HIM dvd

MstrOfPupts

No, mitäs mieltä olette uudesta HIM dvd:stä? Oletteko löytäneet mitään "kätkettyä"? Itse ainakin huomasin, että kun kuuntelee aakkosellisesta hakemistosta biisin hand of doom loppuun asti, tulle ruutuun teksti "this for you" ja sit ne soittaa For you-biisin. Tosin ne kuvaa melkein kokoajan yleisöä..

12

1583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • For You

Mie en oo vielä hankkinut tätä dvdtä :(
      Aijon tehdä sen kyllä...

• juhis

paljon kyseinen him-dvd maksaa?

• Eräs MJ-fani

Vaihtelee, omani maksoi 24,95 €. Jossain muualla saa halvemmalla.

• Pain87
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

Anttilan top tenissä maksaa n.22 euroo.
        muistaakseni..

• Eräs MJ-fani kirjoitti:

No ei sit oo niin kauheesti mitä luulin, pitäis kyl ostaa kun itekkin oon ihan kauhia HIM-fani! :)

• jabu

dvd:llä on biisi for you, en löytänyt

• lavs

ite oon kans kuunnellut hand of doomin loppuun asti eikä sieltä for youta mulla vaan tule...*kade*voi vitsit:p Sopii muuten ko. kappale(hand of doom) villen äänelle todella mukavasti eli HYVIN!!!!

• -Valonkantaja-

Onko niissä dvd:ssä eroa. Eli toinenhan on digipack eli pahvikantinen ja kalliimpi ja basicversio on se muovinen..Eli onko näissä muutakin eroa hinnan ja kansiformaatin lisäksi? Eli just noit piilobiisei yms???

• lavs
        -Valonkantaja- kirjoitti:

Onko niissä dvd:ssä eroa. Eli toinenhan on digipack eli pahvikantinen ja kalliimpi ja basicversio on se muovinen..Eli onko näissä muutakin eroa hinnan ja kansiformaatin lisäksi? Eli just noit piilobiisei yms???

se limited edition ole se missä 2 dvdtä ja toinen on niitä bamin sekoiluja jos tarkoitat sitä...

• löde
        lavs kirjoitti:

se limited edition ole se missä 2 dvdtä ja toinen on niitä bamin sekoiluja jos tarkoitat sitä...

Molemmis devareis samat spessut(digi-muovikantinen), jos jaksaa hakkaa viel pidempään, voi napata viel alkupään hitin stigmata diabolin!!!!

• GoneWithTheSin

Mä löysin yhen Funeral of hearts jutun jostain.. Jonkun haastattelujutun..

• haastattelut

missä valikossa ja millä nimikkeellä ne haastattelut on tuolla levyllä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      265
      4650
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      133
      3019
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2847
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      23
      2230
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1781
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1644
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1511
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1400
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95