Onko Haminassa paljon rakennuksia tyhjillään?
Hylätyt paikat Hamina?
21
4443
Vastaukset
- Anonyymi
Hillossa muutama autio talo ja navetta.
- Anonyymi
ei kannata ilmoittaa julkisesti jos ei tahdo kutsumatonta väkeä alueelleen
- Anonyymi
vittuuko se sinulle kuuluu
- Anonyymi
Sataman alue, Hillo ja Poitsila on pilattu teollisuudella ja uudisrakentamisella. Moottoritie menee vika paikasta ja iso lippu on lesoilua.
- Anonyymi
En vastaa kysymykseen, mutta tämä Haminan pilkkominen alkoi kauppahallin purkamisella v. 1973. Olin itse takapuolella 12 vuotiaana koululaisena kivittämässä ikkunoita rikki, kun kaivinkone purkasi torin puolelta. Missä olitte vihreät silloin?
- Anonyymi
Tuohon korjaan, vuosi oli 1975 ja olin 14 v.
- Anonyymi
Minkä värisiä ovat ikkunoiden kivittäjät, jotka itkevät sitä, että joku muu ei suojele ikkunoita?
- Anonyymi
Suomalainen 60-vuotias mies. Olin silloin 14-vuotias. Sanooko mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen 60-vuotias mies. Olin silloin 14-vuotias. Sanooko mitään?
merimiehen poika petsa se hajoitti kaiken nuorena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
merimiehen poika petsa se hajoitti kaiken nuorena
Meitä oli luokan pojat välitunnilla kivittämässä kauppahallin laseja. Kaivinkone olisi ne kuitenkin murskannut.
- Anonyymi
Ei hillos oo enää google purkaa ne
- Anonyymi
Ei pura kookle, vaan siihen tulee se akkutehtaan tontti. Että sieltä vaan läheltä taloa hankkimaan , valitettavasti ei vaan voi omaa kaivoa kauaa käyttää.
- Anonyymi
Vanha uimahalli.
- Anonyymi
Nii et aijotteks te mennä koskaan takas aiheeseen? Tää ei iha oikee oo kaupungin toimisto..
- Anonyymi
Emme, sinulle ei kuulu paskaakaan missä on tyhjiä asuintaloja. Ajattelitko mennä kuvaamaan vai hajottamaan. Ehkä kuitenkin varastamaan kuparit niin kuin myllykylän vanhaikodista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme, sinulle ei kuulu paskaakaan missä on tyhjiä asuintaloja. Ajattelitko mennä kuvaamaan vai hajottamaan. Ehkä kuitenkin varastamaan kuparit niin kuin myllykylän vanhaikodista.
Mulla olis yks hylätty paikka.
- Mirkku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- MirkkuMikäs paikka? Saisko siellä käydä ihmettelemässä ja ottamassa kuvia? Tarkoitus ei ole sotkea tai rikkoa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoi älä sie vaihokas puutu kaaleiden asioihin. Nauraa
Sanat tiijätte - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- MirkkuFingerporin Rivo-Riittako se siellä? ;)
- Anonyymi
Vanha uimahalli, Autogrilli, useat liiketilat ja huonosti rakennetut, sekä saneeratut homeloukot.
- Anonyymi
Urbaania löytöretkeilyäkö aioit harrastaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758