Yhteiskunta huijaa sinua

Anonyymi

Ihmiset hyökkäävät kimppuun ilman syytä. Ihmiset vihaavat sinua ilman syytä. Miksi yrittää sopeutua yhteiskuntaan, kun yhteiskunnasta saat vain vihaa päällesi. Luotto ihmisiin lasketaan minimitason alapuolelle. Ihmisiltä ei voi odottaa mitään hyvää. Yhteiskuntaan sopeutumisen yrittäminen perutaan. Luotto ihmisiin kytketään pois päältä. En pysty olla ihminen enää.

3

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harvemmin ihmisiltä mitään hyvää voi odottaakaan.
      Jokainen kuuluu joukkoomme ja sillä hyvä.
      On hyvä muistaa, mitä kylvää, sitä myös niitä.
      Asioilla on tapana hakea tasapainoa.
      Ihmisillä kun on tapana puhua pahaa toisistaan, vaikka aihetta ei olisikaan niin keksitään sitten. Mitä pidemmälle valheelliset juorut kulkevat sen parempi.
      Ihmiset, jotka totuuden tietävät jostakusta ihmisestä vaikenevat. Siitä erottaa, etteivät luottokelpoisuus henkilöitä olekkaan. Luulevat vaan itsestään enemmän, kuin on tarpeen. Pimeys tulee esille väkisinkin.

• Anonyymi

Siis NIITTÄÄ.

• Anonyymi

Harvaan ihmiseen voi luottaa tänä päivänä.
        Luottamusta, ystävyyttä on turha hakea ihmisen lähimmästä piiristä sukulaisista ja tuttavista. Naapurit ovat ihmisen vihon viimeinen tikki. 20- vuotta ei riitä aitoon naapuriystävyyteen, aina on joku selkään puukottamassa, juoruilemassa ja levittämässä henkilökohtaisia asioita. Mitään ei ole sellaista asiaa, jota uskaltaisi kertoa. Jos kerrot kuitenkin. Huonolla tuurilla asiasi on levinnyt kulovalkean tavoin muutamien päivien aikana ja saanut valtavat mittasuhteet. "Kateus on hirveä sairaus." Ihmisellä ei voi olla mitään elämässään, jota ei kadehdittaisi. Jos et itse myönnä olevasi pahin mahdollinen juoruilija jos tunnet pienestikkin myötätuntoa esimerkiksi naapuriasi kohtaan. Jos tämä tulee muiden lähellä olevien tietoon. Olet erilainen ja kummallinen ihmnen. Niin kummallinen ihminen, että sinä et kuulu muiden joukkoon. Jotkut ihmiset vetäytyvät kaikessa hiljaisuudessa yksinäisyyteen ja alkavat elää elämäänsä eristyksissä muista ihmisistä.
        Joillekkin tämä sopii ja osalta ihmisiltä, tämä elämäntapa onnistuu mittavilta ongelmilta.
        Jotkut eivät taas millään pysty tähän, eivät pysty elämään yksinäisyydessä pitkiä aikoja.
        Psyykekkö se ei kestä, ainoa vaihtoehto on lyöttäytyä muiden ihmisten elämään, vaikka väkipakolla sitten, jos ei muuten onnistu.
        Ihminen jää lopulta kuitenkin aina yksin, asia joka jokaisen pitäisi ymmärtää täällä.
        Mitään rauhaa täällä elämässä sä et saa, kyllä ihmiset pitävät huolen siitä aina.
        Mitään kunnioitusta sä et myöskään saa täällä, mitään yksityisyyttä täällä ei saisi olla kenelläkään. Asia jota olen ihmetellyt, koko aikuisikäni enemmän ja vähemmän.
        Olen valinnut yksinäisyyden omalla kohdallani, vaikka en koe olevani täysin yksin elämässäni. Sen olen kuitenkin tiedostanut parhaaksi valinnaksi koskien omaa elämääni.
        Aika on ohitse, jossa joku astelisi rinnalleni pahat mielessä.
        Mielummin yksin kuin jonkun, ongelma ihmisen kanssa elän viimeiset vuodet täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      438
      2487
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      13
      2302
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      251
      1460
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1129
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      62
      1046
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      413
      1022
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      905
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      898
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      859
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      835
    Aihe