Palstaa siivotaan

Anonyymi

Tältä poistetaan kyseenalaistavat keskustelut liittyen itsemääräämisoikeuteen. Miksi täällä ei saa keskustella tabuista kehitysvamma-alalla ja verrata kehitysvammaisten tukeen pohjattomaan kaivoon meneviä rahoja syrjäytyneisiin nuoriin, jotka saavat jäädä oman onnensa nojaan.

9

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa keskustella mutta asiallisesti. Siihen ei kuulu nimittely, käyttäytyä uhkaavasti tai puhua toisten ihmisten kuolemasta tai sanoa jollan ihmisryhmällä ei olisi oikeutta elää. Vihapuhe on rikos.

• Anonyymi

Vihapuhetta ei ole olemassa lainsäädännössä, joten valehtelet tai olet vain tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihapuhetta ei ole olemassa lainsäädännössä, joten valehtelet tai olet vain tyhmä.

Se ei silti tarkoita että se on hyväksyttävää.
        Minä en ole tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei silti tarkoita että se on hyväksyttävää.
        Minä en ole tyhmä.

Eli valehtelet. Onneksi sinä ja kaltaisesi eivät päätä mikä on hyväksyttävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli valehtelet. Onneksi sinä ja kaltaisesi eivät päätä mikä on hyväksyttävää.

En valehtele sillä en tiennyt että vihapuhe ei ole lainsäädännössä. Olen vaan kuullut monen monta kertaa lauseen "vihapuhe on rikos"
        Joten minä vain toistin sen mitä olin kuullut.
        En kuitenkaan pidä siitä että minuakin kohtaan on ollut vihapuhetta. Kenenkään ei tarvi kuulu elää pelossa. Onneksi vamma ei näy musta päällepäin niin uskallan liikkua ulkona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En valehtele sillä en tiennyt että vihapuhe ei ole lainsäädännössä. Olen vaan kuullut monen monta kertaa lauseen "vihapuhe on rikos"
        Joten minä vain toistin sen mitä olin kuullut.
        En kuitenkaan pidä siitä että minuakin kohtaan on ollut vihapuhetta. Kenenkään ei tarvi kuulu elää pelossa. Onneksi vamma ei näy musta päällepäin niin uskallan liikkua ulkona.

Ei se ketään kiinnosta mistä sinä pidät, aivan sama. Maailmassa on muitakin kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ketään kiinnosta mistä sinä pidät, aivan sama. Maailmassa on muitakin kuin sinä.

Ja monta muutakin kärsii kiusaamisesta, syrjinnästä kuin vain minä.
        Mutta en ala enää väittelemään. hyvää syksyä 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läheisiäni kiinnostaa. Se on vissi niinkuin kanan vasen tissi! Moido! 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läheisiäni kiinnostaa. Se on vissi niinkuin kanan vasen tissi! Moido! 😊

Läheisiäsi ei kiinnosta yhtään. He vain näyttelevät, ette ulisisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109