Tekikö ero sinut onnelliseksi?

Anonyymi

Miten kävi? Oletko onnellinen?

29

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ... ero itsessään ei tehnyt minua onnelliseksi. Se, että erosin, kuitenkin muutti elämäni paljon paremmaksi kuin se oli ennen eroa. Ja kyllä olen nyt onnellinen.

      • Anonyymi

        Miksi sitten olet tällä palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olet tällä palstalla?

        Tarkoitatko ikävää? Siksi, koska en varsinaisesti ole juuri sillä palstalla, vaan "Suhteet" palstalla ja vastaan siihen aloitukseen joka siellä sattuu sopimaan. En mä edes katso minkä alaotsakkeen alla kirjotellaan.

        Ja jos tarkkoja ollaan niin kyllä onnellisellakin ihmisellä voi olla ikävä jotakuta. Ikävä voi olla myös muita kuin exää, jota ei mun tapauksessani todellakaan ole ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olet tällä palstalla?

        Outo kysymys todella sinulla. Jos sinä käyt palstalla siksi, että et ole onnellinen, niin ei se tarkoita että kaikki täällä olisi onnettomia. Minäkin käyn täällä vaikka olen ihan onnellinen. Olen ihastunut.


    • Anonyymi

      Useimmiten erotaan koska yhdessä ei suju ja on paha olla.

      Ero usein helpottaa tukalaa tilannetta

    • Anonyymi

      Enemmän kuin onnelliseksi😃😃, olis vaan pitänyt lähtä hiukkasen aikaisemmin, mutta näin hyvä!

    • Anonyymi

      Mikä ero. En oo ollut suhteissa.

    • Anonyymi

      Olen mennyt elämässäni eteenpäin ja kyllä olen onnellisempi. Entiseen en ole haikaillut hetkeäkään, nyt yli 10 vuoden aikana.

      • Anonyymi

        Jotakin vielä haikailet, kun kerta täällä olet!


    • Anonyymi

      Jaa, kyllä!

    • Anonyymi

      No ei oikeastaan.

    • Kyllä..

    • Anonyymi

      Ei se tehnyt, eikä se ollut se mitä olisin halunnut edes, mutta joskus muita vaihtoehtoja ei vain ole. J miehelle tämä

      • Anonyymi

        Joskus avoin keskustelu voisi aukaista monta tilannetta, joihin "vaihtoehtoja ei ole".
        -J-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus avoin keskustelu voisi aukaista monta tilannetta, joihin "vaihtoehtoja ei ole".
        -J-

        Miksi et siis keskustele hänen kanssaan? Keskustelu auttaa usein, mutta kaikkea ei silläkään voi pelastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et siis keskustele hänen kanssaan? Keskustelu auttaa usein, mutta kaikkea ei silläkään voi pelastaa

        Koska hän sanoi, ettei osaa keskustella häntä vaivaavista asioista. Sinänsä outoa, koska hän itse aina painotti keskustelun tärkeyttä.
        Ja minulle voi kyllä puhua kaikista asioista, tarvitsematta pelätä mitään.
        -J-


    • Anonyymi

      Kun on väärän ihmisen kanssa suhteessa, avio tai avo, ja siitä irtautuu.. tuntuu kuin henki kulkisi kunnolla pitkään pitkään aikaan. Se on kuin huono työpaikka tai sairaus, siitä irtipääsy on pelastus.

      • Anonyymi

        Joo

        Tunnen enemmän olevani oma itteni

        Matkalla omalla tiellä

        Kohti uusia tuulia

        Sun luo, jos haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        Tunnen enemmän olevani oma itteni

        Matkalla omalla tiellä

        Kohti uusia tuulia

        Sun luo, jos haluat

        Yhden miehen haluan, en muita.


    • Anonyymi

      Ihanaa kun ei tarvii katsella toisen riuhtomista ja kimpoilua ,kun ei hän osaa olla onnellinen siitä mitä omistaa. Voi hengittää ja keskittyä itse elämään.

    • Anonyymi

      En ole onnellinen mutta helpottunut. Mietin eroa pitkään, olisi pitänyt tehdä ratkaisu jo paljon aikaisemmin. Siitä olen iloinen että välit eksään ovat asialliset, pystytään vielä yhdessä aikaa viettämään vaikka erikseen asutaan. Kai häntä kaveriksi voisi kutsua. Paria meistä ei tule koskaan, samaa mieltä on hänkin. Nyt odotankin jo innolla ekoille treffeille menoa : )

    • Anonyymi

      Olen varattu 🦋

      • Anonyymi

        Sitä se pahasti vaikuttaa 😢😾


    • Anonyymi

      Ero oli oikea ratkaisu. Monta vuotta sitä tulikin tehtyä sitä eroa. 😳 Olen onnellisempi, olen löytänyt itseni ja voin hyvin.

    • Anonyymi

      Sori rölli kun huijasin et meen heti nukkuun. En saa vielä unta. On jotenkin vaikee rauhottua unille kun just tuli kotiin.

      Joten otan kantaa tähän.

      Erot usein on harkittuja ja niiden taustalla on hankalia oloja yhdessä ja ristiriitoja joihin ei löydy yhteisymmärrystä, joka luo sen verran voimakasta pahoinvointia että eroon päätyy jompi kumpi.

      Omissa suhteissani mä olen ollut se lähtiä. Liekö syy siinä et kun mulla hermot menee kunnolla niin oon äkkipikainen päätöksissäni. Saan vihasta virtaa joka käynnistää mulla toiminnan. Se tosin ei tarkota että olisin harkitsemattomasti toimiva joka katuu vähän ajan päästä päätöksiään.

      Mä oon luonteeltani sellanen että vaikenen kauan, venytän pinnaani äärimmilleen ja katson huonoa käytöstä läpi sormien kauan. Miettien kyllä koko ajan et mitä tulen tekeen jos tuo ei lopu. Mutta sit tulee se päivä kun tulee raja vastaan. Riitti. Mulla napsahtaa pinna katki. Silloin alkaa nopea toiminta. Ja se käynnistyy välittömästi.

      Olen mm. 2 viikossa käyny asuntoesittelyissä, vuokrannu oman asunnon ja jättänyt avomieheni ja muuttanu omaan asuntooni.

      Avomieheni oli vaan et tää tuli kuin pommina ja kaikki tapahtuu nyt niin vauhdilla etten edes ole ehtiny tajuaan et mitä tässä tapahtuu. Sä vaan oot yks myrsky joka toimii hirveellä tohinalla.


      Jälkeen päin kun mietin suhteita joista lähtenyt niin olen edelleen seisomas valintojeni takana.

      Monen asian olisi pitänyt muuttua et olisin voinut suhteissa jatkaa ja olla hyvinvoiva. Koska miehet ei nähneet tarvetta muutoksiin niin ainoo johon mä voin vaikuttaa on poistua kuviosta. Mies voi jatkaa valitsemaansa käytöstä ja tyyliä elää ihan vapaasti mutta mahdollisimman kaukana mun läheltä jottei aiheuta mulle vahinkoa käytöksellään.

      Tietysti suretti joka kerran se etten ollut miehelle tarpeeks tärkeä jotta ois ajatellu mun hyvinvointiakin ja surullinen siitä et uhrasin itseeni suhteen hyväks mut toinen ei samaan valmis.

      Joissain suhteissa ois ollu aineksia hyväänkin, pienellä heräämisellä asenne ja käytös muutoksiin. Toisissa suhteissa taas ei.

      Yhdestäkään suhteesta en ole katunut lähtöä koska vaikka rakastaisin niin silti rakastan itseäni enemmän.

      Hyvinvointini lisääntynyt kun olen poistunut vaikeasti käyttäytyvän miehen vaikutuspiiristä

      Näin ne hommat nyt vaan etenee

    • Anonyymi

      Iero on kova.

    • Anonyymi

      Minä olen eron jälkeen erittäin onnellinen pääsin eroon paskaa puhuvasta loi sesta

      • Anonyymi

        Eipä siltä vaikuta kun täytyy toista haukkua.


      • Anonyymi

        Hmph


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe