Orimattila ja väkivaltarikokset

Anonyymi

Orimattilassa nyt muutaman vuoden kuluessa on kohdistunut kolme vakavaa väkivaltarikosta naisiin. Kaksi on kuollut!

3

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, Suomi on väkivaltainen maa perheitten suhteen.
      Olisiko miehillä, eli meillä iseillä peiliin katsomisen paikka ja kysyä, että rakastanko puolisoani ja jos kyse on kielteinen, voi kysyä, että oppisinko minä rakastamaan.
      Kun rakastaa - saa vastarakkautta.
      Kohta 50- vuotta on rakastettu ja vielä muistisairautta sairastava - joka ei edes tunne enää, rakastan häntä. Käyn häntä päivittäin katsomassa, pidän kädestä, halaan, kerron kuka olen, vaikka ei enää jäsennä sitä. Mutta silti.
      Hän on antanut rakkauttaan minulle, sydämen tasolla. Ei se häviä, vaikka olen jo vieras mies, joka käy häntä katsomassa.
      Meillä ei ole ollut väkivaltaa, avioliitossa. Olemme jo liiton alussa päättäneet, että aikuiset ihmiset avioliitossakin osaa puhua ihmisen äänellä, neuvotella rauhassa, katsoa yhteisesti eteen, koska maailmassa on muutenkin vaikeeta.
      Pakkoko sitä on tuoda kotiin.
      Se on toiminut. Ja myös olen antanut hänelle vapauden liitossa harrastuksiin, en koskaan ole kahlinnut häntä neljänseinän sisälle, ja sitä, että häen pitäisi peittää verhoilla ikkunat, missä liikkuu. Mustasukkaisuus on ikävä seuralainen, eikä sille ole syytä antaa tilaa.
      Hyvä liitto on tahto - se on molemminpuolinen ja itsehän me se liitto rakennetaan.
      Eikä meillä ole liittosuhteessa tarvittu alkkoholia, kuin lääkkeeksi kovaan kipuun, että pääsee maate yöllä ja aamulla ylös. Apteekin tavarat ovat liian kovia, sekä huumaavia.

• Anonyymi

Kukahan tämän vanhemman rouvan tappoi?

• Anonyymi

Hänen poikansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7375
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3917
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3490
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2663
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2632
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2413
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2349
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2249
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2125
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1932
    Aihe