Orimattilassa nyt muutaman vuoden kuluessa on kohdistunut kolme vakavaa väkivaltarikosta naisiin. Kaksi on kuollut!
Orimattila ja väkivaltarikokset
3
968
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, Suomi on väkivaltainen maa perheitten suhteen.
Olisiko miehillä, eli meillä iseillä peiliin katsomisen paikka ja kysyä, että rakastanko puolisoani ja jos kyse on kielteinen, voi kysyä, että oppisinko minä rakastamaan.
Kun rakastaa - saa vastarakkautta.
Kohta 50- vuotta on rakastettu ja vielä muistisairautta sairastava - joka ei edes tunne enää, rakastan häntä. Käyn häntä päivittäin katsomassa, pidän kädestä, halaan, kerron kuka olen, vaikka ei enää jäsennä sitä. Mutta silti.
Hän on antanut rakkauttaan minulle, sydämen tasolla. Ei se häviä, vaikka olen jo vieras mies, joka käy häntä katsomassa.
Meillä ei ole ollut väkivaltaa, avioliitossa. Olemme jo liiton alussa päättäneet, että aikuiset ihmiset avioliitossakin osaa puhua ihmisen äänellä, neuvotella rauhassa, katsoa yhteisesti eteen, koska maailmassa on muutenkin vaikeeta.
Pakkoko sitä on tuoda kotiin.
Se on toiminut. Ja myös olen antanut hänelle vapauden liitossa harrastuksiin, en koskaan ole kahlinnut häntä neljänseinän sisälle, ja sitä, että häen pitäisi peittää verhoilla ikkunat, missä liikkuu. Mustasukkaisuus on ikävä seuralainen, eikä sille ole syytä antaa tilaa.
Hyvä liitto on tahto - se on molemminpuolinen ja itsehän me se liitto rakennetaan.
Eikä meillä ole liittosuhteessa tarvittu alkkoholia, kuin lääkkeeksi kovaan kipuun, että pääsee maate yöllä ja aamulla ylös. Apteekin tavarat ovat liian kovia, sekä huumaavia. - Anonyymi
Kukahan tämän vanhemman rouvan tappoi?
- Anonyymi
Hänen poikansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673