Isot rinnat

Anonyymi

Mulla on aina ollut isot rinnat ja kun ikä alkaa 4 ne toki roikkuu, ei niin isoja pysty pitämään ylhäällä mikään mahti. Haittako roikkuvat suuret rinnat?

22

956

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei todellakaan haittaa. Otan päälleni niin saan molemmat kädet rinnoillesi. Nams

    • Anonyymi

      Isot rinnat on parhautta, toki jossain kohtaa ne alkaa vähän roikkumaan mutta ei haittaa, upeat ovat aina.

    • Anonyymi

      Ai että, sieltä se mun yksisarvinen tuli vihdoin esiin. Tein tossa pari viikkoa sitten juuri haun isorintaisesta naisesta, koska täällä on tapahtunut kääntyminen peppumiehestä tissimieheksi. Ei todellakaan haittaa, ne ovat varmasti erittäin herkulliset sellaisenaan ja olisi taivaallista päästä nauttimaan niistä. Fantasioin isojen tisujen imemistä, puristelusta, hyväilystä, huomioimisesta (unohtamatta tietenkään niiden omistajaa). Ootkos isotissinen ihanuus mistäpäin suomea?
      T: 40 mies Stadista

      • Anonyymi

        Turusta olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turusta olen

        Voiskos sun kanssa jutella kuitenkin etänä, tutustua, ehkä tavatakin jos tulisin käymään turussa?


    • Anonyymi

      Ei ollenkaan haittaa roikkuvat rinnat :). Mielestäni juuri naisessa parhainta on rinnat roikkuivat ne tai eivät.

    • no ei todellakaan haittaa olen kanssa turusta niin voisin kyllä katsella niitä livenä jos haluat

    • Anonyymi

      Kuule sellaset rinnat on just parhaat 👌
      M24

    • No ei todellakaan häiritse, olis kiva nähdä sun tissisi

      • Anonyymi

        Hahaa heti ollaan vonkaamassa kun joku trollaa


    • Ihanat isot, minkäs ikäinen sä

      • Anonyymi

        Vittuako se sulle kuuluu minkä ikänen


    • Anonyymi

      Roikkuvat on seksikkäät!

    • Anonyymi

      Ne on kamalan näköiset

    • Anonyymi

      On aivan helvetin seksikästä, olis kiva antaa jollekin rintavalle naiselle titty worship joka sellasesta tykkää

    • Anonyymi

      Ei haittaa, kiihottavat kyllä. Ootko PK seudulta, haluaisin imeskellä tissejäs

      Tapio5

    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      Eukollani on todella kookaat rinnat F_cup...pidän niistä vaikka roikkuvatkin..Niin moni muukin ukko on niistä pitänyt,,kiva niiden väliin on naida ja isoja nännejä imeä..Eukko tykkää......

      • Anonyymi

        Oisi mukava päästä hyväilee vaimon rintoja.


    • Anonyymi

      Ei roikkuvat suuret rinnat Haittaa 55v mies

    • Anonyymi

      Ei tosiaankaan. Jumalaiset

    • Anonyymi

      atta kaunis isot tissit vain plussaa jos ne roikkuuu on mukava puristellanainen on aina ikään katsom

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe