Yksityisyydestä tarkka Eini, 60, paljastaa karun totuuden: "Pidin laihuudestani, mutta olin sairas"

Suomen discokuningatar, Einin, omaelämäkerta avaa laulajattaren omaa uraa ja vaikeitakin elämän tarinoita. Yhtenä niistä anoreksia:
https://www.suomi24.fi/viihde/yksityisyydesta-tarkka-eini-60-paljastaa-karun-totuuden-pidin-laihuudestani-mutta-olin-sairas?s24

38

4405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieläkö tuo kassialma roikkuu julkisuudessa.

    • Anonyymi

      Otatko..Yes sir alkaa polttaa...alkaa polttaa... polttaa ..vaikka savu silmiin sattuu...ja nahka sääriin ja kylkiluihin jo pistää...nyt alkaa ....pyörryttää...ahistaa... ää...oo...oo..

    • Anonyymi

      Yksityisyydestään tarkka? Sehän on jatkuvasti lehtien sivuilla kertomassa elämästään. B-luokan laulaja ollut aina.

    • Anonyymi

      Edes mennyt Laulaja Carola, osasi pitää yksityisyyden viimeiseen saakka.
      Kirjoitin tuo Laulaja sanan tarkoituksella isolla, koska hän oli todella Laulaja.

      • Anonyymi

        Oisit samalla kirjoittanut sanan edesmennyt yhteen, koska se on yhdyssana.


      • Anonyymi

        Onko tuo myös tyylilaji,että kirjoitit tarinasi ensimmäisen sanan, joka on yhdyssana sanat erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisit samalla kirjoittanut sanan edesmennyt yhteen, koska se on yhdyssana.

        Kappas perkelettä. Rapatessa roiskuu, ja toisinaan unenpuute vaivaa.
        Carola puhui viittä eri kieltä, ja pystyi esiintymään yhdeksällä eri kielellä.
        Suurin osa nyky " laulajista " on silkkaa älämölöä.
        Studio aparaateilla " laulajien" äänet saadaan jotenkuten, no... siedettäväksi.
        Toinen todella Laulaja oli Laila Kinnunen.
        Ai niin... edesmenneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo myös tyylilaji,että kirjoitit tarinasi ensimmäisen sanan, joka on yhdyssana sanat erikseen.

        Mistä näitä kielipoliiseja oikeen sikiää
        Maissi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näitä kielipoliiseja oikeen sikiää
        Maissi

        Mihinkäs sinulta jäi kysymysmerkki?
        On makuasia tykätä laulajista. Minä tykkään monistakin ja minä tykkään mm. hiljakkoin kuolleesta Seija Simolasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas perkelettä. Rapatessa roiskuu, ja toisinaan unenpuute vaivaa.
        Carola puhui viittä eri kieltä, ja pystyi esiintymään yhdeksällä eri kielellä.
        Suurin osa nyky " laulajista " on silkkaa älämölöä.
        Studio aparaateilla " laulajien" äänet saadaan jotenkuten, no... siedettäväksi.
        Toinen todella Laulaja oli Laila Kinnunen.
        Ai niin... edesmenneitä.

        Carola oli todella hyvä Laulaja, samoin Laila Kinnunen.
        Einin yksityisyydestä tarkka on niiiin harmaa viiva. Täyttikö viime vuonna vuosia ehkä 60 niin joka paikassa, lehdessä TV:ssä vahvoissa silmämeikeissä. Ja uutta levyä mainostamassa. Ääntä ei voi verrata edellä mainittuihin edesmenneisiin.

        Kunhan keekoilee nuorisoidolina omasta mielestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo myös tyylilaji,että kirjoitit tarinasi ensimmäisen sanan, joka on yhdyssana sanat erikseen.

        Tämä oli hyvä 😄👍


    • Anonyymi

      Annikki tähti,oli kans yksityisyydetään tarkka ja hyvä niin, jokaisella on se yksityisyys. kumma kyllä paljon on ihmisiä jotka luulee tietävänsä vaikka tietää luulevansa muitten asiat.
      olis ihan ok,mikäli annettas vaan olla. jos ei mitään hyvää sanottavaa ole. sitä paitti eini on hemaiseva nainen.

      • Anonyymi

        Paitti ei ole. Melkonen tzongi ja neppaava pulu. Alkaa polttaa..pihalla lehtiä ja löpöä transitin putkessa..


      • Anonyymi

        Paitti mies on täällä. Entistä vahvempana. Annetaan isot aplodit paitti miehelle. Hyvä ! Paitti mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitti mies on täällä. Entistä vahvempana. Annetaan isot aplodit paitti miehelle. Hyvä ! Paitti mies!

        Tarkoitat kai Paitti-mies.


    • Anonyymi

      Näyttää kyllä mieheltä tuo Eini.
      Ja lauluääni...juu empä sano mittään.....no surkea se on.

      • Anonyymi

        Ei pelkästään näytä vaan on. Eino nimisenä talloi menemään muinoin. Ensimmäisiä transistejä Suomenniemellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkästään näytä vaan on. Eino nimisenä talloi menemään muinoin. Ensimmäisiä transistejä Suomenniemellä.

        se Eino oli yks Kemin tyttö. ei suinkaan Eini


    • Anonyymi

      Vau mikä kaunotar Eini on nykyään! Kaunistunut entisestään. Kurvit ja ääni kohdallaan.

      • Anonyymi

        Se onkin jännä juttu, että joku voi kaunistua niin paljon iän myötä. Joskus 80- ja 90-luvuilla Eini ei ollut mielestäni ollenkaan kaunis, mutta NYT ON!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Viimeiset 10 vuotta kertonut kaiken mahdollisen lehtien sivuilla. Useaan otteeseen samat asiat. Hoh hoh. Kyllästyttää jo.

    • Anonyymi

      Mikä noita naisia vaivaa??

    • Anonyymi

      Ei ole yksityisyydestään tarkka, päinvastoin jos nyt vielä kaikenlisäksi julkaisee omaelämänkerran.
      Onko enää julkkista, joka ei julkaise omaelämänkertaa ja sen myötä lisää ammatikseen 'kirjailija'? Tosin monet eivät kirjoita itse
      Ennen piti saada julkaistuksi useampi romaani tais kirjallinen teos ennen kuin sai käyttää nimikettä 'kirjailija'. En tällä viittaa Einiin vaan muutamiin muihin julkkiksiin kuten vaikka joku Vappu P hänkö kirjailija, heh.

      • Anonyymi

        En ole lukenut yhdenkään julkkiksen omaelämäkertaa enkä lue.


    • Anonyymi

      Olet upea, silmänräpäytys .

    • Anonyymi

      tyhjää on tullu ttoimitettua koko elämä.

    • Anonyymi

      Eini lauloi evakkoreki laulun.

    • Anonyymi

      Eini lauloi myös että mongo bogo.

      • Anonyymi

        Lauloiko Eini etä mongo bogo bogo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauloiko Eini etä mongo bogo bogo?

        Hän se juurikin lauloi mongo bogo mongo bogo bogo.


    • Anonyymi

      Leuhka aika.

    • Anonyymi

      Kiihottava täti, uskon että iskee nuoria pojuja...

    • Anonyymi

      Lurppasilmä täti. Itseään kehuu jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Einikös se lauloi viisun " olen savolainen" ? Käännösiskelmä muistaakseni.

      • Anonyymi

        Oliko alkuperäis tulkitsija Ed Sierain?


    • Anonyymi

      Vuonna 1994 Einin ja Ridke Foresterin häitä tanssittiin. Pari vuotta myöhemmin perheeseen syntyi varsa.

    • Anonyymi

      Yllättyneet jonoon? Anoreksiasta..

    • Anonyymi

      Vajotaan muistoihin. 90- luvun alussa ylö-festareilla einiltä turahti kiljupaska mikroshortseihin. Yksi kaksi mulle tuli faksi kuittasi artisti tilanteen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe