BDSM, mistä sopiva partneri?

Anonyymi

Olen lueskellut tuolta BDSM-baarista juttuja, kun kiinnostaisi vähän aihe. Aina kuitenkin päädyn jättämään asian sikseen, kun tuntuu, että siellä meininki on vähän kuin liian asiantuntevaa. Sinänsähän se on oikein hyvä, mutta en ole itse kiinnostunut mistään hifistelystä. Kiinnostaisi seksi sellaisen miehen kanssa, joka tykkää alistaa. En edes tiedä miksi sitä kutsua, kun tuolla on pitkät keskustelut jo esim siitä, mitä eroa on sillä onko master, dom, dominant jne. Ja kaikille erilaisille suhteille vaikka kuin paljon nimityksiä. Liian suuri viidakko ruveta kaikkia opettelemaan ja pohtimaan. Lisäksi tuntuu, että meininki on itselleni vähän liian pitkälle menevää. En halua olla mikään 24h orja, enkä missään omistuksessa, vaan harrastaa vakkaristi jonkun kanssa vähän kinkyjä sessioita. Ei mitään älytöntä, missä aina mennään uusille rajoille, ja murretaan henkisesti, ja mikä saa itkemään tms. Mutta kuitenkin asiansa osaava mies, jolla on asiasta kokemusta. Mistä semmoisen löytää? Tuntuu, että olen ehkä liian lässy monelle, kun ei kiinnosta mikään ääripäihin venyminen, joka juuri tuntuu tuolla olevan se juttu.

5

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esimerkiksi täältä😉 tiedän mistä puhut

• Anonyymi

Iltaa, tunnen tuskasi erittäin hyvin. Kaikki tuollaiset ”skene” hömpötykset oikeastaan aiheuttaa vaan ahdistusta, miksi bdsm leikeistä ei voisi muka nauttia turvallisesti ilman pro porukan fiilistelyitä?! Kävin joskus itse pyörähtämässä bdsm baarissa ja oksennus tuli suuhun, välittömästi. Ei tarvitse enää mennä uudelleen.

Oon itse ns. kotikutoinen Dom, en ehkä paras sitoja enkä monessakaan muussa asiassa. Mutta ne tavalliset ihanat sub henkiset naiset joiden kanssa olen ollut sessiosuhteessa, ovat nauttineet yhteisestä ajasta erittäin paljon. Jokainen kohtaaminen on yksilöllinen, jokaisen kanssa muodostuu omanlainen juttu. Olen luontaisessa tilassa dominoidessa, kuten nämä naisetkin alistuneena. Parasta !!

Lukiessani aloittaja sun kirjoituksen, koin tietyllä tapaa yhteyttä kanssasi. Haetaan molemmat samanlaista yhdessäoloa, samanlaisilla lähtökohdilla ja arvoilla. Ois mukava jutella kanssasi lisää aiheesta.

T: Daddydom41 (Hki)

• Tein tilin tänne myös, joten voit halutessasi (tai muut alistumisesta kiinnostuneet tavalliset naiset) tulla treffien puolelle juttelemaan "anonyymisti".

• Kuinka vanha olet ja mistä?Minä olen itse masokisti mutta sen takia tiedän mitä masokistit haluavat mutta tietysti joudut kertomaan minulle mitä sinä haluat mutta minä voisin tyydytä sinua jos tulet mun luo eli asut niin lähellä minua että voin tulla sinulle!

• Hei,

itselläni oli juuri kuvailemasi kaltainen suhde 25v tytön kanssa vuoden verran, ja etsin uutta leikkiseuraa. Kokeilimme yhdessä kaikkea mikä kiinnosti, ei liian vakavalla naamalla. Hän piti paljon piiskasta ja sitomisesta, ja päädyimme myös ostamaan erilaisia leluja. Laita yv viesti, niin jutellaan lisää.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      110
      5875
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3833
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      2691
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1720
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1383
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1255
    Aihe