Olen pienyittäjä enkä ole IT-alalla. Opettelin kuitenkin tekemään itselleni kotisivut. Tein ne ilmaiseen tilaan Github Pagesiin. Kuitenkaan siihen ei pysty tekemään lomaketta, joka lähettäisi minulle sähköpostia asiakkaista.
Mitä kotisivutilaa suosittelisitte, kun tosiaan liikevaihtoni on vain pari tonnia vuodessa ja haluaisin sähköpostin lähettämismahollisuuden? Olen opetellut myös Pythonia, jolla ajattelin kirjoittaa skriptin. Vai pitääkö opetella jotain NodeJS:ää tai PHP:tä?
Miten saa sänköpostin lähetettyä kotisivun kautta?
Anonyymi
7
172
Vastaukset
- Anonyymi
ehdottomasti laitat AWS:n avulla kubernet cloudin Azureen pyörimään ja taustalla Haskell skripti joka kuuntelee Elixirin lähettämiä eventtejä
- Anonyymi
Hienot kotisivut
- Anonyymi
Todella näyttävät kotisivut.
Terkuin,
Aki Paasonen
Brändilähettiläs
@paasoneaki - Anonyymi
Sähköpostit :D
Aki&Turo - Anonyymi
Sänköpostit siis
- Anonyymi
Hienot sivut? Siis missä? Onko jengi ihan pihalla? Täh?
- Anonyymi
Itse veikkaan joku käynyt ns.afrikkalaudalla ja botti lähtenyt seuraamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716