No, mitäs mieltä olette uudesta HIM dvd:stä? Oletteko löytäneet mitään "kätkettyä"? Itse ainakin huomasin, että kun kuuntelee aakkosellisesta hakemistosta biisin hand of doom loppuun asti, tulle ruutuun teksti "this for you" ja sit ne soittaa For you-biisin. Tosin ne kuvaa melkein kokoajan yleisöä..
HIM dvd
12
1562
Vastaukset
- For You
Mie en oo vielä hankkinut tätä dvdtä :(
Aijon tehdä sen kyllä... - juhis
paljon kyseinen him-dvd maksaa?
- Eräs MJ-fani
Vaihtelee, omani maksoi 24,95 €. Jossain muualla saa halvemmalla.
- Pain87
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Anttilan top tenissä maksaa n.22 euroo.
muistaakseni.. Eräs MJ-fani kirjoitti:
No ei sit oo niin kauheesti mitä luulin, pitäis kyl ostaa kun itekkin oon ihan kauhia HIM-fani! :)
- jabu
dvd:llä on biisi for you, en löytänyt
- lavs
ite oon kans kuunnellut hand of doomin loppuun asti eikä sieltä for youta mulla vaan tule...*kade*voi vitsit:p Sopii muuten ko. kappale(hand of doom) villen äänelle todella mukavasti eli HYVIN!!!!
- -Valonkantaja-
Onko niissä dvd:ssä eroa. Eli toinenhan on digipack eli pahvikantinen ja kalliimpi ja basicversio on se muovinen..Eli onko näissä muutakin eroa hinnan ja kansiformaatin lisäksi? Eli just noit piilobiisei yms???
- lavs
-Valonkantaja- kirjoitti:
Onko niissä dvd:ssä eroa. Eli toinenhan on digipack eli pahvikantinen ja kalliimpi ja basicversio on se muovinen..Eli onko näissä muutakin eroa hinnan ja kansiformaatin lisäksi? Eli just noit piilobiisei yms???
se limited edition ole se missä 2 dvdtä ja toinen on niitä bamin sekoiluja jos tarkoitat sitä...
- löde
lavs kirjoitti:
se limited edition ole se missä 2 dvdtä ja toinen on niitä bamin sekoiluja jos tarkoitat sitä...
Molemmis devareis samat spessut(digi-muovikantinen), jos jaksaa hakkaa viel pidempään, voi napata viel alkupään hitin stigmata diabolin!!!!
- GoneWithTheSin
Mä löysin yhen Funeral of hearts jutun jostain.. Jonkun haastattelujutun..
- haastattelut
missä valikossa ja millä nimikkeellä ne haastattelut on tuolla levyllä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818