Mistä sä niitä treffikavereita

Anonyymi

löydät? Jostain tinderin tapaisesta vai mistä? En ehkä haluakaan olla aina vaan yksin.

26

72

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elekieli. Se toimii kahden välillä.

    • Anonyymi

      Vaikka ruokakaupasta tarttuu naisia jotka ovat samoilla asioilla kuin itse eli ruokaostoksilla, maitohyllyllä satunnainen nopea katsekontakti naisen kanssa ja juttelemaan.

      Siis ihan normaalista elämästä, kotona ei pidä kykkiä.

      • Anonyymi

        Ai sinäkö se oletkin juu jaaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkö se oletkin juu jaaha

        Tämä ei ole aloittajan kysymys. Mutta tuolla ohjeella päätyy vaan palstalle. En voi alkaa vongata lihatiskillä, mulla on maine myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole aloittajan kysymys. Mutta tuolla ohjeella päätyy vaan palstalle. En voi alkaa vongata lihatiskillä, mulla on maine myös.

        Tuo olikin joku nuori panoja kaupasta hakeva tonttu eikä vakavasti otettava mies :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olikin joku nuori panoja kaupasta hakeva tonttu eikä vakavasti otettava mies :)

        Mitä elämättömiä vempuloita tähän on vastaillut? Etenkin nyt koronapandemian aikana on korostunut sinkkunaisten kaipuu miehen lähelle kun baarit on kiinni ja todellakin ihan ruokakaupassa on tultu iholleni.


    • Mistä tahansa. Olen tehty niin. Sydän vaan kuuluu vielä yhdelle ruotsalaiselle tytölle.

      • Anonyymi

        Eva? Angnete? . Brita?


      • Piparille ☺️. Se on lempinimi ❤️


      • Ei hön tahdo minua enää mutta olen vielä vähän yksin kun treffailusta ei tule mitään ennen kun unohdan hänet


    • Anonyymi

      Mun ei kannata tällä ulkonäöllä mitään etsiä yhtään mistään. Kun on monet kerrat rumaksi sanottu, niin turha sitä on luulla kelpaavansa kellekään. Yksinäisyyteen on tottunut, kun aina ollut yksinäinen. Tuskin olen ainoa, joka on ulkonäön takia todettu huonoksi, kelpaamattomaksi.
      Yks tuttu on löytänyt paljonkin miesseuraa tinderistä, ihan jonoksi asti lyhyessä ajassa, joten kai sieltä voi löytää muutkin seuraa itselleen kerraksi tai pidemmäksi ajaksikin.

      • Anonyymi

        Mulla on joku kynnys mennä sinne. En halua että mut joku tuttu sieltä bongaa. Taidan lähtee perinteisesti baariin.


      • Anonyymi

        No mulla on suhteita ollut, joten en koe olevani kelpaamaton. Nyt vaan vähän uudessa tilanteessa elämässä. En usko, että kukaan on kelpaamaton. Kannattaa alkaa arvostaa itseään ja jättää vähättelyt pois. Hymyile ja arvosta ittees, sitten arvostaa muutkin. Ja laske rimaa, vaihda ulkonäkömarkkinoilta tunnemarkkinoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on suhteita ollut, joten en koe olevani kelpaamaton. Nyt vaan vähän uudessa tilanteessa elämässä. En usko, että kukaan on kelpaamaton. Kannattaa alkaa arvostaa itseään ja jättää vähättelyt pois. Hymyile ja arvosta ittees, sitten arvostaa muutkin. Ja laske rimaa, vaihda ulkonäkömarkkinoilta tunnemarkkinoille.

        On vuosien kokemus siitä ettei mun näköisen kannata kuvitella kelpaavansa muille ihmisille, se on tehty useat kerrat selväksi. Ei mun tarvi itseeni vähätellä, kyllä muut on tehnyt sen mun puolesta ja arvostusta en ole ikinä saanut, enkä tule saamaan vaikka mitä tekisin tai olisin tekemättä. Ulkonäköä sitä ensin toisesta katsotaan, en ole nätti, enkä kauniskaan niin ei ole mitään mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla ja kun en kiinnosta, niin tunnepuolella ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vuosien kokemus siitä ettei mun näköisen kannata kuvitella kelpaavansa muille ihmisille, se on tehty useat kerrat selväksi. Ei mun tarvi itseeni vähätellä, kyllä muut on tehnyt sen mun puolesta ja arvostusta en ole ikinä saanut, enkä tule saamaan vaikka mitä tekisin tai olisin tekemättä. Ulkonäköä sitä ensin toisesta katsotaan, en ole nätti, enkä kauniskaan niin ei ole mitään mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla ja kun en kiinnosta, niin tunnepuolella ei ole mitään merkitystä.

        Vähän sama juttu ja sitten, kun "tärppää" niin se menee näin: mä juon joka päivä kaljaa ja mulla ei ole luottarit kunnossa, mulla on addiktio muihin päihteisiin mä joudun sinne ja sinne. Että kyllä se on tehty selväksi, että kuulut syrjäytyneille. Normaali perusarvot omaavasta miehestä saa vain haaveilla.

        Näin meillä molemmilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on suhteita ollut, joten en koe olevani kelpaamaton. Nyt vaan vähän uudessa tilanteessa elämässä. En usko, että kukaan on kelpaamaton. Kannattaa alkaa arvostaa itseään ja jättää vähättelyt pois. Hymyile ja arvosta ittees, sitten arvostaa muutkin. Ja laske rimaa, vaihda ulkonäkömarkkinoilta tunnemarkkinoille.

        Se on vähä paha laskee rimaa, kun ne ongelmat alkaa sitten pikku hiljaa ja se ei ole hyvä asia esim. Lapsiperheessä.


    • Anonyymi

      No se nähdään sitten jos joskus jonnekin helvetin ulkonäköäppiin menen, että mitä tapahtuu, mutta tähän saakka pelkillä puheilla on käynyt jo flaksi... Osaisimpa prkl pitää suuni kiinni!

      • Anonyymi

        Mitä sinä sitten sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä sitten sanot?

        En minä tiedä! Ihan normisettiä mitä muutenkim jutskaan.


    • Anonyymi

      soita exällesi, hän kaipaa sinua

    • Anonyymi

      En kerro, keksi omat apajat!

    • Anonyymi

      Tuossahan noita.tarvitse kin päätä kääntää😄

    • Anonyymi

      Niitä löytyy mistä vaan jos niitä oikeesti haluaa. Nyt ymmärrän mitä se vanhempi kerran tarkoitti.

      • Anonyymi

        Näin on, vaikka kirjastosta tai ihan vaan kadulla vastaan kävelevän naisen voi lämmitellä. Eikä aina tarpeena ole fukifuki.


    • Anonyymi

      Sairaanhoitaja-tytöistä saa nyt helposti tyttökavereita ja treffejä heidän kanssaan jos menee ottamaan rokotteita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe