Kuka kaupungin Hallituksessa kantaa vastuun ,kun erittäin surkeassa koronatilanteessa järjestetää tai antaa luvan järjestää Jäähallin ja paloaseman koronalingot . . Onko älli hukassa. ?? Kuka on Vastuussa. Rutto iskee ,ei anna armoa.
Vastuuseen
7
815
Vastaukset
- Anonyymi
Nivalassa äänekäs kourallinen ihmisiä väittää että se on vain flunssaa?
- Anonyymi
Mitä sä houraat :D surkea tilanne taitaa olla vain sinulla:/ täysin laillinen tapahtuma varmasti avin ja thl mukaisesti toteutettuja tapahtumia. Kannattaa oikeasti vetää pää pensaasta ja alkaa elää. Jos korona tulee pahana ota kuppi hunajateetä ja sairasta pois. Voihan se olla että sinäkin olet jo oireettomasti taudin sairastanutkin kun se on tauti jossa ei ole monesti oireita. Vaikuttaa sille että olet jo aika pahasti radikalisoitunu koronan edessä mutta koita pärjätä ja lopeta pelkääminen niin pärjäät paremmin. Sama tahti kun jatkuu vielä vuosia niin te jotka itse itsenne ahdistatte liian tiukille sairastutte nuppikatariin pahasti. Sitte saatteki pelkäämännne koronan ja huomaatte että sehän oli helpompi ku normaali flunssa niin kannattiko vuosia pelätä?
- Anonyymi
Voi herranjestas foliohattu..
- Anonyymi
Siinäpä taas tyypillinen persusakin viesti . Mikä on ,kun ei älli piisaa. Sun tarvii varmaan itse kokea tämä pikkulentsu. Loppuelämäsi.
- Anonyymi
Montako ko. tapahtumaan liitettyä koronatapausta (altistumiset, tartunnat) tiedossa? Aivan ei yhtään.
- Anonyymi
Nämähän ilmoitetaan vasta viiveellä. Esim. Oulussakin Qstockin tartunnoissa oli parin viikon viive, samoin Kalajoella Merisärkän ketju.
- Anonyymi
Köyhät vaan ulisee, kun ei ollut vara ostaa lippuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988