Hylätyt paikat Hamina?

Anonyymi

Onko Haminassa paljon rakennuksia tyhjillään?

21

4443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hillossa muutama autio talo ja navetta.

• Anonyymi

ei kannata ilmoittaa julkisesti jos ei tahdo kutsumatonta väkeä alueelleen

• Anonyymi

vittuuko se sinulle kuuluu

• Anonyymi

Sataman alue, Hillo ja Poitsila on pilattu teollisuudella ja uudisrakentamisella. Moottoritie menee vika paikasta ja iso lippu on lesoilua.

• Anonyymi

En vastaa kysymykseen, mutta tämä Haminan pilkkominen alkoi kauppahallin purkamisella v. 1973. Olin itse takapuolella 12 vuotiaana koululaisena kivittämässä ikkunoita rikki, kun kaivinkone purkasi torin puolelta. Missä olitte vihreät silloin?

• Anonyymi

Tuohon korjaan, vuosi oli 1975 ja olin 14 v.

• Anonyymi

Minkä värisiä ovat ikkunoiden kivittäjät, jotka itkevät sitä, että joku muu ei suojele ikkunoita?

• Anonyymi

Suomalainen 60-vuotias mies. Olin silloin 14-vuotias. Sanooko mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen 60-vuotias mies. Olin silloin 14-vuotias. Sanooko mitään?

merimiehen poika petsa se hajoitti kaiken nuorena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

merimiehen poika petsa se hajoitti kaiken nuorena

Meitä oli luokan pojat välitunnilla kivittämässä kauppahallin laseja. Kaivinkone olisi ne kuitenkin murskannut.

• Anonyymi

Ei hillos oo enää google purkaa ne

• Anonyymi

Ei pura kookle, vaan siihen tulee se akkutehtaan tontti. Että sieltä vaan läheltä taloa hankkimaan , valitettavasti ei vaan voi omaa kaivoa kauaa käyttää.

• Anonyymi

Vanha uimahalli.

• Anonyymi

Nii et aijotteks te mennä koskaan takas aiheeseen? Tää ei iha oikee oo kaupungin toimisto..

• Anonyymi

Emme, sinulle ei kuulu paskaakaan missä on tyhjiä asuintaloja. Ajattelitko mennä kuvaamaan vai hajottamaan. Ehkä kuitenkin varastamaan kuparit niin kuin myllykylän vanhaikodista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme, sinulle ei kuulu paskaakaan missä on tyhjiä asuintaloja. Ajattelitko mennä kuvaamaan vai hajottamaan. Ehkä kuitenkin varastamaan kuparit niin kuin myllykylän vanhaikodista.

Mulla olis yks hylätty paikka.

- Mirkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Mirkku

Mikäs paikka? Saisko siellä käydä ihmettelemässä ja ottamassa kuvia? Tarkoitus ei ole sotkea tai rikkoa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoi älä sie vaihokas puutu kaaleiden asioihin. Nauraa
        Sanat tiijätte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Mirkku

Fingerporin Rivo-Riittako se siellä? ;)

• Anonyymi

Vanha uimahalli, Autogrilli, useat liiketilat ja huonosti rakennetut, sekä saneeratut homeloukot.

• Anonyymi

Urbaania löytöretkeilyäkö aioit harrastaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe