Hylätyt paikat Hamina?

Anonyymi

Onko Haminassa paljon rakennuksia tyhjillään?

21

4990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hillossa muutama autio talo ja navetta.

• Anonyymi

ei kannata ilmoittaa julkisesti jos ei tahdo kutsumatonta väkeä alueelleen

• Anonyymi

vittuuko se sinulle kuuluu

• Anonyymi

Sataman alue, Hillo ja Poitsila on pilattu teollisuudella ja uudisrakentamisella. Moottoritie menee vika paikasta ja iso lippu on lesoilua.

• Anonyymi

En vastaa kysymykseen, mutta tämä Haminan pilkkominen alkoi kauppahallin purkamisella v. 1973. Olin itse takapuolella 12 vuotiaana koululaisena kivittämässä ikkunoita rikki, kun kaivinkone purkasi torin puolelta. Missä olitte vihreät silloin?

• Anonyymi

Tuohon korjaan, vuosi oli 1975 ja olin 14 v.

• Anonyymi

Minkä värisiä ovat ikkunoiden kivittäjät, jotka itkevät sitä, että joku muu ei suojele ikkunoita?

• Anonyymi

Suomalainen 60-vuotias mies. Olin silloin 14-vuotias. Sanooko mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen 60-vuotias mies. Olin silloin 14-vuotias. Sanooko mitään?

merimiehen poika petsa se hajoitti kaiken nuorena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

merimiehen poika petsa se hajoitti kaiken nuorena

Meitä oli luokan pojat välitunnilla kivittämässä kauppahallin laseja. Kaivinkone olisi ne kuitenkin murskannut.

• Anonyymi

Ei hillos oo enää google purkaa ne

• Anonyymi

Ei pura kookle, vaan siihen tulee se akkutehtaan tontti. Että sieltä vaan läheltä taloa hankkimaan , valitettavasti ei vaan voi omaa kaivoa kauaa käyttää.

• Anonyymi

Vanha uimahalli.

• Anonyymi

Nii et aijotteks te mennä koskaan takas aiheeseen? Tää ei iha oikee oo kaupungin toimisto..

• Anonyymi

Emme, sinulle ei kuulu paskaakaan missä on tyhjiä asuintaloja. Ajattelitko mennä kuvaamaan vai hajottamaan. Ehkä kuitenkin varastamaan kuparit niin kuin myllykylän vanhaikodista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme, sinulle ei kuulu paskaakaan missä on tyhjiä asuintaloja. Ajattelitko mennä kuvaamaan vai hajottamaan. Ehkä kuitenkin varastamaan kuparit niin kuin myllykylän vanhaikodista.

Mulla olis yks hylätty paikka.

- Mirkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Mirkku

Mikäs paikka? Saisko siellä käydä ihmettelemässä ja ottamassa kuvia? Tarkoitus ei ole sotkea tai rikkoa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoi älä sie vaihokas puutu kaaleiden asioihin. Nauraa
        Sanat tiijätte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Mirkku

Fingerporin Rivo-Riittako se siellä? ;)

• Anonyymi

Vanha uimahalli, Autogrilli, useat liiketilat ja huonosti rakennetut, sekä saneeratut homeloukot.

• Anonyymi

Urbaania löytöretkeilyäkö aioit harrastaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      241
      6042
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      118
      5834
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      231
      4917
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      14
      4274
    5. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      62
      4176
    6. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4097
    7. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      27
      4092
    8. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3658
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      57
      2554
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      40
      1790
    Aihe