Seksuaalinen suuntautuminen

Moro! Mie en oo oikein varma miun seksuaalisuudesta, miun kaverit kyllä on ja aina kun miun seksuaalisuutta kysytään vastaan olevani hetero vaikken tosin tiedä mikä mie olen oikeasti.
Jätkät on kuumia, mutta niin ovat muijatkin
Voisin suudella jätkää, mutta niin voisin muijaakin
Voisin olla jätkän kanssa yhessä, mutta niin voisin muijankin
Voisin harrastaa jätkän kanssa seksiä, mutta niin voisin muijankin
Ja niinkun miuta ei kuheemmin kiinnosta ihmisen sukupuoli, joten mikä mie sitten oon seksuaalisuudeltani?

2

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisitko jo lopettaa nämä jatkuvat uudet niukit jotka väittää olevansa 13-14 vuotiaita ja niillä on jotain seksuaalisia yms. ongelmia? Jos oikeasti on näissä hätä niin menee NuortenExitiin, jonka tiedot on näkyvillä. Se on hyvä ja turvallinen paikka. Tämä palsta ei ole.

• Anonyymi

Olen silloin todennäköisimmin biseksuaali.
      Tosin jos et välitä yhtään, onko esim. seurustelukumppanisi tyttö, poika, vai joku muu ja onko hän hetero, bi, tai jokin muu, todennäköisesti olet pan.
      Mutta ota itse selvää eri seksuaalisista suuntautumisista vaikka netissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4352
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      51
      2806
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2491
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1957
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      33
      1956
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      213
      1653
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79