Kummallista, mutta en tunnu pääsevän eroon Medusan varjosta. Yritin äsken pestä hampaita, mutta seisoin yhä vyötäisiä myöten merivedessä kuin se olisi ollut kauempana rannalla kohisevaa mustaa verta. Tuo ääni. Tuollainen toistuva kiville rantautuva pitkäkestoinen ja hidas valkoinen aalto, joka hajosi omaan mahdottomuuteensa, särkyi ylivoiman edessä ja vetäytyi takaisin mereen. Mainingit kulkivat navalta kainaloihin. Äänettä. Kaikki mikä taivaalla loisti, loisti myös veden pinnalla. Loputtomasti pimeää verta. Kaikkialla. Ja jälleen rannalle ajautui minut jo ohittanut vetten muoto. Ja jälleen kuului tuo murtuva ääni, jossa soi pyöreäksi hioutuneiden kivien melankolinen rahina.
Miksi tämä ei jätä minua rauhaan, en osaa sanoa. Sydämeni lienee pysähtynyt, sillä en tunne sitä, vaikka tunnen kaiken muun: hiekkapohjan, veden liikkeen ja maan hitaan pyörimisen tyhjyydessä, avaruudessa ja vähäisessä autiudessa.
Odotan seuraavaa aaltoa. Olen kenties kuollut.
(hirn)
Tekstiaihio
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Steve Seagal voisi porhaltaa paikalle kumiveneellä ja kysäistä, että ollaanko sitä yöuinnilla.
(hihitystä) - Anonyymi
Ajattele, että sun selän takana on miekkavalas.
- Anonyymi
Tai pikkelöity paahtoleipä.
- Anonyymi
Miekkavalaat on sympaattisia ja lutusia. Lisäksi niillä on planeetan suurimmat aivot.
Jos jotain todella suurta haluaa ajatella - jolla on pienet aivot - niin kannattaa ajatella jättiläiskalmaria.
Siinä on sellainen otus, että nousee tukka pystyyn.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miekkavalaat on sympaattisia ja lutusia. Lisäksi niillä on planeetan suurimmat aivot.
Jos jotain todella suurta haluaa ajatella - jolla on pienet aivot - niin kannattaa ajatella jättiläiskalmaria.
Siinä on sellainen otus, että nousee tukka pystyyn.
(hirn)Paholaisrousku myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paholaisrousku myös.
Tuossa on rouskusta https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e4b02acb-da2f-4abf-a417-e44eb65a59ef kuva. Kyllä tuo nyt yhden kirjailevan maille tyrkkää. Söpön vaaleanpunainen se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on rouskusta https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e4b02acb-da2f-4abf-a417-e44eb65a59ef kuva. Kyllä tuo nyt yhden kirjailevan maille tyrkkää. Söpön vaaleanpunainen se on.
Tuossa kerrotaan, että ”oli hymyillyt kuvaajalle”.
- Anonyymi
Stingray, Paholaisrausku ja automallikin se on Corvette Stingray.
PaholaisROUSKU.
Mutta otin vaivakseni tänään valmistaa ruoaksi kunnollista läskisoosia, käristin ensin kunnolla ruskeiksi ne paksut possuviipaleet ja sitten se ruskea kastike mutta hyvää tuli. Ja perunat lisukkeena.
Ja voimakasta ruokaa, tuli energiaa. - Anonyymi
Steven Seagal tarkkaili rantaviivaa kumiveneestä. Liikettä ei näkynyt. Asutuksen hajanaiset valot liplattivat vienossa maatuulessa sypressien lehvästöjen lomista. Steven Seagalin ilme oli vakava. Tehtävä oli huippuvaarallinen ja vihollinen ylivoimainen. Tulisi lähestyä rantaa mahdollisimman hiljaa ja ääneti, rantautua varjoihin ja vetää vene maihin pimeyden kätköön.
Samassa Steven Seagal, erikoisjoukkojen huippumies, näki jotain epätavallista vedessä. Hän tarkensi kiikarin kohteeseen. Hämmästyksekseen Steven Seagal, erikoisjoukkojen huippunimi, näki ihmisvartalon. Torson, jonka hiukset vaikuttivat kiemurtelevan hitaasti kuin käärmeet kohmeissaan. Steven Seagal tarkkaili hyvän aikaa näkemäänsä, mutta tämä ei muuttanut asentoaan tai olemustaan kuin hiusten osalta. Olento tai ihminen seisoi vedessä rintaan asti ja huojui maininkien mukana.
- Varmaan joku hullu nainen, Steven Seagal ajatteli ja katsahti kelloonsa. Operaatio olisi saatava vauhtiin. Aika oli hänen vihollisensa.
(hirn)- Anonyymi
Laukausten tauottua, viimeinen eloonjäänyt huohotti lattialla istuallaan nojaten vasten seinää. Steve Seagal pyyhki taistelupuukkonsa miekkosen housunlahkeeseen. Sitten hän kyykistyi tämän puoleen ja kysyi.
- Anteeksi jos vaivaan, mutta tullessani tänne huomasin vedessä kummalliselta vaikuttavan naisen. Onko hän kenties täällä töissä?
Lattialla istuksiva miekkonen yskäisi ja verta pulpahti hänen rinnuksille.
- Kuunteletko sinä minua?
- Si, mies sihahti tuskin kuuluvasti.
- Miksi hän seisoo vedessä käärmeitä päässään?
- En.... tdä...
- Mitä tdä? Steven Seagal tiuskaisi.
- En tdä... yskänpuuska lopetti miehen kärsimykset ja enkelit tulivat hakemaan hänet pois.
- Viekää se helvettii, Steven Seagal sanoi ja enkelit tottelivat.
- Ja viekää loputkin helvettiin täältä lojumasta. Aivan kamala sotku, Steven Seagal manasi.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukausten tauottua, viimeinen eloonjäänyt huohotti lattialla istuallaan nojaten vasten seinää. Steve Seagal pyyhki taistelupuukkonsa miekkosen housunlahkeeseen. Sitten hän kyykistyi tämän puoleen ja kysyi.
- Anteeksi jos vaivaan, mutta tullessani tänne huomasin vedessä kummalliselta vaikuttavan naisen. Onko hän kenties täällä töissä?
Lattialla istuksiva miekkonen yskäisi ja verta pulpahti hänen rinnuksille.
- Kuunteletko sinä minua?
- Si, mies sihahti tuskin kuuluvasti.
- Miksi hän seisoo vedessä käärmeitä päässään?
- En.... tdä...
- Mitä tdä? Steven Seagal tiuskaisi.
- En tdä... yskänpuuska lopetti miehen kärsimykset ja enkelit tulivat hakemaan hänet pois.
- Viekää se helvettii, Steven Seagal sanoi ja enkelit tottelivat.
- Ja viekää loputkin helvettiin täältä lojumasta. Aivan kamala sotku, Steven Seagal manasi.
(hirn)Olivatko enkelit mustia enkeleitä kun vievät vainajat helvettiin ?
- Anonyymi
Joo, meri voi ottaa omansa monellakin tapaa https://youtu.be/iq2_hDdUX4k
- Anonyymi
Steve Seagul, Tyyne Lokki.
Mutta mistähän tuollainenkin nimi tulee elokuvaan; Medusan verkko, mikä ihme muikkuverkko Medusalla on?
Tuollaisesta verkostoutumisesta hyvä verkosto, Robert Ludlumin kirjaan perustuva elokuva, jossa on kyllä hyviä näyttelijöitä: The Osterman Weekend, tuossa on verkosto, sen nimi on The Omega Organization, Salainen. - Anonyymi
Jotenkin itseäni jäi vähän harmittamaan olisin saanut ilmaiseksi täydellisen Robert Ludlum -kirjakokoelman, oli eräässä paikassa, kaikki sen agenttikirjat, mutta paljon ja painava lasti olisi ollut, olisi ehkä kannattanut ottaa ne silti :)
- Anonyymi
Hyvä kun et viennyt sitä kirjasarjaa sillä se paikka missä ne olivat on kirjasto. Siinä ovenedustalla on sellaiset piippaustolpat mitkä olisivat hälyttäneet jos olisit viennyt kirjasarjan.
- Anonyymi
No joo, Medusan katseellahan oli tuo kivettävä vaikutus, kunnes joutui menettämään päänsä. Kummaa oikeudentuntoa jos raiskauksen uhria rangaistaan käärmehiuksilla ja vielä pääkin viedään. Ei ole helppoa puolijumaltenkaan elo.
- Anonyymi
Joo ei
Jos ajatellaan että keskustelupalstan idea on siitä saatava tuotto (raha), niin on äärimmäisen vaikea ymmärtää sitä miksi täällä pösseröivät duunarit haluavat tehdä kaiken itse.
Selitä se minulle niin minä lupaan etten selitä sinulle enää mistään mitään.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei
Jos ajatellaan että keskustelupalstan idea on siitä saatava tuotto (raha), niin on äärimmäisen vaikea ymmärtää sitä miksi täällä pösseröivät duunarit haluavat tehdä kaiken itse.
Selitä se minulle niin minä lupaan etten selitä sinulle enää mistään mitään.
(hihitystä)Detalji
Lisäksi ilmoitin kirjoitukseni sisällön "yleistä omanarvon tunnetta" loukkaavaksi, ja vaadin sen poistettavaksi.
Nyt vain odotellaan.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Detalji
Lisäksi ilmoitin kirjoitukseni sisällön "yleistä omanarvon tunnetta" loukkaavaksi, ja vaadin sen poistettavaksi.
Nyt vain odotellaan.
(naurua)Niin
Siellä se pelle nyt pohtii, että mitä tehdä.
(käkätystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin
Siellä se pelle nyt pohtii, että mitä tehdä.
(käkätystä)Ja jos klovni ei osaa päättää, minä osaan.
Vien tämän vaikka korkeimpaan, mutta kirjoitus poistuu ruudulta.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Detalji
Nyt vain odotellaan.
(naurua)Miksi mies käyt tätä yksinkeskustelua, prosessoitko jotain pitkäaikaista ” vaivaa”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos klovni ei osaa päättää, minä osaan.
Vien tämän vaikka korkeimpaan, mutta kirjoitus poistuu ruudulta.
(hirn)Tätä ennen
Tätä ennen sirkushahmo hymistelee tyytyväisenä. Mutta lopulta hän joutuu poistamaan kirjoituksen, joka on (teknisesti ajatellen) minun.
Eli siis hän ei ole koskaan tullut ajatelleeksi sitä että mikään kirjoittamani ei ole hänen, vaan minun.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mies käyt tätä yksinkeskustelua, prosessoitko jotain pitkäaikaista ” vaivaa”?
Tämä on hauskaa.
Ymmärrätkö? Huumoria.
(No ei täällä kukaan tajua huumorin päälle mitään... naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hauskaa.
Ymmärrätkö? Huumoria.
(No ei täällä kukaan tajua huumorin päälle mitään... naurua)Ja ehdottomasti
Ja ehdottomasti mut täytyy aina esittää täällä miehenä, koska muissa miehissä nyt ei ole miestä miksikään.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ehdottomasti
Ja ehdottomasti mut täytyy aina esittää täällä miehenä, koska muissa miehissä nyt ei ole miestä miksikään.
(reps)Mjoo
Dialogi
- Koetko että sinua painostetaan liittymään idioottien joukkoon?
- No en mä silleen.
- Näetkö että vaihtoehtojasi rajoitetaan alustalla?
- No en mä ole silleen kauheesti tota ajatellut.
- Kuuletko usein piipitystä?
- Joo. Joskus tosissaan jokin täällä piipittää.
(hirn)
- Anonyymi
Medusa uusi elokuva oli huono, huono valaistus mutta idea hyvä.
Medusa on Gorgon, mutta heikommasta päästä niissä,Gordon Ramsay, onkohan hänkin Gorgon tai Gogol oikeasti, Gorgon: https://fi.wikipedia.org/wiki/Medusa
Gordon on Gorgon. - Anonyymi
Katso ehdottomasti Neloselta alkoi suosikkiohjelmani Selviytyjät jossa toistaiseksi suosikkihahmoni on tuo Susanna Penttilä, pikkuuinen tyttö, hyvin alkoi ohjelmasarja heti kilpailuilla eli jännityksellä.
Aika paljon möhömaha-ukkeleita on kilpailussa mukana, jotkut eivät edes mahdu esteistäkään läpi :D S Seagel?
Alat olla idiotismin ytimessä. Jos miesmalli on pelkkää egoa, nyrkkejä ja tappamista, niin miten sukupolvet selviävät edes seuraavalle vuosisadalle?
Eikös medusa itsessään tarkoita tuhoa, kaiken loppumista?- Anonyymi
Mjoo
Eivät mitenkään. Tämähän tässä nyt on se traagisin asia.
Tehdään niin että vedetään syvään henkeä, ja sitten muututaan hiljalleen ja hitaasti sinertäviksi.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Eivät mitenkään. Tämähän tässä nyt on se traagisin asia.
Tehdään niin että vedetään syvään henkeä, ja sitten muututaan hiljalleen ja hitaasti sinertäviksi.
(hihitystä)Ja hukutaan jorpakkoon?
- Anonyymi
S.Seagul. Steven Lokki eli Steven Seagul.
Hyvin, erittäin hyvin alkoi kilpailuilla suosikkisarjani Suomen Selviytyjät, toivottavasti suosikki "mini-nainen" Susanna Seppälä ei tipahda pohjattomaan kaivoon jo ensimmäisessä jaksoksossa.
Mutta niin todella ylipainoisia on paljon noita pulleropoikia, saisi hyvää pekonia noiden lihasta kun paistelisi aina pojan kerrallaan vain vartaalle heheh.
Itse kun pyöräilyä harrastan niin lähes aina näen vastaavia jotain niin sporttivartaloisia naisia kaupungilla, samanhenkisiä, ei mitään 200cm leveä-pyllyjä yökerhoista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1544816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole182105Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi341982Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161849- 1091805
- 931668
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma441305- 651157
- 1141123
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271073