Huomatkaa, että sen näkee aika helposti, kun on psykologinen silmä !
Silloin, kun Thaimaassa asumisen näkökulma poistuu ja vähenee, niin
henkilö keskeytyy puhumaan ja vertaamaan suomen näkökulmaa
enemmän, kuin Thaimaan näkökulmaa.
Ihminen mikä asuu tai lomailee Thaimaassa, niin hän puhuu innostaan tai
olemisen olosta. Eihän kukaan mene matkalle, joka ei ole innostunut
siitä. Eikä kukaan asu vastentahtoisesti.
Kirjoituksesta ei myöskään löydy sellaista tunnetta.
Minä en asu Thaimaassa.. mutta kivenheiton päässä... Mene kyllä heti,
kun raja aukeaa ja en tarvitse lentolippua. Minulla on joku 100 kilometriä
rajalle. ( Poipet )... Minä olen ollut täällä jo vähän pitemään.
Ei minulla ole edelleenkään mitään haluja suomeen ja enkä edes viitsi
verrata niin kurjaan elämään, mitä täällä nyt saan elää... vuosia on
mennyt mukavasti. Olen onnellinen täällä.. toki Filipparit kiinnostaa.
Ensinnäkin, kukaan täysjärkinen, kuka on täällä asunut ja ollut ei mene,
eikä jää eläkkeellä suomeen,,kenellä, vaan on siihen varaa. Se paljastaa
jo paljon.
Kyllä se on parvekehyppy jos joutuu lähtemään suomeen... elämä päättyy.
Eikä se Pattaya ole ainut paikka täällä aasiassa ... Pattaya on toki hyvä.
Tere tulemasta.
Lerppa ja Lärppa ei ole päässyt pitkään aikaan Thaimaahan !
30
89
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki uutuuden viehätys loppuu aikanaan, se kestää vain hetken... sitten on paluu arkeen. By NumBall
- Anonyymi
Huono vastaus ja vielä nimellä ???
Henkilö, kuka olisi ollut Thaimaassa olisi vastannut, että Tuu kattoon !
Nyt sataa pikkaisen tai maksan sinulle Bissen, kun sanot vain tämän
sanan ja sillee... se venaa sinua siellä.
Se olisi ollut looginen vastaus... Henkilö, joka on siellä, niin ei puolustele,
vaan prässäilee.
Onko Ketään muita Siem Reapissa ??
Haluuko joku kaljan ? - Anonyymi
Arkeen pitää keksiä sävelet ja tavoitteet. Ihmistä ei ole luotu vain olemaan. Harrastuksia ja puuhaa.
Puutarha ja kasvimaan työt on terapeuttista samaten kuin luonnossa muutenkin liikkuminen.
Jos ei mikään kiinnosta on aika mennä lääkäriin tai ostaa narua pari metriä.
Tyytymättömyys on voimaa, mutta vain silloin kun asialle tekee muuta kuin urputtaa. Muuten tilanne huononee.
Oma viimeisin villitys on metallinpaljastin. Pääsee leikkimään arkeologia samalla kun liikkuu tuolla muutenkin. Tämä kun on historiallista seutua jossa on Khmer- aikaa edeltävääkin asutusta ollut.
Rutiineja pitää olla myös. Aina ne ei innosta mutta pitää olla siinä kohtaa thaimaalainen mentaliteetti ja tehdä vaan ajattelematta.
Tiedän ihmisiä jotka käyttää enemmän energiaa työn välttelyyn kuin sen tekemiseen. Se johtaa jatkuvaan tyytymättömyyteen itseensä.
Itse vanhana urakoitsijana teen työn mahdollisimman tehokkaasti. Siten jää aikaa enemmän tehdä hauskempia asioita.
Ihmisen kroppa ja mieli toimii sitä paremmin mitä enemmän sitä käyttää. Energia ei kerry ja jää varastoon makoilemalla kaikki päivät.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arkeen pitää keksiä sävelet ja tavoitteet. Ihmistä ei ole luotu vain olemaan. Harrastuksia ja puuhaa.
Puutarha ja kasvimaan työt on terapeuttista samaten kuin luonnossa muutenkin liikkuminen.
Jos ei mikään kiinnosta on aika mennä lääkäriin tai ostaa narua pari metriä.
Tyytymättömyys on voimaa, mutta vain silloin kun asialle tekee muuta kuin urputtaa. Muuten tilanne huononee.
Oma viimeisin villitys on metallinpaljastin. Pääsee leikkimään arkeologia samalla kun liikkuu tuolla muutenkin. Tämä kun on historiallista seutua jossa on Khmer- aikaa edeltävääkin asutusta ollut.
Rutiineja pitää olla myös. Aina ne ei innosta mutta pitää olla siinä kohtaa thaimaalainen mentaliteetti ja tehdä vaan ajattelematta.
Tiedän ihmisiä jotka käyttää enemmän energiaa työn välttelyyn kuin sen tekemiseen. Se johtaa jatkuvaan tyytymättömyyteen itseensä.
Itse vanhana urakoitsijana teen työn mahdollisimman tehokkaasti. Siten jää aikaa enemmän tehdä hauskempia asioita.
Ihmisen kroppa ja mieli toimii sitä paremmin mitä enemmän sitä käyttää. Energia ei kerry ja jää varastoon makoilemalla kaikki päivät.
T 2010Eipä sillä ole olennaista eroa asutko suomessa vai thaimaassa, arki elämä on kummassakin samanlaista, aktiviteettejä viitsii käydä läpi kerran pari, sitten pitää itse keksiä mihin aikansa käyttää, ja se on monille haastavaa, monet sortuvat ryyppäämään, siitä on kokemuksia hua hinissä, tosin samalla tavalla voi itsensä ryypätä hengilta suomessa, ei siihen thaimaata tarvita...
Kyllä täällä pärjää kunhan pitää alkoholin kohtuudessa...
By NumBall Hua Hin 60v.
Mitä taas tuli 2010 kirjoitukseen harvinaisen selväjärkinen kirjoitus niin monen sivupersoonan haltijalle, mutta onhan näillä sivupersonilla oikeus elämään, vaikka kuinka harhaisen, eikä tule 2010 elämä pitkäksi kun tunnin päästä olla 44x ja sitten taas "itsensä", ja taas herra totuustarkkaija... tosin en tiedä onko tuo 2010 ns. "pääkäyttäjä". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sillä ole olennaista eroa asutko suomessa vai thaimaassa, arki elämä on kummassakin samanlaista, aktiviteettejä viitsii käydä läpi kerran pari, sitten pitää itse keksiä mihin aikansa käyttää, ja se on monille haastavaa, monet sortuvat ryyppäämään, siitä on kokemuksia hua hinissä, tosin samalla tavalla voi itsensä ryypätä hengilta suomessa, ei siihen thaimaata tarvita...
Kyllä täällä pärjää kunhan pitää alkoholin kohtuudessa...
By NumBall Hua Hin 60v.
Mitä taas tuli 2010 kirjoitukseen harvinaisen selväjärkinen kirjoitus niin monen sivupersoonan haltijalle, mutta onhan näillä sivupersonilla oikeus elämään, vaikka kuinka harhaisen, eikä tule 2010 elämä pitkäksi kun tunnin päästä olla 44x ja sitten taas "itsensä", ja taas herra totuustarkkaija... tosin en tiedä onko tuo 2010 ns. "pääkäyttäjä".Et ole vieläkään vastannut että miten se on mahdollista että minun "sivupersoonat" 44, TT ja asiantravel esittelee täällä lentolippujaan ja viestillisiä kuvia karanteenihotelleista, Rayongin talosta, Bangkokin ravintoloista, saarilta jne samaan aikaan kun minä laitan kuvia vain minuutteja vanhoista kuiteista ja ostoksista?
Se ei vaan fyysisesti ole mahdollista ja järjellisesti se olisi järjetöntä. Sinun vuoksiko joku tekisi sellaista? Ei ikinä. Olet nähnyt passini vaikka missä thai- asiapapereiden kanssa.
Sitten vielä pari kysymystä. Miksi rouvasi ei käännä enää tekstejä ja missä on sinun tabien baan, musta amex- kortti ja Thai-ID- kortti? Miksi vastailette sensein kanssa toistenne puolesta?
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vieläkään vastannut että miten se on mahdollista että minun "sivupersoonat" 44, TT ja asiantravel esittelee täällä lentolippujaan ja viestillisiä kuvia karanteenihotelleista, Rayongin talosta, Bangkokin ravintoloista, saarilta jne samaan aikaan kun minä laitan kuvia vain minuutteja vanhoista kuiteista ja ostoksista?
Se ei vaan fyysisesti ole mahdollista ja järjellisesti se olisi järjetöntä. Sinun vuoksiko joku tekisi sellaista? Ei ikinä. Olet nähnyt passini vaikka missä thai- asiapapereiden kanssa.
Sitten vielä pari kysymystä. Miksi rouvasi ei käännä enää tekstejä ja missä on sinun tabien baan, musta amex- kortti ja Thai-ID- kortti? Miksi vastailette sensein kanssa toistenne puolesta?
T 2010Mistä minä tiedän miten kuvat olet aijannut, eikö se olekin enemmänkin sinun tekemisiä mitä minulta hyödyttää kysyä miten olet kuvat framelle laittanut, en minä tiedä.
Miksi rouvani ei käännä enää tekstejä, varmaan siksi että ei täällä ole ollut mitään käännettävää, olen ollut yli 20 vuotta naimisissa kuten aikaisemmin kerroin... en vastaile muustakuin omasta puolesta, enkä postaa tänne enää mitään henkilökohtaista.
Teenpä vastakysymyksen, vieläkö lerpat, onkopojat ja amaliat sinua vaivaa, ja saatko jo nukkuttua, ilman vahvaa lääkitystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä tiedän miten kuvat olet aijannut, eikö se olekin enemmänkin sinun tekemisiä mitä minulta hyödyttää kysyä miten olet kuvat framelle laittanut, en minä tiedä.
Miksi rouvani ei käännä enää tekstejä, varmaan siksi että ei täällä ole ollut mitään käännettävää, olen ollut yli 20 vuotta naimisissa kuten aikaisemmin kerroin... en vastaile muustakuin omasta puolesta, enkä postaa tänne enää mitään henkilökohtaista.
Teenpä vastakysymyksen, vieläkö lerpat, onkopojat ja amaliat sinua vaivaa, ja saatko jo nukkuttua, ilman vahvaa lääkitystä.Sellainen selitys tällä kertaa. Se on siis se sinun entinen lankosikin poistunut jo Hua Hinista. Ihan järkevä ratkaisu.
Katsos kun on terveet elämäntavat niin nukun öisin kuin murmeli. En tarvitse kihtilääkkeitä, en kipulääkkeitä enkä nukahtele pitkin päivää, kuten sinä kerroit tekeväsi. On selvää että sinulla on diabetes, verenpainetta, sepelvaltimotauti, astma ja uniapnea.
Tänään olin jo varhain liikenteessä hankintamatkalla liittyen farmitoimintaan.
https://ibb.co/3rBrxH2
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen selitys tällä kertaa. Se on siis se sinun entinen lankosikin poistunut jo Hua Hinista. Ihan järkevä ratkaisu.
Katsos kun on terveet elämäntavat niin nukun öisin kuin murmeli. En tarvitse kihtilääkkeitä, en kipulääkkeitä enkä nukahtele pitkin päivää, kuten sinä kerroit tekeväsi. On selvää että sinulla on diabetes, verenpainetta, sepelvaltimotauti, astma ja uniapnea.
T 2010Kuva on todisteellinen todiste että se on otettu hetkellä kuten päiväys osoittaa.
Ei epäilyksen häivää ettäkö valokuvaaja itse on 2010 heijastaahan tuulilasista hippitatuointi ja takapenkillä internetimuroitu.
Mahtaako ottaa parkin perille päästyään uima-altaan vierelle, siihen tolppien nokkaan rakennetun sokkelitalon viereen, kyllä varmaankin ja valokuvan aijaten, eihän 2010 pelkkiin vihjailuihin sorru.
Mukavaa että Gybällä on puuhaa nyt metallinetsinnän lomassa kuitenkin, saas nähdä ottaako vaimo kuvaa kun kivenkerääjä samoaa Namissa paljastimensa kanssa, epäilen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuva on todisteellinen todiste että se on otettu hetkellä kuten päiväys osoittaa.
Ei epäilyksen häivää ettäkö valokuvaaja itse on 2010 heijastaahan tuulilasista hippitatuointi ja takapenkillä internetimuroitu.
Mahtaako ottaa parkin perille päästyään uima-altaan vierelle, siihen tolppien nokkaan rakennetun sokkelitalon viereen, kyllä varmaankin ja valokuvan aijaten, eihän 2010 pelkkiin vihjailuihin sorru.
Mukavaa että Gybällä on puuhaa nyt metallinetsinnän lomassa kuitenkin, saas nähdä ottaako vaimo kuvaa kun kivenkerääjä samoaa Namissa paljastimensa kanssa, epäilen.Himoitset ja kaipaat siis hikistä miesvartaloa? Katso Savon Sanomista jos siellä olisi henkilökohtaista palstalla tarjolla sellaista. Sinun ei kannata haikailla miehen perään joka on reilusti yli 8000 kilometrin päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen selitys tällä kertaa. Se on siis se sinun entinen lankosikin poistunut jo Hua Hinista. Ihan järkevä ratkaisu.
T 2010No minun täytyy tuotaa sinulle jälleen kerran pettymys, mulla on lääkitys ainoastaan kihtiin, ja sydänaspiriiini 81mg kun suvussa on ollut sydänsairauksia, ylipainoa on hieman mutta ei vaikuta mihinkään, en minäkään nukkunut hieman yli 50 vuotiaana päikkäreitä, mutta nyt nukun jos tarvetta on ja se on vain hyvä asia... .
Miksi luot toisista ihmisestä tuollaisia sairaita arveluja, eikö terveydentila ole jokaisen henkilökohtainen asia, niinkauan kun ne eivät näy vaikkapa palstakirjoittelussa...
Mitens onkopojat, lerpat ja amaliat jakselevat... onko tullut vainoojia lisää... reppana.
SInun itsestäsi antama kuva ja kirjoitukset eivät oikein täsmää... kuvan voi luoda vaikka minkälaisen anopalstalla mutta siitä kiinni pitäminen ei olkein ole sinulla onnistunut.
sorry vaan poju. Kertomuksesi ja oma kuvasi ei olen ns. futaa... Anonyymi kirjoitti:
No minun täytyy tuotaa sinulle jälleen kerran pettymys, mulla on lääkitys ainoastaan kihtiin, ja sydänaspiriiini 81mg kun suvussa on ollut sydänsairauksia, ylipainoa on hieman mutta ei vaikuta mihinkään, en minäkään nukkunut hieman yli 50 vuotiaana päikkäreitä, mutta nyt nukun jos tarvetta on ja se on vain hyvä asia... .
Miksi luot toisista ihmisestä tuollaisia sairaita arveluja, eikö terveydentila ole jokaisen henkilökohtainen asia, niinkauan kun ne eivät näy vaikkapa palstakirjoittelussa...
Mitens onkopojat, lerpat ja amaliat jakselevat... onko tullut vainoojia lisää... reppana.
SInun itsestäsi antama kuva ja kirjoitukset eivät oikein täsmää... kuvan voi luoda vaikka minkälaisen anopalstalla mutta siitä kiinni pitäminen ei olkein ole sinulla onnistunut.
sorry vaan poju. Kertomuksesi ja oma kuvasi ei olen ns. futaa...Hyvä numba juuri noin! Siitäs saavat petterit tuta kelle huutelee! Mulla on kova kunto ja hyvät terveen näköiset pohkeet vaikka en oo koulu aikojen jälkeen käyny ees kävelyllä koskaan. Huollan peukaloista kynsi vallit viimeisen päälle ja sitten kyllä kelpaa taas.
Lenkillä kävijät ja salilla kävijät on narsisseja kaikki ja se on lapsilta pois se aika. Itse vietän paljon aikaa kunto huoneessa ja juoksen joka aamu Phuketista rantaa pitkin Hua Hiniin. Tulee 16 kilometriä yhteen suuntaan ja sitten takaisin autolle saman verran eli yhteensä viisi kilo medriä joka on yli 500 medriä jaardeissa.Anonyymi kirjoitti:
No minun täytyy tuotaa sinulle jälleen kerran pettymys, mulla on lääkitys ainoastaan kihtiin, ja sydänaspiriiini 81mg kun suvussa on ollut sydänsairauksia, ylipainoa on hieman mutta ei vaikuta mihinkään, en minäkään nukkunut hieman yli 50 vuotiaana päikkäreitä, mutta nyt nukun jos tarvetta on ja se on vain hyvä asia... .
sorry vaan poju. Kertomuksesi ja oma kuvasi ei olen ns. futaa...Käy vittu ite lenkillä sätkää poltellen... yskittää ihan törkeesti koko ajan ja tulee metsä paloja niistä tumpeista koska ilmaston muutos.
- Anonyymi
Jos täällä Siem Reapissa joita kuita muita suomalaisia, niin pistää viestiä.
8 minä olen niitä täällä nähnyt ... ! Täällä on ihan hyvä meno muutenkin.
Bisset nyt 0,75 USD eli noin 0,60 euroa tuoppi ... yleensä..
On kyllä ollut 0,50 USD myös ja taitaa muutamassa paikassa olla myös.
Baarissa pärjää pitkälle jo kymmenellä eurolla.- Anonyymi
Asuin paikkani Tapsa ei ole kiinni paljonko olut maksaa, se on täysin toisarvoinen seikka.
- Anonyymi
Minäkään en ole päässyt Satumuahan.
- Anonyymi
Älä poika edes epäile, ettenkö viestittele cambodiasta ... Siem Reapista.
Lyökö joku vetoa ? Nähdään Cozy baarissa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä poika edes epäile, ettenkö viestittele cambodiasta ... Siem Reapista.
Lyökö joku vetoa ? Nähdään Cozy baarissa !Millaisia ovat Siem Reapin taksit?
- Anonyymi
Täällä on tuo PassApp systeemi... Peruutan usein tilauksen, kun kyyti
näkyy... Kuski saa silloin koko summan.
Laitan vain valikosta, että muutin mieleni. ( se muuten tulee ihan suomen
kielellä se valikko ). Facessä on myös kyytipalveluita pitemmälle.
Ajettiin Siem Reapista Sihanoukvilleen 140 dollaria taksilla. 7 tuntia.
https://www.passapptaxis.com/
Lataa tuosta Appi.- Anonyymi
Haistuli paskuli. Tästä apista ei näy yhtään Siem Reapin taksin kuvaa. Apin perusteella et ole Cambodiassa vaan kuva on jostani muualta. Opettele edes käyttämään Googlea.
Odottelen edelleen Siem Reapin taksin kuvaa ja todistetta, että olet tosiaan Cambodiassa etkä Hiekkaharjussa. - Anonyymi
Head Office (Phnom Penh)
#09 Str. 572, Sangkat Boeng Kak 2, Khat Tuol Kork, Phnom Penh
Tel. ( 855) 16 789 123 | ( 855) 77 789 323
Operational Hour: 8:00AM - 5:30PM (Mon-Fri)
Siem Reap Office
Str. LoktaNaey, Sangkhat Sala KomVerl, Siem Reap City
Tel. ( 855) 70 681 555 | ( 855) 89 686 856
Battambang Office
Sangkhat Toul TaEg, Battanbang City
Tel. ( 855) 70 618 666 | ( 855) 77 686 853
Poipet Office
Phumi Kal Pean, Khoum Poipet, Poipet City
Tel. ( 855) 96 258 8792 | ( 855) 77 769 760
Sihanoukville Office
Str. 806 Phumi Ou-I, Sangkhat 4, Khat MitPheap, Kampong Som City
Tel. ( 855) 16 789 123 | ( 855) 77 789 123
Kampong Cham Office
HUN NENG Road, Group 4, Village 1, Sangkat VealVong, Kampong Cham City, Kampong Cham Province
Head Office (Phnom Penh)
Website PassAppTaxi
Kyllä ne minulle ainakin kaikki tulee näin, kun katsot Contact US - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Head Office (Phnom Penh)
Tel. ( 855) 16 789 123 | ( 855) 77 789 323
Siem Reap Office
Str. LoktaNaey, Sangkhat Sala KomVerl, Siem Reap City
Tel. ( 855) 70 681 555 | ( 855) 89 686 856
Battambang Office
Sangkhat Toul TaEg, Battanbang City
Tel. ( 855) 70 618 666 | ( 855) 77 686 853
Poipet Office
Phumi Kal Pean, Khoum Poipet, Poipet City
Tel. ( 855) 96 258 8792 | ( 855) 77 769 760
Sihanoukville Office
Str. 806 Phumi Ou-I, Sangkhat 4, Khat MitPheap, Kampong Som City
Kampong Cham Office
HUN NENG Road, Group 4, Village 1, Sangkat VealVong, Kampong Cham City, Kampong Cham Province
Head Office (Phnom Penh)
Website PassAppTaxi
Kyllä ne minulle ainakin kaikki tulee näin, kun katsot Contact USEdelleen taksin kuva puuttuu. Mistä ostit viisumin ja paljonko maksoi?
Älä yritä sumuttaa minua, koska olen ollut kyseisessä paikassa ja kulkenut paikallisella taksilla paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen taksin kuva puuttuu. Mistä ostit viisumin ja paljonko maksoi?
Älä yritä sumuttaa minua, koska olen ollut kyseisessä paikassa ja kulkenut paikallisella taksilla paljon.Veikö sumu oman taksikuvasi vai mitä yrität anonyymi kaikissa paikoissa kulkenut selittää, oletko joku selvityksen ylijumala jolle kaikki asiat täytyisi selvittää ja todistaa, mutta sinun sanasi on 100% todisteita kaikesta, onko sun nimi Urpå?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikö sumu oman taksikuvasi vai mitä yrität anonyymi kaikissa paikoissa kulkenut selittää, oletko joku selvityksen ylijumala jolle kaikki asiat täytyisi selvittää ja todistaa, mutta sinun sanasi on 100% todisteita kaikesta, onko sun nimi Urpå?
Addiktio valtaa aivot, oli pääkirjoituksena National Geographic Suomi eräässä numerossa, joka postista saapui. Luin jutun suurella mielenkiinnolla, koska se hieman ehkäpä valaisee kahden tänne, lähinnä Pattayapalstalle kirjoittavan, todella pahaa addiktiota toisia kirjoittajia ja Pattayaa vastaan potevien häirikköjen käyttäytymisestä.
Nämä häiriköt tunnemme tällä hetkellä lähinnä nimistä numball ja aviomies numeroilla, nämä nimet ovat itselleen luoneet tai vastaavat, joita vikkelään vaihtelevat.
Palstalaiset ovat antaneet heille kyllä osuvammat nimet, lerppa, joka kuvaa hyvin heidän nykyistä tilaansa.
Onpa moni alkanut käyttämään heistä persläpilerppa nimitystä, aivan oikeutetusti, koska tämä NumBall lerppa on vuosikausia haukkunut toisia kirjoittajia resuperseiksi, jollainen lie haaveissaan saada sydänystäväkseen, koska lakkaamatta tuota brutaalia sanaa toistaa yleisillä palstoilla.
Tämä ballinumbba on kaikenlaisia törkyjuttujaan tuhertanut palstoille jo vuosikausia, monet nimimerkkinsä osoittavat hyvinkin selvästi hänen älykkyysosamääränsä, kuten vaikkapa OtaHanuriinPoju, joka viitannee sukupuoliseen suhtautumiseensa.
Toinen Chiang Main perseilerppa on aloittanut tuhertelunsa myöhemmin.
Tyypillistä molempien kirjoituksille on, että matkailullista antia kirjoituksistaan on turhaa hakea
Usein on myös lukuisien kirjoittajien joukossa levinnyt epäilys, että kyseessä olisivatkin siamilaiset kaksoset, jotka todellisuudessa asuvat Suomessa ja vieläpä Hiekkaharjussa ja olisivatkin vain yksi henkilö, joka kuvittelee itsensä Hua Hinin vauraaksi lento kapteeniksi, milloin rikkaaksi kiinteistö- ja condosijoittajaksi ym ym. Toisella minällään hän elelee Chiang Maissa huolehtien ravintoloista, asuen välillä Phuketin loistohuvilalla, purjehtien jahdillaan ja tietysti ajellen Harley Davidsonillaan.
Ai niin meinasi unohtua, että Chiang Main lerpalla on hammaslääkäri vaimonaan, jota kyllä jotkut ilkeämielisesti väittivät vinyylistä valmistetuksi.
Näiden kahden herran törkyjutuista olemme saaneet kärsiä jatkuvasti aikaisesta aamusta, myöhään iltaan jatkuvasti ja luultavasti tämä ei lopu, ennenkuin tuohon vakavaan addiktioonsa tiedemiehet keksivät parannuskeinon ja heidät saadaan suljetulle osastolle pitkäaikaiseen hoitoon, tai menehtyvät vanhuuteen, joka sekään ei lie kaukana, niin höperöjä juttunsa ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikö sumu oman taksikuvasi vai mitä yrität anonyymi kaikissa paikoissa kulkenut selittää, oletko joku selvityksen ylijumala jolle kaikki asiat täytyisi selvittää ja todistaa, mutta sinun sanasi on 100% todisteita kaikesta, onko sun nimi Urpå?
Nyt oli kysymys pelkästään Siem Raepin takseista ja niiden kuvasta. Siellä on täysin omalaatuiset taksit joita en ole tavannut missään muualla kaukoidässä. Jos et pysty aijaamaan kuvaa niin kerro lyhyesti ko.taksista. Jos tähänkään et pysty niin terveisiä vaan Hiekkaharjuun tai Niuvanniemmeen, kummassa sitten oletkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Addiktio valtaa aivot, oli pääkirjoituksena National Geographic Suomi eräässä numerossa, joka postista saapui. Luin jutun suurella mielenkiinnolla, koska se hieman ehkäpä valaisee kahden tänne, lähinnä Pattayapalstalle kirjoittavan, todella pahaa addiktiota toisia kirjoittajia ja Pattayaa vastaan potevien häirikköjen käyttäytymisestä.
Nämä häiriköt tunnemme tällä hetkellä lähinnä nimistä numball ja aviomies numeroilla, nämä nimet ovat itselleen luoneet tai vastaavat, joita vikkelään vaihtelevat.
Palstalaiset ovat antaneet heille kyllä osuvammat nimet, lerppa, joka kuvaa hyvin heidän nykyistä tilaansa.
Onpa moni alkanut käyttämään heistä persläpilerppa nimitystä, aivan oikeutetusti, koska tämä NumBall lerppa on vuosikausia haukkunut toisia kirjoittajia resuperseiksi, jollainen lie haaveissaan saada sydänystäväkseen, koska lakkaamatta tuota brutaalia sanaa toistaa yleisillä palstoilla.
Tämä ballinumbba on kaikenlaisia törkyjuttujaan tuhertanut palstoille jo vuosikausia, monet nimimerkkinsä osoittavat hyvinkin selvästi hänen älykkyysosamääränsä, kuten vaikkapa OtaHanuriinPoju, joka viitannee sukupuoliseen suhtautumiseensa.
Toinen Chiang Main perseilerppa on aloittanut tuhertelunsa myöhemmin.
Tyypillistä molempien kirjoituksille on, että matkailullista antia kirjoituksistaan on turhaa hakea
Usein on myös lukuisien kirjoittajien joukossa levinnyt epäilys, että kyseessä olisivatkin siamilaiset kaksoset, jotka todellisuudessa asuvat Suomessa ja vieläpä Hiekkaharjussa ja olisivatkin vain yksi henkilö, joka kuvittelee itsensä Hua Hinin vauraaksi lento kapteeniksi, milloin rikkaaksi kiinteistö- ja condosijoittajaksi ym ym. Toisella minällään hän elelee Chiang Maissa huolehtien ravintoloista, asuen välillä Phuketin loistohuvilalla, purjehtien jahdillaan ja tietysti ajellen Harley Davidsonillaan.
Ai niin meinasi unohtua, että Chiang Main lerpalla on hammaslääkäri vaimonaan, jota kyllä jotkut ilkeämielisesti väittivät vinyylistä valmistetuksi.
Näiden kahden herran törkyjutuista olemme saaneet kärsiä jatkuvasti aikaisesta aamusta, myöhään iltaan jatkuvasti ja luultavasti tämä ei lopu, ennenkuin tuohon vakavaan addiktioonsa tiedemiehet keksivät parannuskeinon ja heidät saadaan suljetulle osastolle pitkäaikaiseen hoitoon, tai menehtyvät vanhuuteen, joka sekään ei lie kaukana, niin höperöjä juttunsa ovat.Älä vaihda keskustelun aihetta. Nyt oli kysymys Siem Reapin taksista.
Sinä kirjoittelen aidan seipäästä kun kyse on aidasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli kysymys pelkästään Siem Raepin takseista ja niiden kuvasta. Siellä on täysin omalaatuiset taksit joita en ole tavannut missään muualla kaukoidässä. Jos et pysty aijaamaan kuvaa niin kerro lyhyesti ko.taksista. Jos tähänkään et pysty niin terveisiä vaan Hiekkaharjuun tai Niuvanniemmeen, kummassa sitten oletkin.
Siinä on myös Passappin merkki.
Tuossa on niitä kuvia... valkoisia on enemmän !
https://www.khmertimeskh.com/112781/tuk-tuk-drivers-are-losing-business-to-imported-indian-rickshaws/
Olen saanut pari rokotetta täältä myös ilmaiseksi ... Minä saan nyt sen sinisen
rokotekortin täältä. (Covid 19 ). Otettiin valkokuva myös, kun rokotettiin.
Viikkoon ei saanut kuulemma juoda olutta... mutta 4 päivää olin ilman.
Viisumin olen ostanut aina samasta matkatoimistosta täältä, he välittävät
niitä tänne Siem Reappiin ... 295 dollaria maksoi vuoden viisumi.
Sinun pitää ottaa business viisumi rajalta jos meinaat jatkaa sitä.
(e-viisumia ei voi jatkaa)
Täälltä on sok san roadilla pari ravintolaa auki mikä myy kaljaa. Sitten on
se Cozy bar... Tämä on näin Korona aikana... toki ruokapaikoista saa mitkä on
auki. Meksikolainen Viva ei myy olutta esim. Olutta saa kyllä ! Mutta ei
kaikista kaupoista.... Corona-aika. Maski-pakko on. Kypärä pakkoa ei
kuulemma ole sano kaveri... (Epävarma tieto... ajovaljoa saa kuulemma
käyttää nyt mopoissa... aikaisemmin ei ole saanut käyttää päivällä )
Tölkkien klipseillä voi voittaa vielä ilmaisen
oluen ja rahaa ja mopon ja jopa autoja Ganzberg, Cambodia, Anchor beer.
En muista, voittaako Ankor beerillä...En tykkää siitä niin.
Täällä on ihan helvetisti tietöitä ja rakennetaan uutta infraa kovaan tahtiin.
Bussit ei kulje !
Tule ihmeessä katsomaan ... oletko Thaimaassa ? ja Missä ?
Vastasin, kun olit niin kiinnostunut ja voin olla avuksi ehkä ?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on myös Passappin merkki.
Tuossa on niitä kuvia... valkoisia on enemmän !
https://www.khmertimeskh.com/112781/tuk-tuk-drivers-are-losing-business-to-imported-indian-rickshaws/
Olen saanut pari rokotetta täältä myös ilmaiseksi ... Minä saan nyt sen sinisen
rokotekortin täältä. (Covid 19 ). Otettiin valkokuva myös, kun rokotettiin.
Viikkoon ei saanut kuulemma juoda olutta... mutta 4 päivää olin ilman.
Viisumin olen ostanut aina samasta matkatoimistosta täältä, he välittävät
niitä tänne Siem Reappiin ... 295 dollaria maksoi vuoden viisumi.
Sinun pitää ottaa business viisumi rajalta jos meinaat jatkaa sitä.
(e-viisumia ei voi jatkaa)
Täälltä on sok san roadilla pari ravintolaa auki mikä myy kaljaa. Sitten on
se Cozy bar... Tämä on näin Korona aikana... toki ruokapaikoista saa mitkä on
auki. Meksikolainen Viva ei myy olutta esim. Olutta saa kyllä ! Mutta ei
kaikista kaupoista.... Corona-aika. Maski-pakko on. Kypärä pakkoa ei
kuulemma ole sano kaveri... (Epävarma tieto... ajovaljoa saa kuulemma
käyttää nyt mopoissa... aikaisemmin ei ole saanut käyttää päivällä )
Tölkkien klipseillä voi voittaa vielä ilmaisen
oluen ja rahaa ja mopon ja jopa autoja Ganzberg, Cambodia, Anchor beer.
En muista, voittaako Ankor beerillä...En tykkää siitä niin.
Täällä on ihan helvetisti tietöitä ja rakennetaan uutta infraa kovaan tahtiin.
Bussit ei kulje !
Tule ihmeessä katsomaan ... oletko Thaimaassa ? ja Missä ?
Vastasin, kun olit niin kiinnostunut ja voin olla avuksi ehkä ??No tulihan se yleisen tksin kuva, eli skootteri mperäkärryineen.
Minä näin Siem Reapissa ainoastaan vankkuritakseja, eli skootteri johon oli kytketty peräkärry. Niillä tuli tehtyä useampi matka. Tuli katsottua mm. Ankchor Wat ynnä muut temppelialueen temppelit. Lisäksi vankkurikuski vei meidät katsomaan PolPotin hirmuhallinnon muistomerkkejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tulihan se yleisen tksin kuva, eli skootteri mperäkärryineen.
Minä näin Siem Reapissa ainoastaan vankkuritakseja, eli skootteri johon oli kytketty peräkärry. Niillä tuli tehtyä useampi matka. Tuli katsottua mm. Ankchor Wat ynnä muut temppelialueen temppelit. Lisäksi vankkurikuski vei meidät katsomaan PolPotin hirmuhallinnon muistomerkkejä.Niitä ei enää ole kovin paljon... enemmän noita Bajaja (max )ja riksamopot !
Minä en ole käynyt Angor watissa... se maksaa 30 dollaria. Olen käynyt
Buriramissa vastaavassa ! Vaikka olen noin 3 vuotta jo täällä ollut.
Tämä kehittyy hirmu vauhtia... katso vaikka Sihanoukvilleä tubelta...
et kuitenkaan uskoisi... Siem Reap on kanssa yhtä rakennustyömaata nyt.
Katso tubelta ja ihmettele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ei enää ole kovin paljon... enemmän noita Bajaja (max )ja riksamopot !
Minä en ole käynyt Angor watissa... se maksaa 30 dollaria. Olen käynyt
Buriramissa vastaavassa ! Vaikka olen noin 3 vuotta jo täällä ollut.
Tämä kehittyy hirmu vauhtia... katso vaikka Sihanoukvilleä tubelta...
et kuitenkaan uskoisi... Siem Reap on kanssa yhtä rakennustyömaata nyt.
Katso tubelta ja ihmettele.Vierailin cambodiassa pari vuotta sitten. Ilmeisesti maa on siitä ajasta paljon eteenpäin.
Kannattaa käydä katsomassa Angkor Watia ja muita temppeleitä. Pikaisella käynnillä päivä riittää, mutta jos haluaa tutustua tarkemmin niin kolmen päivä lippu on paikallaan. Vankkuritaksi otti päivän ajelusta 15 taalaa. Sama hinta oli myöskin PolPotin hirmuhallintoon tutustumis kierroksella. Hautausmailta oli kerätty pääkalloja ja luita sitä varten rakennettuun temppelin huoneeseen. Lisäksi siellä oli paljon valokuvia hirmuhallinnon ajalta. Lohduton näkymä. Samanlainen kuin Ranskan Vedunin muistomerkillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vierailin cambodiassa pari vuotta sitten. Ilmeisesti maa on siitä ajasta paljon eteenpäin.
Kannattaa käydä katsomassa Angkor Watia ja muita temppeleitä. Pikaisella käynnillä päivä riittää, mutta jos haluaa tutustua tarkemmin niin kolmen päivä lippu on paikallaan. Vankkuritaksi otti päivän ajelusta 15 taalaa. Sama hinta oli myöskin PolPotin hirmuhallintoon tutustumis kierroksella. Hautausmailta oli kerätty pääkalloja ja luita sitä varten rakennettuun temppelin huoneeseen. Lisäksi siellä oli paljon valokuvia hirmuhallinnon ajalta. Lohduton näkymä. Samanlainen kuin Ranskan Vedunin muistomerkillä.Ne on hypänneet Kiinan kelkkaan ja kiinahan tätäkin pyörittää !
Mistä muualta, sellaiset rahat ja investoinnit....
Katso niitä viimeisimpiä videoita Sihanoukvillestä ja unohda se Cambodia
mitä silloin näit... voi olla kiire nähdä vanhaa Cambodiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302785
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371214- 751160
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251034- 53962
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216909Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall110856