Mobiilien Gybä.

Anonyymi

17

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellaisen näkökulman ja kopion keksi jahtimakkara tällä kertaa jonkun matkailutarinaan. On se melkoinen maailmanmatkaaja tämä meidän sensei.

    • Anonyymi

      Nättejä pelejä nuo ja senseitä taas vituttaa. Ei mitään Fiatin alustalle rakennettuja koppeja vaan oikeita mobile home autoja. Ohjaamon yläpuolella on alas laskeutuva sänky kotelossa. Kotomaata on tullut kierrettyä vuokrapeleillä vaan ei ihan noin hienoilla. https://www.youtube.com/watch?v=ClGm6xaWF98

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät vuokraa tai ajaa appiukon omalla.

        Vielä köyhemmät ei aja ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä köyhemmät ei aja ollenkaan.

        Resuperse, voin vakuuttaa että me, molemmat asumme, TÄÄLLÄ ja, meillä molimmalla on kuksat... eikä meitä molempia, kiinnosta, ne naisten, muutaman centin putket, poju.


    • Meinasin tulla hulluksi kerran kun näin siistin matkailu auton Thaimaassa..
      Nissan Urvani. Tuuliohjaus evä katolla tai joku smurffi lauta.. nahka ratti, karva bäällysteinen kusgin penkki, pehmikkeellä piällystetty laveri sänky kyyvissä.. yö pöytä ja herätys kello.. matto ja tumma taka lasi.
      Töllistelin ja pöljistelin siitä taka lasista kun halusin nähdä sisutuksen. Sieltä tuli sivu ovesta hevosen kokonen ukko ja kysy viddukos siellä tirkistelet ja haluunko turbaaniin nyt vai vasta kohta.. en ehtiny vastata ku luulin sen olevan kompa kysymys.
      Torjuin sen jokaisen iskun naamallani samalla päästäen aina kimeän karate äänen.
      Sen verran näin yhellä silmällä kuitennii että varpaisjärven suuntaan läks...

    • Anonyymi

      "Nättiä sisustusta ja kotoisaa. "

      Lasivillat pursuaa kattoluukun alta.... P*skalaatua... Puolasta tai Slovaniasta!

      • Anonyymi

        Lisätään matkailuautokateus sensein massiiviseen kateusluetteloon. Hiekkaharjun jermulla ei ole varaa edes "isolohko" Ladaan niin kehtaa silti kutsua 75000 euron matkailuautoa paskaksi.


    • Anonyymi

      "kehtaa silti kutsua 75000 euron matkailuautoa paskaksi."

      75000 egee ei siis riittänyt piiloittaa lasivilloja katossa?

      • Anonyymi

        Mistä tuo75 nyt on putkahtanut mieleen.


      • Anonyymi

        Minä en ole laiffila. Kuolasin vaan nettikaravaanista matkailuautoja kun puheena oli. Laittamani kuva ei ole samasta autosta kuin laiffilan vuokraamasta.
        Tuo oli joku 40 donan käytetty peli mistä kuvani oli.
        Sensei sanoo olevansa rakennusalan ammattilainen mutta ei erota mineraalivillaa lasivillasta. Joku tunkenut kuvan autoon mineraalivillaa tod näk siksi ettei kattoluukku rämise aukiollessaan.
        Kevytrakenteisiahan nuo matkailuautot on tuonne 120 tuhanteen euroon saakka. Sitten alkaa olla vasta järeämpää sisustusta. Senseihän tietenkin itse ostaa aina jokaista lomamatkaa varten oman ja uuden matkailuauton koska sensei on niin rikas.
        Varmaan myös lentää lennot omalla suihkarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole laiffila. Kuolasin vaan nettikaravaanista matkailuautoja kun puheena oli. Laittamani kuva ei ole samasta autosta kuin laiffilan vuokraamasta.
        Tuo oli joku 40 donan käytetty peli mistä kuvani oli.
        Sensei sanoo olevansa rakennusalan ammattilainen mutta ei erota mineraalivillaa lasivillasta. Joku tunkenut kuvan autoon mineraalivillaa tod näk siksi ettei kattoluukku rämise aukiollessaan.
        Kevytrakenteisiahan nuo matkailuautot on tuonne 120 tuhanteen euroon saakka. Sitten alkaa olla vasta järeämpää sisustusta. Senseihän tietenkin itse ostaa aina jokaista lomamatkaa varten oman ja uuden matkailuauton koska sensei on niin rikas.
        Varmaan myös lentää lennot omalla suihkarilla.

        Sinulla on ongelma.

        Kaikki ihmiset on sinulle senseitä.

        Kuolaa sinä poika, internetissä on paljon kuolattavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on ongelma.

        Kaikki ihmiset on sinulle senseitä.

        Kuolaa sinä poika, internetissä on paljon kuolattavaa.

        Totta, oletkin Numerosensei, ilman thai ID:tä ja tabien baania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, oletkin Numerosensei, ilman thai ID:tä ja tabien baania.

        Kysy SS:ltä se tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole laiffila. Kuolasin vaan nettikaravaanista matkailuautoja kun puheena oli. Laittamani kuva ei ole samasta autosta kuin laiffilan vuokraamasta.
        Tuo oli joku 40 donan käytetty peli mistä kuvani oli.
        Sensei sanoo olevansa rakennusalan ammattilainen mutta ei erota mineraalivillaa lasivillasta. Joku tunkenut kuvan autoon mineraalivillaa tod näk siksi ettei kattoluukku rämise aukiollessaan.
        Kevytrakenteisiahan nuo matkailuautot on tuonne 120 tuhanteen euroon saakka. Sitten alkaa olla vasta järeämpää sisustusta. Senseihän tietenkin itse ostaa aina jokaista lomamatkaa varten oman ja uuden matkailuauton koska sensei on niin rikas.
        Varmaan myös lentää lennot omalla suihkarilla.

        Varmaan myös, voin vakuuttaa, Senssei lentää pomppu lennot ja, omalla suikarilla, kitaran muatoiselta... lento tuki alukselta 55555.
        Resuperse minulla syytä.... mitään, syytä epäillä Sesesein ja, kertoomaa poju ollen.
        Opetele ....poju lukeman ja, laskemaa, toden näköisyyttä... ja, hygienia kopterin laatu, nokka pyörän ilman kitkaa, petteri.

        By Num pa likka 63v Huu Haa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe