2 kk määräaikainen sopimus. Palvelun tilaus jatkuu 12 kk määräaikaisen sopimuskauden jälkeen
toistaiseksi voimassa olevana. Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden.
Tällä ehdolla ei rajoiteta kuluttaja-asiakkaan lakiin perustuvaa irtisanomisoikeutta sosiaalisen
suoritusesteen johdosta. Asiakas saa irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen kahden (2)
viikon irtisanomisaikaa noudattaen suullisesti tai kirjallisesti.
Kyseessä puhelinliitttymä, tilattu puhelimessa. eikö irtisanomisaika ole 14vrk kaikissa soitetuissa sopimuksissa?
Voimassaoloaika, uusiminen ja irtisanominen
6
341
Vastaukset
- Anonyymi
Palautus/peruutusoikeus on voimassa ensimmäiset 14 vuorokautta puhelimitse tilatussa palvelussa.
- Anonyymi
Heikosti yhteydessä aiheeseen mutta: " ... sosiaalisen
suoritusesteen johdosta"! On siis kehitetty kapulakieleen termi: Sosiaalinen suorituseste. Ilman asiayhteyttä olisin kuvitellut että sosiaalinen suorituseste tarkoittaisi jotain enemmän raadollisempaa ongelmaa.- Anonyymi
toi aika perus muoto
- Anonyymi
Tarkoittaako se siis maksukyvyttömyyttä? Olenko "sosiaalisesti suoritusestoinen" jos olen pa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako se siis maksukyvyttömyyttä? Olenko "sosiaalisesti suoritusestoinen" jos olen pa?
Korjaan - "sosiaalisesti suoritusesteellinen" tietenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi. Tuohon sosiaaliseen suoritusesteeseen menee esimerkkeinä yllättävä työttömyys, sairastuminen, läheisen menehtyminen, taloudellisen tilanteenmuutos, ero, muutto tms. Jos jonkin näiden syiden nojalla haluaa irtisanoa määräaikaisen sopimuksen tulee siitä toimittaa kumminkin todistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859