HIM dvd

MstrOfPupts

No, mitäs mieltä olette uudesta HIM dvd:stä? Oletteko löytäneet mitään "kätkettyä"? Itse ainakin huomasin, että kun kuuntelee aakkosellisesta hakemistosta biisin hand of doom loppuun asti, tulle ruutuun teksti "this for you" ja sit ne soittaa For you-biisin. Tosin ne kuvaa melkein kokoajan yleisöä..

12

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • For You

Mie en oo vielä hankkinut tätä dvdtä :(
      Aijon tehdä sen kyllä...

• juhis

paljon kyseinen him-dvd maksaa?

• Eräs MJ-fani

Vaihtelee, omani maksoi 24,95 €. Jossain muualla saa halvemmalla.

• Pain87
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

Anttilan top tenissä maksaa n.22 euroo.
        muistaakseni..

• Eräs MJ-fani kirjoitti:

No ei sit oo niin kauheesti mitä luulin, pitäis kyl ostaa kun itekkin oon ihan kauhia HIM-fani! :)

• jabu

dvd:llä on biisi for you, en löytänyt

• lavs

ite oon kans kuunnellut hand of doomin loppuun asti eikä sieltä for youta mulla vaan tule...*kade*voi vitsit:p Sopii muuten ko. kappale(hand of doom) villen äänelle todella mukavasti eli HYVIN!!!!

• -Valonkantaja-

Onko niissä dvd:ssä eroa. Eli toinenhan on digipack eli pahvikantinen ja kalliimpi ja basicversio on se muovinen..Eli onko näissä muutakin eroa hinnan ja kansiformaatin lisäksi? Eli just noit piilobiisei yms???

• lavs
        -Valonkantaja- kirjoitti:

Onko niissä dvd:ssä eroa. Eli toinenhan on digipack eli pahvikantinen ja kalliimpi ja basicversio on se muovinen..Eli onko näissä muutakin eroa hinnan ja kansiformaatin lisäksi? Eli just noit piilobiisei yms???

se limited edition ole se missä 2 dvdtä ja toinen on niitä bamin sekoiluja jos tarkoitat sitä...

• löde
        lavs kirjoitti:

se limited edition ole se missä 2 dvdtä ja toinen on niitä bamin sekoiluja jos tarkoitat sitä...

Molemmis devareis samat spessut(digi-muovikantinen), jos jaksaa hakkaa viel pidempään, voi napata viel alkupään hitin stigmata diabolin!!!!

• GoneWithTheSin

Mä löysin yhen Funeral of hearts jutun jostain.. Jonkun haastattelujutun..

• haastattelut

missä valikossa ja millä nimikkeellä ne haastattelut on tuolla levyllä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe