivieskassa, joka 3 kertaa pienenpi Mikkeliä, on
      aivan valtava Prisma, kaksi kertaa isompi kuin Mikkelin nykyinen Prisma.

    • Anonyymi

      Ei siellä tule käytyä, on aika syrjässä keskustasta!
      Kuka tuolta asti muka raahaa ostoskassia ja ylämäkeen vielä. Ei kiitos!

      • Anonyymi

        Voi helkkari, oisko sinulle vielä pitänyt mäetkin poistaa ja tiet tasoittaa? Että jaksat liikkua .


      • Anonyymi

        en näe mitään syytä käydä prismassa tai citymarketissa, oli keskustassa tai syrjässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en näe mitään syytä käydä prismassa tai citymarketissa, oli keskustassa tai syrjässä.

        Kaikki kaupan palveluita tarvitsevat eivät ole nuoria, vetreitä eivätkä terveitä.
        Olisi varmaan hyvä nähdä joskus omaa napaa pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kaupan palveluita tarvitsevat eivät ole nuoria, vetreitä eivätkä terveitä.
        Olisi varmaan hyvä nähdä joskus omaa napaa pidemmälle.

        Kuka oikeesti on riippuvainen prisman palveluista? Itse en o kertaakaan tarvinny prisman palveluja tänäkään vuonna....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oikeesti on riippuvainen prisman palveluista? Itse en o kertaakaan tarvinny prisman palveluja tänäkään vuonna....

        Prismassa käyn, koskaan en mene cittariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oikeesti on riippuvainen prisman palveluista? Itse en o kertaakaan tarvinny prisman palveluja tänäkään vuonna....

        Siellähän uliset hölmö, mitään et mahda, kun uusi Prisma tulee ja ihmiset menee sankoinjoukoin sinne ostoksille. Me olemme riippuvaisia hyvästä automarketista, eli Prismasta ! !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän uliset hölmö, mitään et mahda, kun uusi Prisma tulee ja ihmiset menee sankoinjoukoin sinne ostoksille. Me olemme riippuvaisia hyvästä automarketista, eli Prismasta ! !

        Nonii, kommunsti siel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän uliset hölmö, mitään et mahda, kun uusi Prisma tulee ja ihmiset menee sankoinjoukoin sinne ostoksille. Me olemme riippuvaisia hyvästä automarketista, eli Prismasta ! !

        Hörönaurua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Toriparkkia vähän suurennetaan, että autot saa parkkiin. Ehkäpä erillinen prismaparkki, josta tunneli urskiin?

      • Anonyymi

        Muistakaa PAALUTAA ettei paska uppoa vanhaan saimaan pohjaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa PAALUTAA ettei paska uppoa vanhaan saimaan pohjaa,

        Vaiko teettekö kelluvan laatan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa PAALUTAA ettei paska uppoa vanhaan saimaan pohjaa,

        Antaa upota, ei kaupungin tarvii maksaa :D


    • Anonyymi

      Miksi minulta ei kysytty ennenkuin päättivät uuden prisman sijainnin ?
      Todella törkeää itsepäisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe