Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Isot rinnat

Mulla on aina ollut isot rinnat ja kun ikä alkaa 4 ne toki roikkuu, ei niin isoja pysty pitämään ylhäällä mikään mahti. Haittako roikkuvat suuret rinnat?
221085
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

Ei todellakaan haittaa. Otan päälleni niin saan molemmat kädet rinnoillesi. Nams

Äänestä

Isot rinnat on parhautta, toki jossain kohtaa ne alkaa vähän roikkumaan mutta ei haittaa, upeat ovat aina.

Äänestä

Ai että, sieltä se mun yksisarvinen tuli vihdoin esiin. Tein tossa pari viikkoa sitten juuri haun isorintaisesta naisesta, koska täällä on tapahtunut kääntyminen peppumiehestä tissimieheksi. Ei todellakaan haittaa, ne ovat varmasti erittäin herkulliset sellaisenaan ja olisi taivaallista päästä nauttimaan niistä. Fantasioin isojen tisujen imemistä, puristelusta, hyväilystä, huomioimisesta (unohtamatta tietenkään niiden omistajaa). Ootkos isotissinen ihanuus mistäpäin suomea?
T: 40 mies Stadista

Äänestä
  • Turusta olen

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Turusta olen

Voiskos sun kanssa jutella kuitenkin etänä, tutustua, ehkä tavatakin jos tulisin käymään turussa?

Äänestä

Ei ollenkaan haittaa roikkuvat rinnat :). Mielestäni juuri naisessa parhainta on rinnat roikkuivat ne tai eivät.

Äänestä

no ei todellakaan haittaa olen kanssa turusta niin voisin kyllä katsella niitä livenä jos haluat

Äänestä

Kuule sellaset rinnat on just parhaat 👌
M24

Äänestä

No ei todellakaan häiritse, olis kiva nähdä sun tissisi

Äänestä
  • Hahaa heti ollaan vonkaamassa kun joku trollaa

Äänestä

Ihanat isot, minkäs ikäinen sä

Äänestä
  • Vittuako se sulle kuuluu minkä ikänen

Äänestä

Roikkuvat on seksikkäät!

Äänestä

Ne on kamalan näköiset

Äänestä

On aivan helvetin seksikästä, olis kiva antaa jollekin rintavalle naiselle titty worship joka sellasesta tykkää

Äänestä

Ei haittaa, kiihottavat kyllä. Ootko PK seudulta, haluaisin imeskellä tissejäs

Tapio5

Äänestä

Ei.

Äänestä

Eukollani on todella kookaat rinnat F_cup...pidän niistä vaikka roikkuvatkin..Niin moni muukin ukko on niistä pitänyt,,kiva niiden väliin on naida ja isoja nännejä imeä..Eukko tykkää......

Äänestä
  • Oisi mukava päästä hyväilee vaimon rintoja.

Äänestä

Ei roikkuvat suuret rinnat Haittaa 55v mies

Äänestä

Ei tosiaankaan. Jumalaiset

Äänestä

atta kaunis isot tissit vain plussaa jos ne roikkuuu on mukava puristellanainen on aina ikään katsom

Äänestä

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mulla on aina ollut isot rinnat ja kun ikä alkaa 4 ne toki roikkuu, ei niin isoja pysty pitämään ylhäällä mikään mahti. Haittako roikkuvat suuret rinnat?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu