HIM dvd

MstrOfPupts

No, mitäs mieltä olette uudesta HIM dvd:stä? Oletteko löytäneet mitään "kätkettyä"? Itse ainakin huomasin, että kun kuuntelee aakkosellisesta hakemistosta biisin hand of doom loppuun asti, tulle ruutuun teksti "this for you" ja sit ne soittaa For you-biisin. Tosin ne kuvaa melkein kokoajan yleisöä..

12

1587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • For You

Mie en oo vielä hankkinut tätä dvdtä :(
      Aijon tehdä sen kyllä...

• juhis

paljon kyseinen him-dvd maksaa?

• Eräs MJ-fani

Vaihtelee, omani maksoi 24,95 €. Jossain muualla saa halvemmalla.

• Pain87
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

Anttilan top tenissä maksaa n.22 euroo.
        muistaakseni..

• Eräs MJ-fani kirjoitti:

No ei sit oo niin kauheesti mitä luulin, pitäis kyl ostaa kun itekkin oon ihan kauhia HIM-fani! :)

• jabu

dvd:llä on biisi for you, en löytänyt

• lavs

ite oon kans kuunnellut hand of doomin loppuun asti eikä sieltä for youta mulla vaan tule...*kade*voi vitsit:p Sopii muuten ko. kappale(hand of doom) villen äänelle todella mukavasti eli HYVIN!!!!

• -Valonkantaja-

Onko niissä dvd:ssä eroa. Eli toinenhan on digipack eli pahvikantinen ja kalliimpi ja basicversio on se muovinen..Eli onko näissä muutakin eroa hinnan ja kansiformaatin lisäksi? Eli just noit piilobiisei yms???

• lavs
        -Valonkantaja- kirjoitti:

Onko niissä dvd:ssä eroa. Eli toinenhan on digipack eli pahvikantinen ja kalliimpi ja basicversio on se muovinen..Eli onko näissä muutakin eroa hinnan ja kansiformaatin lisäksi? Eli just noit piilobiisei yms???

se limited edition ole se missä 2 dvdtä ja toinen on niitä bamin sekoiluja jos tarkoitat sitä...

• löde
        lavs kirjoitti:

se limited edition ole se missä 2 dvdtä ja toinen on niitä bamin sekoiluja jos tarkoitat sitä...

Molemmis devareis samat spessut(digi-muovikantinen), jos jaksaa hakkaa viel pidempään, voi napata viel alkupään hitin stigmata diabolin!!!!

• GoneWithTheSin

Mä löysin yhen Funeral of hearts jutun jostain.. Jonkun haastattelujutun..

• haastattelut

missä valikossa ja millä nimikkeellä ne haastattelut on tuolla levyllä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1577
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1532
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1108
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      911
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      884
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe