Olen pienyittäjä enkä ole IT-alalla. Opettelin kuitenkin tekemään itselleni kotisivut. Tein ne ilmaiseen tilaan Github Pagesiin. Kuitenkaan siihen ei pysty tekemään lomaketta, joka lähettäisi minulle sähköpostia asiakkaista.
Mitä kotisivutilaa suosittelisitte, kun tosiaan liikevaihtoni on vain pari tonnia vuodessa ja haluaisin sähköpostin lähettämismahollisuuden? Olen opetellut myös Pythonia, jolla ajattelin kirjoittaa skriptin. Vai pitääkö opetella jotain NodeJS:ää tai PHP:tä?
Miten saa sänköpostin lähetettyä kotisivun kautta?
Anonyymi
7
71
Vastaukset
- Anonyymi
ehdottomasti laitat AWS:n avulla kubernet cloudin Azureen pyörimään ja taustalla Haskell skripti joka kuuntelee Elixirin lähettämiä eventtejä
- Anonyymi
Hienot kotisivut
- Anonyymi
Todella näyttävät kotisivut.
Terkuin,
Aki Paasonen
Brändilähettiläs
@paasoneaki - Anonyymi
Sähköpostit :D
Aki&Turo - Anonyymi
Sänköpostit siis
- Anonyymi
Hienot sivut? Siis missä? Onko jengi ihan pihalla? Täh?
- Anonyymi
Itse veikkaan joku käynyt ns.afrikkalaudalla ja botti lähtenyt seuraamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403021
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔241786- 881587
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon441496- 491398
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1101291Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3071288- 1051286
- 1311164
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2191078