Auttakaa ennakkoluulojen karistamisessa ja osallistukaa marssille Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Oulussa!
http://www.sky.org/marssi/2005/
Hamppumarssi 7.5
14
717
Vastaukset
- Toistoo
Kuvatkaa ja videoikaa
Kirjoittanut: Valokuvaaja. 23.4.2005 klo 10.15
Kaikki, jotka osallistuvat huumemyönteisiin marsseihin ja ei muutakuin nettiin yleiseen levitykseen asianomaisten kuvat ja videopätkät.
Mitähän sen jälkeen tuumaavat sukulaiset/naapurit/työnantaja ?- Keisari_Foliohattu
Juuri tuollaisten ennakkoluulojen takia ajattelinkin osallistua! Itse en hamppua polttele, mutta kannatan ehdottomasti sen hyötykäyttöä. Useinolen maininnut hampun aivan eri asiayhteydessä ja toiset nostavat heti karvat pystyyn "ai sitä huumetta?". Minut saa työnantaja aivan huoletta testata, jos niikseen tulee. Omahan on häpeänsä, jos ei testien jälkeen palkankorotusta kuulu, niin kiitti vaan ja terve menoksi!
- autotallijuoppo
Toihan o just kun kieltolain jämäperinteitä! Naapurin ukko joutuu dokaa autotallissa, kun muija häpeää silmät päästään ukon tissuttelua. Perhe-elämä ainakaan siitä parane.
- Blossom Blue
Minua ei haittaisi pätkääkään jos sukulaiseni tai tuttavani näkisivät minut hamppumarssilla. Jos he ottaisivat asian puheeksi niin aina vaan parempi, tulisi keskustelua asiasta. En tosin tiedä vielä pääsenkö marssille.
Kaikkien kannabis-kielteisten kanssa, joiden kanssa olen asiasta keskustellut, on juttu mennyt seuraavasti: he kertovat väitteitä ja minä kumoan ne. Yleensä väitteet ovat niitä koulussa päähän hakattuja "kannabis on paha, jos kokeilet sitä siirryt kohta heroiiniin" ja näytetään kuvia narkomaaneista, jotka asuvat kadulla. Todella vastuutonta käytöstä "valistajilta".
Keskustelu on päättynyt yleensä siihen, että ainoa vasta-argumentti vastustajien puolesta jää mutuun; "en minä ainakaan kokeilisi koska se on laitonta" tai "on se kumma jos ei viina riitä". Päinvastoin, viinalla saa päänsä paljon pahemmin sekaisin, hieman sama kun sanoisi että "on se kumma kun ei viina riitä vaan pitää kahviakin juoda." - Sini
Blossom Blue kirjoitti:
Minua ei haittaisi pätkääkään jos sukulaiseni tai tuttavani näkisivät minut hamppumarssilla. Jos he ottaisivat asian puheeksi niin aina vaan parempi, tulisi keskustelua asiasta. En tosin tiedä vielä pääsenkö marssille.
Kaikkien kannabis-kielteisten kanssa, joiden kanssa olen asiasta keskustellut, on juttu mennyt seuraavasti: he kertovat väitteitä ja minä kumoan ne. Yleensä väitteet ovat niitä koulussa päähän hakattuja "kannabis on paha, jos kokeilet sitä siirryt kohta heroiiniin" ja näytetään kuvia narkomaaneista, jotka asuvat kadulla. Todella vastuutonta käytöstä "valistajilta".
Keskustelu on päättynyt yleensä siihen, että ainoa vasta-argumentti vastustajien puolesta jää mutuun; "en minä ainakaan kokeilisi koska se on laitonta" tai "on se kumma jos ei viina riitä". Päinvastoin, viinalla saa päänsä paljon pahemmin sekaisin, hieman sama kun sanoisi että "on se kumma kun ei viina riitä vaan pitää kahviakin juoda."Miksi kaikkien tulisi käyttää kannabista?
Sinä käytät kannabista OK, mutta miksi muiden pitäisi alkaa käyttämään huumausaineita?
Siksi, kun sinäkin käytät vai?
Minäkin nautin joskus sidukan kaksi enkä silti ole sitä tyrkyttämässä kenellekkään muulle henkilölle.
Etkö pysty käyttämään huumeita ilman muita?
Mikä helvetin pakkomielle teillä huumehörhöillä on tehdä tästä maasta joku huumeidenkäyttäjien paratiisi. - streittari
Sini kirjoitti:
Miksi kaikkien tulisi käyttää kannabista?
Sinä käytät kannabista OK, mutta miksi muiden pitäisi alkaa käyttämään huumausaineita?
Minäkin nautin joskus sidukan kaksi enkä silti ole sitä tyrkyttämässä kenellekkään muulle henkilölle.
Mikä helvetin pakkomielle teillä huumehörhöillä on tehdä tästä maasta joku huumeidenkäyttäjien paratiisi.Ja kukahan nyt on niin väittänyt, että kaikkien pitäisi käyttää? Eiköhän anneta vaan kaikkien kukkien kukkia, eihän poliisisetä tule sinuakaan siiderin juonnista tai tupakan suhuttelusta sakottamaan... Tai itseasiassa huonolla tuurilla voikin sakottaa...
Pienimuotoinen kotikasvatus siis sallittakoon! Rikolliset kuriin! - dfg
Sini kirjoitti:
Mikä helvetin pakkomielle teillä huumehörhöillä on tehdä tästä maasta joku huumeidenkäyttäjien paratiisi.Ja kukahan nyt on niin väittänyt, että kaikkien pitäisi käyttää? Eiköhän anneta vaan kaikkien kukkien kukkia, eihän poliisisetä tule sinuakaan siiderin juonnista tai tupakan suhuttelusta sakottamaan... Tai itseasiassa huonolla tuurilla voikin sakottaa...
Pienimuotoinen kotikasvatus siis sallittakoon! Rikolliset kuriin! - miksen minä
Sini kirjoitti:
Mikä helvetin pakkomielle teillä huumehörhöillä on tehdä tästä maasta joku huumeidenkäyttäjien paratiisi.saa sitä käyttää? Mikä sinä olet minulta kieltämään kannabiksen käytön varsinkin kun se on todettu vähemmän haitalliseksi päihteeksi esimerkiksi Tampereen yliopiston tutkimuksessa? Miksi kukaan voi evätä toiselta oikeuden yksilönvapauteen sellaisilla perusteitta? Jos verrataan alkoholin ja kannabiksen etuja ja haittoja, niin kannabis vie alkoholiin verrattuna voiton terveellisyydellään.
http://www.uta.fi/laitokset/sospol/tutkimus/huumeet.pdf
Lukekaa kannabisvastaiset kiihkoilijat tuosta kun joku meitä viisaampi on ihan oikeasti tutkinut asiaa. Ihan täällä Suomessa. Ei tarvitse luoda niitä kauhukuvia siellä omassa tyhmässä pääkopassa ja selittää niitä täällä, vaan faktaa pöytään, jos teillä on jotain kerrottavaa.
Alkoholi tappaa, kannabis ei. - Ystävällinen
Sini kirjoitti:
Mikä helvetin pakkomielle teillä huumehörhöillä on tehdä tästä maasta joku huumeidenkäyttäjien paratiisi.Olet yksinkertaisesti lukutaidoton dajari-idiootti jos ymmärsit tekstin johon vastasit sillä tyylillä joka aiheutti oman vastauksesi.
Kuulitko, olet ihan helvetin tollo. Häpeäisit - jos olet kerran selväpäinen niin onko se niin helvetin vaikeaa myös käyttäytyä siten kuin olisit? - Psykiatri.
Ystävällinen kirjoitti:
Olet yksinkertaisesti lukutaidoton dajari-idiootti jos ymmärsit tekstin johon vastasit sillä tyylillä joka aiheutti oman vastauksesi.
Kuulitko, olet ihan helvetin tollo. Häpeäisit - jos olet kerran selväpäinen niin onko se niin helvetin vaikeaa myös käyttäytyä siten kuin olisit?Vähennä nyt ihmeessä sitä huumeidenkäyttöä vai mitä sä skitsoot....alatko nähdä näkyjä ja koet kaikki sinulle uhkaksi?
Pööö pelästyitkö? - Blossom Blue
Sini kirjoitti:
Mikä helvetin pakkomielle teillä huumehörhöillä on tehdä tästä maasta joku huumeidenkäyttäjien paratiisi.Teit vääriä oletuksia. En käytä kannabista. Olen viimeksi sitä kokeillut puoli vuotta sitten. Olen elämäni aikana kokeillut (tai käyttänyt, ihan miten vain) kahden käden sormilla laskettavan määrän kertaa kannabista.
Se, että en itse sitä käytä ei tarkoita ettenkö minä sen huonoa mainetta voisi parantaa, ainakin korjata vääriä tietoja ja (ennakko)luuloja.
Mitä minä tuttavilleni ja muille kerroin kannabiksesta, ei liity mitenkään siihen että suosittelisin sitä kenellekään. Se liittyy siihen, että he eivät tuomitsisi ainetta valheellisten valistuksien takia. Samoin kuin voihan joku puolustaa homoja olematta itse homo.
Kannabis on huume vain koska se on laitonta samoin kuin alkoholi ei ole huumetta vain koska se on laillista. - Kannattiko jatkaa?
Psykiatri. kirjoitti:
Vähennä nyt ihmeessä sitä huumeidenkäyttöä vai mitä sä skitsoot....alatko nähdä näkyjä ja koet kaikki sinulle uhkaksi?
Pööö pelästyitkö?Luonnonoikku hiljaa kun ei mistään tajua mitään.
- näkee kirjoituksia
Blossom Blue kirjoitti:
Teit vääriä oletuksia. En käytä kannabista. Olen viimeksi sitä kokeillut puoli vuotta sitten. Olen elämäni aikana kokeillut (tai käyttänyt, ihan miten vain) kahden käden sormilla laskettavan määrän kertaa kannabista.
Se, että en itse sitä käytä ei tarkoita ettenkö minä sen huonoa mainetta voisi parantaa, ainakin korjata vääriä tietoja ja (ennakko)luuloja.
Mitä minä tuttavilleni ja muille kerroin kannabiksesta, ei liity mitenkään siihen että suosittelisin sitä kenellekään. Se liittyy siihen, että he eivät tuomitsisi ainetta valheellisten valistuksien takia. Samoin kuin voihan joku puolustaa homoja olematta itse homo.
Kannabis on huume vain koska se on laitonta samoin kuin alkoholi ei ole huumetta vain koska se on laillista.joissa toivotaan muitakin huumeita laillisiksi, se kun mukamas lopettais mafian...vaikka välittää se mafia tupakkaa ja viinaakin.
- väitetty
näkee kirjoituksia kirjoitti:
joissa toivotaan muitakin huumeita laillisiksi, se kun mukamas lopettais mafian...vaikka välittää se mafia tupakkaa ja viinaakin.
että laillistaminen lopettaisi mafian. Tuskin mafia niin herkästi katoaa. Laillistaminen vain poistaisi yhden mafian suurimmista tulonlähteistä ja katkaisisi usean avuttoman ihmisen yhteyden mafiaan.
Mafian tupakasta ja viinasta saamat tulot ovat murto-osa huumeiden salakuljetuksesta saataviin tuloihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855