Kolme makuuhuonetta ja keittiö, wc ja suihku.
https://ibb.co/QDHvSWG
Mobiilien Gybä.
17
65
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisen näkökulman ja kopion keksi jahtimakkara tällä kertaa jonkun matkailutarinaan. On se melkoinen maailmanmatkaaja tämä meidän sensei.
- Anonyymi
Nättejä pelejä nuo ja senseitä taas vituttaa. Ei mitään Fiatin alustalle rakennettuja koppeja vaan oikeita mobile home autoja. Ohjaamon yläpuolella on alas laskeutuva sänky kotelossa. Kotomaata on tullut kierrettyä vuokrapeleillä vaan ei ihan noin hienoilla. https://www.youtube.com/watch?v=ClGm6xaWF98
- Anonyymi
Innostuin googlailemaan. Ei nuo nyt niin pahan hintaisia ole muutaman vuoden käytettynä.
Nättiä sisustusta ja kotoisaa. https://cdn.nettikaravaani.com/live/2021/07/03/2e13900ed2e14fd5-large.jpg - Anonyymi
Fiiattien vuokrahintoja
https://www.nettikaravaani.com/dethleffs/kaikki/matkailuauto/vuokrataan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiiattien vuokrahintoja
https://www.nettikaravaani.com/dethleffs/kaikki/matkailuauto/vuokrataanKöyhät vuokraa tai ajaa appiukon omalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät vuokraa tai ajaa appiukon omalla.
Vielä köyhemmät ei aja ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä köyhemmät ei aja ollenkaan.
Resuperse, voin vakuuttaa että me, molemmat asumme, TÄÄLLÄ ja, meillä molimmalla on kuksat... eikä meitä molempia, kiinnosta, ne naisten, muutaman centin putket, poju.
Meinasin tulla hulluksi kerran kun näin siistin matkailu auton Thaimaassa..
Nissan Urvani. Tuuliohjaus evä katolla tai joku smurffi lauta.. nahka ratti, karva bäällysteinen kusgin penkki, pehmikkeellä piällystetty laveri sänky kyyvissä.. yö pöytä ja herätys kello.. matto ja tumma taka lasi.
Töllistelin ja pöljistelin siitä taka lasista kun halusin nähdä sisutuksen. Sieltä tuli sivu ovesta hevosen kokonen ukko ja kysy viddukos siellä tirkistelet ja haluunko turbaaniin nyt vai vasta kohta.. en ehtiny vastata ku luulin sen olevan kompa kysymys.
Torjuin sen jokaisen iskun naamallani samalla päästäen aina kimeän karate äänen.
Sen verran näin yhellä silmällä kuitennii että varpaisjärven suuntaan läks...- Anonyymi
"Nättiä sisustusta ja kotoisaa. "
Lasivillat pursuaa kattoluukun alta.... P*skalaatua... Puolasta tai Slovaniasta!- Anonyymi
Lisätään matkailuautokateus sensein massiiviseen kateusluetteloon. Hiekkaharjun jermulla ei ole varaa edes "isolohko" Ladaan niin kehtaa silti kutsua 75000 euron matkailuautoa paskaksi.
- Anonyymi
"kehtaa silti kutsua 75000 euron matkailuautoa paskaksi."
75000 egee ei siis riittänyt piiloittaa lasivilloja katossa?- Anonyymi
Mistä tuo75 nyt on putkahtanut mieleen.
- Anonyymi
Minä en ole laiffila. Kuolasin vaan nettikaravaanista matkailuautoja kun puheena oli. Laittamani kuva ei ole samasta autosta kuin laiffilan vuokraamasta.
Tuo oli joku 40 donan käytetty peli mistä kuvani oli.
Sensei sanoo olevansa rakennusalan ammattilainen mutta ei erota mineraalivillaa lasivillasta. Joku tunkenut kuvan autoon mineraalivillaa tod näk siksi ettei kattoluukku rämise aukiollessaan.
Kevytrakenteisiahan nuo matkailuautot on tuonne 120 tuhanteen euroon saakka. Sitten alkaa olla vasta järeämpää sisustusta. Senseihän tietenkin itse ostaa aina jokaista lomamatkaa varten oman ja uuden matkailuauton koska sensei on niin rikas.
Varmaan myös lentää lennot omalla suihkarilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole laiffila. Kuolasin vaan nettikaravaanista matkailuautoja kun puheena oli. Laittamani kuva ei ole samasta autosta kuin laiffilan vuokraamasta.
Tuo oli joku 40 donan käytetty peli mistä kuvani oli.
Sensei sanoo olevansa rakennusalan ammattilainen mutta ei erota mineraalivillaa lasivillasta. Joku tunkenut kuvan autoon mineraalivillaa tod näk siksi ettei kattoluukku rämise aukiollessaan.
Kevytrakenteisiahan nuo matkailuautot on tuonne 120 tuhanteen euroon saakka. Sitten alkaa olla vasta järeämpää sisustusta. Senseihän tietenkin itse ostaa aina jokaista lomamatkaa varten oman ja uuden matkailuauton koska sensei on niin rikas.
Varmaan myös lentää lennot omalla suihkarilla.Sinulla on ongelma.
Kaikki ihmiset on sinulle senseitä.
Kuolaa sinä poika, internetissä on paljon kuolattavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ongelma.
Kaikki ihmiset on sinulle senseitä.
Kuolaa sinä poika, internetissä on paljon kuolattavaa.Totta, oletkin Numerosensei, ilman thai ID:tä ja tabien baania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, oletkin Numerosensei, ilman thai ID:tä ja tabien baania.
Kysy SS:ltä se tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole laiffila. Kuolasin vaan nettikaravaanista matkailuautoja kun puheena oli. Laittamani kuva ei ole samasta autosta kuin laiffilan vuokraamasta.
Tuo oli joku 40 donan käytetty peli mistä kuvani oli.
Sensei sanoo olevansa rakennusalan ammattilainen mutta ei erota mineraalivillaa lasivillasta. Joku tunkenut kuvan autoon mineraalivillaa tod näk siksi ettei kattoluukku rämise aukiollessaan.
Kevytrakenteisiahan nuo matkailuautot on tuonne 120 tuhanteen euroon saakka. Sitten alkaa olla vasta järeämpää sisustusta. Senseihän tietenkin itse ostaa aina jokaista lomamatkaa varten oman ja uuden matkailuauton koska sensei on niin rikas.
Varmaan myös lentää lennot omalla suihkarilla.Varmaan myös, voin vakuuttaa, Senssei lentää pomppu lennot ja, omalla suikarilla, kitaran muatoiselta... lento tuki alukselta 55555.
Resuperse minulla syytä.... mitään, syytä epäillä Sesesein ja, kertoomaa poju ollen.
Opetele ....poju lukeman ja, laskemaa, toden näköisyyttä... ja, hygienia kopterin laatu, nokka pyörän ilman kitkaa, petteri.
By Num pa likka 63v Huu Haa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592