Sijoituskoiranme pentuja katsomaan

Anonyymi

Kauan synnytyksestä tulisi teidän mielestä odottaa ennen kuin saisin mennä kasvattajan luo katsomaan koiramme pentuja? Entä onko teistä ok, että kasvattaja ei päästä paikalle pentuja katsomaan perheemme nuoria ennnen kuin pennut ovat 4-5 viikon ikäisiä.

6

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä pirua nyt taas? Pennut on kasvattajan, ymmärrätkö? Eivät siis teidän. Kasvattajalla ei ole mitään velvollisuutta päästää ketään pentuja katsomaan, ei edes teitä, vaikka kuinka tärkeitä olisitte olevinanne. Siihen on hyvä syy, ettei pieniä pentuja todellakaan lappaa nuoret tai vähemmänkään nuoret katselemassa. Miten hankalaa näin yksinkertaista asiaa voi olla käsittää? Kun on hyvä syy, niin sinä ja hemmotellut kakarasi ette vain voi saada kaikkea haluamaanne, mikä olisi kannattanut sisäistää jo ennen sijoituskoiran ottoa. Sijoituskoiran omistajilta vaaditaan yhteistyökykyä eikä minäminäminä-asennetta.

• Anonyymi

Ei ole ok kasvattajan taholta. Kasvattajan pitää päästää katsomaan pentuja heti, vaikka tunnin symtymän jälkeen. Tietenkin se on ok ettei päästetä häiritsemään pentuetta välittömästi. Asiasta on koirankasvattajien omat eettiset säännöt ja lisätietoa saa koiraliittojen sivuilta. Ottaen huomionn että tuo sijoittaminen koiriin on jo kauan ollut koirankasvattajien keskuudessa pidetty järjettömänä, voi poikkeuksia tehdä erikoistapaukssissa. Koirat onkin hyvä myydä nopeasti jotta saatava voitto on maksmissaan.

• Anonyymi

Paljonko maksaisitte 7 vuotiaasta leikatusta mäykkytytöstä,joka on rekisteröity ? Kiinnostaa.

• Anonyymi

Koko sijoituskoira systeemi on sieltä, minne aurinko ei koskaan paista. Thats it !!!!

• Anonyymi

Ensi viikon torstaina on varmaan hyvä.

• Anonyymi

Tuo koko sijoituskoira-ala on kieroutunut ja villiintynyt. Tuollaisia sijoituskouluja on maassamme monia. Ne tuottavat pentuja jatkuvalla, nopealla tahdilla, siksi niitä myös pentutehtaiksi kutsutaan. Niihin ei päästetä katsomaan omia sijoituskoiriaan Vasta kun elukat on myyty, yksityisille, laitoksille ja muille jotka tarvitsevat eläimiä omiin tarpeisiinsa, olivat ne sitten lemmikkejä tai koeeläläimeksi tulevia.Silloin voi tulla kotiuttamaan saadut sijoitukset ja voi jopa nähdä synnyttäneen koiran. Nämä sijoitukset kuten muutkin joissa raha on kiinni voi tuottaa tappiota. Silloin ei ole elukkaa ja rahatkin menneet. Katsomaan kyllä pitäisi päästä jo pikimmiten ja se onkin syytä varmistaa kirjallisesti omistajalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1495
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe