Moro! Mie en oo oikein varma miun seksuaalisuudesta, miun kaverit kyllä on ja aina kun miun seksuaalisuutta kysytään vastaan olevani hetero vaikken tosin tiedä mikä mie olen oikeasti.
Jätkät on kuumia, mutta niin ovat muijatkin
Voisin suudella jätkää, mutta niin voisin muijaakin
Voisin olla jätkän kanssa yhessä, mutta niin voisin muijankin
Voisin harrastaa jätkän kanssa seksiä, mutta niin voisin muijankin
Ja niinkun miuta ei kuheemmin kiinnosta ihmisen sukupuoli, joten mikä mie sitten oon seksuaalisuudeltani?
Seksuaalinen suuntautuminen
2
87
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko jo lopettaa nämä jatkuvat uudet niukit jotka väittää olevansa 13-14 vuotiaita ja niillä on jotain seksuaalisia yms. ongelmia? Jos oikeasti on näissä hätä niin menee NuortenExitiin, jonka tiedot on näkyvillä. Se on hyvä ja turvallinen paikka. Tämä palsta ei ole.
- Anonyymi
Olen silloin todennäköisimmin biseksuaali.
Tosin jos et välitä yhtään, onko esim. seurustelukumppanisi tyttö, poika, vai joku muu ja onko hän hetero, bi, tai jokin muu, todennäköisesti olet pan.
Mutta ota itse selvää eri seksuaalisista suuntautumisista vaikka netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189