Pikkulinnut visertää, että liiton ja pohjolan vakuutus neuvottelut on aivan levällään vaik vakuutus kausi alkaa kahden arki päivän kuluttua 1.9... tsemii kaikille vakuutetuille.
Judokoiden vakuutukset
7
830
Vastaukset
- Anonyymi
Tuoltahan ne löytyy Suomisportista. Ammu nyt hyvä mies tollaset pikkulinnut haulikolla alas...
- Anonyymi
Myynti käynnis mut neuvottelu kesken.
- Anonyymi
Ei haittaa, hyvää pöhinää eilen Orimattilassa, Suomijudo nousussa. Hienoja otteluita ja yli sata osallistujaa, tästä on hyvä jatkaa!
Nyt positiivista asennetta. Kyllä sopimus saadaan kun ihmiset ostavat vaan lisenssin, 10 000 ...- Anonyymi
Juurikin noin. Täällä kiukutellaan 10€-20€ maksusta vuoteen. Eilen kuitenkin hienosti järjestetyt pöhinät päällä.
Jokainen kritisoija vou katsoa peiliin ja miettiä miten paljon on tehnyt tämän lajin yhteisen hyvän eteen.
Käsittääkseni myös Pajulahdessa ollut tekemisen meininki. Joten jos näin aisa on, niin kannattaa myös miettiä miten paljon siihen on työtä tehty.
Eli täällä kiukutelevat voisivat ihan yjdessä kokeilla järjestää vastaavan viikonlopun. Sitä tässä odotellessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin noin. Täällä kiukutellaan 10€-20€ maksusta vuoteen. Eilen kuitenkin hienosti järjestetyt pöhinät päällä.
Jokainen kritisoija vou katsoa peiliin ja miettiä miten paljon on tehnyt tämän lajin yhteisen hyvän eteen.
Käsittääkseni myös Pajulahdessa ollut tekemisen meininki. Joten jos näin aisa on, niin kannattaa myös miettiä miten paljon siihen on työtä tehty.
Eli täällä kiukutelevat voisivat ihan yjdessä kokeilla järjestää vastaavan viikonlopun. Sitä tässä odotellessa.Kyllä, judon kerma veti tosi laadulla Pajulahdessa,
Kyllä neljän täyspäiväisen ja palkaisen valmennuksen ammattilaisen ( faven, rokrok, pekkis, eetu) kerran kesässä yksi leiri pitääkin järjestää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, judon kerma veti tosi laadulla Pajulahdessa,
Kyllä neljän täyspäiväisen ja palkaisen valmennuksen ammattilaisen ( faven, rokrok, pekkis, eetu) kerran kesässä yksi leiri pitääkin järjestää!Faven ei ole valmentajana liitosta. Toivottavasti leirejä ja kisoja saataisiin nyt pidettyä jatkossakin eikä korona enää sekoittaisi kalentereita.
- Anonyymi
Johtaa valmennusta eli on palkattuna valmennukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459