Mistä sä niitä treffikavereita

Anonyymi

löydät? Jostain tinderin tapaisesta vai mistä? En ehkä haluakaan olla aina vaan yksin.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elekieli. Se toimii kahden välillä.

    • Anonyymi

      Vaikka ruokakaupasta tarttuu naisia jotka ovat samoilla asioilla kuin itse eli ruokaostoksilla, maitohyllyllä satunnainen nopea katsekontakti naisen kanssa ja juttelemaan.

      Siis ihan normaalista elämästä, kotona ei pidä kykkiä.

      • Anonyymi

        Ai sinäkö se oletkin juu jaaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkö se oletkin juu jaaha

        Tämä ei ole aloittajan kysymys. Mutta tuolla ohjeella päätyy vaan palstalle. En voi alkaa vongata lihatiskillä, mulla on maine myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole aloittajan kysymys. Mutta tuolla ohjeella päätyy vaan palstalle. En voi alkaa vongata lihatiskillä, mulla on maine myös.

        Tuo olikin joku nuori panoja kaupasta hakeva tonttu eikä vakavasti otettava mies :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olikin joku nuori panoja kaupasta hakeva tonttu eikä vakavasti otettava mies :)

        Mitä elämättömiä vempuloita tähän on vastaillut? Etenkin nyt koronapandemian aikana on korostunut sinkkunaisten kaipuu miehen lähelle kun baarit on kiinni ja todellakin ihan ruokakaupassa on tultu iholleni.


    • Mistä tahansa. Olen tehty niin. Sydän vaan kuuluu vielä yhdelle ruotsalaiselle tytölle.

      • Anonyymi

        Eva? Angnete? . Brita?


      • Piparille ☺️. Se on lempinimi ❤️


      • Ei hön tahdo minua enää mutta olen vielä vähän yksin kun treffailusta ei tule mitään ennen kun unohdan hänet


    • Anonyymi

      Mun ei kannata tällä ulkonäöllä mitään etsiä yhtään mistään. Kun on monet kerrat rumaksi sanottu, niin turha sitä on luulla kelpaavansa kellekään. Yksinäisyyteen on tottunut, kun aina ollut yksinäinen. Tuskin olen ainoa, joka on ulkonäön takia todettu huonoksi, kelpaamattomaksi.
      Yks tuttu on löytänyt paljonkin miesseuraa tinderistä, ihan jonoksi asti lyhyessä ajassa, joten kai sieltä voi löytää muutkin seuraa itselleen kerraksi tai pidemmäksi ajaksikin.

      • Anonyymi

        Mulla on joku kynnys mennä sinne. En halua että mut joku tuttu sieltä bongaa. Taidan lähtee perinteisesti baariin.


      • Anonyymi

        No mulla on suhteita ollut, joten en koe olevani kelpaamaton. Nyt vaan vähän uudessa tilanteessa elämässä. En usko, että kukaan on kelpaamaton. Kannattaa alkaa arvostaa itseään ja jättää vähättelyt pois. Hymyile ja arvosta ittees, sitten arvostaa muutkin. Ja laske rimaa, vaihda ulkonäkömarkkinoilta tunnemarkkinoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on suhteita ollut, joten en koe olevani kelpaamaton. Nyt vaan vähän uudessa tilanteessa elämässä. En usko, että kukaan on kelpaamaton. Kannattaa alkaa arvostaa itseään ja jättää vähättelyt pois. Hymyile ja arvosta ittees, sitten arvostaa muutkin. Ja laske rimaa, vaihda ulkonäkömarkkinoilta tunnemarkkinoille.

        On vuosien kokemus siitä ettei mun näköisen kannata kuvitella kelpaavansa muille ihmisille, se on tehty useat kerrat selväksi. Ei mun tarvi itseeni vähätellä, kyllä muut on tehnyt sen mun puolesta ja arvostusta en ole ikinä saanut, enkä tule saamaan vaikka mitä tekisin tai olisin tekemättä. Ulkonäköä sitä ensin toisesta katsotaan, en ole nätti, enkä kauniskaan niin ei ole mitään mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla ja kun en kiinnosta, niin tunnepuolella ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vuosien kokemus siitä ettei mun näköisen kannata kuvitella kelpaavansa muille ihmisille, se on tehty useat kerrat selväksi. Ei mun tarvi itseeni vähätellä, kyllä muut on tehnyt sen mun puolesta ja arvostusta en ole ikinä saanut, enkä tule saamaan vaikka mitä tekisin tai olisin tekemättä. Ulkonäköä sitä ensin toisesta katsotaan, en ole nätti, enkä kauniskaan niin ei ole mitään mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla ja kun en kiinnosta, niin tunnepuolella ei ole mitään merkitystä.

        Vähän sama juttu ja sitten, kun "tärppää" niin se menee näin: mä juon joka päivä kaljaa ja mulla ei ole luottarit kunnossa, mulla on addiktio muihin päihteisiin mä joudun sinne ja sinne. Että kyllä se on tehty selväksi, että kuulut syrjäytyneille. Normaali perusarvot omaavasta miehestä saa vain haaveilla.

        Näin meillä molemmilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on suhteita ollut, joten en koe olevani kelpaamaton. Nyt vaan vähän uudessa tilanteessa elämässä. En usko, että kukaan on kelpaamaton. Kannattaa alkaa arvostaa itseään ja jättää vähättelyt pois. Hymyile ja arvosta ittees, sitten arvostaa muutkin. Ja laske rimaa, vaihda ulkonäkömarkkinoilta tunnemarkkinoille.

        Se on vähä paha laskee rimaa, kun ne ongelmat alkaa sitten pikku hiljaa ja se ei ole hyvä asia esim. Lapsiperheessä.


    • Anonyymi

      No se nähdään sitten jos joskus jonnekin helvetin ulkonäköäppiin menen, että mitä tapahtuu, mutta tähän saakka pelkillä puheilla on käynyt jo flaksi... Osaisimpa prkl pitää suuni kiinni!

      • Anonyymi

        Mitä sinä sitten sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä sitten sanot?

        En minä tiedä! Ihan normisettiä mitä muutenkim jutskaan.


    • Anonyymi

      soita exällesi, hän kaipaa sinua

    • Anonyymi

      En kerro, keksi omat apajat!

    • Anonyymi

      Tuossahan noita.tarvitse kin päätä kääntää😄

    • Anonyymi

      Niitä löytyy mistä vaan jos niitä oikeesti haluaa. Nyt ymmärrän mitä se vanhempi kerran tarkoitti.

      • Anonyymi

        Näin on, vaikka kirjastosta tai ihan vaan kadulla vastaan kävelevän naisen voi lämmitellä. Eikä aina tarpeena ole fukifuki.


    • Anonyymi

      Sairaanhoitaja-tytöistä saa nyt helposti tyttökavereita ja treffejä heidän kanssaan jos menee ottamaan rokotteita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3393
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      212
      2827
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1696
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe