Yhteiskunta huijaa sinua

Anonyymi

Ihmiset hyökkäävät kimppuun ilman syytä. Ihmiset vihaavat sinua ilman syytä. Miksi yrittää sopeutua yhteiskuntaan, kun yhteiskunnasta saat vain vihaa päällesi. Luotto ihmisiin lasketaan minimitason alapuolelle. Ihmisiltä ei voi odottaa mitään hyvää. Yhteiskuntaan sopeutumisen yrittäminen perutaan. Luotto ihmisiin kytketään pois päältä. En pysty olla ihminen enää.

3

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harvemmin ihmisiltä mitään hyvää voi odottaakaan.
      Jokainen kuuluu joukkoomme ja sillä hyvä.
      On hyvä muistaa, mitä kylvää, sitä myös niitä.
      Asioilla on tapana hakea tasapainoa.
      Ihmisillä kun on tapana puhua pahaa toisistaan, vaikka aihetta ei olisikaan niin keksitään sitten. Mitä pidemmälle valheelliset juorut kulkevat sen parempi.
      Ihmiset, jotka totuuden tietävät jostakusta ihmisestä vaikenevat. Siitä erottaa, etteivät luottokelpoisuus henkilöitä olekkaan. Luulevat vaan itsestään enemmän, kuin on tarpeen. Pimeys tulee esille väkisinkin.

      • Anonyymi

        Siis NIITTÄÄ.


      • Anonyymi

        Harvaan ihmiseen voi luottaa tänä päivänä.
        Luottamusta, ystävyyttä on turha hakea ihmisen lähimmästä piiristä sukulaisista ja tuttavista. Naapurit ovat ihmisen vihon viimeinen tikki. 20- vuotta ei riitä aitoon naapuriystävyyteen, aina on joku selkään puukottamassa, juoruilemassa ja levittämässä henkilökohtaisia asioita. Mitään ei ole sellaista asiaa, jota uskaltaisi kertoa. Jos kerrot kuitenkin. Huonolla tuurilla asiasi on levinnyt kulovalkean tavoin muutamien päivien aikana ja saanut valtavat mittasuhteet. "Kateus on hirveä sairaus." Ihmisellä ei voi olla mitään elämässään, jota ei kadehdittaisi. Jos et itse myönnä olevasi pahin mahdollinen juoruilija jos tunnet pienestikkin myötätuntoa esimerkiksi naapuriasi kohtaan. Jos tämä tulee muiden lähellä olevien tietoon. Olet erilainen ja kummallinen ihmnen. Niin kummallinen ihminen, että sinä et kuulu muiden joukkoon. Jotkut ihmiset vetäytyvät kaikessa hiljaisuudessa yksinäisyyteen ja alkavat elää elämäänsä eristyksissä muista ihmisistä.
        Joillekkin tämä sopii ja osalta ihmisiltä, tämä elämäntapa onnistuu mittavilta ongelmilta.
        Jotkut eivät taas millään pysty tähän, eivät pysty elämään yksinäisyydessä pitkiä aikoja.
        Psyykekkö se ei kestä, ainoa vaihtoehto on lyöttäytyä muiden ihmisten elämään, vaikka väkipakolla sitten, jos ei muuten onnistu.
        Ihminen jää lopulta kuitenkin aina yksin, asia joka jokaisen pitäisi ymmärtää täällä.
        Mitään rauhaa täällä elämässä sä et saa, kyllä ihmiset pitävät huolen siitä aina.
        Mitään kunnioitusta sä et myöskään saa täällä, mitään yksityisyyttä täällä ei saisi olla kenelläkään. Asia jota olen ihmetellyt, koko aikuisikäni enemmän ja vähemmän.
        Olen valinnut yksinäisyyden omalla kohdallani, vaikka en koe olevani täysin yksin elämässäni. Sen olen kuitenkin tiedostanut parhaaksi valinnaksi koskien omaa elämääni.
        Aika on ohitse, jossa joku astelisi rinnalleni pahat mielessä.
        Mielummin yksin kuin jonkun, ongelma ihmisen kanssa elän viimeiset vuodet täällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe