Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

jatkuu vaikuttaa siltä narsismia sivuten aiheita

Anonyymi

Mutta siis jos joku suhtautuu minuun pilkallisesti, ei mun tehtävä ole alkaa todistella hänelle jotain hyviä puoliani. Semmoinen olisi nöyryttävää.
Siis ei semmoselle joka kohtelee rimanalittaen tarvii hänelle mitään arvokasta itsestäännäyttää.


ppoiuuyy

115

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nyt EN enää kuluta aikaani tähän typeryyteen. Siis koko tää keskustelujen aihepiiri.



      ppoiuyyy

      • Anonyymi

        Mut mä en tiedä kuinka toimia asiantuntojoiden kanssa, jotja sanoo asioita, jotka eivät tieteellisesti pidä paikkansa jos mahdollisimman tarkkaan asia tieteellisesti tutkitaan. Onks mun pakko uskoo, vaikka tiedän ettei oo totta ?


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä en tiedä kuinka toimia asiantuntojoiden kanssa, jotja sanoo asioita, jotka eivät tieteellisesti pidä paikkansa jos mahdollisimman tarkkaan asia tieteellisesti tutkitaan. Onks mun pakko uskoo, vaikka tiedän ettei oo totta ?


        ppoiiuuuu

        Tarteeks mun uskoo asioantuntijaa jos osaan tieteellisesti perustellummin perustella toisin ?
        Tartteeks mun uskoo PELKÄN aseman takia ?

        ppiuyytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarteeks mun uskoo asioantuntijaa jos osaan tieteellisesti perustellummin perustella toisin ?
        Tartteeks mun uskoo PELKÄN aseman takia ?

        ppiuyytty

        Mun ongelman ydin on seuraava:;
        Minä haluan puhua älyllisesti ja emotionaalisesti tasaisesti, mutta saan vastaukseksi pelkkää emotionaaista hyökkäilyä....mikä sitten perustellaan kiireellä tai milloin milläkin ja mun tehtöäväksi jää sen hyökkäilyn käsittely..


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ongelman ydin on seuraava:;
        Minä haluan puhua älyllisesti ja emotionaalisesti tasaisesti, mutta saan vastaukseksi pelkkää emotionaaista hyökkäilyä....mikä sitten perustellaan kiireellä tai milloin milläkin ja mun tehtöäväksi jää sen hyökkäilyn käsittely..


        ppiuyyy

        voisko siellä kriisipuhelimessa pohtia yleisesti semmosta aihetta kuin "psykologisen väkivallan kierteen katkaisu".
        Että jos sosiaalisesti aletaan pyörittää jotain ikävää kuviota kuinka sen voi lopettaa eikä ikuisesti jatkaa samaa ?
        Ei kovin vakuuttavaa muutoksen tekemisen opettajat, jotka ei itse voi tai osaa muuttaa mitään mitä ovat kerran aloittaneet.


        ppiiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voisko siellä kriisipuhelimessa pohtia yleisesti semmosta aihetta kuin "psykologisen väkivallan kierteen katkaisu".
        Että jos sosiaalisesti aletaan pyörittää jotain ikävää kuviota kuinka sen voi lopettaa eikä ikuisesti jatkaa samaa ?
        Ei kovin vakuuttavaa muutoksen tekemisen opettajat, jotka ei itse voi tai osaa muuttaa mitään mitä ovat kerran aloittaneet.


        ppiiuuyyy

        Mut niin...sillä välin mä koitan tehdä sen muutoksen....että jos mä sit osaisin sen tehdä


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin...sillä välin mä koitan tehdä sen muutoksen....että jos mä sit osaisin sen tehdä


        ppoiuyyy

        heippa hei


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voisko siellä kriisipuhelimessa pohtia yleisesti semmosta aihetta kuin "psykologisen väkivallan kierteen katkaisu".
        Että jos sosiaalisesti aletaan pyörittää jotain ikävää kuviota kuinka sen voi lopettaa eikä ikuisesti jatkaa samaa ?
        Ei kovin vakuuttavaa muutoksen tekemisen opettajat, jotka ei itse voi tai osaa muuttaa mitään mitä ovat kerran aloittaneet.


        ppiiuuyyy

        Olen samaa mieltä psykiatria on 100 % henkistä vakivaltaa.
        Leimaaminen sadismia, jolla erotetaan yksilö ulos kuin pitaalinen pois yhteiskunnasta ja hän ei koskaan saa
        - verovaroin tuotettua terveyden hoitoa leiman takia, koska leimari tekee hänestä ali ihmisen, joka tapetaan hoitamattomuuteen ja leimari tietää sen.

        - leima erottaa pois ystävistä ja perheestä, jos he uskovat psykiatrian teoriaan, ei leimatun kannata olla missään tekemisissä noin sairaisiin teotiohin uskovien kanssa.

        Leima hajottaa avioliittoja, ja psykiatrit tietåvät sen, silti he tåysin vastuun tinnottomina leimaa, että kärsimystä ja eroja tulisi max määrä.

        Leima erottaa yksilön kokonaan pois yhteiskunnasta, pahin erottaja on psykiatria itse, joka oikein vangitsee heidät erilleen vankilamaisiin oloihin.
        Eli he ovat viimeiset ihmiset puhumaan stikmojen vähentamisestä leimattua kohtaan psykiatrit itse ovat kaikkein julmimpia.
        Leimaavat ihmisiä kehon kivustakin ja kun yksikään tervejärkinen ei usko heidän leimojaan, sillä kaikki leimaaminen, psykosomatia yms, on vain sadististen professorien (tekevät suullaan teotioita big farmalle rahan keäämistä varen ja keräävät rahaa myrkyttåmällå nakymättömästä sisimmästä tauteja pois, joita yksilöllå ei ole koskaan ollutkaan,

        On vain sairaat yliopisto professorit joka keksii kuin joulupukki satu teorioita ihmisten näkymättömästä sisimmästä, jota nuo professori poloiset ei ole koskaan nähnyt, he ovat vaarallisia ja heidän sairaat teoriansa tuottaa eniten kärsimystä ihmisille ja eniten rahaa big farmalle pilleri kaupallaan näkymättömän sisimmän taudeilla, joita ei ole olemassa,
        Ne on tuntemattomien hirmoonien, entsyymien, vitamiinien ja muiden tuntemattomien tai tutkimattomien aineen vaihdunta tauteja ne "mielisairaudet".

        On sairasta kuvitella etta tohtori tai kukaan ihminen tietäsisi millainen nakymätön sisin ihmisellä ylipäätåån on, puhumattakaan siitä törkeydestä ja taydellisestä vastuuntunnottomuudesta jota psykiatrit tekee, leimaavat kehon kivusta, mistä vaan ja näin erottavat yksilön totaalisesti pois ikuisesti valtion terveydestä, leimat eståå niin kauan terveuden hoidon, kun leimat on kortistossa.

        Ainakin minä olen aivokalvon tulehduksesta eli ympäeistö viruksen saankista leimattu 28 vuotta sitten ja sen jälkeen olen ollut pakotettu maksamaan kaiken terveyden hoidon itse tutkimuksineen, labroineen ja hoitoineen itse, niin aivokasvaimet kuin räjähtäneen sappirakon, rullatuolista ylösnousu leikkaukset välilevy tyrän takia,
        Koska leiman jälkeen olen ollut roska , jonka julkinen leimasi aivokalvon tulehduksessa, ja psykiatrien narsismi estää leimojen korjaamisen,
        Koska suirin osa psykiatreista on sadisteja, jotka nauttii ylimääräsisten yskityishoito kulujen tuottamisesta yksilölle.

        Kaytännössä psykiatria on sosiaali darvinismia jossa evoluutiossa kejitys kelvottomat merkataan mielisairaaksi,
        Kehityskelvottomuus eli mielisairaus pääteltiin 1900 luvun alussa kallon muodosta, joka johti kallon muidosta skitsofrenia diaknoosien tekoon ja psykiatrit oli varmoja ettå kyse on periytyvästä taudista, nämå valheet johti kelloseppien ja suutareiden massa kaasutukseen.
        Kun se kiellettiin, tuli insulini eli myrkky hoito tilalle, jota leimatuille tehtiin 1970 luvulle asti, sitten vasta tuli hitaammin tappavat nykyiset psyykke myrkyt.

        Kokemuksesta puhun.
        Leimarin ammatti kiinnostaa vain sadistisia ihmisiä.
        Psykopatia ja narsismi estää psykiatreja korjaamaan puoskari leimojaan, jotka he minun tapauksessa teki kooma tiasta, jonka teki virus (yksityisen avustuksella selvisi)
        Leima teki minusta roskan, "roskan" terveyttä ei valtio maksa. vaikka riistää roskalta veroa sitå varten.
        Roska on joutunut maksamaan itse kaikki hoitnsa.
        En koskaan missään tapauksessa mene vero varoin maksettuun pelåttåvään barbaari terveyteen, joka pidättåå ihmisia kuin stalin suoraan vastaan otolta kuin putin navalnin lentokoneelta,
        Koska en usko psykiatran teoriaan, valtio vangitsee heti sellaiset yksilöt jotka ei huijari professorien big farman rahan keruuta varten tekevät teorioita ihmisten näkymättömästä sisimmästä ja ovat vaarallisia totaalisia teorioissaan vangitsevat, kiduttavat, simputtavat kun sadisti rakkikoira, ellet usko heidän teorioita.

        Eli maailmamme on sairas teorioista kuin natsi saksa eugenismista.

        Teoria saitaille maille ei voi muuta kuin pyyjkiä pois maailman kartalta kuin natsi saksa.
        Teoria sairaat maat eivät pysty paranemaan.
        Koska teriat ovat terroristeja, ne vangitsee kuin kiihko muslimit jokaisen joka ei psykiatrien suulla "tekemää koraania " ihmisten näkymöttömästå sismmästä usko.
        Sano sana psykiatrian teotriaa vastaan, niin näet heidän luonteen, eri mieltä oleva yksilö vamgitaan heti valtion terveyden kautta .
        Tätä samaa tehtiin yhdelle rodulle saksassa 1940.
        Samojen psykiatrien toimesta.
        Jotka kaasutusta varten leimasi kalloharpilla ihmisiä,
        Koska vain mielisairaaksi merkatut sai kaasuttaa, psykiatrit teki omasta tahdostaan eugenismi teorian, koska jumalattomia ihmisia vaivaa aina pahuus .


    • Anonyymi

      Ajattelisin pääsääntöisesti niin että jos jokin toimintatapa ei johda hyvään lopputulokseen, se on väärä.
      Otan itsekin tuon huomioon.
      JOs lääkärin huoneesta tulee ulos huonommassa kunnossa kuin meni sisään, hoito on ollut väärä-


      ppoiuiuu

      • Anonyymi

        mutta siis huom..mulla eio ole nyt mitään hirveää aivivauriota tai muuta sellaista., en hyväksy minulle etukäteen kirjailtavan vaivaa jota minulle ei ole, koska sitten sitä on vaikea valvoa mistä ovesta sisään ja ulos mennessä kävi mitäkin


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta siis huom..mulla eio ole nyt mitään hirveää aivivauriota tai muuta sellaista., en hyväksy minulle etukäteen kirjailtavan vaivaa jota minulle ei ole, koska sitten sitä on vaikea valvoa mistä ovesta sisään ja ulos mennessä kävi mitäkin


        ppoiuuyyy

        mutta jättäisin tommoset porukat mielelläni kokonaan ja eläosinb rauhaisampaa ja turvallisempaa elämää


        ppiuyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta jättäisin tommoset porukat mielelläni kokonaan ja eläosinb rauhaisampaa ja turvallisempaa elämää


        ppiuyyt

        Nyt mä ainakin opiskelen yms. jos urkkijoiden pitää tietää, mut ei saa häiritä enää ykskään ihminen mun kauniita tavoitteitani


        ppiytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mä ainakin opiskelen yms. jos urkkijoiden pitää tietää, mut ei saa häiritä enää ykskään ihminen mun kauniita tavoitteitani


        ppiytt

        Nyt neuvo kaikille jotka haluavat minua vilpittömästi auttaa, että kuinka se tehdään:

        Lopettakaa pyörittämästä vanhaa, putsatkaa pois KAIKKI vanha paska



        ppoiuuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt neuvo kaikille jotka haluavat minua vilpittömästi auttaa, että kuinka se tehdään:

        Lopettakaa pyörittämästä vanhaa, putsatkaa pois KAIKKI vanha paska



        ppoiuuuyuyu

        Sitä paitsi mitä järjeö on käydä yhtäkään keskustelua jossa tavoitteena ei ole totuuden löytyminen ja totuuden voitto, yli valeen,,


        ppooiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi mitä järjeö on käydä yhtäkään keskustelua jossa tavoitteena ei ole totuuden löytyminen ja totuuden voitto, yli valeen,,


        ppooiiuuu

        turhaa keskustella mitään missä ei pyritä totruuden löytymiseen ja voittoon...



        ppoiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        turhaa keskustella mitään missä ei pyritä totruuden löytymiseen ja voittoon...



        ppoiuuyuy

        Mitä kukaan tekee millään mikä ei ole totta ?


        ppouytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kukaan tekee millään mikä ei ole totta ?


        ppouytt

        Ja myösklin se käsitys että iäkkäämmät ihmiset eivä't muka opi mitään uutta, ei se ole totta, riippuu ihan ihmisestä


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja myösklin se käsitys että iäkkäämmät ihmiset eivä't muka opi mitään uutta, ei se ole totta, riippuu ihan ihmisestä


        ppoiuuuu

        ja mäkin vasta alotan varsinaisen oppimiseni yli 50 buotiaana nytten


        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mäkin vasta alotan varsinaisen oppimiseni yli 50 buotiaana nytten


        ppoiuuyy

        oppia ikä kaikki mä olin vannoutunut ettenikinä käyttäus somea,,,,ha nyt eritoten pidän somesosiaalisuudesta,
        En oo ees peitellyt "huonoja" puoliani ja saan suht nopeaan tahtiiin koko ajan lisää.
        Se vähän tasottaa noita kiusatuksitulokokemuksia. Mä yllätyin itse että oon niinki hyvä somessa,

        popiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oppia ikä kaikki mä olin vannoutunut ettenikinä käyttäus somea,,,,ha nyt eritoten pidän somesosiaalisuudesta,
        En oo ees peitellyt "huonoja" puoliani ja saan suht nopeaan tahtiiin koko ajan lisää.
        Se vähän tasottaa noita kiusatuksitulokokemuksia. Mä yllätyin itse että oon niinki hyvä somessa,

        popiuuu

        ja onhan mulla someseauraajia itseasiassa noin sata kertaa enemmän kuin kiusaajia....joskus sitä vaan ei huomaa



        ppoiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja onhan mulla someseauraajia itseasiassa noin sata kertaa enemmän kuin kiusaajia....joskus sitä vaan ei huomaa



        ppoiuuyuyu

        Se on etenkin tää palsta ja kriisipuhelin missä mä en oo kauheen suosittu että kannattaiskohan jättää molemmat


        ppoiuuyuyyu


    • Anonyymi

      Voitko poiju pahanilmanlintu poistua tätä palstaa saastuttamasta, lopullisesti.
      Ei sun tarvi kirjoittamista lopettaa, siirryt omaa blogia pitämään. Mutta tämä on keskustelupalsta ja sun monologia ei kaivata täällä enää.

    • Anonyymi

      Tää ahdistaa muakin, koska se muistuttaa jotenkin kaukaisesti siitä, mitä mä olen kirjoitellut joskus eri paikkoihin. Ja, kun en tarkalleen edes muista mitä ole kirjoitellut ja mihin. Mulla on sellaista epämääräistä muistikuvaa, mutta siitä ei saa loogista tarinaa, kun siinä ei ole päätä eikä häntää. Muistan katsoneeni myöhemmin kirjoituksiani ja ihmetelleeni, mitä ihmettä mä tuollaista olen kirjoittanut.

      Tuntui, että ihmiset, joiden kanssa en ollut edes kirjoitellut, lukivat mun ajatuksia ja vastasivat mulle ja pelästyin koko ajan enemmän. Muistan, että olin pelosta kankea ja mulla tuli palan tunnetta kurkkuun ja päässä kiristi, sydän hakkasi ja olin ihan shokissa Sellainen olo, kun olisi ollut pimeässä pitkään ja heräät siihen, että musiikki soi täysillä korvien vieressä, siis niin kovaa, että korviin sattuu ja joku laittaa kirkkaat taskulamput aivan silmien eteen ja pakottaa sut pitämään silmiä auki.

      Ja kaikkein oudointa oli se, että kirjoittaessa tuntui, että mun kuuluu kaikki syntini tunnustaa ja tunnustin paljon muutakin, mitä ei ollut edes tapahtunut, kun ahdisti niin, että olin kirjoittanut jotain loukkaavaa muista ihmisistä.

      En tiedä, ehkä on maniat tulossa, kun en taaskaan saa nukutuksi ja nämä kirjoitukset alkaa ahdistaa

    • Anonyymi

      Yleensä jokainen tohtori tai muu joka nimittelee ihmisia mielsairaaksi, skitsoksi, tai käyttää sadismiin perustuvaa psykosomatiaa tai muuta totalitaarista psykiatrian oppia leimaamaan ihmisia, siksi koska leimari saa sadiatisen orgasmin, kun saa estettyä tutkimukset ja hoidot vaikka aivokalvon tulehduksessa, koska siinä kuten kaikissa muissakin taudeissa on monta oiretta ja sadistit saa nautinnon leimaamisellaan toisille kivun tuottamisesta.

      Jos kuulen tohtorin tai yksilön nimittelevän toisia psykiatrian terminologialla "mielisairas" skitsofreenikko" narsisti tai muuta selallaista, hälytys kellot soi: leimari on itse sadistinen narsisti.

      • Anonyymi

        Joo, no mä paljastan, tämä minun elämäni häirintä alkoi siitä kun lääkäri olisi halunnut estää ihokasvainteni tutkimukset. Ihokasvaimet kasvoivat niin, että pääosa oli ihon alla ja pintaan näkyi vain pikkuruinen osa. Oli minun tieteellisen älykkyyteni ansiota, että löysin kasvaimet ennenkuin ne olisivat kasvaneet huomaamattomasti vielä paljon suuremmiksi . Ilmeisesti trämä ottaa jonkun ylpeyden päälle, että minä olin ensimmäinen joka kasvaimet löysi.


        ppopoiiuuuj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no mä paljastan, tämä minun elämäni häirintä alkoi siitä kun lääkäri olisi halunnut estää ihokasvainteni tutkimukset. Ihokasvaimet kasvoivat niin, että pääosa oli ihon alla ja pintaan näkyi vain pikkuruinen osa. Oli minun tieteellisen älykkyyteni ansiota, että löysin kasvaimet ennenkuin ne olisivat kasvaneet huomaamattomasti vielä paljon suuremmiksi . Ilmeisesti trämä ottaa jonkun ylpeyden päälle, että minä olin ensimmäinen joka kasvaimet löysi.


        ppopoiiuuuj

        Sitten vielä kritiikki krisiipuhelmista. Eivät tunnu ymmärtävän edes sitä että ihmisen aivoissa on kognitio. Ne oppii mitä sinne toistolla laittaa. Nyt he ihmettelee hirveesti mistä mun aivoihin on tullut ajatuksia, joita he itse sinne aivovaurioni aikana manipuloivat loputtomalla toistolla, jota eivät olisi lopettaneet varmaan koskaan, jos MINÄ en olisi ollut se, joka sanoin, että sellaiselle on tultava loppu, että se tekee pahaa aivoilleni. Sitten vasta olivat silleen, että ai niin joo, ehkä se meneekin silleen, että aivot oppii mitä sinne toistaa, Nyt he syyttävät minua tästä oppimisesta, Minä olen nopeaoppinen. Siksi en välttis tarvi jonkun asian korjaamiseksikaan mitään loputonta terapiaa tai muuta, vaan yksikin oikein älyllinen keskustelu voi olla tehokas ratkaisu.

        ppoiuiuuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vielä kritiikki krisiipuhelmista. Eivät tunnu ymmärtävän edes sitä että ihmisen aivoissa on kognitio. Ne oppii mitä sinne toistolla laittaa. Nyt he ihmettelee hirveesti mistä mun aivoihin on tullut ajatuksia, joita he itse sinne aivovaurioni aikana manipuloivat loputtomalla toistolla, jota eivät olisi lopettaneet varmaan koskaan, jos MINÄ en olisi ollut se, joka sanoin, että sellaiselle on tultava loppu, että se tekee pahaa aivoilleni. Sitten vasta olivat silleen, että ai niin joo, ehkä se meneekin silleen, että aivot oppii mitä sinne toistaa, Nyt he syyttävät minua tästä oppimisesta, Minä olen nopeaoppinen. Siksi en välttis tarvi jonkun asian korjaamiseksikaan mitään loputonta terapiaa tai muuta, vaan yksikin oikein älyllinen keskustelu voi olla tehokas ratkaisu.

        ppoiuiuuuuy

        Se mieskin siellä joka ihmettelee mistä se yks juttu on tullut, kun sanon että alunperin se sinne manipuloitiin, kuulosti aika vaivautuneelle ja olisi halunnut päästä aiheesta,

        ppoiuuyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mieskin siellä joka ihmettelee mistä se yks juttu on tullut, kun sanon että alunperin se sinne manipuloitiin, kuulosti aika vaivautuneelle ja olisi halunnut päästä aiheesta,

        ppoiuuyyyt

        No se mitä olen kanssaan kriisipuhelimessa kokenut, ei sitö sieltä aivoistani enää pois saa, olen niin tehokas oppija ja mulla on juuri keskustelujen osalta erittäin pitkäaikainen muisti kuten heillew jo aluksi kerroin vuosia sitten. Mutta siis olenitse miettinyt että ratkaisu tähän on aivojeni lisäkoulutus, Pois sieltä muistista ei saa mitä on jo opetettu vaikka olisi huonoakin oppia, mutta siihen päälle voi opettaa aivoilleni lisää niin, että se tavallaan kumoaa sitä vanhaa vaikkei poista muistista, näin olen ajatellut.,

        ppoiuyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se mitä olen kanssaan kriisipuhelimessa kokenut, ei sitö sieltä aivoistani enää pois saa, olen niin tehokas oppija ja mulla on juuri keskustelujen osalta erittäin pitkäaikainen muisti kuten heillew jo aluksi kerroin vuosia sitten. Mutta siis olenitse miettinyt että ratkaisu tähän on aivojeni lisäkoulutus, Pois sieltä muistista ei saa mitä on jo opetettu vaikka olisi huonoakin oppia, mutta siihen päälle voi opettaa aivoilleni lisää niin, että se tavallaan kumoaa sitä vanhaa vaikkei poista muistista, näin olen ajatellut.,

        ppoiuyyuyu

        Olen nähdäkseni oikeastaan vaikeuksissa älykkyteni johdosta,
        Että löysin pääosin ihon alla piilevän kasvaimen joka olisi jäänyt lääkäriltä huomaamatta.
        Siksi elän nyt loukkaavan kohtelun kohteena,.



        ppooiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähdäkseni oikeastaan vaikeuksissa älykkyteni johdosta,
        Että löysin pääosin ihon alla piilevän kasvaimen joka olisi jäänyt lääkäriltä huomaamatta.
        Siksi elän nyt loukkaavan kohtelun kohteena,.



        ppooiuuuu

        Lääkäri napsasi näytteen siitä pinnalta. näytteestä ei selvinnyt mistä on kysymys. syyt siihen lienevät olevan lukuisat. Mutta olen kotona valokuvannut huuhdotun leikkaushaavan pari päivää myöhemmin. Olen sitten valokuvannut tuon näyn. Aluksi hoitaja neuvoikin minua kuvaamaan, mutta sitten kukaan ei halunnutkaan katsoa kuvia. Eivät siis katsoneet niitä-
        Laitoin kuvan hetkeksi nettiin someeni vaikka olikin ällö. No yksi mies oli ystävällisesti kommentoinut näkyä: "Näyttää ihan loiselle!" Tuon jälkeen aloin tutkia ihoani tarkemmin. Ja löysin sieltä useamman samanmoisen.

        ppoiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri napsasi näytteen siitä pinnalta. näytteestä ei selvinnyt mistä on kysymys. syyt siihen lienevät olevan lukuisat. Mutta olen kotona valokuvannut huuhdotun leikkaushaavan pari päivää myöhemmin. Olen sitten valokuvannut tuon näyn. Aluksi hoitaja neuvoikin minua kuvaamaan, mutta sitten kukaan ei halunnutkaan katsoa kuvia. Eivät siis katsoneet niitä-
        Laitoin kuvan hetkeksi nettiin someeni vaikka olikin ällö. No yksi mies oli ystävällisesti kommentoinut näkyä: "Näyttää ihan loiselle!" Tuon jälkeen aloin tutkia ihoani tarkemmin. Ja löysin sieltä useamman samanmoisen.

        ppoiiuu

        Tässä asiassa ei tosiasiallisesti ole mitään minulle häpeällistä.
        Kasvaimet ovat niissä kohdissa joille eräät rajuimmat lääkeainereaktio-oireeni aikoinaan tulivat , samat kohdat altistuivat liikaa auringolle opetellessani uudelleen kävelemään, koska auringonpaahde virkisti vaurioituneita hermojani, en tullut suojanneeksi ihoani.
        Tuossa en näe mitään minulle häpeällistä että on käynyt niin että äärimmäisen ohut ja valkea ihoni on päässut auringossa vaurioitumaan. En ole huomannut tätä otsonikerroksen ohenemisen seurausta, että aurinko omn polttavampaa., En ole huomannut koska lääkeainereaktio aiheutti minulle äärimmäistä ihon tunnottomuutta. Joka onosasyy siihen että jouduin soittamaan kriisipuhelimeen aikloinaan, koska oli vaikeaa hahmottaa ympärustöäni koska jalatkin olivat niin puutuneet etten tuntenut niiden osumista lattiaan


        ppiuyttttg


        ppoiuuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä asiassa ei tosiasiallisesti ole mitään minulle häpeällistä.
        Kasvaimet ovat niissä kohdissa joille eräät rajuimmat lääkeainereaktio-oireeni aikoinaan tulivat , samat kohdat altistuivat liikaa auringolle opetellessani uudelleen kävelemään, koska auringonpaahde virkisti vaurioituneita hermojani, en tullut suojanneeksi ihoani.
        Tuossa en näe mitään minulle häpeällistä että on käynyt niin että äärimmäisen ohut ja valkea ihoni on päässut auringossa vaurioitumaan. En ole huomannut tätä otsonikerroksen ohenemisen seurausta, että aurinko omn polttavampaa., En ole huomannut koska lääkeainereaktio aiheutti minulle äärimmäistä ihon tunnottomuutta. Joka onosasyy siihen että jouduin soittamaan kriisipuhelimeen aikloinaan, koska oli vaikeaa hahmottaa ympärustöäni koska jalatkin olivat niin puutuneet etten tuntenut niiden osumista lattiaan


        ppiuyttttg


        ppoiuuuyyy

        Minun kertomukseni on alusta loppuun looginen. Minua vastaan väittäjien vain epämääräistä pilkkaa,


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kertomukseni on alusta loppuun looginen. Minua vastaan väittäjien vain epämääräistä pilkkaa,


        ppoiuyyy

        Heidän perustelunsa kriisipuhelimessakin kaikkeen on se erttä klun kukaan ei ymmärrä mitään ja on kiire, niin luonnollisestikin minuiun kohdistuu mitä sattuu ja tämä minun tulisi ymmärtää.


        ppoiuuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heidän perustelunsa kriisipuhelimessakin kaikkeen on se erttä klun kukaan ei ymmärrä mitään ja on kiire, niin luonnollisestikin minuiun kohdistuu mitä sattuu ja tämä minun tulisi ymmärtää.


        ppoiuuuyy

        siis kun luonnollkisestikin he sekoitytavat neurologiset oireet, mielenterveusongelmaiset jha alkoholistit ja luonnollista on olla tuota kaikkea kohtaan puuromaisesti ennakkokäsityksinen , niin asiat hoidetaan näiden ennakkokäsityksisten kaikki ilmiöt keskenään sotkevien ihmisten älyn ehdoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis kun luonnollkisestikin he sekoitytavat neurologiset oireet, mielenterveusongelmaiset jha alkoholistit ja luonnollista on olla tuota kaikkea kohtaan puuromaisesti ennakkokäsityksinen , niin asiat hoidetaan näiden ennakkokäsityksisten kaikki ilmiöt keskenään sotkevien ihmisten älyn ehdoilla.

        Sitten se yksi mies siellä kriisipuhelimessa...ei se mukava, vaan se toinen...
        minun herkkkyyttäni olisi mielestään voinut luulla skitsofreniaksi, jos ei olisi tullit ilmi että olen autisminkirjolainen. Sitten hän oli silleen, että jooo...oikeestaan kaikilla autuismin kirjolaisilla on samanlaisia ongelmia kuin mulla.
        Mutta kun mullapa ei ollutkaan sellaisia ongelmia ennen soitteluani kriisipuhelimeen, koska mä en osallistunut minläänlaisiin mielenterveysjuttuihin, vaan fiksu neurologini oli pitänyt minut erossa mielenterveysterapioista kokonaan. Neurologini myös neuvon ettei edes kertoisi kelleen Aspergeristani, koska mitään minusta ei huomaan. Neurologini myös neuvoi minua varomaan aspergervertaistuki porukkaa,


        ppoiiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten se yksi mies siellä kriisipuhelimessa...ei se mukava, vaan se toinen...
        minun herkkkyyttäni olisi mielestään voinut luulla skitsofreniaksi, jos ei olisi tullit ilmi että olen autisminkirjolainen. Sitten hän oli silleen, että jooo...oikeestaan kaikilla autuismin kirjolaisilla on samanlaisia ongelmia kuin mulla.
        Mutta kun mullapa ei ollutkaan sellaisia ongelmia ennen soitteluani kriisipuhelimeen, koska mä en osallistunut minläänlaisiin mielenterveysjuttuihin, vaan fiksu neurologini oli pitänyt minut erossa mielenterveysterapioista kokonaan. Neurologini myös neuvon ettei edes kertoisi kelleen Aspergeristani, koska mitään minusta ei huomaan. Neurologini myös neuvoi minua varomaan aspergervertaistuki porukkaa,


        ppoiiuuyy

        Siis neurologini sanoi kirjaimellisesti näin: "Suojelet itseäsi". siis suhtautumalla varovasti esim asperger vertaistukeen netissä.


        ppoiuyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis neurologini sanoi kirjaimellisesti näin: "Suojelet itseäsi". siis suhtautumalla varovasti esim asperger vertaistukeen netissä.


        ppoiuyyyt

        Ne kriisipuhelinvasyaajaty sitten alkoi sotlea monua kaikkeen mahjdolliseen paskaan.-


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kriisipuhelinvasyaajaty sitten alkoi sotlea monua kaikkeen mahjdolliseen paskaan.-


        ppiuyyyy

        Ne on siellä kriisopuhelimessa ilmeisesti pyrkineet teklemään minusta jonkin keskiverto-ongelmaisen, vaikka oon filosofinen taiteilijaherkkis.


        ppiuytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on siellä kriisopuhelimessa ilmeisesti pyrkineet teklemään minusta jonkin keskiverto-ongelmaisen, vaikka oon filosofinen taiteilijaherkkis.


        ppiuytt

        ja joo onnistuivatkin tuottaa minulle omituisia ongelmoa, joihin itse aktiivisesti olen kokjo ajan etsinyt ja osin löytänytkin ratkaisija mutta en vioelä 100%. Oleellisinonhelma on se, että kehoni reagoi emotionaaliseen hyökkäilyyn ja tuota ominaisuutta ei pysty minusta poistamaan tappamatta minua,.

        ppoiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja joo onnistuivatkin tuottaa minulle omituisia ongelmoa, joihin itse aktiivisesti olen kokjo ajan etsinyt ja osin löytänytkin ratkaisija mutta en vioelä 100%. Oleellisinonhelma on se, että kehoni reagoi emotionaaliseen hyökkäilyyn ja tuota ominaisuutta ei pysty minusta poistamaan tappamatta minua,.

        ppoiuyyyyy

        Itse olen erittäin elämänhaluinen ja innostunut elämästäni. Masennuksesta en kärsi koskaan.


        ppiuyytytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen erittäin elämänhaluinen ja innostunut elämästäni. Masennuksesta en kärsi koskaan.


        ppiuyytytyt

        Kaikki kolme korkeaa tasoa olevaa neurologia, eivät ole minuun mielenterveysjuttuja sotkeneet.

        ppoiuiuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kolme korkeaa tasoa olevaa neurologia, eivät ole minuun mielenterveysjuttuja sotkeneet.

        ppoiuiuuy

        Kaikki neurologit ovat kohdelleen minua kunnioittavasti ja kohteliaasti.


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki neurologit ovat kohdelleen minua kunnioittavasti ja kohteliaasti.


        ppoiuyyy

        Olon tottunut sellaiseen hyvään kohteluun ja en pysty hyväksyyn tätä mitä on alettu tehdä soitettuani kriisipuhelimeen



        ppouyytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olon tottunut sellaiseen hyvään kohteluun ja en pysty hyväksyyn tätä mitä on alettu tehdä soitettuani kriisipuhelimeen



        ppouyytyty

        Mun herkkyydessä ei ole yhtään mitään sairasta, Se on taiteellisen älyllisen ihmisen hermoston herkkyyttä.


        ppoiuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun herkkyydessä ei ole yhtään mitään sairasta, Se on taiteellisen älyllisen ihmisen hermoston herkkyyttä.


        ppoiuyyty

        Ja mun hermostoa tai kehoa tai ajatteluani ei oo oikeutta tuhota millä'än keskivertotoimilla jotka ei sille sovellu.


        ppiuyyttytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun hermostoa tai kehoa tai ajatteluani ei oo oikeutta tuhota millä'än keskivertotoimilla jotka ei sille sovellu.


        ppiuyyttytyt

        Sitten tulisi ottaa vaikka käyttöön positiivinen erityiskohtelu jos mua ei muulla tavoin voi olla tuhoamatta.


        ppiuyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tulisi ottaa vaikka käyttöön positiivinen erityiskohtelu jos mua ei muulla tavoin voi olla tuhoamatta.


        ppiuyttt

        Ja niin, mö en mee lääkäriin ennekuin mä voin asioida siellä omalla hienon naisen tyylilläni.


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin, mö en mee lääkäriin ennekuin mä voin asioida siellä omalla hienon naisen tyylilläni.


        ppoiuuyyy

        Mulla on kertakaikkiaan tarve semmoseen tyylikkääseen käytökseen ja myöls lääkärille mennessä


        ppiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kertakaikkiaan tarve semmoseen tyylikkääseen käytökseen ja myöls lääkärille mennessä


        ppiuuyyu

        Mulla tulee olla oikeus asioida omana itsenäni älyllisesti ja fiksusti vaikka en ole mikään korkea-asemainen henkilö


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tulee olla oikeus asioida omana itsenäni älyllisesti ja fiksusti vaikka en ole mikään korkea-asemainen henkilö


        ppoiuuuu

        se jos katselen hieman erikoisesti ympäristöäni johtuu siitä että mulla on aistihavainnoinnissa omat vaikeutensa ja välillä mun täytyy oikein pällistellä ympäristöni saadalseni selvää

        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se jos katselen hieman erikoisesti ympäristöäni johtuu siitä että mulla on aistihavainnoinnissa omat vaikeutensa ja välillä mun täytyy oikein pällistellä ympäristöni saadalseni selvää

        ppoiiuuuu

        toi ominaisuus on verrannollinen näkövikaan, ei mikään mielenterveysjuttu, se on sama kuin tää ettei mun sormi osu näihin näppäomiin helposti


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toi ominaisuus on verrannollinen näkövikaan, ei mikään mielenterveysjuttu, se on sama kuin tää ettei mun sormi osu näihin näppäomiin helposti


        ppoiuuyyy

        äkyttömintä on että kaikki nää olen perysteellisesti selittänyt kriisipuhelimen 7 vuotta sitten. Eivät ole oppineet mitään seitsemässä' vuodessa, mutta mä oon paljonkin,,,



        ppoiuuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äkyttömintä on että kaikki nää olen perysteellisesti selittänyt kriisipuhelimen 7 vuotta sitten. Eivät ole oppineet mitään seitsemässä' vuodessa, mutta mä oon paljonkin,,,



        ppoiuuuyy

        Ei tää mun herkkyys oo yhtään mikään sairaus.
        Ihan mun kudos on rakenteeltaan semmosta herkän ihmisen kudosta,


        ppoiiuuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää mun herkkyys oo yhtään mikään sairaus.
        Ihan mun kudos on rakenteeltaan semmosta herkän ihmisen kudosta,


        ppoiiuuuuyuy

        ser on sama ero kuin norsussa ja linnussa


        ppiouuyytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ser on sama ero kuin norsussa ja linnussa


        ppiouuyytyty

        Siis toi munihokin jota he ei osanneet tutkia on tommosta hyvin hienorakenteista,


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toi munihokin jota he ei osanneet tutkia on tommosta hyvin hienorakenteista,


        ppoiuuyyyy

        esim.l huokoset on niin pieniä ettei niitä näy


        ppoiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esim.l huokoset on niin pieniä ettei niitä näy


        ppoiuuyuy

        Ja sit ku jopa lääkärit välillä sanoo jotain mitkä ei mun mielestä ole teoria tieteellisesti ihan totta niin siitä on vaikee tietää miten suhtautua,

        Esim . toinen lääkäri selitti,m että jos se olis syöpää kyllä se olis levinnyt ympäristöönkin, ja toinen sanoi että jos se olis suöpää ei sitö olisi kuin yjsi tai enintään kaksi,

        Munmielestä kumoikaan perustelu ei oo totta...koska syöpää voi olla yksi tai kaksi tai laajalle ympäristöön levinnyt


        ppoiiuuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit ku jopa lääkärit välillä sanoo jotain mitkä ei mun mielestä ole teoria tieteellisesti ihan totta niin siitä on vaikee tietää miten suhtautua,

        Esim . toinen lääkäri selitti,m että jos se olis syöpää kyllä se olis levinnyt ympäristöönkin, ja toinen sanoi että jos se olis suöpää ei sitö olisi kuin yjsi tai enintään kaksi,

        Munmielestä kumoikaan perustelu ei oo totta...koska syöpää voi olla yksi tai kaksi tai laajalle ympäristöön levinnyt


        ppoiiuuyuyy

        Sitte kun kaikkein tietävimmältä lääkäriltä siihen mennessä kysyin että mitäjän noi munihomuutkset mahjtais olla niin hän vastasi: "En tiedä , en tiedä"


        ppoiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitte kun kaikkein tietävimmältä lääkäriltä siihen mennessä kysyin että mitäjän noi munihomuutkset mahjtais olla niin hän vastasi: "En tiedä , en tiedä"


        ppoiuyuyy

        MUTTA mä olen onnekseni löytänyt luontaishoidon joka hillitsee niiden kasvua ja jopa kutistaa niitä, joten ei hätää vaikka homma venyy,,,,



        ppoiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUTTA mä olen onnekseni löytänyt luontaishoidon joka hillitsee niiden kasvua ja jopa kutistaa niitä, joten ei hätää vaikka homma venyy,,,,



        ppoiuuuyuy

        yKsi lääkäri toivottikin että toiviottavasti ne paranee ennen tutkimuksiani


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yKsi lääkäri toivottikin että toiviottavasti ne paranee ennen tutkimuksiani


        ppoiuuyyy

        Mutta tämä ei ole mikään huuhaa hoito. Vastaavaa on testattu sairaaloissa yhdessäkin tutkimuksessa 75 potikaalle ja todetty tehokkaaksi.


        ppiouuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tämä ei ole mikään huuhaa hoito. Vastaavaa on testattu sairaaloissa yhdessäkin tutkimuksessa 75 potikaalle ja todetty tehokkaaksi.


        ppiouuyyy

        ja tuossa hoidossa olevaa aineosaa tutkitaan vakasvasti otettavissa tieteellisissä tutkimuksissa


        ppoiuuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tuossa hoidossa olevaa aineosaa tutkitaan vakasvasti otettavissa tieteellisissä tutkimuksissa


        ppoiuuuuyuy

        En mä tarvi apua semmosissa asioissa jotka minä ymmärrän itse ja enemmänkin kuin auttaja. Vaan semmosissa joissa olen avuton.


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tarvi apua semmosissa asioissa jotka minä ymmärrän itse ja enemmänkin kuin auttaja. Vaan semmosissa joissa olen avuton.


        ppoiuuyyy

        Ja kaikkea tota saa hokea ja hokea


        ppoiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkea tota saa hokea ja hokea


        ppoiuuyuy

        Ja niissä asopossa joissa oloen heikko en tarvitse länttäämistä vaan taitavammaksi kehittymistä


        ppoioiiuu


    • Anonyymi

      Mä olen alusta asti kokenut että mut yritetään saada jotenkin epäonnistumaan ettäö kaikki tapahtuneet virheet voitaisiin laittaa minun syykseni ja tämä on tuottanut pitkäaikasstressiä minulle.
      Olem tästä kertonut perusteellisesti kriisipuhelimeen ensimmäöisia kertoja sinne soitettuani noin 7 vuotta sitten.


      ppooiiuuu

      • Anonyymi

        Koska minä en tietenkään halua epäonnistua hyvissä tavoitteissani.



        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska minä en tietenkään halua epäonnistua hyvissä tavoitteissani.



        ppoiuuyyy

        sitä olen ihmetellyt kriisipuhelinvastaajista alusta asti että kuinka kukaan voi epäillä semmoista että tahallani haluaisin tavoitteideni menevän pieleen ?
        Mulle nää tavoitteet on yhtä tärkeitä kuin mun elämä, niin en todellakaan halua niiden menevän pieleen.


        ppiuyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä olen ihmetellyt kriisipuhelinvastaajista alusta asti että kuinka kukaan voi epäillä semmoista että tahallani haluaisin tavoitteideni menevän pieleen ?
        Mulle nää tavoitteet on yhtä tärkeitä kuin mun elämä, niin en todellakaan halua niiden menevän pieleen.


        ppiuyytyt

        Mikä mulle on elämässä hellpoa on se että oon tunteellisesti varsin leppoisa ihminen,,,,mä en esim koe vihaa josta mun pitäis jotenkin selvitä....ei mua vaivaa koskaan mikään viha,,,en oo koskaan tuntenut semmosta,,.,

        ppooiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mulle on elämässä hellpoa on se että oon tunteellisesti varsin leppoisa ihminen,,,,mä en esim koe vihaa josta mun pitäis jotenkin selvitä....ei mua vaivaa koskaan mikään viha,,,en oo koskaan tuntenut semmosta,,.,

        ppooiuuuuu

        se voi johtua siitäkin kun aloitin noi joogat hyvin nuorena ja jooga gurut opettaa että viha on yhtä kuin tyhmyys


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se voi johtua siitäkin kun aloitin noi joogat hyvin nuorena ja jooga gurut opettaa että viha on yhtä kuin tyhmyys


        ppoiuuu

        nniinku toi guru tuola videolla opetti että jos tuntee vihaa sanoa heti itselle että "mä oon tyhmä"

        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nniinku toi guru tuola videolla opetti että jos tuntee vihaa sanoa heti itselle että "mä oon tyhmä"

        ppoiuuyy

        noin ku tekee aina niin kehittyy kyllä oletettavasti sellaiseksi joka ei ylipäätään tunne vihaa


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä olen ihmetellyt kriisipuhelinvastaajista alusta asti että kuinka kukaan voi epäillä semmoista että tahallani haluaisin tavoitteideni menevän pieleen ?
        Mulle nää tavoitteet on yhtä tärkeitä kuin mun elämä, niin en todellakaan halua niiden menevän pieleen.


        ppiuyytyt

        onluotiu ongelmia tyhjästä jo monta vuotta onkohan järkevääkin


        ppoiuuyyu


    • Anonyymi

      Kyllä jotkut ovat vain narskuja saamatta sitä titteliä joltain terapeutilta tai lääkäriltä, psykiatrilta. Mun ex- miehellä sai olla naisystäviä, mutta ei minulla. Selitys oli se, kun kaikki miehet ovat ihastuneet minuun mukamas, mutta hänellä jokin kummallinen asetelma, että hänellä vain saa olla naisystäviä. Ja kappas vain, niin oli ehdotellut ennen meidän tapaamista tälle naiselle seurustelu suhdetta, mutta nainen ei hyväksynyt minua? Kun oli niin ihastunut mieheeni. Ja kertoo mun miehelle, että minua ei saa ottaa mukaan yhteistapaamiseen? Oma mies vertailee minua tämän naisystävänsä kanssa, että kumpi älykkäämpi ym. En ymmärtänyt, että mun silloinen poikaystävä oli ihastunut samaan kahteen aikaan. Ja narskusta kertoo sen, että mun silloinen mies haukkui minua pukeutumisen suhteen, etten osaa pukeutua oikein, ei oikeaa titteliä, en osaa puhua oikein ym. ym. Tämä narsku puolustaa ystäviään, perhettään, mutta haukkuu mun ystäviä, läheisiä. Ja vihastuu, jos tapaan omia ystäviäni. Halusi siis tuhota omat läheiset ystävyys suhteeni, mutta kaikki vain hänelle. Ja kohtelee minua ilkeästi ystäviensä kesken, haukkuu ja arvostelee. Kyllä siinä on kaikki narskun piirteet. Että kyllä jo narskun piirteet tuli kyllä esille. Ei siihen mitään terapeuttia enää tarvita.

      • Anonyymi

        Joo suurin osa terapeuteista yms. tekee vain haittaa jos kuviossa on narsisti,


        ppooiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo suurin osa terapeuteista yms. tekee vain haittaa jos kuviossa on narsisti,


        ppooiuiuuu

        tää minua ja minun äitiäni koskeva aihe meni ihan täystuhoon siellä kriisiopuhelimessa. ei mitään siitä pelastettavissa.


        poiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää minua ja minun äitiäni koskeva aihe meni ihan täystuhoon siellä kriisiopuhelimessa. ei mitään siitä pelastettavissa.


        poiuuyyy

        kuviot meni vain semmoisiksi ettäö niissä voi pelata yhä vinksahtaneempia pelejä, joihin sitten narsistin pää menee,l


        ppoiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuviot meni vain semmoisiksi ettäö niissä voi pelata yhä vinksahtaneempia pelejä, joihin sitten narsistin pää menee,l


        ppoiuu

        äidin jutut menneet koko ajan kauheemmiksi ei voi ola enää tekemisissä


        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äidin jutut menneet koko ajan kauheemmiksi ei voi ola enää tekemisissä


        ppoiuuyy

        mutta mä en ymmärrä sitä että miksi ne villitsi mun äitiä tuommosessa.


        popiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta mä en ymmärrä sitä että miksi ne villitsi mun äitiä tuommosessa.


        popiuyy

        vielä 10 vuotta sitten äidin toimissa olijotain tolkkua


        ppiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vielä 10 vuotta sitten äidin toimissa olijotain tolkkua


        ppiiuuuuu

        toivon olennyt menettänyt että niihin koskaan enää voisi tolkkua tulla


        ppoiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivon olennyt menettänyt että niihin koskaan enää voisi tolkkua tulla


        ppoiuuuyuy

        Ja mistä päätellen mun äidin aivot toimis paremmin kuin minun?
        Ainakaan hän ei kykene sellaiseen tieteelliseen loogiseen ajatteluun kuten minä, eikä hänellä ole taiteellisia kykyjä, eikä empatiaa ja rakkautta.
        Millä tavalla hän on niin paljon minua parempi kuin eräät ovat antaneet ymmärtää?


        ppoiuuuu


    • Anonyymi

      Puhuminen avoimesti ja vilpittömästi vakavasta asiasta toiselle ihmiselle on osoittautunut maailman vaarallisimmaksi asiaksi,


      ppoiiuuuu

      • Anonyymi

        Tätyy todeta että maailma on todellakin aivan yllättävän paha.


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätyy todeta että maailma on todellakin aivan yllättävän paha.


        ppoiuuu

        On. Sitä ei usko ennenkuin itse joutuu kokee..kaiken.

        - i feel for u


    • Anonyymi

      Jos teille jollekin on epäselvää narsistin perusluonteessa, etsikää oppaana narsismille tekstejä nimimerkillä "rautalankakauppias" sekä "valuuttakauppias" sekä "Moktar.Gubta". Hyvin opettavaista settiä narsistin sielunmaailmasta.

    • Anonyymi

      Lopetakaa ihmisuhteet olivat ne lähisukua sulkanen morsian.Serkun kumin kaima.Jotka kohtelevat teitä alentavasti! Tehkää selaisin ihmisiin pesä ero.Voitte 2 viikonpäästä jo loistavasti.Niin minäkin tein.En kuntele yhtään alentavia ilkeitä arvostelevia juttuja.Olen ottanut oman elämäni haltuuni ja voin hiton hyvin!

      • Anonyymi

        Olet kaikkein oikeimmassa!!!!
        Tuo on se maailman paras rarkaisu, jonka tiesin ho 7 vuotta siotten mutta klriisipuhelin ynnä muut painostivat kärsimään äitini köytöstä ties kuinka kauan


        poiuyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kaikkein oikeimmassa!!!!
        Tuo on se maailman paras rarkaisu, jonka tiesin ho 7 vuotta siotten mutta klriisipuhelin ynnä muut painostivat kärsimään äitini köytöstä ties kuinka kauan


        poiuyyyu

        ja muidenkin epähienosti kohtelevien.

        Tuo on ratkaisi kaikkeen melkein: EI huonoa kohtelua pidä sietää"


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja muidenkin epähienosti kohtelevien.

        Tuo on ratkaisi kaikkeen melkein: EI huonoa kohtelua pidä sietää"


        ppoiiuuu

        Mä oon päättänyt tehdä sille täydellisen lopun viimeinkin. Koska mä saan huionosta kohtelusta neurologisia oireita, Kun vältän huonoa kohtelua täysin, oireet katoaa



        ppoiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon päättänyt tehdä sille täydellisen lopun viimeinkin. Koska mä saan huionosta kohtelusta neurologisia oireita, Kun vältän huonoa kohtelua täysin, oireet katoaa



        ppoiuuuyuy

        niihin ei muuta hoitoa tarvi vain tiukka huonon kohtelun välttäminen on hyvin tehokas hoito


        ppoiiuuuyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niihin ei muuta hoitoa tarvi vain tiukka huonon kohtelun välttäminen on hyvin tehokas hoito


        ppoiiuuuyyuy

        Viimeinkin minä olen saanut selville asioita mistä tämä sotku johtuu,,,
        ilmankos.......varmaankin nyt osaan selittää asian niin että se selviää....oikeestaan kyseessä aika yksinkertainen miltei tekninen juttu mikä on kääntänyt asiat ylösalaisin merkityksiltään.,...


        ppooiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinkin minä olen saanut selville asioita mistä tämä sotku johtuu,,,
        ilmankos.......varmaankin nyt osaan selittää asian niin että se selviää....oikeestaan kyseessä aika yksinkertainen miltei tekninen juttu mikä on kääntänyt asiat ylösalaisin merkityksiltään.,...


        ppooiiuuu

        Nähdäkseni kriisipuhelimessa on vastaajia, jiotka manipuloivat ihmistä tavalla , josta on haittaa.

        Esimerkiksi tämä vuosia jatkunut äitini kannustaminen emotionaalisesti aggressiiviseen käytökseen kunnes olen nyt joutunut ikäänkuin jättämään hänet kokonaan. Minun mielestäni äitiäni on manipuloitu niin, että hän ei nyt voi muuta kuin pitää kiinni virheellisistä näkemyksistään,

        Minun mielestäni kriisipuhelinvastaajien keskuudessa on syrjintää:niin, että kaikenlaisia erilaisia ihmisiä kohdellaan mielenterveyspotilaina riippumatta siitä onko heillä mielenterveyshäiriötä tai ei. Perustelunsa on siinä, ettei osaa ja ehdi erottaa. Mutta tuollatavoinhan sotketaan ihmisten elämiä. Ja minusta tuo on eräänlainen porsaanreikä leimata kaikkia erilaisia ihmisiä.

        ppouyyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäkseni kriisipuhelimessa on vastaajia, jiotka manipuloivat ihmistä tavalla , josta on haittaa.

        Esimerkiksi tämä vuosia jatkunut äitini kannustaminen emotionaalisesti aggressiiviseen käytökseen kunnes olen nyt joutunut ikäänkuin jättämään hänet kokonaan. Minun mielestäni äitiäni on manipuloitu niin, että hän ei nyt voi muuta kuin pitää kiinni virheellisistä näkemyksistään,

        Minun mielestäni kriisipuhelinvastaajien keskuudessa on syrjintää:niin, että kaikenlaisia erilaisia ihmisiä kohdellaan mielenterveyspotilaina riippumatta siitä onko heillä mielenterveyshäiriötä tai ei. Perustelunsa on siinä, ettei osaa ja ehdi erottaa. Mutta tuollatavoinhan sotketaan ihmisten elämiä. Ja minusta tuo on eräänlainen porsaanreikä leimata kaikkia erilaisia ihmisiä.

        ppouyyyyh

        Ja miksi joillakin ihm,isillä pitää olla oikeus vaikka kuinka virheelliseen näkemykseen sillä oikeudella että saa ajatella mitä tykklää oli siinä mitän perää tai ei.,

        Ja sitten taas joku toinen, jos kerrankaan erehtyy pikkusenkaan missään päätelmässä , se olisi merkki hulluudesta ?


        ppoiuiuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi joillakin ihm,isillä pitää olla oikeus vaikka kuinka virheelliseen näkemykseen sillä oikeudella että saa ajatella mitä tykklää oli siinä mitän perää tai ei.,

        Ja sitten taas joku toinen, jos kerrankaan erehtyy pikkusenkaan missään päätelmässä , se olisi merkki hulluudesta ?


        ppoiuiuyuyu

        Sanon vaan että iiiihan hirveetä peliä.....ja nimemomaan peliä!


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon vaan että iiiihan hirveetä peliä.....ja nimemomaan peliä!


        ppoiuyyyy

        Mä sanon nyt taiteilijana tämmösen asian että tunteiden ilmaiseminen vapautuneesti ei ole sama asia kuin päästellä ulos emotionaalisia aggressioita.,,.,


        nämä ovat aivan eri asioita


        ppouuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sanon nyt taiteilijana tämmösen asian että tunteiden ilmaiseminen vapautuneesti ei ole sama asia kuin päästellä ulos emotionaalisia aggressioita.,,.,


        nämä ovat aivan eri asioita


        ppouuyyyy

        Mä en tajuu siis luuleks ihmiset ihan oikeesti ettei mun elämä muka oo totta.
        Jos vaiks kerron että minulla on taulu jossain ulkomailla, luuleeko he ihan tosissaan että mä kuvittelen ?
        Tää on aivan älytöntä kaikki.


        ppoiuiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tajuu siis luuleks ihmiset ihan oikeesti ettei mun elämä muka oo totta.
        Jos vaiks kerron että minulla on taulu jossain ulkomailla, luuleeko he ihan tosissaan että mä kuvittelen ?
        Tää on aivan älytöntä kaikki.


        ppoiuiuuuu

        ei noi mun elämän hyvät asiat nyt niin ihmeellisiä tai suuria ole, että ei semmosen totta oleminen paljopa vaadi.


        ppoiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei noi mun elämän hyvät asiat nyt niin ihmeellisiä tai suuria ole, että ei semmosen totta oleminen paljopa vaadi.


        ppoiiuu

        Mä en tajuu luuleeko ne siellä kriisipuhelimessa tai jossain etten mä olis oikeesti taiteilija ?
        Vai mitä ihmettä he luulee- Je on kyllä puhuneet mulle siihen sävyyn niinkuin luulisivat. Miten on mahjdollista ola niin luuloisia ihmisiä-

        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tajuu luuleeko ne siellä kriisipuhelimessa tai jossain etten mä olis oikeesti taiteilija ?
        Vai mitä ihmettä he luulee- Je on kyllä puhuneet mulle siihen sävyyn niinkuin luulisivat. Miten on mahjdollista ola niin luuloisia ihmisiä-

        ppoiiii

        Muistan aikoja sittenj kun erään tädin kanssa puhuin.
        Hän sanoi että ymmärtää että jollain taiteilijalla ehkä voi olla niinkuin mä selitän, mutta...

        Sit ku sanoin että no kun mä olen taiteilija.-..sitten hän oli siellä aivan hämmästyneenä---


        ppoiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan aikoja sittenj kun erään tädin kanssa puhuin.
        Hän sanoi että ymmärtää että jollain taiteilijalla ehkä voi olla niinkuin mä selitän, mutta...

        Sit ku sanoin että no kun mä olen taiteilija.-..sitten hän oli siellä aivan hämmästyneenä---


        ppoiuuuyu

        Minusta on valehdeltu jotain ihan mahdotonta juttua jossain mitä on levitetty, selän takana se on varma,


        ppoiiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on valehdeltu jotain ihan mahdotonta juttua jossain mitä on levitetty, selän takana se on varma,


        ppoiiuiu

        mutta nyt mulla on kiire....on kauheesti tekemistä...
        pääsin yhteen taidenäyttelyynkin vaihteeksi,,,


        ppoioiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta nyt mulla on kiire....on kauheesti tekemistä...
        pääsin yhteen taidenäyttelyynkin vaihteeksi,,,


        ppoioiuuu

        Ja sinne pitää tehdöä itsestään taiuteilijaesittely, niin mun tulee tehdä tyylikäs....
        (mustamaalausversio ei käåy)



        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinne pitää tehdöä itsestään taiuteilijaesittely, niin mun tulee tehdä tyylikäs....
        (mustamaalausversio ei käåy)



        ppoiiuuuuu

        Hyvää jatkoa....on kiire


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää jatkoa....on kiire


        ppoiuuu

        Youtube lähettää minulle ennustusvideoita, että joku on puhunut minusta niin epäuskottavia valeita, ettei edes ihmiset ole uskonut ja nyt hän on noloissaan, jos minä saan selville, etten kyllä ikinä antaisi anteeksi,

        Kun kuvittelen tollasta tilannetta oon jo valmistautunut nauramaan valoisasti..hahahaha

        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Youtube lähettää minulle ennustusvideoita, että joku on puhunut minusta niin epäuskottavia valeita, ettei edes ihmiset ole uskonut ja nyt hän on noloissaan, jos minä saan selville, etten kyllä ikinä antaisi anteeksi,

        Kun kuvittelen tollasta tilannetta oon jo valmistautunut nauramaan valoisasti..hahahaha

        ppoiuuuuu

        Mutta enosaa lukea minäkäänihmisiä.
        Mulla on tullut vasyaan semmonen tilanne jossa henkilö näytteli silleen mun puolella oloa, että oletin ilman muuta hänen olevan kannallani, mutta hän olikin pahin vastustajani.


        ppoiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta enosaa lukea minäkäänihmisiä.
        Mulla on tullut vasyaan semmonen tilanne jossa henkilö näytteli silleen mun puolella oloa, että oletin ilman muuta hänen olevan kannallani, mutta hän olikin pahin vastustajani.


        ppoiiiii

        olikohan joku psykopaatti.


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olikohan joku psykopaatti.


        ppoiuuu

        Ku ne yrittää mua alkaa psykologisoimaan niin niillä menee kaikki väärin, koska mulla ei ees oo tyypillistä psyykeä ja mulla on erilainen logiikka myöskin.
        Ne ei tajua että Asperger yksistään riittää selittämään koko jutun.
        Ei ne tiedä neurogiasta mitään.
        Miksi he ei luota tähän määritelmään jonka oon saanut neurologilta joka tunsi minut 7 vuotta.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku ne yrittää mua alkaa psykologisoimaan niin niillä menee kaikki väärin, koska mulla ei ees oo tyypillistä psyykeä ja mulla on erilainen logiikka myöskin.
        Ne ei tajua että Asperger yksistään riittää selittämään koko jutun.
        Ei ne tiedä neurogiasta mitään.
        Miksi he ei luota tähän määritelmään jonka oon saanut neurologilta joka tunsi minut 7 vuotta.


        ppoiuuuu

        Asperger on erittäin looginen ihminen, mutta logiikka on erilainen-


        ppiouuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asperger on erittäin looginen ihminen, mutta logiikka on erilainen-


        ppiouuuy

        Joillekin mun ajattelu näyttää niinkuin siinä ei olisi logiikkaa, mutta kuinka mulla säilyis niin hyvä perustelukyky aina vaan jos ei ois logiikkaa ?
        Ja miten mun jotkut tavoitteet edistyisi niin loogisesti jos ei olis logiikkaa ?


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin mun ajattelu näyttää niinkuin siinä ei olisi logiikkaa, mutta kuinka mulla säilyis niin hyvä perustelukyky aina vaan jos ei ois logiikkaa ?
        Ja miten mun jotkut tavoitteet edistyisi niin loogisesti jos ei olis logiikkaa ?


        ppoiuuu

        ne ei tajua sitä että voi ajatella eri tekniikalla kuin heidän omallaan


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne ei tajua sitä että voi ajatella eri tekniikalla kuin heidän omallaan


        ppoiiuuu

        hassua tässä on se että onnistun just ratkoon melkeen mahdottomia asioita paremminkuin tavallisia


        ppoiiiuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hassua tässä on se että onnistun just ratkoon melkeen mahdottomia asioita paremminkuin tavallisia


        ppoiiiuii

        Joudun luopumaan yliempatiasta hankalia ihmisiä kohtaan, koska ympäristö luulee sitten minun ominaisuudeksi heidän aiheuttamaansa ja tää alkaa käymään mulle liian vaaralliseksi tämä pyyteetön rakastaminen. Joten joutuvat nyt pärjäämään sitten itsekseen,


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudun luopumaan yliempatiasta hankalia ihmisiä kohtaan, koska ympäristö luulee sitten minun ominaisuudeksi heidän aiheuttamaansa ja tää alkaa käymään mulle liian vaaralliseksi tämä pyyteetön rakastaminen. Joten joutuvat nyt pärjäämään sitten itsekseen,


        ppoiuuu

        Tuntuu niin vastenmieliselle kun kohdellaan koko ajan ali kognitiivisten kykyjen.
        Haluan älyllisesti haastavia keskusteluja...en semmosia aliälyllisiä koko ajan, niistä tulee ihan sairas olo


        ppooiiii


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe