Mökkikauden päättäjäiset

Anonyymi

Hyvä päivä ollut. Yövieras lähti tänään. Unohda siis mut, kiinnostukseni on jo toisaalla ollut kauan.

116

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit olla "onnellinen", mutta olet ilkeä.

      • Anonyymi

        Totuuden sanomisessa ei ole mitään ilkeää. Tapaamani nainen on täydellinen. Toivon tosiaan että eräs nainen lopettaa turhien viestien kirjoittamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden sanomisessa ei ole mitään ilkeää. Tapaamani nainen on täydellinen. Toivon tosiaan että eräs nainen lopettaa turhien viestien kirjoittamisen.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden sanomisessa ei ole mitään ilkeää. Tapaamani nainen on täydellinen. Toivon tosiaan että eräs nainen lopettaa turhien viestien kirjoittamisen.

        Totuuden? Kirjoitat anonyymina anonyymille julkisella palstalla. Eikö se "totuus" pitäisi "sanoa" niin, että se viesti tavoittaa kohteensa? Tällä palstalla aika moni nainen saattaa kirjoitella jollekin miehelle. Munaa pitää olla sen verran, että lähettää sen viestin IRL tai täällä ihan selkeillä tunnisteilla, jos ei muuta väylää ole. Tietysti munaton jää nysväämään palstan ja IRL:n välillä, koska kokee kuitenkin jotain fiksaatiota siihen, että joku palstalla kaipaa ja jotain saa palstalla vedättää.

        Tällaisista aloituksista tulee myös mieleen se, että aloittajalla ei oikeasti ole ketään, korkeintaan ehkä netistä tilattu pumpattava barbara mutta kyllähän poikamies saa toki sellaiseenkin paineensa turvallisesti purettua... Se odottaa siellä aina valmiina. (Pientä rajaa!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden? Kirjoitat anonyymina anonyymille julkisella palstalla. Eikö se "totuus" pitäisi "sanoa" niin, että se viesti tavoittaa kohteensa? Tällä palstalla aika moni nainen saattaa kirjoitella jollekin miehelle. Munaa pitää olla sen verran, että lähettää sen viestin IRL tai täällä ihan selkeillä tunnisteilla, jos ei muuta väylää ole. Tietysti munaton jää nysväämään palstan ja IRL:n välillä, koska kokee kuitenkin jotain fiksaatiota siihen, että joku palstalla kaipaa ja jotain saa palstalla vedättää.

        Tällaisista aloituksista tulee myös mieleen se, että aloittajalla ei oikeasti ole ketään, korkeintaan ehkä netistä tilattu pumpattava barbara mutta kyllähän poikamies saa toki sellaiseenkin paineensa turvallisesti purettua... Se odottaa siellä aina valmiina. (Pientä rajaa!)

        Minusta tuntuu, että aloittaja ei käy ihan täysillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden sanomisessa ei ole mitään ilkeää. Tapaamani nainen on täydellinen. Toivon tosiaan että eräs nainen lopettaa turhien viestien kirjoittamisen.

        Toivot, että eräs nainen lopettaa turhien viestien kirjoittamisen??
        Mutta ainakaan tämän naiset viestit ei ole sinulle, joten en lopeta. Tällaiset viestit yllyttää kirjoittamaan lisää ja lisää. Minä en kirjoita sinulle etkä sinä voi tietää onko ne turhia. Lakkaa omimasta viestejäni, sillä ainakin musta pääset sinä yksinkertainen mies :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden? Kirjoitat anonyymina anonyymille julkisella palstalla. Eikö se "totuus" pitäisi "sanoa" niin, että se viesti tavoittaa kohteensa? Tällä palstalla aika moni nainen saattaa kirjoitella jollekin miehelle. Munaa pitää olla sen verran, että lähettää sen viestin IRL tai täällä ihan selkeillä tunnisteilla, jos ei muuta väylää ole. Tietysti munaton jää nysväämään palstan ja IRL:n välillä, koska kokee kuitenkin jotain fiksaatiota siihen, että joku palstalla kaipaa ja jotain saa palstalla vedättää.

        Tällaisista aloituksista tulee myös mieleen se, että aloittajalla ei oikeasti ole ketään, korkeintaan ehkä netistä tilattu pumpattava barbara mutta kyllähän poikamies saa toki sellaiseenkin paineensa turvallisesti purettua... Se odottaa siellä aina valmiina. (Pientä rajaa!)

        Viestissäsi on perää. Miten mies, joka on tavannut juuri täydellisen naisen ja viettänyt öitä tämän naisen kanssa, tulee nettipalstalle kirjoittamaan toiselle naiselle. Jotain kieroa tuossa ap:ssa on. Joku tuo on täyttä puppua koko aloitus tai sitten ap:n tunteet on vieläkin tässä naisessa, jolle täällä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestissäsi on perää. Miten mies, joka on tavannut juuri täydellisen naisen ja viettänyt öitä tämän naisen kanssa, tulee nettipalstalle kirjoittamaan toiselle naiselle. Jotain kieroa tuossa ap:ssa on. Joku tuo on täyttä puppua koko aloitus tai sitten ap:n tunteet on vieläkin tässä naisessa, jolle täällä kirjoittaa.

        Hän kertoi jo rakastuneensa mieheen nyt, ei enää naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että aloittaja ei käy ihan täysillä.

        Mökkihöperö luultavasti.


    • Anonyymi

      Kuka sä sitten olet?

      • Anonyymi

        Mies ja naiselle kirjoitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ja naiselle kirjoitan

        Sukupuoli tuli selväksi jo aloituksesta. Kenen pitäisi unohtaa sinut? Oletko normaali älyinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuoli tuli selväksi jo aloituksesta. Kenen pitäisi unohtaa sinut? Oletko normaali älyinen?

        Oikee kyl tunnistaa viestistä itsensä.
        Olen täysijärkinen. Itselläs taitaa olla ongelmia ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikee kyl tunnistaa viestistä itsensä.
        Olen täysijärkinen. Itselläs taitaa olla ongelmia ja paljon.

        Mistä hän tunnistaa itsensä? Mökkejä on muillakin kuin sinulla ja aika moni päättää kautta nyt. Aika sekavan ihmisen väite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikee kyl tunnistaa viestistä itsensä.
        Olen täysijärkinen. Itselläs taitaa olla ongelmia ja paljon.

        Ei tunnista kukaan noin vähästä itseään. Olet joku vajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikee kyl tunnistaa viestistä itsensä.
        Olen täysijärkinen. Itselläs taitaa olla ongelmia ja paljon.

        Maalainen kirjoittaa naiselle mökiltään, jos kyseessä on pieni kylä niin joku voisi tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalainen kirjoittaa naiselle mökiltään, jos kyseessä on pieni kylä niin joku voisi tunnistaa.

        Ai kyläläiset näkee että ukon tönössä palaa valot ja nainen on kyläläisiä? En ihmettelisi yhtään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikee kyl tunnistaa viestistä itsensä.
        Olen täysijärkinen. Itselläs taitaa olla ongelmia ja paljon.

        Mihin tämä väite perustuu "Itselläs taitaa olla ongelmia ja paljon"?


    • Anonyymi

      Mökkikausi vasta alkaa kun pimeys ja kummitukset saapuvat metsien kätköistä kummittelemaan mökkeilijöitä öisin.

    • Anonyymi

      Näin se sitten vissiin lie... kiva että löysit sen mitä etsit.

    • Anonyymi

      Aloittajalle pieni vinkki sivusta. Se nainen, jonka kuvittelit täällä kaipaavan sinua, ei ehkä ollut olemassa kuin sinun kuvitelmissasi. Toivottavasti tämä seuraava naisesi on totta, eikä yhtä harhaista.

      • Anonyymi

        Seuraava on mies. Rakastuin nyt mieheen ja yövieras oli mies. Näin kävi tällä kertaa joo.


      • Anonyymi

        Mielen terveys häiriöinen mies ap, kuvittelee olleensa jonkun mökillä ensin naisen kaa ja sitten miehen, pelottava ihminen täysin sekasin, tulee kutsumatta minne haluaa, hoitoa tuo tarvii, uskokaa jo!


    • Anonyymi

      Kehtaatkin aikuinen mies ahdistella naista noin.
      Olen jo pitkään kaivannut ihan toista!
      Olet nolo!

    • Anonyymi

      En unohda kun en tiedä kuka oot ja kenelle kirjoitat. Rakastan sua ikuisesti ja kirjoitan sulle palstalla niin kauan kuin elän. Halaus sulle kultani.

      • Anonyymi

        Rakastan sinua enemmän kuin koskaan mitään. En koskaan kirjoittasi kuten tuo jälkeenjäänyt mies tekee.


    • Anonyymi

      Muistitko ottaa maksun?

      • Anonyymi

        Tais olla niinpäin että mökkivieras otti sen maksun...


    • Anonyymi

      Toivottavasti sun yövieraasi ei lähtenyt lopullisesti, kun kenties huomasi mikä mulkku sä olet isolla M:llä. Kenties saat omaan siipeesi. Mieti sitä.

      • Anonyymi

        Mua jos haukkuu niin totta, mulkkuni on isolla M:llä mutta luonteeni täyttä kultaa. Mulla ei ole eikä tule mökkiä jos ei lomalla Goalla pienessä rantamökissä.
        -siusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua jos haukkuu niin totta, mulkkuni on isolla M:llä mutta luonteeni täyttä kultaa. Mulla ei ole eikä tule mökkiä jos ei lomalla Goalla pienessä rantamökissä.
        -siusta

        Onhan sulla sitten mökki, vaikkakin vuokramökki siellä Goalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla sitten mökki, vaikkakin vuokramökki siellä Goalla.

        Bungalow se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua jos haukkuu niin totta, mulkkuni on isolla M:llä mutta luonteeni täyttä kultaa. Mulla ei ole eikä tule mökkiä jos ei lomalla Goalla pienessä rantamökissä.
        -siusta

        Katkarapuko lienee


    • Anonyymi

      Köökki-Maude voittaa mökkeilyn.

    • Anonyymi

      Vaikea unohtaa kun sä koko ajan täällä netissä muistuttelet. Mitäpä, jos unohtaisit mut jo? Mun juna ei ole enää sulle.

    • Anonyymi

      En voi tietää onko aloitus minulle vai jollekin toiselle. Voitko tarketaan, että osaan lopettaa kaipaamisesi, jos on turhaa. H

      • Anonyymi

        Mä olen a:sta - ö:n. Jos tämä auttaa sinua.


      • Anonyymi

        Ei ole sinulle eikä ole minulta. Joku kakkosälyllä varustettu tuo ap on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinulle eikä ole minulta. Joku kakkosälyllä varustettu tuo ap on.

        Kakkosäly? Eli ykkösäly falskaa pahasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen a:sta - ö:n. Jos tämä auttaa sinua.

        Joku narsissi taidat olla vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinulle eikä ole minulta. Joku kakkosälyllä varustettu tuo ap on.

        Enkä kyllä tunnistanut itseäni aloituksesta. Luin vasta nyt, että siinä on joku tunniste. Ohi meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen a:sta - ö:n. Jos tämä auttaa sinua.

        Vähän trållasin tuolla kysymyksellä. En ole oikeasti h, mutta huomannut että niitä on täällä paljon. Osuiko oikeaan siis? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakkosäly? Eli ykkösäly falskaa pahasti?

        Jos olet aloittaja, niin unohda. Älysi ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku narsissi taidat olla vaan :)

        En ole narsissi, enkä mikään muukaan sipulikasvi. Sinusta en tiedä, annatko jotain vinkkiä? Vaikka etun/sukunimen ensimmäisen kirjaimen, se kertookin täällä niin paljon😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole narsissi, enkä mikään muukaan sipulikasvi. Sinusta en tiedä, annatko jotain vinkkiä? Vaikka etun/sukunimen ensimmäisen kirjaimen, se kertookin täällä niin paljon😂

        Mun nimi alkaa t:lla ja päättyy i:hin. Välissä on ainakin r ja o ja l, arvaatko jo ?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole narsissi, enkä mikään muukaan sipulikasvi. Sinusta en tiedä, annatko jotain vinkkiä? Vaikka etun/sukunimen ensimmäisen kirjaimen, se kertookin täällä niin paljon😂

        Hauska kommentti täällä. Oliko ihan aloittajalta? Noin kuittailee ihminen, joka väittää että oikea henkilö tunnistaa kyllä hänen aloituksensa? Tervettä on.


    • Anonyymi

      No enköhän mä tuon jo arvannutkin, kiitos rehellisyydestä. Jäähdyttelen tässä vielä kuitenkin aikani. Hyvää elämää.

      • Anonyymi

        Elämä on hyvää, kun sen itselleen suo.


      • Anonyymi

        Se ns. Rakas oikea henkilökin on mielikuvitus henkilö! Sairasta, mutta totta!


    • Anonyymi

      Ihanaa, tää on kohta suomi24 etusivuilla luetuimpien aloitusten joukossa.
      Rakastan sinua ap!

      • Anonyymi

        Niin minäkin sinua, olit sitten mikä tahansa a:n ja ö:n välistä❤️Pus.


      • Anonyymi

        Täydellistä. Kyllä trållit hoitaa julkisuutta aloittajalle, kun sitä niin kaipasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellistä. Kyllä trållit hoitaa julkisuutta aloittajalle, kun sitä niin kaipasi.

        Tai kenties hän itse vastaamalla itselleen ”möksältään” eli jostain Kontulan yksiöstä


    • Anonyymi

      Mikä on kauan sun mielestä?

      • Anonyymi

        5-10 vuotta, jotain sellaista hän minulle täällä kirjoitellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5-10 vuotta, jotain sellaista hän minulle täällä kirjoitellut.

        Oletko nyt ihan varma tuosta? Vähän huvittaa väitteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma tuosta? Vähän huvittaa väitteesi.

        Saatoin vähän liioitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5-10 vuotta, jotain sellaista hän minulle täällä kirjoitellut.

        Ei tämä ollut aloittajan vastaus. Trölläilin.


    • Anonyymi

      Luen palstaa usein aika avoimin mielin ja mielikuvitus edellä. Tämänkin kohdalla mietin, että voisko mun ihana kirjoittaa naiselle noin. Se mies kirjoittaisi tuollaisia nettipalstalla... Ehei :) Hän on vaan niin ihana. Mutta en tosiaan tiedä onko hänellä mökkiä tai naista. Mulla on iso ikävä häntä, sen tiedän :)

    • Anonyymi

      Heh, mäkin elin tossa "haavemaailmassa" tovin, kunnes tajusin, että mua vedätetään.
      Enää en mene tuohon lankaan, vaan pelaan mukana.
      Siis niin kauan kun mua itseä huvittaa.
      Täällä ei todelliset tunteet ole oikeita.

    • Anonyymi

      "Toivon tosiaan että eräs nainen lopettaa turhien viestien kirjoittamisen."
      Milloin nämä urpot oikeasti tajuaa, että eipä ollut sekään nainen täällä.
      Se vaan tuntui häneltä.

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys sulla ja ihan kokonaisvaltaisella tasolla


    • Anonyymi

      Miksi tulet tänne kirjoittamaan "minulle" ja kertomaan hyvästä päivästä, jos haluat että unohdan "sinut"? Älä muistuta itsestäsi enää, älä kirjoita minulle täällä, jätä rauhaa jo. En oleta, että olisit "hän", mutta ymmärrät mitä ajan takaa ehkä?

      • Anonyymi

        Ihan turhaan uliset. Aloittaja ei edes ymmärrä, jos kirjoitat noin pitkästi. Se on vähän yksinkertainen kuten tässä jo todettiin.


    • Anonyymi

      Onko sinulla oma mökki? Peritkö sen?

      • Anonyymi

        Ooks kade?
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooks kade?
        -sivusta

        En kun tunnisteita kaipaan. Kiinnostaa ketä en saa enää kaivata anonyymipalstalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kun tunnisteita kaipaan. Kiinnostaa ketä en saa enää kaivata anonyymipalstalla :)

        Aloitus on jonkun trollin mitä täällä on vähintään tusinoittain plus erikieliset suomenkieltä täällä opettelevat, tunnisteita on vain livessä ja täältä kannattaa omia vain täyspäisiä positiivisia aloituksia. :)


      • Anonyymi

        Mielikuvitus mökki ja mielikuvatus mies, sairas, mikä sairas. Pelottava uskokaa jo!


    • Anonyymi

      Vaikea unohtaa kun raportoit minulle elämästäsi keskustelupalstoilla. :D
      Päästäpä poika irti jo. Keskity siihen täydelliseen ja toivo, että se kestää. Minä epäilen.

    • Anonyymi

      Yövieraanko sut pitää unohtaa vai kenen?

    • Anonyymi

      Oli kiva päivä kaupungissakin.
      En unohda, kun en tiedä onko hänellä toinen vai ei.
      Ensin pitää tietää mikä on totuus. Palstatröllit ei minua vedätä.

    • Anonyymi

      Miksi kutsut kultaasi yövieraaksi? Ihmiset on outoja.

      • Anonyymi

        Kai nyt ensimmäinen yövierailu kaivatulta on kertomisen arvoinen vähintään ystäville? Ainakin enemmän kuin apinoiden oksentamiset kuten sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt ensimmäinen yövierailu kaivatulta on kertomisen arvoinen vähintään ystäville? Ainakin enemmän kuin apinoiden oksentamiset kuten sinulta.

        Olet entistäkin oudompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt ensimmäinen yövierailu kaivatulta on kertomisen arvoinen vähintään ystäville? Ainakin enemmän kuin apinoiden oksentamiset kuten sinulta.

        Sinä et ymmärtänyt tuota kysymystä.
        Miksi kutsut kultaasi yövieraaksi etkä kullaksi?


    • Anonyymi

      Minulle tuli tästä aloituksesta mieleen sarjahukuttaja. Yhtä lämmin kaveri kirjoittamassa.

    • Anonyymi

      Hei ap. Minne päin tämä menee? Vaikea unohtaa, jos et anna tietoja kuka olet.

      • Anonyymi

        Pohjois pohjanmaalle. Oulusta pohjoiseen päin....


    • Anonyymi

      Miksi sinä kiusaat tätä edellistä naista, jos sinulla on jo uusi eikä toinen kiinnosta enää? Mitä hän teki sinulle, että päätit kiusata täällä vielä? Terve ihminen keskittyisi tuohon uuteen naiseen ja jättäisi menneen taakseen.

    • Anonyymi

      Tais olla vuokramökki kun jouduit kesällä jo lopettamaan mökkikauden?
      Minä nautin mökilläni olosta ympäri vuoden.

      Auli.

    • Anonyymi

      Tulin ihan minäkin katsomaan, että mistä lähtien Onnellisuus-palsta on ollut näin suosittu. Kuka lähti mökiltä ja kenen pitää unohtaa kenet? Onko julkkiksia? Saako tästä lööppiä tehtyä?

    • Anonyymi

      Onko tämä poistunut yövieras se jonka pitää sinut unohtaa vai onko hän se kiinnostuksen kohde? Oliko päivä hyvä, koska hän lähti? Et sitten aamiaisella viitsinyt kertoa tuosta toisesta naisesta?

    • Anonyymi

      Pohjoiseen menee, jos nyt jo mökkikausi päättyy.
      Täällä etelässä mökeillään vielä syyskuussa täysillä.

    • Anonyymi

      Mikä sinä olet käskemään täällä naisia lopettamaan kirjoittelua? Lopeta itse täällä käyminen kokonaan niin, et sitten tiedä ketä täällä kaivataan ja mitä täällä kirjoitellaan. Vaikutat todella keskinkertaiselta. Tuskin sinulle täällä oikeasti kukaan kirjoittelee. Pysy poissa vaan niin ei kukaan turhia voi sulle kirjoitella.

    • Anonyymi

      Aloittaja on nainen tai homppari. Se on varmaa se.

      • Anonyymi

        Vähintään erittäin naisellinen mies. Tämä on tietoa!


    • Anonyymi

      Ei se nainen sulle täällä kirjoita. Ja sehän sua harmittaa, ettet voi tätä kautta raukkamaisesti käskyttää kun ei ole munaa kohdata oikeasti. Koita ymmärtää ettei sun tai toisen asiat kuulu toisillenne, jos ette oikeasti ole yhteydessä.

    • Anonyymi

      Lopeta sinä ensin minulle kirjoittelu ja minä teen sen perässä. Reilu diili eikö?
      En tiedä onko mulle, mutta varmuuden vuoksi multakin tähän vastaus.

    • Anonyymi

      Mulla tuli mieleen ketjun vastauksista juorulehdet, siellä oli yks hauska ja ajatuksia herättävä vastaus nimittäin, että juorulehdethän keskittyy siihen, että kuka nähtiin missä ja kenenkäkin kanssa ja kuka tuli mistä ja näin pois päin. Siis, sorry, mutta kuka haluaa käyttää aikaansa lukemalla, että siellä sekin ja sekin hiippaili ja vielä sit juoruilla muille. Eri juttu olis tietty, että mitä joku teki. Naisten lehtiä kun monesti parjataan, niin ne on aikas paljon monipuolisempia. Lukekaapa, jos ette oo koskaan lukeneet. Tiedän muuten useampia miehiä jotka lukee Annaa tai Me naisia. Mun täytyy tunnustaa, että luen äidilleni tulevaa et-lehteä välillä. Avartavaa.

    • Anonyymi

      Olen mäkin tätä lueskellut. Miettinyt olisiko kaivattuni tuollainen itsekäs. Että tulee ilkkumaan tänne naisille ilman tunnisteita, että mullapas on toinen. Oksettava tyyppi. Ei ole mun kaivattu tai sitten olisi ihmistuntemus pettänyt pahan kerran. Taitaa olla sama mies kun haukkuu jotain naista täällä säännöllisesti. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Taitaa se sun ns. Kaivattu viettää aikaansa perheensä ja omien tuttavien kaa. Ei varmaan vietä aikaa tällä palstalla, turhaa puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa se sun ns. Kaivattu viettää aikaansa perheensä ja omien tuttavien kaa. Ei varmaan vietä aikaa tällä palstalla, turhaa puhut.

        Saat tyhmyytesi anteeksi. Tyhmyys on usein vain tietämättömyyttä. Kuten sullakin taas kerran. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat tyhmyytesi anteeksi. Tyhmyys on usein vain tietämättömyyttä. Kuten sullakin taas kerran. Sivusta.

        Hänellä taitaa olla joku ns hengellinen elämys päällä, mikä on hänelle hyvin totta


      • Anonyymi

        Ap se on! Eikä ole etelästä!


    • Anonyymi

      Onko pakko lyödä lyötyä? Toinen oli ihastunut sinuun ja kostat sen tällaisella kakalla. Toivottavasti uusi naisesi tajuaa pian kenen kanssa on tekemisissä ja lähtee niin sanotusti vi**uun! Jospa se lukee tämän kun on niin suosittu.

    • Anonyymi

      Et ole kovin onnellinen kun täällä vielä vingut edellisen perään.

    • Anonyymi

      En vieläkään ole ymmärtänyt onko tuo poistunut yövieras se, jonka pitää unohtaa vai se uusi täydellinen? Kun aloittaja kirjoitti, että oikea tunnistaa, niin ajattelin, että kai se sitten on tuo yövieras se "entinen".

    • Anonyymi

      vai niin

    • Anonyymi

      Odotan edelleen niitä tunnisteita.
      Nostan tämän niin ap huomaa.

    • Anonyymi

      Tämä nainen ei palstoilla tuollaisia huutele. Enkä usko, että mieskään josta olen kiinnostunut. Hän on rehdimpi ja sanoo sen henkilökohtaisemmin näin haluan uskoa.

    • Anonyymi

      Siis mitä? Kenelle tämä on ja keneltä? En lue yleensä tällaisia palstoja, nyt osui silmiin.

    • Anonyymi

      Oletko ap ihan heteromies vai bi?

    • Anonyymi

      Missä päin tämä mökki sijaitsee? Päijänteen eteläpuolisessa Suomessa ilmeisesti?

    • Anonyymi

      Tulitko jo pois mökiltä tältä kesältä kokonaan?

    • Anonyymi

      Toimiiko netti hyvin mökilläkin?

    • Anonyymi

      Sää on muuten aika kelvollinen tänäänkin. Eikö niin aloittaja? Itse vaan nyt jotenkin tukossa, en pääse minnekään. Olen rakastunut ja onneton!

    • Anonyymi

      Onko rantamökki?

    • Anonyymi

      Miksi en saisi kirjoitella täällä? Ethän sinä voi tietää niiden olevan sinulle, kun en minäkään tiedä sinun kirjoittavan minulle. Olet kohtuuton. Minulla on vain nämä palstat missä voin tunteistani puhua. Ja niitä todellakin on. Jätä rauhaan.

      • Anonyymi

        Sinun väitteesi ne vasta sairaita on. Erehdyt henkilöstä tyhmä ihminen! Oikeasti, olet tyhmempi kuin kilo pullataikinaa väitteittesi kanssa. Mulla ei ole v*tun hajua mistä pariskunnasta sinä harhainen ihminen kirjoittelet. Olet todella sairas!


    • Anonyymi

      Aloittaja, et ole unohtanut sitä entistä ja rakastat häntä vielä.
      Muuten et täällä kirjoittaisi.
      Hyvä vaan, että molemmat rakastaa toisiaan, mitäpä ne uudet oikeasta rakkaudesta tietää, ei mitään.

    • Anonyymi

      Mökkikaudet tosiaan hiljalleen päättymässä. Saas nähdä miten koronan kanssa käy jatkossa..

    • Anonyymi

      Aivan aivan. Ja tiedänkö minä tästä yövieraasta vai miksi tämä mulle kerrotaan?

    • Anonyymi

      Huomenna alkaa syksy.
      Sekä sään että kuukauden puolesta.
      Menkäähän muukin laittamaan mökki talvikuntoon kuin tuo ap-trulli.
      Hyvää syksyä muille vaan ei aloittajalle.

    • Anonyymi

      En unohda. En tiedä kuka olet. Tunnisteita?

    • Anonyymi

      Mullekin tulee yövieraita. En vielä tiedä naidaanko.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe