Miten saa sänköpostin lähetettyä kotisivun kautta?

Anonyymi

Olen pienyittäjä enkä ole IT-alalla. Opettelin kuitenkin tekemään itselleni kotisivut. Tein ne ilmaiseen tilaan Github Pagesiin. Kuitenkaan siihen ei pysty tekemään lomaketta, joka lähettäisi minulle sähköpostia asiakkaista.

Mitä kotisivutilaa suosittelisitte, kun tosiaan liikevaihtoni on vain pari tonnia vuodessa ja haluaisin sähköpostin lähettämismahollisuuden? Olen opetellut myös Pythonia, jolla ajattelin kirjoittaa skriptin. Vai pitääkö opetella jotain NodeJS:ää tai PHP:tä?

7

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ehdottomasti laitat AWS:n avulla kubernet cloudin Azureen pyörimään ja taustalla Haskell skripti joka kuuntelee Elixirin lähettämiä eventtejä

    • Anonyymi

      Hienot kotisivut

    • Anonyymi

      Todella näyttävät kotisivut.

      Terkuin,
      Aki Paasonen
      Brändilähettiläs

      @paasoneaki

    • Anonyymi

      Sähköpostit :D

      Aki&Turo

    • Anonyymi

      Sänköpostit siis

    • Anonyymi

      Hienot sivut? Siis missä? Onko jengi ihan pihalla? Täh?

      • Anonyymi

        Itse veikkaan joku käynyt ns.afrikkalaudalla ja botti lähtenyt seuraamaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      278
      3570
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2328
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1600
    4. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      80
      1507
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      321
      1439
    6. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      66
      1299
    7. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      364
      1297
    8. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1279
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      77
      1234
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      1100
    Aihe