Mihin hänessä ihastuit?

Muutamaan kertaan tämä on täällä kysäisty, mutta saapa kai tuota kysyä uudestaankin 😉

24

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän näki minut AINA 🥰ja se suloinen ihastuttava hymy vei täysin jalat alta 😊

• Anonyymi

Eivätkö muut nähneet? 🤔 Millä tavalla ”näki”?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkö muut nähneet? 🤔 Millä tavalla ”näki”?

Käytävällä esim. Ja isossa joukossa, kauempaa ja missä tahansa kun kohdattiin työpaikalla. Katseet kohtasivat kauempaakin ja hymyilytti meitä molempia aina 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytävällä esim. Ja isossa joukossa, kauempaa ja missä tahansa kun kohdattiin työpaikalla. Katseet kohtasivat kauempaakin ja hymyilytti meitä molempia aina 😊

Johtiko katseet ja hymyt johonkin suurempaan?

• Anonyymi

Ihan niin kuin tää olis joku teinipalsta. Aikuiset ihmiset veivaa jotain ihastuksia eikä pysty solmimaan normaaleja parisuhteita.

• Anonyymi

Kyllä aikuisetkin ihmiset ihastuu. Olis aika kamalaa jos ei vanhemmalla iällä, varsinkaan sinkkuna, ihastuisi.
        Kysyttiin vain mikä asia ihastutti 🙄

• No johan nyppäs 😁 Eikös nuo jutut ja parisuhteetkin yleensä ihastumisesta ala? Aina ei kyllä ala mittään, kuten omalla kohalla on useimmiten käyny. Eli juu, olen sitten luultavasti keski-ikäinen teini ja kova veivaamaan 😅
        Siehän voisit nakata jonkun aikuismaisen ketjun 😉

• Anonyymi

En oikeastaan tiedä. 🤔 Olemus, aura? Samankaltaisuus? Hänen luonteensa, mitä siitä nyt ehdin nähdä puolessatoista vuodessa.

• Anonyymi

Näit livenä?

• Anonyymi

Miksi vain puolessatoista vuodessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vain puolessatoista vuodessa?

Koska tunsin hänet sen ajan. Olin hänen työpaikallaan, jolloin tutustuin häneen. En kuitenkaan ollut itse kyseisessä paikassa kuin tuon puolitoista vuotta. Tai olin, mutta kahtena aikaisempana vuonna en ollut noteerannut häntä mitenkään, kun paikalla oli paljon muitakin ihmisiä, enkä ollut puhunut hänelle koskaan noina ensimmäisenä kahtena vuonna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näit livenä?

Näin joo, 2018 vuodesta aina 2019 vuoteen.

• Anonyymi

Hänen tapaansa kantaa itsensä, varma mutta vaatimaton. Uskon, että näin hänessä myös mitä muut eivät nähneet. Herkkyyden ja haavoittuvaisuuden, uskon edelleen että minun seurassani hän on pystynyt ne puolet itsestään näyttämään. Meidän välillämme on yhä se sama jännite ja yhteenkuuluvuuden tunne, kemia ja luottamus. Hänen kanssaan ja hänen kanssa keskustellessaan saan voimaa, iloa ja kykyä nähdä jatkuvasti ympäröivät asiat uudenlaisina ja ihmeellisinä. Uskon hänen tuntevan samoin. Jokainen tapaaminen ja yhdessä vietetty hetki antaa iloa ja voimaa. Ne kantavat viikkojen päähän. Ihastuin ja olen ihastunut tämän uskomattoman naisen niin sisäiseen kuin ulkoiseen kauneuteen sekä siihen, miltä tuntuu olla yhdessä, millaisia me olemme yhdessä, miten hän saa minut näkemään maailman. Kiitos kun olet.

• Anonyymi

Hienosti kirjoitettu. Voin itse myös allekirjoittaa tämän. Aivan samat fiilikset minulla 💕

• Anonyymi

Tuota se onkin parhaimmillaan, että toisistaan saa iloa ja voimaa. Lisäksi jos on luottamus ja yhteenkuuluvuuden tunne, niin eihän enää enempää voi elämältä pyytää.
        Oletteko yhdessä vai nautitko vaan hänen seurastaan silloin tällöin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota se onkin parhaimmillaan, että toisistaan saa iloa ja voimaa. Lisäksi jos on luottamus ja yhteenkuuluvuuden tunne, niin eihän enää enempää voi elämältä pyytää.

Parisuhteeseen tarvitaan vielä kemiaa eli seksuaalista vetovoimaa. Noita muita voi kokea myös ystävyyssuhteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhteeseen tarvitaan vielä kemiaa eli seksuaalista vetovoimaa. Noita muita voi kokea myös ystävyyssuhteissa.

Sinä oot niin fiksu, että sulle voi kaikki kertoa. Ymmärrät kyllä , siihen luotan

Luotan sinuun, ettet käyttäydy törpösti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä oot niin fiksu, että sulle voi kaikki kertoa. Ymmärrät kyllä , siihen luotan

Luotan sinuun, ettet käyttäydy törpösti

Ok, kenen kanssa luulet puhuvasi😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme ole yhdessä.

• Henkiseen olemukseen. Mä pidän siitä millainen hän on. Lähestyttävä, muttei liian helppo eikä luonnoton, hänessä on lempeyttä mutta myös särmää. Mutta hän on ja jää kuitenkin tuntemattomaksi.

Tähdeksi taivaalle, ei pääse ikinä lähelle, mutta voi katsella etäältä.

• Anonyymi

Minun henkinen tila on parhaimmillaan

Olen iloinen, aloitekykyinen, positiivinen , nukun hyvin

Sinullakin on osasi siinä jutussa

Myös harrastuksissa ja ne asiat tukevat toisiaan. Ikäänkuin suurentavat toistensa merkitystä

Ilo se vain lisääntyy, elämä maistuu

• Anonyymi

hänen aurinkoisuuteensa. hän oli kuin valo kaiken synkkyyden keskellä. se hymy ja katse jäivät vahvasti mieleeni..

• Anonyymi

Missäs päin me katseltiin..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs päin me katseltiin..?

menee päijäthämeen suuntaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      172
      9883
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3249
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3011
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      62
      2748
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2125
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2083
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1953
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      64
      1566
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1316
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1276
    Aihe