Twerkkaaja Tinzellä on ylivoimasesti Suomen paras peppu!!! Aivan mahtavan pyöreä ja se miten Tinze sitä pyörittää on aivan huikeata!
Tinzen peppu
24
3233
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin kyllä heiluttaa pebaansa!
- Anonyymi
Hyvin näkyy kun läskit heiluu mainosvideossa. Hyi. Voiko läski olla seksikästä. Ehei.
- Anonyymi
Cacca Billy
- Anonyymi
Caccainen on.
Sen voi haistaa.
- Anonyymi
Eveliina Tistelgrenillä on kyllä kans ihana peppu. Olen katsellut hänen reenattua peppuansa Selviytyjissä. Tykkään reenatuista pepuista.
- Anonyymi
Jep ja tinzellä ei ole treenattu...löysä ja iso
- Anonyymi
Jotenkin kyllä vaikuttaa että tinze on lepakko.
Taitaa tuo pyöritys olla suunnattu naisille.
Voin olla väärässä mutta vahva epäily..- Anonyymi
En usko lepakouteen hänessä, kyllä tuo pistää vatkaamaan miehet, lepakoilla seon saksihankausta usein toki toisella on jonkulainen tekokulli ja se maskuliini osapuoli, näiden lisääntyminen on kyllä jotenkin suhteessa, hajonneiden perheiden usein jo toisen sukupolven juttuihin, tietysti myös äärifeminismin nousu ja uusi tuleminen lisäsi lespojen näkyvyyttä. Aihe on mielenkiintoinen ja liittyy moneen psyyke hormoonitoiminot jne. ikävä kyllä tutkimusaiheena tuo olisi julkisuudessa itsemurha.
- Anonyymi
Joo en oo nähnyt että seurustelisi. Toisaalta kuin moni mies Kattelus tota menoo????
- Anonyymi
Tinze saisi piiskata ja dominoida mua niin että tuntuisi viikon päästäkin. Kuuma nainen.
- Anonyymi
oho erehtyin tänne älykköjen pariin... pois pian huh !
- Anonyymi
Ei ole huono.
- Anonyymi
Kyllä tuosta haukkaisi.
Tuntuu kasvavan koko ajan. - Anonyymi
Pyöreä...anteeksi vähän oot sokea tyyppi. Etupää neiti eteesi ja tuu sanoo uudelleen onko pyörre mimmi muokkaa kaikki kuvat. Mullakin on parempi peba ..onneksi ei ole tuollaista. Tykkään et peba on kiinteä eikä tollei löysä...
silmä käteen. - Anonyymi
Ihan hirvee pylly.. kiitän omaani kun näen hänen löllöpyllyn...sopivan pieni/ sopivan iso. Sopivan treenattu mutta saa kiinni, muutakin kuin sellua...neiti voishankkii jotain sisältöön elämäänsä....ei tolla iällä pitkälti tota hommaa tehdä enää....
- Anonyymi
Höpöhöpö. Tinzen peppu on muhkea ja muodokas eikä mikään "löllöpylly". Mielellään sitä katselee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Tinzen peppu on muhkea ja muodokas eikä mikään "löllöpylly". Mielellään sitä katselee.
olet oikeassa
- Anonyymi
https://gekkonen.net/twerk-kuningatar-tinzen-peppu-sen-kuin-kaunistuu-ja-suurenee-katso-bikinikuvat-kaliforniasta/. Siinä teille haukkujille faktaa. Onhan se aivan taivaallinen pebatsu ❤️
- Anonyymi
Aivan tajuttoman ihana!!! Tinzellä ylivoimasesti paras peppu ainaki suomalaisjulkkiksista, mutta ei maailmaltakaan montaa parempaa löydy
- Anonyymi
Tinze ollut Mykonoksella ja mukana ainakin yksin lebakko joten kyllä kaikki viittaa siihen että Tinze on itsekin lebakko
- Anonyymi
En menisi kehumaan ja kyllä se mieli muuttuu kun tämä muija heiluttaa peräänsä 30 vuoden päästä ja tissit on valahtaneet navan seudulle tosin aloittajalla pallit laahaa silloin maata mutta eteen ei ota!! BUAHAHAAA!!!
- Anonyymi
Ennen tykkäsin naisissa juuri pepuista, mutta tämä tinzen ja ernahuskon persevallankumous on tehnyt siitä epämiellyttävää. Eli on mennyt mielenkiinto täysin peppuihin kun ei enää osaa katsoa sillä vanhalla silmällä
- Anonyymi
Rakastan Tinzen pebatsua ❤️🍑
- Anonyymi
Mikä siinä ripulireijän poskissa kiinnostaa. Hyh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579