Hylätyt paikat Hamina?

Anonyymi

Onko Haminassa paljon rakennuksia tyhjillään?

21

5059

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hillossa muutama autio talo ja navetta.

• Anonyymi

ei kannata ilmoittaa julkisesti jos ei tahdo kutsumatonta väkeä alueelleen

• Anonyymi

vittuuko se sinulle kuuluu

• Anonyymi

Sataman alue, Hillo ja Poitsila on pilattu teollisuudella ja uudisrakentamisella. Moottoritie menee vika paikasta ja iso lippu on lesoilua.

• Anonyymi

En vastaa kysymykseen, mutta tämä Haminan pilkkominen alkoi kauppahallin purkamisella v. 1973. Olin itse takapuolella 12 vuotiaana koululaisena kivittämässä ikkunoita rikki, kun kaivinkone purkasi torin puolelta. Missä olitte vihreät silloin?

• Anonyymi

Tuohon korjaan, vuosi oli 1975 ja olin 14 v.

• Anonyymi

Minkä värisiä ovat ikkunoiden kivittäjät, jotka itkevät sitä, että joku muu ei suojele ikkunoita?

• Anonyymi

Suomalainen 60-vuotias mies. Olin silloin 14-vuotias. Sanooko mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen 60-vuotias mies. Olin silloin 14-vuotias. Sanooko mitään?

merimiehen poika petsa se hajoitti kaiken nuorena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

merimiehen poika petsa se hajoitti kaiken nuorena

Meitä oli luokan pojat välitunnilla kivittämässä kauppahallin laseja. Kaivinkone olisi ne kuitenkin murskannut.

• Anonyymi

Ei hillos oo enää google purkaa ne

• Anonyymi

Ei pura kookle, vaan siihen tulee se akkutehtaan tontti. Että sieltä vaan läheltä taloa hankkimaan , valitettavasti ei vaan voi omaa kaivoa kauaa käyttää.

• Anonyymi

Vanha uimahalli.

• Anonyymi

Nii et aijotteks te mennä koskaan takas aiheeseen? Tää ei iha oikee oo kaupungin toimisto..

• Anonyymi

Emme, sinulle ei kuulu paskaakaan missä on tyhjiä asuintaloja. Ajattelitko mennä kuvaamaan vai hajottamaan. Ehkä kuitenkin varastamaan kuparit niin kuin myllykylän vanhaikodista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme, sinulle ei kuulu paskaakaan missä on tyhjiä asuintaloja. Ajattelitko mennä kuvaamaan vai hajottamaan. Ehkä kuitenkin varastamaan kuparit niin kuin myllykylän vanhaikodista.

Mulla olis yks hylätty paikka.

- Mirkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Mirkku

Mikäs paikka? Saisko siellä käydä ihmettelemässä ja ottamassa kuvia? Tarkoitus ei ole sotkea tai rikkoa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoi älä sie vaihokas puutu kaaleiden asioihin. Nauraa
        Sanat tiijätte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Mirkku

Fingerporin Rivo-Riittako se siellä? ;)

• Anonyymi

Vanha uimahalli, Autogrilli, useat liiketilat ja huonosti rakennetut, sekä saneeratut homeloukot.

• Anonyymi

Urbaania löytöretkeilyäkö aioit harrastaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7286
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      504
      5439
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3355
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2651
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      50
      2358
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe