Avaruudesta löytymäisillään elämää

Anonyymi

On ollut jo toistasataa vuotta löytymäisillään heti huomenna. Aivan samoin kuin Jeesuksen tulokin viimeisen 2000 vuoden ajan. Aikaisemmin sitä ei osattu kuvitellakaan. Turha hehkutella mistään 2 - 3 vuodesta.

Maikkarin uutinen on sitä samaa höttöä kuten aina. Elämää avaruudesta ei tulla löytämään ainakaan sataan vuoteen vielä jos silloinkaan. Joten klikkailkaa tuollaisia turhakeuutisisa kaikessa rauhassa vaan.


https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-avaruudesta-voi-loytya-elamaa-2-3-vuoden-kuluttua-katse-on-nyt-kaantynyt-hyseaanisiin-planeettoihin/8222434

Täällä naulapäät voivat kiljua naama sinisenä mitä vaan mutta eivät pysty edes omia röntgenkuvia nauloistaan eikä hammaspaikoistaankaan esiintuomaan.

20

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nooh tuskin löytyy elämää, aivan puppua syöttävät, vetoa voi lyödä vaikka miljoonasta!

    • Anonyymi

      "Täällä naulapäät voivat kiljua naama sinisenä... "
      Ei tarvii Buickin pahemmin kiljua Nailhead-moottorilla. 400 kuutiotuuman myllyssä on niin ronski alavääntö että vetää kevyesti tyhjäkäynniltä lähtien. On se elämä mukavaa ja maisema vaihtuu kun naulapään omistaa.

    • Anonyymi

      Niin, universumissa on kokoluokkaa 300mrd auringonkaltaista tähteä millä on planeetta elämänvyöhykkeellä PER MAAN asukas.

      Joko peloittaa ettei Paavalin tekemä oppi Jeesuksesta kuvaakaan mistä elämässä on kyse?

      • Noin juuri ja Linnunradan tähdistä pelkästään löytyy jo tuo kokonaismäärä tähtiä.

        Tässä uutinen vuodelta 2010: "Uusi havainto kolminkertaisti arviot universumin tähtimäärästä: Luku nyt 300 000 000 000 000 000 000 000
        Tähtitieteilijät ovat havainneet punaisiksi kääpiöiksi kutsuttuja himmeitä tähtiä löytyvän galakseista paljon aiempaa luultua enemmän. Uusi arvio punaisien kääpiöiden määrästä kolminkertaistaa arviot maailmankaikkeuden tähtien kokonaismäärästä"

        Jokaiselta tähdeltä arvioidaan löytyvän keskimäärin vähintään 3 planeettaa. Pitkäkestoisesti elämänvyöhykkeellä voi olla planeettopja myös punaisten kääpiöiden ympärillä.

        Arvio tähtien kokonaismäärästä kasvaa koko ajan huikeasti.

        Tein 2016 vuonna leikkimielisen laskelman planeettojen määrästä perustuen sen aikaiseen arvioon. Laskelmassani yhtä planeettaa kuvasi yhden millimetrin halkaisijaltaan oleva pallo.

        Tulos oli se että ne millimetrin kokoiset pallot peittäisivät koko maapallon pinta-alan (merineen päivineen) kuuden metrin paksuisena kerroksena. Koko maapallon pinta-alan.

        Kun ajattelee paljonko niitä millimetrin palloja mahtuu vaikkapa yhteen ainoaan kuutioon, niin saa suuruusluokista jotakin käsitystä tai ennemminkin siitä että ne suuruusluokat ovat käsittämättömiä.

        Kaiken lisäksi Universumin massasta on hukassa ylivoimaisesti suurin osa, joten nämä näkyvät tähdet ja muut taivaankappaleet eivät ole koko Universumi likimainkaan...


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Noin juuri ja Linnunradan tähdistä pelkästään löytyy jo tuo kokonaismäärä tähtiä.

        Tässä uutinen vuodelta 2010: "Uusi havainto kolminkertaisti arviot universumin tähtimäärästä: Luku nyt 300 000 000 000 000 000 000 000
        Tähtitieteilijät ovat havainneet punaisiksi kääpiöiksi kutsuttuja himmeitä tähtiä löytyvän galakseista paljon aiempaa luultua enemmän. Uusi arvio punaisien kääpiöiden määrästä kolminkertaistaa arviot maailmankaikkeuden tähtien kokonaismäärästä"

        Jokaiselta tähdeltä arvioidaan löytyvän keskimäärin vähintään 3 planeettaa. Pitkäkestoisesti elämänvyöhykkeellä voi olla planeettopja myös punaisten kääpiöiden ympärillä.

        Arvio tähtien kokonaismäärästä kasvaa koko ajan huikeasti.

        Tein 2016 vuonna leikkimielisen laskelman planeettojen määrästä perustuen sen aikaiseen arvioon. Laskelmassani yhtä planeettaa kuvasi yhden millimetrin halkaisijaltaan oleva pallo.

        Tulos oli se että ne millimetrin kokoiset pallot peittäisivät koko maapallon pinta-alan (merineen päivineen) kuuden metrin paksuisena kerroksena. Koko maapallon pinta-alan.

        Kun ajattelee paljonko niitä millimetrin palloja mahtuu vaikkapa yhteen ainoaan kuutioon, niin saa suuruusluokista jotakin käsitystä tai ennemminkin siitä että ne suuruusluokat ovat käsittämättömiä.

        Kaiken lisäksi Universumin massasta on hukassa ylivoimaisesti suurin osa, joten nämä näkyvät tähdet ja muut taivaankappaleet eivät ole koko Universumi likimainkaan...

        Luitko oikein: elämän vyönykkeellä on planeettoja 300mrd jokaista maan ihmistä kohden.


    • Anonyymi

      ...mahdollisuudet "avaruudellisen" elämän havaitsemiseen paranee, havaintolaitteistojen kehittyessä, mutta osa ongelmaa on meidän mielikuvituksen puute, mitä pitäisi havainnoida?
      joten ihmisen ja erityisesti tutkijoiden pitää myös kehittyä.. edistyä ajatuksissaan, tämä pätee myös tuntemattomaan osaan maailmankaikeuesta.

    • Anonyymi

      Mikä sanoo, että älykkään ja teknlogisesti kehittyneen sivisaation edustajien tulee olla edes kooltaa ihmistä vastaavia, ja miksei vaikkapa meihin nähden mikroskooppisen pienet alienit olisi mahdollisia?

    • Anonyymi

      ...niin, "koolla ei olle väliä", sanontaa mukaillen..
      mm lintujen ero ihmisiin on mm aivojen painosuhde elopainoon, jolloin ihmisellä on "isommat aivot"... mutta homma menee mittaustieteelliseksi ihmeellisyydeksi, koska lintu olentojen aivojen solut onkin tiheämmässä nipussa... eli kuutiosentissä on moninkertainen joukko...
      ulkoavaruudelliset oliot on niin kauan mielikuvituksellista tuotetta, ennenkuin imoh'ne saa olion pitkälleen pöydälle ja paloiteltavaksi...
      Planeettojen osalta voidaan todeta niiden olevan aika hyvä esimerkki, kun olettaa jotta -"emotähden"- huojunta on tulkittu oikein.. se Tod kuva Puuttuu ed 8 Q

    • Anonyymi

      Avaruudesta on löytynyt elämää jo aikoja sitten, nimittäin me maapallon asukkaat. Me olemme avaruusolioita.

    • Anonyymi

      Jokseenkin varmasti muuallakin avaruudessa on elämää, jokseenkin varmasti sitä ei ikinä tulla löytämään, koska välimatkat ovat aivan liian pitkiä, emmekä tiedä mitä pitäisi etsiä.

      • Anonyymi

        Mitäs kapineita ja keiden valmistamia nämä Yhdysvaltain armeijankin ympärillä pyörivät tunnistamattomat lentävät kohteet sitten ovat, koska niiden liikkuminen on nopeuksineen, äkkikäännöksineen ja äänettömyyksineen sitä sorttia, ettei millään Maan valtiolla vastaavia ilma-aluksia ole?
        Muutaman havainnoin voisi vielä väittää virhearvioksi, mutta noista on tullut vuodesta toiseen jatkuvia ilmoituksia, varmennusten ollen sekä useilla eri tutkilla tehtyjä että näköhavainoilla.
        Eikä Yhdysvallat ole ainoa, sillä aikoinaan Neuvostoliitossakin oli sama meno päällä, jolloin jopa ydinasetukikohtien läheisyydessä lenteli näitä väkkäröitä, ja niiden alkuperää yritettiin kiivaasti selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kapineita ja keiden valmistamia nämä Yhdysvaltain armeijankin ympärillä pyörivät tunnistamattomat lentävät kohteet sitten ovat, koska niiden liikkuminen on nopeuksineen, äkkikäännöksineen ja äänettömyyksineen sitä sorttia, ettei millään Maan valtiolla vastaavia ilma-aluksia ole?
        Muutaman havainnoin voisi vielä väittää virhearvioksi, mutta noista on tullut vuodesta toiseen jatkuvia ilmoituksia, varmennusten ollen sekä useilla eri tutkilla tehtyjä että näköhavainoilla.
        Eikä Yhdysvallat ole ainoa, sillä aikoinaan Neuvostoliitossakin oli sama meno päällä, jolloin jopa ydinasetukikohtien läheisyydessä lenteli näitä väkkäröitä, ja niiden alkuperää yritettiin kiivaasti selvittää.

        Ne mitkä ei ole venäläistä ja kiinalaista alkuperää ovat laitevikoja, tutkaheijastuksia ja hourupäiden näkemiä sääilmiöitä. Johan tuon jo järkikin sanooo. Kun jotkut haluaa väkipakolla uskoa kaikkea ufoiksi, niin sellaisen höyrähtäneen uskoa ei mikään käännä. Senkin näkee tämän palstan kirjoittajista joista pääpukarit mitä ilmeisimmin ovat erään uskonlahkon kasvatteja vaikka yrittävät sen kieltää morkkaamalla ja häpäisemällä julkisesti ko. lahkoa. Siis omaa kotikasvatustaan ja vanhempiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne mitkä ei ole venäläistä ja kiinalaista alkuperää ovat laitevikoja, tutkaheijastuksia ja hourupäiden näkemiä sääilmiöitä. Johan tuon jo järkikin sanooo. Kun jotkut haluaa väkipakolla uskoa kaikkea ufoiksi, niin sellaisen höyrähtäneen uskoa ei mikään käännä. Senkin näkee tämän palstan kirjoittajista joista pääpukarit mitä ilmeisimmin ovat erään uskonlahkon kasvatteja vaikka yrittävät sen kieltää morkkaamalla ja häpäisemällä julkisesti ko. lahkoa. Siis omaa kotikasvatustaan ja vanhempiaan.

        Ja sinulla sama ongelma kuin ketjun aloittajallakin.
        Ensin luetaan Raamattua josta opitaan että Jeesus tulee ja maailmanloppu tulee. Näitä sitten kilvan odotetaan, ja siinä sivussa kyhätään pommi jolla ainakin se toinen saataisiin aikaiseksi. Eletään kuin sitä viimeistä päivää.

        Kun se pappi taikka saarnamies ei saa teitä vakuuttuneeksi, keksitte lisäksi harhaanjohtavasti naulapäisen Roopenkin, joka mukamas jutuillaan on myöskin teitä harhauttanut.

        Olen kirjoittanut nimimerkillä Roo'e, täällä aikoinaan Rooe koska sivusto ei pilkkua hyväksynyt.

        Minä olen vierasta älyä nähnyt, ja siitä kertonut. voin vannoa että sitä on.

        Täällä on jotkut kommentoineet ja kysyneet että mitäkö Luis Elizondo mahtoi tarkoittaa sanomalla "synkkä", kysyttäessä ihmisten reaktiota siihen tietoon, mitä hän ufoihin liittyvistä asioista tietää.

        Tässä minun versioni:
        Olemme kuitenkin enemmän yksin kun haluaisimme. Se että tuolla joitain on ei ainakaan minua paljoa lohduta. Minut vietiin paikanpäälle katsomaan mitä avaruudessa matkaaminen vaatii. Alus oli iso ja se oli noin 80 asteen kulmassa Maahan nähden.
        Aluksessa oli erimuotoisia kokonaisuuksia kytkettynä toisiinsa. Minulle näytettiin rikkoontunutta kohtaa mikä oli muodoltaan kuin tynnyri mikä olisi sahattu halki.
        Tuosta ei ollut kuin rosoinen kuori jäljellä, (kouru).
        Selittivät että siinä meni kaikki tarvittava, jotta heidän lajinsa olisi pysynyt elinvoimaisena.
        Kertoivat että näin tuntuu käyvän aina, olivat hyvin väsyneitä. Osa avaruudessa liikkuvista uhista etenee valonnopeudella ja ylikin. Näistä ei ole tietoa ennen osumaa kertoivat.
        Olemme Maan vankeina, ymmärsin. Jos ei heidänkään tekniikallaan nin kenen sitten.
        Kaiken lisäksi, aivan kuin minun olisi annettu lukea rivien välistä ihmisten alkuperä.
        Jos tuo olettamukseni ihmisten alkuperästä pitää paikkansa niin siitä ei hyvää seuraa.

        Tuosta linkistä niitä "välillisiä" aihetodisteita josta voitte tehdä johtopäätöksiä.
        (kohdasta video)

        https://www.fufora.fi/ufodb2/ufodata.php?u=1866&p=1&sid=

        En tiedä mistä ne Galaktisen Liiton jutut kumpuavat, mielestäni olisi todisteiden aika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne mitkä ei ole venäläistä ja kiinalaista alkuperää ovat laitevikoja, tutkaheijastuksia ja hourupäiden näkemiä sääilmiöitä. Johan tuon jo järkikin sanooo. Kun jotkut haluaa väkipakolla uskoa kaikkea ufoiksi, niin sellaisen höyrähtäneen uskoa ei mikään käännä. Senkin näkee tämän palstan kirjoittajista joista pääpukarit mitä ilmeisimmin ovat erään uskonlahkon kasvatteja vaikka yrittävät sen kieltää morkkaamalla ja häpäisemällä julkisesti ko. lahkoa. Siis omaa kotikasvatustaan ja vanhempiaan.

        Wau! Ei voi taas muuta sanoa.

        On se erikoista että maailman kehittynein laivasto maailman parhaalla tekniikalla ja kalustolla ei kykene ratkaisemaan päälle 20 vuotta kestäneitä mysteerihavaintojaan vaan huutelee NASAakin apuun, mutta S24 anonyymi analyytikko ratkaisee sen etänä tutustumatta olemassaolevinn faktoihin.

        Heillä on siis hourupäät laivastossa töissä näkemässä mitä sattuu sääilmiöitä ja uskovat väkipakolla kaikkea ufoiksi? Jokin on mennyt rekrytointivaiheessa sekä koulutuksessa pieleen, että sellainen väki on asetettu tutkimaan maailman suurimpia mysteerejä.

        Aiemmin kerroit heidän myös olevan humalassa ja että heitä johti vanha autokauppias huumausaineiden alaisena.

        Kysyn sinulta yhden kysymyksen. -Kuka Herra Jumala sinut rakas lapsi on noin pahasti aivopessyt ja sekoittanut, että ehdottelet vakavissasi tuollaisia selityksiä?

        Mainittu lahko on ihan itse maineensa ansainnut lapsia hyväksikäyttävinä perversseinä ja ahneina kusettajina, jotka uskonasioiden vuoksi uhraavat oman vapaan elämänsä sekä lastensa että läheistensä elämän. Tuo ei ole mikään uskonto vaan saatanan keksimä salajuoni ihmisten kiusaamiseksi ja piinaamiseksi.

        Luojan kiitos, minulla ei ole eikä tule koskaan olemaan mitään tekemistä kyseisen lahkon kanssa. Isäni ja äitini olivat kunnon ihmisiä eikä mitään limaisia perverssejä harhaoppeineen. Meillä sai lapsena jo itse päättää mihin uskoa.

        Äiti Maa on uskomattoman kaunis planeetta avaruudessa joka pursuaa elämää. Voi olla että tämän luomiseen tai kehittämiseen on osallistunut jokin korkeampi voima, mutta Raamatun Jumalilla tai itse kirjalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

        Galaktisista liitoista en minäkään tiedä mitään, mutta onhan se mahdollista tai jopa todennäköistä että jotakin on sovittu, koska muutoin meihin olisi todennäköisesti jokin rotu ottanut kovemmin ja näkyvämmin kommenttia.

        Kuten Komentaja Fravor sanoi, niin hän olisi 20 vuotta sitten saattanut pitää ilmiöiden selitysvaihtoehtona ulkomaiden salaisia laitteita, mutta tutustuttuaan dataan, ei pidä enää mahdollisena sitä että moinen tekniikka olisi pysynyt näin kauan salassa ilman sen kaupallistamista tai sotilaallista hyödyntämistä.


      • HeIIäkoukku kirjoitti:

        Wau! Ei voi taas muuta sanoa.

        On se erikoista että maailman kehittynein laivasto maailman parhaalla tekniikalla ja kalustolla ei kykene ratkaisemaan päälle 20 vuotta kestäneitä mysteerihavaintojaan vaan huutelee NASAakin apuun, mutta S24 anonyymi analyytikko ratkaisee sen etänä tutustumatta olemassaolevinn faktoihin.

        Heillä on siis hourupäät laivastossa töissä näkemässä mitä sattuu sääilmiöitä ja uskovat väkipakolla kaikkea ufoiksi? Jokin on mennyt rekrytointivaiheessa sekä koulutuksessa pieleen, että sellainen väki on asetettu tutkimaan maailman suurimpia mysteerejä.

        Aiemmin kerroit heidän myös olevan humalassa ja että heitä johti vanha autokauppias huumausaineiden alaisena.

        Kysyn sinulta yhden kysymyksen. -Kuka Herra Jumala sinut rakas lapsi on noin pahasti aivopessyt ja sekoittanut, että ehdottelet vakavissasi tuollaisia selityksiä?

        Mainittu lahko on ihan itse maineensa ansainnut lapsia hyväksikäyttävinä perversseinä ja ahneina kusettajina, jotka uskonasioiden vuoksi uhraavat oman vapaan elämänsä sekä lastensa että läheistensä elämän. Tuo ei ole mikään uskonto vaan saatanan keksimä salajuoni ihmisten kiusaamiseksi ja piinaamiseksi.

        Luojan kiitos, minulla ei ole eikä tule koskaan olemaan mitään tekemistä kyseisen lahkon kanssa. Isäni ja äitini olivat kunnon ihmisiä eikä mitään limaisia perverssejä harhaoppeineen. Meillä sai lapsena jo itse päättää mihin uskoa.

        Äiti Maa on uskomattoman kaunis planeetta avaruudessa joka pursuaa elämää. Voi olla että tämän luomiseen tai kehittämiseen on osallistunut jokin korkeampi voima, mutta Raamatun Jumalilla tai itse kirjalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

        Galaktisista liitoista en minäkään tiedä mitään, mutta onhan se mahdollista tai jopa todennäköistä että jotakin on sovittu, koska muutoin meihin olisi todennäköisesti jokin rotu ottanut kovemmin ja näkyvämmin kommenttia.

        Kuten Komentaja Fravor sanoi, niin hän olisi 20 vuotta sitten saattanut pitää ilmiöiden selitysvaihtoehtona ulkomaiden salaisia laitteita, mutta tutustuttuaan dataan, ei pidä enää mahdollisena sitä että moinen tekniikka olisi pysynyt näin kauan salassa ilman sen kaupallistamista tai sotilaallista hyödyntämistä.

        Kommenttia = Kontaktia


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Wau! Ei voi taas muuta sanoa.

        On se erikoista että maailman kehittynein laivasto maailman parhaalla tekniikalla ja kalustolla ei kykene ratkaisemaan päälle 20 vuotta kestäneitä mysteerihavaintojaan vaan huutelee NASAakin apuun, mutta S24 anonyymi analyytikko ratkaisee sen etänä tutustumatta olemassaolevinn faktoihin.

        Heillä on siis hourupäät laivastossa töissä näkemässä mitä sattuu sääilmiöitä ja uskovat väkipakolla kaikkea ufoiksi? Jokin on mennyt rekrytointivaiheessa sekä koulutuksessa pieleen, että sellainen väki on asetettu tutkimaan maailman suurimpia mysteerejä.

        Aiemmin kerroit heidän myös olevan humalassa ja että heitä johti vanha autokauppias huumausaineiden alaisena.

        Kysyn sinulta yhden kysymyksen. -Kuka Herra Jumala sinut rakas lapsi on noin pahasti aivopessyt ja sekoittanut, että ehdottelet vakavissasi tuollaisia selityksiä?

        Mainittu lahko on ihan itse maineensa ansainnut lapsia hyväksikäyttävinä perversseinä ja ahneina kusettajina, jotka uskonasioiden vuoksi uhraavat oman vapaan elämänsä sekä lastensa että läheistensä elämän. Tuo ei ole mikään uskonto vaan saatanan keksimä salajuoni ihmisten kiusaamiseksi ja piinaamiseksi.

        Luojan kiitos, minulla ei ole eikä tule koskaan olemaan mitään tekemistä kyseisen lahkon kanssa. Isäni ja äitini olivat kunnon ihmisiä eikä mitään limaisia perverssejä harhaoppeineen. Meillä sai lapsena jo itse päättää mihin uskoa.

        Äiti Maa on uskomattoman kaunis planeetta avaruudessa joka pursuaa elämää. Voi olla että tämän luomiseen tai kehittämiseen on osallistunut jokin korkeampi voima, mutta Raamatun Jumalilla tai itse kirjalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

        Galaktisista liitoista en minäkään tiedä mitään, mutta onhan se mahdollista tai jopa todennäköistä että jotakin on sovittu, koska muutoin meihin olisi todennäköisesti jokin rotu ottanut kovemmin ja näkyvämmin kommenttia.

        Kuten Komentaja Fravor sanoi, niin hän olisi 20 vuotta sitten saattanut pitää ilmiöiden selitysvaihtoehtona ulkomaiden salaisia laitteita, mutta tutustuttuaan dataan, ei pidä enää mahdollisena sitä että moinen tekniikka olisi pysynyt näin kauan salassa ilman sen kaupallistamista tai sotilaallista hyödyntämistä.

        Ei kannattais heti hermostua ja vetäistä herneitä nenäänsä näiden Roopien kirjoitteluista. Nehän tekee sitä tarkoituksella saadakseen nähdä sinun hermostuvan pahanpäiväisesti. Ota rauhallisesti ja ignoreeraa kaikki provo niin huomaat että tuollaiset asiantuntemattomat huitelut loppuu hyvin pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinulla sama ongelma kuin ketjun aloittajallakin.
        Ensin luetaan Raamattua josta opitaan että Jeesus tulee ja maailmanloppu tulee. Näitä sitten kilvan odotetaan, ja siinä sivussa kyhätään pommi jolla ainakin se toinen saataisiin aikaiseksi. Eletään kuin sitä viimeistä päivää.

        Kun se pappi taikka saarnamies ei saa teitä vakuuttuneeksi, keksitte lisäksi harhaanjohtavasti naulapäisen Roopenkin, joka mukamas jutuillaan on myöskin teitä harhauttanut.

        Olen kirjoittanut nimimerkillä Roo'e, täällä aikoinaan Rooe koska sivusto ei pilkkua hyväksynyt.

        Minä olen vierasta älyä nähnyt, ja siitä kertonut. voin vannoa että sitä on.

        Täällä on jotkut kommentoineet ja kysyneet että mitäkö Luis Elizondo mahtoi tarkoittaa sanomalla "synkkä", kysyttäessä ihmisten reaktiota siihen tietoon, mitä hän ufoihin liittyvistä asioista tietää.

        Tässä minun versioni:
        Olemme kuitenkin enemmän yksin kun haluaisimme. Se että tuolla joitain on ei ainakaan minua paljoa lohduta. Minut vietiin paikanpäälle katsomaan mitä avaruudessa matkaaminen vaatii. Alus oli iso ja se oli noin 80 asteen kulmassa Maahan nähden.
        Aluksessa oli erimuotoisia kokonaisuuksia kytkettynä toisiinsa. Minulle näytettiin rikkoontunutta kohtaa mikä oli muodoltaan kuin tynnyri mikä olisi sahattu halki.
        Tuosta ei ollut kuin rosoinen kuori jäljellä, (kouru).
        Selittivät että siinä meni kaikki tarvittava, jotta heidän lajinsa olisi pysynyt elinvoimaisena.
        Kertoivat että näin tuntuu käyvän aina, olivat hyvin väsyneitä. Osa avaruudessa liikkuvista uhista etenee valonnopeudella ja ylikin. Näistä ei ole tietoa ennen osumaa kertoivat.
        Olemme Maan vankeina, ymmärsin. Jos ei heidänkään tekniikallaan nin kenen sitten.
        Kaiken lisäksi, aivan kuin minun olisi annettu lukea rivien välistä ihmisten alkuperä.
        Jos tuo olettamukseni ihmisten alkuperästä pitää paikkansa niin siitä ei hyvää seuraa.

        Tuosta linkistä niitä "välillisiä" aihetodisteita josta voitte tehdä johtopäätöksiä.
        (kohdasta video)

        https://www.fufora.fi/ufodb2/ufodata.php?u=1866&p=1&sid=

        En tiedä mistä ne Galaktisen Liiton jutut kumpuavat, mielestäni olisi todisteiden aika.

        Voisitko kertoa olettamuksesi ihmiskunnan alkuperästä?

        Evoluutio?
        Annunaki?
        Nordics ?
        Liskot ?

        Vai mikä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannattais heti hermostua ja vetäistä herneitä nenäänsä näiden Roopien kirjoitteluista. Nehän tekee sitä tarkoituksella saadakseen nähdä sinun hermostuvan pahanpäiväisesti. Ota rauhallisesti ja ignoreeraa kaikki provo niin huomaat että tuollaiset asiantuntemattomat huitelut loppuu hyvin pian.

        Ei hellis rooea ripittänyt vaan tuota joka aina jokaiseen keskusteluun esittää ufoilmiössä olevan kyse vain hulluista herkkäuskoisista tyhmistä ihmisistä jotka hänen mielestään tekevät jokaisesta lokistakin aina ufoaluksen kun sellaisen näkevät. Syömme kuulema omaa oksennustamme ja paneskelemme omia äitejämme. Välillä me ufouskovaiset huijaamme ja välillä meitä huijataan. Näin on meille varaktori kertonut jo toistakymmentävuotta.
        Lieneekö itse vielä kuvioissa vaiko opetuslapsensa, en tiedä.


    • Anonyymi

      Niin, kun USA:n armeija ei lentävää kohdetta tunnista, niin sitä ei voi olla olemassa millään muullakaan valtiolla. Vai miten se nyt meni?

      • Anonyymi

        Näitä outoja lenteleviä kapineita tutkittiin myös Neuvostoliitossa, Kiinassa, Ranskassa, Iso-Britannissa ja muissakin maissa, ja melkoinen joukko niissä tutkituista tapauksista jäi selvittämättömiksi muun muassa täysin tavanomaisista ilma-aluksista poikkeavien lento-ominaisuuksien vuoksi, kuten erittäin kova kiihtyvyys, suuret nopeudet, yhtäkkiset suunnanmuutokset, ei lämpövuotoja, ei-äänivallin rikkomista.
        Yhdysvaltain kongressin maan turvallisuudesta vastaavat valiokunnat saavat nyt säännöllisesti päivitettyä tietoa edelleen jatkuvista ilmiöistä.
        Kiina ja/tai Venäjä ovat pusertaneet jo vuosikymmeniä sitten melkoisen teknologialoikan, jos ne ovat niiden lentovehkeitä.
        Minusta se ei tunnu millään muotoa mahdolliselta, koska kaiken lisäksi niiden olisi pitänyt kyetä salaamaan kykynsä noiden samojen vuosikymmenien ajan.
        Jotain muuta kuin ihmisten tekemiä ne ovat, se on minun kantani, mutta jokainen on tietysti sitä mieltä kuin haluaa, ja trollatakin saa, eikä se vaikuta minun yöuneeni millään tavalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe