Billie Joe on tosi ihana!

I Love Billie Joe

Mun mielestä Billie Joe Armstrong on maailman ihanin ihminen! Sillä on tosi hyvä vaatemaku, sen hiukset on ihanat, sen tatuoinnit on ihanat, se meikkaa kivasti, sen lauluääni on tosi hyvä, se on huumorintajuinen, sillä on kiva nauru.... Listaa vois jatkaa äärettömiin! Kerro oma mielipitees miks sä tykkäät siitä tai miks et tykkää siitä.

46

2780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööö...

      onhan se ihan kiva näkönen...mun kaveri melkein rakastaa sitä.. :D

    • GD fani

      Oon iha samaa mieltä=)Billie on paras!

    • Sopiihan se!

      Kun kerran mielipidettä kysyit, nii mun mielest se on aika turha ihminen. Mut tykätköön ken tykkää, ei siinä mitää:)

    • Rulez!

      TODELLAKI!!
      Toi kaikki mitä sanoit on (yksinkertasesti) totta!
      Mut Mike ja Tre ON KANS IHANIA!!
      kaikki pn yhtä ihunia...:D
      mutta! se ei se syy miks kuuntelen niitä...:)
      musan takii tietty! en ees tienny minkä näkösii ne oli sillo ku kuuntelin sitä ekaa kertaa...
      arvakkaa monta kuvaa mulla on Green Daystä koneella? no mä paljastan täs ja heti: 865 tällä hetkellä! koko ajan haen niitä lisää...:)

      • ei voi olla.

        TIEDOKS VAAN ETTÄ ET VOI OLLA OIKEA FANI JOS HAET KAIKKI MUSASI NETISTÄ!!! se ei osoita yhtään arvostusta bändiä kohtaan, niistä levyistä pitää maksaa eikä ladata ite ilmaseks netistä. MULLA AINAKIN ON KAIKKI LEVYT JA SEN VUOKSI VOIN SANOA OLEVANI FANI!!


      • Punk-Rock
        ei voi olla. kirjoitti:

        TIEDOKS VAAN ETTÄ ET VOI OLLA OIKEA FANI JOS HAET KAIKKI MUSASI NETISTÄ!!! se ei osoita yhtään arvostusta bändiä kohtaan, niistä levyistä pitää maksaa eikä ladata ite ilmaseks netistä. MULLA AINAKIN ON KAIKKI LEVYT JA SEN VUOKSI VOIN SANOA OLEVANI FANI!!

        Siis nyt en ihan tajunnu...
        Mä en oo ladannu sen musaa netistä!
        Oon vaan kuvii! ja mitä vikaa siin on jos lataan Green DAyn kuvii netist?
        Mutta musaa en oo ladannu netistä!
        Jos joku muu on niin väittäny niin se on väärässä!
        Mä arvostan Green Daytä tosi paljon!
        Niitten takia sainki kipinän soittaa kitaraa!
        Joten älä tuu ilman perusteita mulle huutaan!
        Mutta jos se oli vaan väärin käsitys nii ei sitte mitään...:D PS.Niitä kuvia on nyt 1 167


    • d>p

      pikkujäpy kuvittelee tekevänsä hyvääkin musiikkia..

      • gdfan

        No kuule se ei oo pikkujäpy, vaan Billie Joe Armstrong! sä oot samallainen kun mun "bestit", eli ei ymmärrä hyvää musaa. olet siis good charlotte fani.... >


      • nyt
        gdfan kirjoitti:

        No kuule se ei oo pikkujäpy, vaan Billie Joe Armstrong! sä oot samallainen kun mun "bestit", eli ei ymmärrä hyvää musaa. olet siis good charlotte fani.... >

        vain, mutta voi joidenkin mielestä sekä gc että gd olla hyviä, kuten minun!


    • gdfan

      Mä olen aivan samaa mieltä sun kanssas. Mä RAKASTAN SITÄ! Paitsi et se on naimisissa... Voi surku. Voitko mailata mulle joskus? Ossa on: [email protected]

      • dissaPointeD

        JOO Q BiLLiE On NiIN IHQ.... ooh nej... pliis älkää keskustelko tollasista näil yleisil sivuil... antaa liian huonon kuvan ku ruetaan puhuun tollain et kuinka IHQ kukin niistä on....
        Eihän se vaikuta millään taval et minkä näkösii ne on..........


      • ...
        dissaPointeD kirjoitti:

        JOO Q BiLLiE On NiIN IHQ.... ooh nej... pliis älkää keskustelko tollasista näil yleisil sivuil... antaa liian huonon kuvan ku ruetaan puhuun tollain et kuinka IHQ kukin niistä on....
        Eihän se vaikuta millään taval et minkä näkösii ne on..........

        Ei ulkonäön pitäis vaikuttaa millään lailla musiikkiin, ja jonkun jäsenen turhanpäivänen "ihkuttaminen" on lapsellista.


      • M'K
        dissaPointeD kirjoitti:

        JOO Q BiLLiE On NiIN IHQ.... ooh nej... pliis älkää keskustelko tollasista näil yleisil sivuil... antaa liian huonon kuvan ku ruetaan puhuun tollain et kuinka IHQ kukin niistä on....
        Eihän se vaikuta millään taval et minkä näkösii ne on..........

        oon just samaa mieltä teijän kaa!
        se miltä ne näyttää ei oo mitenkää tärkeetä!
        mua ei haittas vaik ne ois vanhoja papparaisia!
        kuhan en tekee hyvää musaa!
        mut onhan se tietty kiva et ne on hyvän näkösii...:D
        mut mä vihaan tollasta IHQ : teluu!!
        se on niin .... yök...
        KUUNNELKAA GREEN DAYTÄ!! (ja muuta punk-rockia!)
        SE KANNATTAAAAAAA!!!!!!!!!!!! :D mulle voi mailata: (jos joku tahtoo) [email protected] (mahtava oso,eiks jeh?)


      • green day roks!
        dissaPointeD kirjoitti:

        JOO Q BiLLiE On NiIN IHQ.... ooh nej... pliis älkää keskustelko tollasista näil yleisil sivuil... antaa liian huonon kuvan ku ruetaan puhuun tollain et kuinka IHQ kukin niistä on....
        Eihän se vaikuta millään taval et minkä näkösii ne on..........

        mun mielestäni kukaan ei ole tähän mennessä maininnut sanaa ihq,muuta ku sä.ja toi on vaan sairaan tekopyhää väittää et jos pitää billien ulkonäöstä,ei vois tykkää sen musasta.mun mielestä se on ihana,ja sen musiikki on ihanaa.sen,et pitää sen ulkonäöst ei pitäis millään lailla estää sitä et tykkää myös musasta.et älkää ihmiset olko noin sairaan tekopyhii ja helvetin pilkunviilaajia.te ette oo yhtään "parempia" green day faneja ku kukaan muukaan.


      • ilzu!!!!!!!!!!!!!
        green day roks! kirjoitti:

        mun mielestäni kukaan ei ole tähän mennessä maininnut sanaa ihq,muuta ku sä.ja toi on vaan sairaan tekopyhää väittää et jos pitää billien ulkonäöstä,ei vois tykkää sen musasta.mun mielestä se on ihana,ja sen musiikki on ihanaa.sen,et pitää sen ulkonäöst ei pitäis millään lailla estää sitä et tykkää myös musasta.et älkää ihmiset olko noin sairaan tekopyhii ja helvetin pilkunviilaajia.te ette oo yhtään "parempia" green day faneja ku kukaan muukaan.

        mua ärsyttää niin suunnattomasti tommoset "se nauraa kivasti" ja "sillä on ihana vaatemaku" mitä tapahtuu, jos se vaihtaa yht'äkkiä vaatemakua ? Ei se pukeutunut ennen mustiin ja käyttänyt noin paljon kajalia, mitä jos se alkaakin pukeutuu värikkäisin vaatteisiin eikä enää käytä meikkiä? Entä jos se poistattaa tatuoinnit? Entä jos se leikkaa hiukset? Et varmaan olisi enää fani.


      • QueenOfTheStoneAge
        ilzu!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        mua ärsyttää niin suunnattomasti tommoset "se nauraa kivasti" ja "sillä on ihana vaatemaku" mitä tapahtuu, jos se vaihtaa yht'äkkiä vaatemakua ? Ei se pukeutunut ennen mustiin ja käyttänyt noin paljon kajalia, mitä jos se alkaakin pukeutuu värikkäisin vaatteisiin eikä enää käytä meikkiä? Entä jos se poistattaa tatuoinnit? Entä jos se leikkaa hiukset? Et varmaan olisi enää fani.

        Luuletteko te oikeesti, 3 kertaa Billie Joea nuoremmat, että teillä ois jotain mahiksii siihen???????????? Hei kamoon!!!!!! Ehkä se ei jätä vaimoansa Adriennea koska joku 12 vuotias "BiLLiE JoE On iHq"-tyyppi sanoo että sillä on huumorintajua. Ja mistä sen tiiätte???


      • gd rulz
        QueenOfTheStoneAge kirjoitti:

        Luuletteko te oikeesti, 3 kertaa Billie Joea nuoremmat, että teillä ois jotain mahiksii siihen???????????? Hei kamoon!!!!!! Ehkä se ei jätä vaimoansa Adriennea koska joku 12 vuotias "BiLLiE JoE On iHq"-tyyppi sanoo että sillä on huumorintajua. Ja mistä sen tiiätte???

        no mut ainahan saa unelmoida tollasesta jotai EI VOI IKINÄ SAADA.. mut must se kyl on turhaa.. eikä se billie joe oomitenkää nii hirveen hyvän näkönen.. ihan ok.. must sil on tosi oudot kengät..


      • Punk-Rock

        Siis mitä te teinix höpötätte!
        Teil ei vois olla mitään mahollisuutta Billie Joe:hon!
        Se ei todellakaan jättäis sen vaimoo ja lapsia jonku 12 vuotiaan takia!
        Ja sitä paitsi.... Billie Joella ei oo paljonkaan huumorin tajua! Pitäs se teidän tietää...mutta saatan olla väärässäki mutta netissä ja kaikissa lehissä esim. uusimmassa Soundissa sanottan että sillä ei oo!
        Ei mul muuta...mutta oon samaa mieltä että se on ihana mutta en silti rakasta sitä! rakastaminen on ihan eri asia... mutta... oon myös samaa mieltä että sillä on oudot kengät.... xD


      • gdfan
        Punk-Rock kirjoitti:

        Siis mitä te teinix höpötätte!
        Teil ei vois olla mitään mahollisuutta Billie Joe:hon!
        Se ei todellakaan jättäis sen vaimoo ja lapsia jonku 12 vuotiaan takia!
        Ja sitä paitsi.... Billie Joella ei oo paljonkaan huumorin tajua! Pitäs se teidän tietää...mutta saatan olla väärässäki mutta netissä ja kaikissa lehissä esim. uusimmassa Soundissa sanottan että sillä ei oo!
        Ei mul muuta...mutta oon samaa mieltä että se on ihana mutta en silti rakasta sitä! rakastaminen on ihan eri asia... mutta... oon myös samaa mieltä että sillä on oudot kengät.... xD

        Juup, ei tässä muuta kuin et kyl me tiedetään et ei oo mitää mahiksii saada sitä mut harva edes yrittää! Eikä millää pahal, ne jotka yrittäis iskee sitä tai jotain ni tuskinpa se onnistuis...


      • gdfan
        ilzu!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        mua ärsyttää niin suunnattomasti tommoset "se nauraa kivasti" ja "sillä on ihana vaatemaku" mitä tapahtuu, jos se vaihtaa yht'äkkiä vaatemakua ? Ei se pukeutunut ennen mustiin ja käyttänyt noin paljon kajalia, mitä jos se alkaakin pukeutuu värikkäisin vaatteisiin eikä enää käytä meikkiä? Entä jos se poistattaa tatuoinnit? Entä jos se leikkaa hiukset? Et varmaan olisi enää fani.

        No, mä pysyisin ainakin vielä sen fanina. Musa on pääasia, ulkonäkö sun muut on plussaa. Yleensä olen pitäny monist bändeist joitten mieet ei oo kovin komeita... Tavallaan kyl aika outoa kuvitella jos se pitäis yht'äkkii jotai värikkäit vaatteit ja leikkais hiukset ja poistais tatuoinnit... Tatuoinnit se varmaan pitäis, onhan pari tatuointii värikkäitä ja sit sil on vaimonsa nimi kädessä. Eipä tässä sitten muuta...


      • gdfan
        QueenOfTheStoneAge kirjoitti:

        Luuletteko te oikeesti, 3 kertaa Billie Joea nuoremmat, että teillä ois jotain mahiksii siihen???????????? Hei kamoon!!!!!! Ehkä se ei jätä vaimoansa Adriennea koska joku 12 vuotias "BiLLiE JoE On iHq"-tyyppi sanoo että sillä on huumorintajua. Ja mistä sen tiiätte???

        No mä en ainakaan luule et se jättäis. Mä olen näemmä ollut vähän outo tos alkuvaiheil... sellanen hullu joka hokee koko ajan vaa "Billie on ihq!". Ja lehtijuttujen mukaan Billie EI ole huumorintajuinen... Mikä on itse asiassa jotenkin hyvä juttu. Mä ainakin toivon kaikkea hyvää Billien perheelle (tietty myös Trén ja Miken perheille)!


      • mie Fani
        Punk-Rock kirjoitti:

        Siis mitä te teinix höpötätte!
        Teil ei vois olla mitään mahollisuutta Billie Joe:hon!
        Se ei todellakaan jättäis sen vaimoo ja lapsia jonku 12 vuotiaan takia!
        Ja sitä paitsi.... Billie Joella ei oo paljonkaan huumorin tajua! Pitäs se teidän tietää...mutta saatan olla väärässäki mutta netissä ja kaikissa lehissä esim. uusimmassa Soundissa sanottan että sillä ei oo!
        Ei mul muuta...mutta oon samaa mieltä että se on ihana mutta en silti rakasta sitä! rakastaminen on ihan eri asia... mutta... oon myös samaa mieltä että sillä on oudot kengät.... xD

        On ne kengät kyl aika hassun näköset...mut ne käy Billielle.Eikä oo yhtä hassut ku ne sen henkselit


      • gd rlz
        mie Fani kirjoitti:

        On ne kengät kyl aika hassun näköset...mut ne käy Billielle.Eikä oo yhtä hassut ku ne sen henkselit

        no tuota tuota... enpä usko että billiellä on vain yhdet kengät... luulisi sillä olevan varaa useampiinkin...


    • hot hot chocolate

      kyllähän billie vaikuttaa hauskalta tyypiltä. ja ulkonäkökin passaa minulle. ja ennenkaikkea, tekee hyvää musiikkia.

      se oli mielipiteeni hänestä.

    • nimrod_90

      aika hyvin tunnet sen jos tiedät että se on maailman ihanin ihminen...
      Mun mielestä Bille Joe on tosi söde ja sillä on ihana lauluääni, mut pidän myös sen musiikista en vain sen takii että se on hyvän näkönen! mullekkin voi mailailla jo tahdotte ossaan [email protected]

    • OooooH!

      Siis jeah, totta on. Mutta, ei sitä koskaan tiedä.

    • green day is the best..

      joopa joo, ei se kyllä meikata osaa!mut miks kaikki tykkää billie joesta? musta maailma on täynnä komeampia miehiä kuin se.

      • Sabbathisti/Motörheadisti

        ...James Hetfield, Chris DeGaramo, Taylor Hawkins... ja ääh! Niitä on niin paljon!


    • HUbSu

      Mun mielestä Billie Joe on TOSI IHANA!!!!!!
      Se on niin söötti ,sen hiukset on kivasti ym.
      JA SE ON TOSI SEXY!!!!!!!!!

    • jooo
    • American idiot

      MÄ RAKASTAN BILLIETÄ!!!!!!
      No en nyt sillain niinku sen suku, vaan se on NIIN söde!!!!!!!!!!!!
      Se osaa laulaa, pukeutua......................
      Listaa voisi jatkaa loputtomiin......

    • anne k.

      Ihan hyvän näköinen on ja laulaaki ihan hyvin(vaikkakin ääntä on muokattu, mutta livenäkin). En kuitenkaan kuulu tähän:"wähäx Billie on ihQuuu?!?" porukkaan, ihan iisisti otan... :)

    • Zip

      Joo siis Billie Joe on TOSI ihana! Sehän onkin tärkeintä koko bändissä nimeltä Green Day. Mitä väliä mitä musiikkia ne tekee, kunhan on vaan hyvän näkösiä jätkiä, niin hyvä tulee...

      • risupää

        hehhehh x) hauskaa :D sanoit sen niin hauskasti ;)

        mä kuuntelen green dayta ihan vaan niitten musan takii(niinku kaikkee muutaki musaa!!), mut ei se ulkonäkö pahitteksi ole.... xD lisämausteena vaan. ihan ok-hyvännäkösii nää kaikki gd:n jätkät on. Enhän mä aluksi ku kiinnostuin niitten musasta, ni tienny minkä näkösii ne oli. Sit vasta ku ekat musavideot näki ja netistä alko hakeen lisäinformaatiota :)


      • Zip
        risupää kirjoitti:

        hehhehh x) hauskaa :D sanoit sen niin hauskasti ;)

        mä kuuntelen green dayta ihan vaan niitten musan takii(niinku kaikkee muutaki musaa!!), mut ei se ulkonäkö pahitteksi ole.... xD lisämausteena vaan. ihan ok-hyvännäkösii nää kaikki gd:n jätkät on. Enhän mä aluksi ku kiinnostuin niitten musasta, ni tienny minkä näkösii ne oli. Sit vasta ku ekat musavideot näki ja netistä alko hakeen lisäinformaatiota :)

        "hehhehh x) hauskaa :D sanoit sen niin hauskasti ;)"

        mukavaa, että joku ymmärsi viestini. :) ja puhuit (tai no kirjotit) ihan asiaa tuossa tekstissäs!


      • xhkxh
        Zip kirjoitti:

        "hehhehh x) hauskaa :D sanoit sen niin hauskasti ;)"

        mukavaa, että joku ymmärsi viestini. :) ja puhuit (tai no kirjotit) ihan asiaa tuossa tekstissäs!

        Billie on nii sulone (: se on vaa nii söpö, ihanat hiuksetki ja IHA PARAS NAURU :) ja se on nii söpöö ku se koko aja hokee y'know y'know...  


      • xhkxh
        xhkxh kirjoitti:

        Billie on nii sulone (: se on vaa nii söpö, ihanat hiuksetki ja IHA PARAS NAURU :) ja se on nii söpöö ku se koko aja hokee y'know y'know...  

        öö Zip, en oo todellakaa samaa mielt sun kaa ! :) mä kiinnostuin eka niitte musast ja vast myöhemmin oon kiinnostunu Billiest  


      • dfjklsdg
        xhkxh kirjoitti:

        öö Zip, en oo todellakaa samaa mielt sun kaa ! :) mä kiinnostuin eka niitte musast ja vast myöhemmin oon kiinnostunu Billiest  

        läpällä katsos, luulis sen olleen.. ja hmm se oli 5 vuotta sitten, tuskin Zip täällä pyörii nykyään :)


    • <333

      Mun mielestä mike on kaikista ihkuin!! 

      • ameikanidioootti

        Tässä on nyt totuus ::
        billie joe armstrong on maaailman sekxikkäin mies!
        ja gd on paras bändi 4 ever vaikka billie joe leikkais kaljuks ja poistis tatuoinnit jne..
        PISTE!!!


    • .:punkx:.

      todellakin! tosi mukavalta ihmiseltä vaikuttaa ja kiva nauru, huumorintajunen, tekee upeita biisejä, meikkaa just hyvin, tatuoinnit on upeet, laulaa älyttömän hyvin, soittaa kitaraa ihan älyttömän hyvin ja käyttää upeita vaatteita ja kiitos kaikille jotka jakso lukea tänne asti. :D

    • punkki ötökkä

      Green Day on parasta se sai mut tykkäämään musiikista.

    • Billie-Day

      SANOKAA VAAN KAIKKI ET GREEN DAY ON PARAS BÄNDI !!! Sehän on sitä :) Juu elikkäs olen vasta vähänaikaa sitten ruvennut fanittamaan tätä kyseistä bändiä,no okei myönnän et eka luulin et apua munhan pitää osaa nää kaikkien biisien sanat ulkoo,nomutheiii ei niitä varmaan tarvii heti osata ehkä sitten ajan myötä. RAKASTAN NIITTEN MUSAA YLIKAIKEN !!! ♥ Oon kans lukenu Wikist ynm::: tietoo Gd:eest. Hei siis suuret fanit haluaisin kysyy teilt: Ootteks harjotellu noi sanat ulkoo vai sit silleen ajan myötä? koska muo häiritsee,koska ite ajattelen et apuaaa kaikki muut osaa näit sanoi paitsi MÄ ;OOOO Joo ja muuten Billie on ihanan näkönen harmivaan varattu xDDDD Joo ja pitäis tilailla niit Green Day paitoi ne on Ubeitttt ♥ Oon kyl kuunnellu näit sitä ennenki ennen ku rupesin oikee kunnon fanittaa ;D ♥ Tietääks joku mistä vois lataa Green Dayn musaa ilmaseks kännykkään ja viel parempi jos tekstareil? kiitti jos joku vois vaik huikkasta näist jtn :) Tv: Green Day Fani ♥

      • Look For Love ?

        Eiköhän ne ajan myötä ne sanat sinne päähän tule ! ällöshuoli :))) oot aika fani varmasti ! ♥


    • Look For Love ?

      Green Day on se bändi joka sai mut tykkäämään musiikista ! ♥
      Green Day sai minut aloittamaan kitaran soiton ja nykypäivinä osaankin jo vetästä tuosta jo muutamat biisitkin ohi mennen. :D
      Tahdon sanoa vain että rakastan niitä kolmea jätkää ! :) en tiedä mitä tekisin ilman heitä ! jos niitä ei olisi elämäni olisi varmasti todella tylsää !
      itse en ollut keikalla kun he suomeen tulivat ja toki vituttaa mukavasti -.-"!
      Nyt odottelenkin jo valmiina seuraavaa tuloa ja hyökkään eturiviin !!! :)
      olen yksi niistä joka pitää Billie Joeta maailman seksikkäimpänä miehenä,koska musta se vaan on just sitä ;) ei sitä vois muulla sanalla oikeen kuvaillakkaan !!! ;) mulle olisi ihan sama jos vaikka billie olisi kalju tai vaikka tekisi itsellensä mitä tahansa,ei se lopeta muo fanittamasta Green Dayta !
      Mä tulen aina rakastamaan niitä ! :)
      TULKAA TAAS SUOMEEN KEIKALLE ! ♥
      Terkuin: Green Day Fani !

      • Look For Love ?

        SUST NÄKEE ET OOT FANI !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe