Vaimon haluttomuus on johtanut siihen

Anonyymi

Että olen ruvennut vilkuilemaan toisia naisia. Saan katseilleni vastakaikua ja alkaa olla vaarallista, kun tunnen, että olen henkisesti valmis ihastumaan. Yritin pitkään saada suhdettamme toimimaan, mutta nyt vuosien jälkeen kun vaimo vähän yrittää, voi olla jo liian myöhäistä. Tämä silmäpelileikki naisten kanssa nostaa mun omaa itsetuntoa, kun joku katsoo mielenkiinnolla takaisin. Vaimo sai vuosien torjunnalla lytättyä itsetuntoni maanrakoon. Pelkään, että päädyn kiihkeään seksisuhteeseen jonkun kanssa.
Huomaan, että vaimon ollessa kauppa-asioilla kanssani, saattaa urheiluliikkeen myyjätär upota silmiini ja puhuu minulle vaikka vaimo kysyy. Olin jotenkin nuorempana näkymätön, kun naiset ehkä näkivät ne öykkärit ennemmin kuin minut. Nyt peli onkin kääntynyt toisinpäin. Erotun ulkonäöllä edukseni. Rauhallinen ja huumorintajuinen käytös saa hymyn naisten kasvoille.
Te naiset ootte edelleen ihania. Joillakin on kaunis hymy, joillakin upeat silmät, hiukset, takapuoli, vyötärö, sääret, heleä miellyttävä ääni, kauniit kasvon piirteet, muodokkuutta, hoikkuutta. Kaikissa on jotain mikä sytyttää. Olisipa minulle vielä käyttöä miehenä.

19

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisen näkökulma asiaan. Kirjoituksestasi saa sellaisen vaikutelman että vertaat muita naisia omaan puolisoosi. Kenellä on kauniimmat hiukset, kenellä vartalo jne. Tuntuisi itsestä pahalta jos oma mieheni vertaisi minua koko ajan muihin koska täydellistä ihmistä täällä ei ole. Meissä kaikissa on omat puutteemme. Oletko keskustellut puolisosi kanssa mistä haluttomuus johtuu ? Entä rakastatko vielä häntä vai onko sekin tunne hävinnyt jo pois ?
      Houkutuksia meille kaikille on tarjolla mutta jokainen tekee itse päätöksen pettääkö vai ei.
      Ei aikuista ihmistä voi tuolin jalkaan sitoa kiinni että älä lähde toisen naisen luokse. Mutta sille tielle jos lähtee niin paluuta takaisin ei ole. Parempi rehellisesti erota kuin aloittaa selän takana salasuhde.

    • Anonyymi

      Tulin sivusta. Hyvin vastasit, samaa mieltä 👍

    • Anonyymi

      Entisenä caimona voin sanoa ettei paljoa haluta mies joka on töykeä, ei huomioi oikein mitenkään, ei puhu kauniisti eli ei koskaan kehu, haukkuu ja sättii muiden kuullen, käyttää hyödykseen kun itse lentää kavereineen kaupungilla ja palaa kotiin silloin kun huvittaa jos huvittaa haukkuu teeskentelijäksi kun puhuu kauniita ja hempeitä ei vastaa ain voesteihin mutta haukkuu tai suuttuu jos hänen viesteihin ei vastata heti ym... arvaa haluttaako?

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä näkökulma naiselta!
        En ole koskaan ollut mikään täydellinen mies. Olen myös mennyt työasioiden perässä joskus enemmän mitä olisi ollut järkevää.
        Vaimon mielipiteitä olen kuitenkin ottanut huomioon ja vaihdoin mm. ammatin niin että sain olla enemmän kotona.
        Mikä ei ollut hyvä sekään, siis kun on niin paljon kotona. Työpäivät ovat nykyään alle 10-tuntisia. Niiden ohessa pyrin hoitamaan lasten harrastukset ja olemaan niissä mukana.
        Teen kotona pääosin ruuat, hoidan tiskit, siivoan, korjaan ja huollan talon, kesämökin sekä autot. Pyrin tuomaan säännöllisesti kukkia tai muita pikku ylätyksiä, pyrin joka päivä sanomaan jonkin kauniin asian hänestä, pyydän kerran viikossa ulos syömään. Järjestän pari-kolme ulkomaan matkaa vuosittain. .. No, eihän nuo sen kummallisempia asioita ole mutta on edes jotain.
        Puolison kanssa yhteiset lemmenhetket ovat olleet alusta asti pääosin muuta kuin seksiä. Vaikka on kyllä lapsetkin saatu aikaiseksi. Lasten ollessa pieniä seksi loppui käytännössä kokonaan. Syinä puoliso ilmoitti ettei tunne "sellaista" halua enää.
        Kun kysyin eikö halua erityisesti minua kohtaan vain ei yleensäkään, vastasi ettei yleensäkään tunne minkäänlaista halua minua kohtaan.
        Tuolloin tuli itselle tunne, minkä myös kerroin kumppanille, että en voi elää naisen kanssa joka ei halua minua myös fyysiseti. talousasioiden ollessa ainoa yhdessäolon syy.
        Puoliso ei kuitenkaan halua erota joten ollaan eletty näin jo pitkään.
        Kuten edelläolevien kirjoituksissakin, myös itse huomasin että olen kiinnostavaa seuraa monelle naiselle, vaikka oma "nainen" ei minusta olekaan kiinnostunut.
        Lasten harrastuksissa on paljon yksinhuoltajia ja omassa suhteessaan tyytymättömiä naisia, kuten myös työkuvioiden kautta olen huomannut. Myös oman vaimoni ystävissä on naisia ketkä ovat pyrkineet tulemaan lähelle. Osa on huomannut kuulemma minun ja vaimoni välisen tilanteen ja on suorasukaisesti ehdottanut keskinäistä kanssakaymistä. Siis vaimoni "bestikset"!
        On aika ilmeistä että mihin nuo tilanteet ovat johtaneet. Minulla on oman liiton ulkopuolisia suhteita nykyään ja ollut jo aika kauan.
        Itse olen tilanteeseen tyytyväinen.
        Elämä on lyhyt. Aion elää jokaisen päivän ilman syyllisyyttä siitä että elän jokaisen päivän.


    • Anonyymi

      Viimeistään viisikymppisenä miehen pitää kokea oman nuoruutensa uudelleen.
      Myöhemmin se ei enää onnistu.
      Neuvon, että aloittajan kannattaa tarttua tähän hetkeen, nauttia siitä, että on mies.

    • Anonyymi

      Eroa ja ala naida ristiin rastiin kaikkia. Sitä selvästi kaipaat ja haluat.

    • Anonyymi

      Sulla on ap viimeinen mahis päästä naksautteleen tussuja, mutta ota ihmeessä ensin ero eukostasi. Eron jälkeen toimintasi on täysin hyväksyttävää...Sadat tinder-tussut odottavat yhteydenottoasi.

    • Anonyymi

      Palstan miehillä on vain haluttomia vaimoja. Mistä moinen johtuu. Siitäkö et palsta ja känny vie teidän ajan, ettekä enään huomaa vaimojanne. Miksi tätä valitusta on vain tällä palstalla.

      • Anonyymi

        Itse annan kaikille nuorille miehille neuvon ettei kannata mennä ikinä mihinkään suhteeseen. Se ettei elä suhteessa, ei estä lapsien hankkimista. Lapsen saaminen ei nykyään edellytä mies-nais parisuhdetta kuten ei parisuhdetta lainkaan. Myös sinkkumies voi saada lapsen eri tavoin joita en ala luettelemaan.
        On kylmä fakta että suhteessa eläville käy lähes kaikille niin että keskinäinen kipinä sammuu, ennemmin tai myöhemmin.
        Jos on pysytellyt ns. sinkkuna, voi kuitenkin maksaa elatusapua, olla lastensa kanssa ja viettää kuitenkin lähes vapaata elämää kuten itse haluaa. Mieskin voi "voimaantua" ja ottaa omaa aikaa tällä tavalla.
        Samalla välttyy monelta ahdistavalta ja ikävältä asialta joita parisuhteet pitkittyessään tuovat. Ei tule riitoja omaisuudesta, eroprosessien tuomista omaisuuden menetyksestä, ei riitoja muista suhteista samalla tavalla kuin ns. parisuhteessa ollessa.
        Se että on useita suhteita elämän aikana ei tarkoita että suhteet olisi pakko katkaista tai olla riitaisia myös erojen jälkeen. Olin erään kaverin syntymäpäivillä joihin tuli myös minun monia heiloja vuosien varrelta. Olivat kaverini tyttöystävän kavereita myös.
        Juhlat menivät mukavasti ja kaikkien kanssa oli asialliset välit kuten heillä keskenäänkin.
        Yhteinen lapsikin minulla on kahden eri vieraan kanssa ja kaikki tietävät tilanteen. Elävät nykyään kuitenkin yh perheenä ja ovat kuulemma onnellisia. Joskus käyn vierailuilla ja lapset ovat minun luona silloin kun niin sovitaan. Ja niinhän se on että joskus myös vanha suola janottaa niin miestä kuin naistakin.


    • Anonyymi

      Minulla sama, mutta olen nainen ja olen alkanut vilkuilla muita miehiä. Aika nopeasti sitä näköjään vieläkin vastakaikua saa.

    • Anonyymi

      Noinhan siinä usein käy, kun läheisyys liitossa katoaa. Puhut vain haluttomuudesta, mutta onko se lopulta vain sitä? En tiedä, ehkä miehelle voi ollakin noin. Itse elin vuosia kylmässä ja etäisessä liitossa, jossa miestä ei oikein voinut edes halata. Oikeastaan samalle sohvalle "mahtuminen" oli lähes mahdotonta. Itse olisin (ehkä) seksittömyyden vielä kestänytkin, mutta se kaiken muunkin läheisyyden puute tappoi pikkuhiljaa kaikki tunteeni miestä kohtaan.

      Jossain kohtaa sitten huomasin, että minä, joka en koskaan muita katsellut, aloinkin katsella ympärilleni ja näin ne muutkin miehet. Silloin tajusin, että nyt on aika nostaa kytkintä.

      En tiedä mistä johtuu, että tuossa kohtaa toinen heräsi yrittämään korjata joitain juttuja. Minun silmiini siinä ei ollu enää mitään mitä korjata. Tunteet olivat kuolleet ja halusin vain pois.

    • Anonyymi

      Jokainen joka on elänyt haluttoman, läheisyyttä ja kosketusta välttävän puolison kanssa vuosia ymmärtää, ettei ole reilua syyllistää sinua. On todella rankkaa tulla torjutuksi paljon ja pitkään. Se syö naiseuden tai mieheyden.

      Väliaikaiset, muutamien kuukausien haluttomuudet kuuluu elämään. On eri asia kun menee monta vuotta selibaatissa tai kun toinen lähtee mukaan (vain pitääkseen parisuhteensa) pari kertaa vuodessa eikä selkeästi halua ollenkaan itse. Se tuntuu pahimmalta. Toisaalta jos halua ei ole, ei sille voi mitään, enkä ainakaan itse halua ilman että toinenkin haluaa. Mutta myös toisaalta, kun ollaan sitouduttu parisuhteeseen, eikä toinen halua ollenkaan lähelle henkisesti tai fyysisesti, mitä siinä on sitten enää parisuhteesta jäljellä kuin yhteinen asuntolaina ja lapset? Sekin on valinta olla panostamatta parisuhteeseen ollenkaan, jos ei halua olla lähellä, kuunnella ja nähdä puolisoa.

      Sinulla on AP kolme vaihtoehtoa: 1) Puhua avoimesti asiasta, kertoa mitä tarvitset itse ollaksesi onnellinen ja kysyä tietääkö toinen mikä vie halut ja haluaako hän edes yrittää halun saamista takaisin? Onko halua ollut koskaan ja mikä sen vei? Jos hän tietää syyn, sinun pitää olla valmis muuttamaan omaa toimintasi vastaavasti, Löytyykö teillä kummallakin tahtoa lähteä korjaamaan ja tahto hakea apua esim. parisuhdeterapiasta 2) Otat rakastajattaren ja vastaat seurauksista kun jäät kiinni. Tämä on aluksi helppo tie, mutta loppu peleissä raskain ja haastavin valinta 3) Eroat ja aloitat sen jälkeen etsimään uutta.

      • Anonyymi

        Minä harkitsen juuri näiden kolmen vaihtoehdon välillä.
        -sivusta


    • Anonyymi

      Täällä on hyviä kommentteja. Juuri se vuosien torjunta johtaa tähän, ei kuukausien torjunta. Ja se, että vaimo oli pitkään kiinnostunut vain omista jutuista, ja kertoi kuinka naapurin miehellä on kauhea vaimo, kun ei ota miestään huomioon. Kiehuin sisältä, koska meillä oli ihan sama tilanne, mutta eri asioista. Minä hoidin kaikki, yritin antaa vaimolle tilaa ja vapaata aikaa, että jaksaisi kiinnostua seksistä. Kaipasin huomiota miehenä. Isänä sain kyllä huomiota ja vastuuta. Vaimoa vaan inhotti ja ärsytti jotenkin minun pelkkä läsnäolo. Ei voinut edes lähestyä istumaan sohvalle. Hankala siinä on yrittää keskustella, un vaimo ei halua puhua aiheesta ja lähelle ei pääse.
      Haaveilin vaimostani pitkään, mutta nyt siis huomaan muutkin naiset. Aikaisemmin näin muutkin naiset, mutta nyt eri tavalla.
      Otin viime vuonna puheeksi tilanteen, mutta vaimo ei oikein ymmärrä tilannetta. Kerroin että epäilen häntä pettämisestä ja haluan että mulla on sama mahdollisuus. Vaimo kiisti, mutta hänen käytöksensä muuttui tämän keskustelun jälkeen. Alkoi tulla lähelle iltaisin, pystyi antamaan oman kännykkänsä minun käteen, kun halusi näyttää kuvia. Vaimolla on ollut tyttöjenreissuja, nyt ensimmäistä kertaa pystyi kertomaan mitä viime on tehty ja näytti valokuvia. Vaimo ottaa paljon valokuvia, mutta aikaisemmilta reissuilta kuvia ei ole ollut näytettäväksi. Myös kertomukset vaihtelevat ja suuttui jos kysyin jotain. Lisäksi harrasti paljon erilaista seksiä näiden reissujen jälkeen. Tätä kesti aina muutaman viikon. Sitten tuli paluu normaaliin. Jos kysyn näistä niin vaimo syyttää mustasukkaiseksi ja miten hänellä on oikeus tavata kavereitaan, eikä minun tarvi tietää kaikkea mitä hän tekee ja missä. Mutta kun menen itse jonnekin niin kyllä vaimolla onkin oikeus tietää missä menen ja mitä teen kun kerran ollaan naimisissa.
      Nyt viimeisimmän kaverireissun jälkeen käytös on ollut erilaista. Ei villiä seksiä ja kertoi kaiken mitä tapahtui. Joi myös vähemmän. Tämä nyt varmaan siksi, että epäilin häntä aikaisemmin pettämisestä.

      Lisäksi joskus hän opasti nuorta poikaamme, että kaikkea syyllisyyttä ei ole kertoa toiselle helpottaakseen omaa oloa, jos on mokannut. Se pitää vaan pitää sisällä itse. Olin vähän hämmästynyt vaimoni kommentista, koska yleensä hän kertoo minulle ihan kaikki, mutta ei ilmeisesti.

      Vaimo on tyyliltään ottaa mitä haluaa ja jotenkin voin uskoa, että hän haluaa jonkun miehen, hän saa sen. On myös altis kehuille. Arvosti muiden miesten mielipiteitä, mutta ei arvostanut minun. Koki minun mielipiteeni hyökkäyksenä häntä vastaan. Vaimo ei myöskään oikeasti kuunnellut mitä sanoin tai ei halunnut kuulla.

      Vaimo ei halunnut pariterapiaan, minä halusin. Kun lopulta sinne päästiin, käsiteltiin minun työstressiä. Näin naiset saivat minut puhumaan muuta kuin oli tarkoitus ja että syy olisi minun töissäni, eikä vaimon käytöksessä. Nyt jälkikäteen ajateltuna vaimo ei halunnut mennä pariterapiaan, ettei pettäminen paljastuisi, jos siellä käsitellään vaikeita aiheita.

      Nyt minun on vaikea luottaa vaimoon. Tuo vuosien henkinen hylkääminen ja nyt uusi parantunut ja muuttunut käytös aiheuttaa katkeruutta, koska vaimon muuttunut käytös ja puheet vain vahvistavat niitä pettämisepäilyjä. Nyt minun pitäisi taas vain niellä pettymykset ja antaa anteeksi ja jatkaa parisuhdetta.

      Vaimon kanssa ollaan puhuttu asioista vähän asian ympäriltä. Vaimo ei tietenkään myönnä mitään pettämisen suuntaankaan vaan selittää toimintaansa hormoneilla ja ei myönnä että olisi edes muuttanut käytöstään, vaikka käytöksessä viime vuoden ja sitä edellisten vuosien välillä on eroa kuin yöllä ja päivällä.

      AP

    • Anonyymi

      Lähde ajoissa, jos samaa jatkuu vuosikausia voi olla, ettet enää uskalla etkä usko itseesi

    • Anonyymi

      Mun mies on itsekeskeinen juoppo. Tarviiko sitä hirveästi ihmetellä ettei kiinnosta?

      • Anonyymi

        Miksi tuhlaat elämääsi hänen kanssaan? Vain yksi elämä on ihmisellä


    • Anonyymi

      Voi voi.. On niitä muutakin parittelua riipiviä asioita niin kuin : Rintasyöpä taistelu 2 vuotta mutta selvitty ja samalla firman Korona talous ahdinko mutta selvitty... Sitten onkin hiljasta vällyissä kylläkin Naaraan puolelta hm Rahaa ja rakastustelua ei pitäisi harrastaa kuin pordellissa... Muttta semmosta se on kotimaisen Norppa mallisen naisentapasen kanssa elo naina aikoina.. Vai oisko "kun mikään ei riitä" ...

    • Anonyymi

      Ihanaa että täältä löytyi joku jolla samat fiilikset kuin minulla. Olen itse yrittänyt todella paljon jo vuoden ajan aktiivisempaa seksi suhdetta. Olen tehnyt paljon sen eteen. Ja olen myös asiasta sanonut. Nyt tänään iski se lopullinen niitti. Kun taas saunassa Ollessamme tajusin että ei miestä ole kiinnostanut alastomuuteni vuosiin. Ei vain syty. Itse tuntoni romahti kaiken pitkän yrittämisen jälkeen nollaan. Aloin vain kelaamaa mielessä kaikkea kuin ruma olen yms. Ja se että ei tää tästä tule muuttumaan. Kerran ei kiinnosta eikä sytytä niin ei sitä väkisinkään voi.
      En halua enää olla alasti ikänä mieheni kanssa ja omat halut loppui kokonaan. Koska itse tunto romahti täysin kun olen aikani yrittänyt.
      Uimahallissa kyllä vilkuilee muiden perseitä ja rinta varustuksia.
      Itse olen kyllä sellainen että tiedän 10 henkilöä joka ottaisi heti jos saisi vaikka vain pusun tai halauksen.
      Toisekseen ei koskaan halauksia ei pusuja ei mitää. Kauniita sanoja. Joita nainen kaipaa. Aika surullista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe