Kesämökillä tapahtui

Anonyymi

Menimme avopuolison ja hänen tyttären sekä pojan kanssa kesämökille.
Kun alkoi olla nukkumaanmenon aika..

52

15200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis naisen lapsia. Ei sun?

    • Anonyymi

      Aivan niin. Ei minun lapsia. Tyttären ikää en tässä mainitse, enkä äidin, enkä omaani.
      Tytär kuin äitinsä, saman kokoinen, ja yhtä pitkäkin.

    • Anonyymi

      Tämä ei ole tositarina vaan tietenkin kuvitelma.

      • Anonyymi

        Kyllä on tositarinaa. Tarinaa siitä, kuinka nynnerö joutuu keksimään kaikenlaisia satuja, kun ei uskaltaudu seksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on tositarinaa. Tarinaa siitä, kuinka nynnerö joutuu keksimään kaikenlaisia satuja, kun ei uskaltaudu seksiin.

        Mitäs sen tiedät muusta kuin itsestäsi.


    • Anonyymi

      Tytölle ja pojalle oli varattu ihan oma pieni mökki, mutta kun ilta pimeni, tyttö halusikin jäädä aikuisten kanssa samaan mökkiin.
      Äitivähän vastusteli ajatusta, hänellä oli varmasti jotain mielessä..

    • Anonyymi

      Poika joka oli nuorempi, halusi sitten mennä yksin toiseen mökkiin, ja halusi pelailla pitkän aikaa. Äiti sitten suostui että tytär sai jäädä meidän mökkiin yöksi.
      Mutta oli vain yksi vuode...

    • Anonyymi

      Onneksi olimme kaikki hoikka, joten mahtuisimme kaikki nukkumaan 160 cm leveässä vuoteessa..

    • Anonyymi

      Ehdotimme että tytär nukkuu sitten reunalla ja minä toisella puolella mikä oli seinää vasten. Sopi kyllä minulle mutta ei tyttärelle. Hän halusi nukkua keskellä, äitinsä ja minun välissä.
      Ei sekään minua haitannut...

    • Anonyymi

      Menin sitten ensimmäisenä vuoteeseen kun paikkani oli seinän vieressä.
      Mökissä paloi vain yksi pieni valo, mutta sen verran oli valoa kun kurkin peiton alta, niin näin kaksi vähäpukeista vartaloa, äiti ja tytär, samasta muotista valetut...

    • Anonyymi

      Kun nuoren naisen nännit näkyi paitaa vasten, alkoi minulla jo kalu kovettua...

      • Anonyymi

        Lupaa hyvää...


    • Anonyymi

      Naiset tulevat vuoteeseen, äiti sammuttaa viimeisen valon, tulee pimeys... Silmät tottuu pimeyteen. Vain kuun loiste heijastaa hieman valoa...

    • Anonyymi

      Höpötämme kolmistaan jotakin, puolisoni kehoitta että aletaan nyt nukkumaan. On ollut koko päivä jotakin puuhaa, joten väsyttää.
      Toivotellaan hyvät yöt kylki kyljessä, ainakin hyvin lähellä... Suljen silmäni.. Tilanne on kuitenkin jännä, monella tapaa..

    • Anonyymi

      Yritän olla siten että en koskisi tyttäreen, mutta käteni liikahtaa vähän kun rentous tulee. Käsi osuu tyttären pikku shortseihin reiden yläosassa.
      Melkein säikähdän, mietin huomasiko hän. Samalla kaluni kovettuu entisestään, onneksi on pimeää, kukaan ei näe kohoumaa peitossa, eihän..

    • Anonyymi

      Juuri kun olin nukahtanut, kääntyi tytär kyljelleen, kasvot minuun päin ja hänen toinen polvensa tuli vasemman reiteni päälle. Sileä iho tuntui reidelläni kiihoittavalta ja samalla luvattomalta....

      • Anonyymi

        Et sitten hintti työntänyt pois?
        Oisit lähtenyt pojan kanssa pelaa pleikkaa ja panee sitä perseeseen??


    • Anonyymi

      Hänen kasvot oli hyvin lähellä omiani, liian lähellä, tunsin hengityksen... Oli hyvin hämärää, vain kuu toi vähän valoa mökin sisälle. Käänsin hieman päätäni, näin että hänen silmänsä olivat suljettuna ja huulet hieman raollaan...

    • Anonyymi

      Ajatukseni laukkaavat, olisipa hän... vaikea nukahtaa, olen aivan kovana. Pakko kääntää kyljelle ja selkä häneen päin...
      Laitan käteni kullilleni, liikutan varovasti kättä kalullani.... aih että tuntuu hyvältä...
      Lopetan jotta kumpikaan ei kuulisi peiton kahinaa... Nukahdan viimeinkin...

    • Anonyymi

      Olin varmaan nukkunut jo jonkin aikaa, kunnes käänsin toiselle kyljelle, kuten aina muulloinkin.
      Olin puoli unessa ja nukahdin uudelleen..

      • Anonyymi

        Ja tajusit että olet kirjoittanut ja keksinyt muutaman lauseen tarinaa jo rapiat 3 tuntia 😂


    • Anonyymi

      Kunnes sitten heräsin puolittain kun tunsin jotakin vatsaani ja reisiäni vasten, jotain sileää ja hentoa...

    • Anonyymi

      Olimme toisissamme kiinni, hänen tiukat treenatut pakarat vasten minun allavatsaa..
      Suljin silmäni...

    • Anonyymi

      Nukahdin syvään uneen... Näin unta että makaan vuoteessa avopuolisoni kanssa, käteni hänen vyöterön yli ja hyväilen hänen rintaansa... hän työntää pyllyään minua kohti... Olemme aivan kiinni... hänen hiuksensa tuoksuvat hyvältä...

    • Anonyymi

      Lasken hänen pientäkin pienemmät pikkuhousut nilkkoihin... kaluni on täysin kovettunut ja alan työntää sitä avopuolisoni sisään takaapäin...

    • Anonyymi

      Puristaudun tiukemmin hänta vasten, kova kaluni hänen...

    • Anonyymi

      Olen edelleen puolittain unessa... yritän työntyä takaapäin sisään, mutta jotain outoa... kaluni ei pääse etenemään... olen aivan kiimassa.. tuntuu että pian tulee...

    • Anonyymi

      Alan sitten liikutella kulliani hänen reisien välissä vasten kostuneita häpyhuulia... tuntuu ihanan sileältä... olen aivan hekumassa... laitan käteni hänen lantion ympäri ja liikutan myös hänen vartaloaan samassa tahdissa...

    • Anonyymi

      Sitten kuulin hiljaisen, hennon kuiskauksen... mitä sinä teet, kysyi hän...

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit äitisi vierestä.


    • Anonyymi

      Ei tämä vielä loppunut..

    • Anonyymi

      Samalla kun heräsin, sain voimakkaan orgasmin ja spermaa tuli ja tuli... spermaa valui hänen reidelleen ja pakaralle..

    • Anonyymi

      Hän vain huokasi ja sonoi kiitos...
      Olin itse aivan hämilläni siitä mitä oli tapahtunut...
      Hän veti polvitaipeisiin laskeutuneet pikku shortsit takaisin pyllynsä peitteeksi..

    • Anonyymi

      Avopuolisoni vain jatkoi nukkumista, vai jatkoiko...
      Pieni paniikki meinasi vallata mielen, entä jos...
      Hivuttauduin vuoteen jalkopäähän, nostin alushousut nilkoistani, otin kylpytakin tuolilta...

    • Anonyymi

      Hiippailen ulos mökistä, suljen oven varovasti, on elokuun aikainen aamu... valoa alkaa olla sen verran että näkee liikkua.. mutta alkaa olla viileää..
      Kävelen rantaa kohti... kalu vielä puolikovaana ja spermasta tahmeana... kusettaa... menen puskan viereen... sitten kävelen matalaan rantaan, vesi ei tunnu yhtään kylmältä..

      • Anonyymi

        Tajusit mitä on tapahtunut ja kävelet syvemmälle..syvemmälle....*Blur Blur Blur*.


    • Anonyymi

      Kävelen vähän syvemmälle... huuhtelen vehkeet vilvoittavallla vedellä.... menen vähän syvemmälle.. huuhtelen hiet pois vartalosta.. nousen ylös vedestä, kuivaan itseni penkille jättämmääni kylpytakkiin...

    • Anonyymi

      Olo on raikas, lähden kävelemään loivaa rinnettä ylös takaisin mökkiin... on hiljaista... kuulen oman hengityksen...

    • Anonyymi

      Juuri kun astuin mökin kuistille, aukesi ovi...
      avopuolisoni astui mökistä ulos...
      Minä säpsähdin... en saanut sanottua mitään..
      Hän kysyi että mistäs sinä olet tulossa... et kai käynyt keskellä yötä vieraissa..

    • Anonyymi

      E e ei... sopersin... tuli vaan pissa hätä... ja kun mökissä on niin kuuma... ajattelin vähän pulahtaa järveen... selitin.
      Juu, kuuma on vastasi avopuolisoni... ja jatkoi että hänenkin oli kuuma kun näki jotain levotonta unta.... Ai jaa, keskeytin... täytyy mennä sisälle kun on vain tämä märkä kylpytakki...
      Juu, mene vaan sisälle ettei munasi kylmety... hän vastasi.. ja otti kullini käteensä... Mutta tämähän on ihan kuuma hän tokaisi...

    • Anonyymi

      No mees ny... han sanoo ja lähtee kohti ulkovessaa... ja sanoo menevänsä pissallle.
      Menen mökkiin tuvan puolelle, otan jääkaapista juotavaa ja istun penkille..
      Juon siinä kaikessa rauhassa, ja puolisoni tulee sisälle alushousuni kädessä.. vehän juomat väärään kurkkuun ja alan köhimään..

    • Anonyymi

      Olit jättänyt haisevat alushoususi penkille... voisit vähän useammin vaihtaa niitä.. hän sanoo..
      Juu, onhan ne jo olleet... vastaan, ja nousen laittamaan ne likapyykkikassiin...
      laita nyt puhtaat housut ja mennään vielä vähän nukkumaan... hän sanoo...

    • Anonyymi

      Laitoin sitten puhdasta päälle ja kömmin vuoteeseen... käännyin heti selkä tyttäreen päin.. Silti ajatukset nuoresta naisesta pyöri päässäni..

    • Anonyymi

      Nukahdin... kunnes sitten heräsin ja tunsin...

    • Anonyymi

      ... tunsin kahvin tuoksun nenässäni... nostin vähän päätäni ja puolisoni huikkasi että nouskaa ylös sieltä molemmat... kello on pian yhdeksän

    • Anonyymi

      Tytär nousi ensin... katselin hänen kaunista vartaloa takaapäin hänen kävellessä tuvan puolelle... hän sanoi... menen ensin suihkuun.. on niin... äiti, onko sinulla lainata housuja.. nämä shortsit on likaiset..

    • Anonyymi

      Siihen puolisoni vastasi.. laita nuo minun pitkät golleget... niin et ole niin siveettömän näköinen...
      minua hieman nolotti ja hymyillytti..
      Menin aamukahville... tytär tuli pian suihkusta ja istui pöydän toiselle puolelle minua vastapäätä...
      katsoi minua silmiin ja potkaisi minua sääreen..
      Puolisoni kysyi tyttäreltään... nukuitko hyvin.. taisit olla vähän levoton... oliko kuuma?
      . joo... oli kuuma... tytär vastaa ja potkaisee minua uudelleen. Otan lisää kahvia.

    • Anonyymi

      Kiitos lukijoille.

      • Anonyymi

        Eli sä kusit sen kintuille?
        Hei älä lopeta päivä työtäsi....jos sitä edes on kun pitkin päiviä yrität keksiä kymmenen lauseen satua...
        Huoh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä kusit sen kintuille?
        Hei älä lopeta päivä työtäsi....jos sitä edes on kun pitkin päiviä yrität keksiä kymmenen lauseen satua...
        Huoh!

        Yritit silti lukea vaikka et osaa, runkku.


    • Anonyymi

      Vieläkö mökkeilette?

      • Anonyymi

        Toki. Mutta paraneeko kaikkea kertoa...


    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe