Isot rinnat

Anonyymi

Mulla on aina ollut isot rinnat ja kun ikä alkaa 4 ne toki roikkuu, ei niin isoja pysty pitämään ylhäällä mikään mahti. Haittako roikkuvat suuret rinnat?

22

1002

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei todellakaan haittaa. Otan päälleni niin saan molemmat kädet rinnoillesi. Nams

• Anonyymi

Isot rinnat on parhautta, toki jossain kohtaa ne alkaa vähän roikkumaan mutta ei haittaa, upeat ovat aina.

• Anonyymi

Ai että, sieltä se mun yksisarvinen tuli vihdoin esiin. Tein tossa pari viikkoa sitten juuri haun isorintaisesta naisesta, koska täällä on tapahtunut kääntyminen peppumiehestä tissimieheksi. Ei todellakaan haittaa, ne ovat varmasti erittäin herkulliset sellaisenaan ja olisi taivaallista päästä nauttimaan niistä. Fantasioin isojen tisujen imemistä, puristelusta, hyväilystä, huomioimisesta (unohtamatta tietenkään niiden omistajaa). Ootkos isotissinen ihanuus mistäpäin suomea?
      T: 40 mies Stadista

• Anonyymi

Turusta olen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turusta olen

Voiskos sun kanssa jutella kuitenkin etänä, tutustua, ehkä tavatakin jos tulisin käymään turussa?

• Anonyymi

Ei ollenkaan haittaa roikkuvat rinnat :). Mielestäni juuri naisessa parhainta on rinnat roikkuivat ne tai eivät.

• no ei todellakaan haittaa olen kanssa turusta niin voisin kyllä katsella niitä livenä jos haluat

• Anonyymi

Kuule sellaset rinnat on just parhaat 👌
      M24

• No ei todellakaan häiritse, olis kiva nähdä sun tissisi

• Anonyymi

Hahaa heti ollaan vonkaamassa kun joku trollaa

• Ihanat isot, minkäs ikäinen sä

• Anonyymi

Vittuako se sulle kuuluu minkä ikänen

• Anonyymi

Roikkuvat on seksikkäät!

• Anonyymi

Ne on kamalan näköiset

• Anonyymi

On aivan helvetin seksikästä, olis kiva antaa jollekin rintavalle naiselle titty worship joka sellasesta tykkää

• Anonyymi

Ei haittaa, kiihottavat kyllä. Ootko PK seudulta, haluaisin imeskellä tissejäs

Tapio5

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Eukollani on todella kookaat rinnat F_cup...pidän niistä vaikka roikkuvatkin..Niin moni muukin ukko on niistä pitänyt,,kiva niiden väliin on naida ja isoja nännejä imeä..Eukko tykkää......

• Anonyymi

Oisi mukava päästä hyväilee vaimon rintoja.

• Anonyymi

Ei roikkuvat suuret rinnat Haittaa 55v mies

• Anonyymi

Ei tosiaankaan. Jumalaiset

• Anonyymi

atta kaunis isot tissit vain plussaa jos ne roikkuuu on mukava puristellanainen on aina ikään katsom

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4036
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1117
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      851
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      101
      829
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe