Oon ollu ihastunu ny koulun alusta saakka yhteen poikaan. Ongelma on kuitenki se että en tiedä hänen nimeä ja hän on vuotta vanhempi. Mistä nimen saisi tietää? Hän kerran katsoi mua mutta en usko että oli tarkoitus. Auttakaa
Oon ihastunut
6
114
Vastaukset
- Anonyymi
Kyselet kavereiltasi, somesta etsit/stalkkaat, kyllä se siitä
Kiitti sullekki, kavereilla ei mitään hajua mistään. Stalkattukin on, ei vaan löydy. Tiedän ehkä nimen mutta ei siltikään löydy mistään
Tyynesti vakoilet kun kaveri menee kotiin asti, sillä selviää jo aika paljon. Jos etunimi ei selviä, niin meet koulussa jossain välissä hengailemaan vahingossa niin lähelle, että kuulet pojan ja kaveriensa keskustelussa sen etunimen. Noilla eväin olis tiedossa koko nimi, katuosoite, ainakin. Puhelinnumero selviää noilla helposti, samoin some-tilit, jos niitä onkaan.
Hei kiitti paljon avusta. Nimi om tiedossa (ehkä) mutta kun pääsemme koulusta en ikinä mäe mihin suuntaan se lähtee. Miten voisi edistyä enemmän?
Nomoro kirjoitti:
Hei kiitti paljon avusta. Nimi om tiedossa (ehkä) mutta kun pääsemme koulusta en ikinä mäe mihin suuntaan se lähtee. Miten voisi edistyä enemmän?
Hmm, no se seuraaminen vaatii pitkäjänteisyyttä, helposti viikkoja.
Odotellessa voit kokeilla laittaa googlen hakuun esim. instagram etunimi sukunimi tai facebook etunimi sukunimi, niin saanet ehkä varmuuden nimestä ja samalla mahdollisesti tietoa some-tileistä.
- Anonyymi
Jaa, jos vaikka tekeydyt joksikin koululehden toimittajakai, ja meet haastattelemaan sitä, mukamas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1332404Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from451988Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276531919Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301917- 1031904
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581219- 1171105
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20973- 54910
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110857