Sonta & Seppo

Anonyymi

Ongelmani on se että perseeni yksinkertaisesti haisee. Joskus kauan sitten kaikki oli vielä hyvin. Sitten eräänä koulupäivänä ihmettelin että miten ihmeessä luokassa haisee paskalle. Seuraavana päivänä tajusin kauhukseni että haisija olen minä itse. Aloin kärsiä myös ilmavaivoista joskus niihin aikoihin. Koulussa olo oli hirveää, koko luokka tuntui toisinaan haisevan paskalle siitä syystä että olin siellä. Minulle diagnosoitiin muutaman kuukauden päästä vaivojen alkamisesta laktoosi-intoleranssi, ja ajattelin helpottuneena että syy haisemiseen olisi löytynyt. Ilmavaivat tuntuivat vähentyneen, mutta silti edelleen luokassa ollessani huomasin haisevani vienosti pahalle, suoraan sanottuna paskalle.

Puoli vuotta helvetin alettua sairastuin vakavasti. Pääsin pois kuolusta, ja näin jälkeenpäin ajateltuna tuntuu omituiselta, että vaikka tauti oli ihan hirveä ja se jätti minuun pysyviä seurauksia, niin kun nyt ajattelen niin se oli kuitenkin melkein helpotus päästä pois koulusta sairasvuoteeseen, koska koulussa häpesin ja vihasin itseäni.( monessa muussa paikassa minne menin)

Sairaus voitettiin, mutta kouluun palattuani alkoi taas samat ongelmat. Luokassa aloin aina vaan haista. Minulla ei ole kavereita ja oikeastaan välttelen muita, mitäpä muutakaan sitä oikein keksisin tehdä, kun häpeän itseäni niin hirveästi. Jokainen päivä kuolussa tuntuu hirveältä, suorastaan pelotti mennä kesän jälkeen kuoluun. Jossain välissä aloin kokeilla sellasita, että paskalla käynnin jälkeen pesin perseen suihkussa (aamulla siis, ja koulussa en voi käydä todellakaan paskalla, seuraukset ovat olleet kaameita). Kuitenkaan pesusta huolimatta tuntuu että perse rupeisi haisemaan jossain vaiheessa päivää viimestään. Käyn suihkussa 2 kertaa viikossa (sauna samalla) perseen pesu aamusin (johon paskominen sijoittuu) ja pöksyt vaihdan sen 2 kertaa viikossa saunomisen yhteydessä (housut kyllä vois kai vaihtaa useemmin joo, mut kun ei oo kun muutamat pökät, ne loppuu).

Sellasta extraa vielä että perseessä tuntuu aika usein sellanen kuin olis pyyhkiny karkeella paperilla perseen, eli aika herkältä ja toisinaan kosteelta tuntuu persees (joo kai mää hikoon sieltä). Sitten monesti paskalla käynin jälkeen tuntuu että suoli pullottaa sieltä perseestä, ja paskakin on sellasta todella löysää, aina. Ilmavaivoista kärsin myös jonkun verran edelleen, toisinaan tulee vastaan päivä että illalla paukuttaa koko ajan. Että voisko tosta nyt saaha jotain osviittaa et tietäs mikä mun persettä vaivaa (geenitestissä keliakia negatiivinen).

Eli onko pelastusta olemassa tällaseen. Elämä tuntuu hirveeltä, olen masentunut, häpeissäni, yksin, mitä voin tehdä, vai voinko tehdä yhtään mitään?

4

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uikuta tai laske mäkiä.
      Saavutat useita laskuja uikuttaen.

Kerrattuna: uikuta ja LASKE.

• Anonyymi

Olet kuiten nykyisen Venäjän puolella syntynyt.
      Niin että luulisi pöksyjesi jo tuulettuneen.

Valehtelu sinulta kuitenkin vielä syjuu, joten ei syytä isompaan huoleen.
      Lumivaarasta lukenut hiukan sinua vanhempa konna.

• Anonyymi

Z-Zonta-Perse jää pystyyn elokuvakösikirjoitus:
      Loppuhuipentumassa sontaseppo istuisi pöntöllä tumputtamassa alusvaatemainokselle kunnes äkillinen viinakramppi iskisi jöttäen sontasepon makaamaan sottainen perse pystyssä pöntön eteen.
      Elokuvassa tapahtumat olisivat kuin deliriumin oireet. Sontasepon korsussa tavarat leijusivat itsestään, tummin varjoja liikkuisi nurkissa, öisin demonit kuiskisivat korvaan kuin sontaseppoa kidutetaan helvetissö ikuisesti, suuri salaliitto vainoaa sontaseppoa ja karhuryhmän tarkka-ampujat läheisillä katoilla, ovea hakataan ja uhataan viedä maanalaiseen juoppojen keskitysleiriin. Sontaseppo pakenisi vessan suojiin lopun tiedötte.
      Musiikkina Bachia ja Matteuspassio.

• Anonyymi

Komoskanavan tilalle on avattava lantakanava. Ohjelmantäytettä voivat piereskellä Sontasepot sekä transpaattiset elmut mm.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7950
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1999
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1881
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      1644
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1242
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe