Mulla on aina ollut isot rinnat ja kun ikä alkaa 4 ne toki roikkuu, ei niin isoja pysty pitämään ylhäällä mikään mahti. Haittako roikkuvat suuret rinnat?
Isot rinnat
22
1002
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan haittaa. Otan päälleni niin saan molemmat kädet rinnoillesi. Nams
- Anonyymi
Isot rinnat on parhautta, toki jossain kohtaa ne alkaa vähän roikkumaan mutta ei haittaa, upeat ovat aina.
- Anonyymi
Ai että, sieltä se mun yksisarvinen tuli vihdoin esiin. Tein tossa pari viikkoa sitten juuri haun isorintaisesta naisesta, koska täällä on tapahtunut kääntyminen peppumiehestä tissimieheksi. Ei todellakaan haittaa, ne ovat varmasti erittäin herkulliset sellaisenaan ja olisi taivaallista päästä nauttimaan niistä. Fantasioin isojen tisujen imemistä, puristelusta, hyväilystä, huomioimisesta (unohtamatta tietenkään niiden omistajaa). Ootkos isotissinen ihanuus mistäpäin suomea?
T: 40 mies Stadista- Anonyymi
Turusta olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turusta olen
Voiskos sun kanssa jutella kuitenkin etänä, tutustua, ehkä tavatakin jos tulisin käymään turussa?
- Anonyymi
Ei ollenkaan haittaa roikkuvat rinnat :). Mielestäni juuri naisessa parhainta on rinnat roikkuivat ne tai eivät.
no ei todellakaan haittaa olen kanssa turusta niin voisin kyllä katsella niitä livenä jos haluat
- Anonyymi
Kuule sellaset rinnat on just parhaat 👌
M24 No ei todellakaan häiritse, olis kiva nähdä sun tissisi
- Anonyymi
Hahaa heti ollaan vonkaamassa kun joku trollaa
Ihanat isot, minkäs ikäinen sä
- Anonyymi
Vittuako se sulle kuuluu minkä ikänen
- Anonyymi
Roikkuvat on seksikkäät!
- Anonyymi
Ne on kamalan näköiset
- Anonyymi
On aivan helvetin seksikästä, olis kiva antaa jollekin rintavalle naiselle titty worship joka sellasesta tykkää
- Anonyymi
Ei haittaa, kiihottavat kyllä. Ootko PK seudulta, haluaisin imeskellä tissejäs
Tapio5 - Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Eukollani on todella kookaat rinnat F_cup...pidän niistä vaikka roikkuvatkin..Niin moni muukin ukko on niistä pitänyt,,kiva niiden väliin on naida ja isoja nännejä imeä..Eukko tykkää......
- Anonyymi
Oisi mukava päästä hyväilee vaimon rintoja.
- Anonyymi
Ei roikkuvat suuret rinnat Haittaa 55v mies
- Anonyymi
Ei tosiaankaan. Jumalaiset
- Anonyymi
atta kaunis isot tissit vain plussaa jos ne roikkuuu on mukava puristellanainen on aina ikään katsom
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810