Olen pienyittäjä enkä ole IT-alalla. Opettelin kuitenkin tekemään itselleni kotisivut. Tein ne ilmaiseen tilaan Github Pagesiin. Kuitenkaan siihen ei pysty tekemään lomaketta, joka lähettäisi minulle sähköpostia asiakkaista.
Mitä kotisivutilaa suosittelisitte, kun tosiaan liikevaihtoni on vain pari tonnia vuodessa ja haluaisin sähköpostin lähettämismahollisuuden? Olen opetellut myös Pythonia, jolla ajattelin kirjoittaa skriptin. Vai pitääkö opetella jotain NodeJS:ää tai PHP:tä?
Miten saa sänköpostin lähetettyä kotisivun kautta?
Anonyymi
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
ehdottomasti laitat AWS:n avulla kubernet cloudin Azureen pyörimään ja taustalla Haskell skripti joka kuuntelee Elixirin lähettämiä eventtejä
- Anonyymi
Hienot kotisivut
- Anonyymi
Todella näyttävät kotisivut.
Terkuin,
Aki Paasonen
Brändilähettiläs
@paasoneaki - Anonyymi
Sähköpostit :D
Aki&Turo - Anonyymi
Sänköpostit siis
- Anonyymi
Hienot sivut? Siis missä? Onko jengi ihan pihalla? Täh?
- Anonyymi
Itse veikkaan joku käynyt ns.afrikkalaudalla ja botti lähtenyt seuraamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772