Olen 14v ja tykkään vaipoista paljon ja olen kiinnostunut kokeilemaan tuttia mitkä vaipat ovat samaan aikaan todella imukykyisiä, melko paksuja, mahdollisimman pehmeitä, helppo pukea ilman apua ja kuitenkin melko halpoja?Mistö saisin itselleni sopivan tutin joka ei vaikuttaisi hampaisiini?
Pidän vaipoista
7
2928
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko tyttö vai poika
No siis tutteja saa vähä kaikista kaupoista ja tenan slip jotku housuvaipat mitä itekki käytän niis on melkee maks imukyky mut maksaa joku 10€
- Anonyymi
Osta siis tilaa muovihousut ja suorakaidevaippoja ABRI Let pari päällekkäin ja muovihousut tuntuu et on jotain haarojen välissä eikä ole kalliita.
- Anonyymi
No jos haluu semmoset hyvät vaipat nii care2playst löytää ja osa on ihan halpoja laatusuhteessaa
- Anonyymi
Onko Kik:iä?
Samanmielinen oon ja voisin tulla jutulle :D - Anonyymi
Miksi tutti eikö Vaipat riitäkään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?2053096Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4682927Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3992455- 5262170
- 992029
- 81574
- 2441277
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.311270Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut391057Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41952