Mobiilien Gybä.

Anonyymi

17

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellaisen näkökulman ja kopion keksi jahtimakkara tällä kertaa jonkun matkailutarinaan. On se melkoinen maailmanmatkaaja tämä meidän sensei.

    • Anonyymi

      Nättejä pelejä nuo ja senseitä taas vituttaa. Ei mitään Fiatin alustalle rakennettuja koppeja vaan oikeita mobile home autoja. Ohjaamon yläpuolella on alas laskeutuva sänky kotelossa. Kotomaata on tullut kierrettyä vuokrapeleillä vaan ei ihan noin hienoilla. https://www.youtube.com/watch?v=ClGm6xaWF98

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät vuokraa tai ajaa appiukon omalla.

        Vielä köyhemmät ei aja ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä köyhemmät ei aja ollenkaan.

        Resuperse, voin vakuuttaa että me, molemmat asumme, TÄÄLLÄ ja, meillä molimmalla on kuksat... eikä meitä molempia, kiinnosta, ne naisten, muutaman centin putket, poju.


    • Meinasin tulla hulluksi kerran kun näin siistin matkailu auton Thaimaassa..
      Nissan Urvani. Tuuliohjaus evä katolla tai joku smurffi lauta.. nahka ratti, karva bäällysteinen kusgin penkki, pehmikkeellä piällystetty laveri sänky kyyvissä.. yö pöytä ja herätys kello.. matto ja tumma taka lasi.
      Töllistelin ja pöljistelin siitä taka lasista kun halusin nähdä sisutuksen. Sieltä tuli sivu ovesta hevosen kokonen ukko ja kysy viddukos siellä tirkistelet ja haluunko turbaaniin nyt vai vasta kohta.. en ehtiny vastata ku luulin sen olevan kompa kysymys.
      Torjuin sen jokaisen iskun naamallani samalla päästäen aina kimeän karate äänen.
      Sen verran näin yhellä silmällä kuitennii että varpaisjärven suuntaan läks...

    • Anonyymi

      "Nättiä sisustusta ja kotoisaa. "

      Lasivillat pursuaa kattoluukun alta.... P*skalaatua... Puolasta tai Slovaniasta!

      • Anonyymi

        Lisätään matkailuautokateus sensein massiiviseen kateusluetteloon. Hiekkaharjun jermulla ei ole varaa edes "isolohko" Ladaan niin kehtaa silti kutsua 75000 euron matkailuautoa paskaksi.


    • Anonyymi

      "kehtaa silti kutsua 75000 euron matkailuautoa paskaksi."

      75000 egee ei siis riittänyt piiloittaa lasivilloja katossa?

      • Anonyymi

        Mistä tuo75 nyt on putkahtanut mieleen.


      • Anonyymi

        Minä en ole laiffila. Kuolasin vaan nettikaravaanista matkailuautoja kun puheena oli. Laittamani kuva ei ole samasta autosta kuin laiffilan vuokraamasta.
        Tuo oli joku 40 donan käytetty peli mistä kuvani oli.
        Sensei sanoo olevansa rakennusalan ammattilainen mutta ei erota mineraalivillaa lasivillasta. Joku tunkenut kuvan autoon mineraalivillaa tod näk siksi ettei kattoluukku rämise aukiollessaan.
        Kevytrakenteisiahan nuo matkailuautot on tuonne 120 tuhanteen euroon saakka. Sitten alkaa olla vasta järeämpää sisustusta. Senseihän tietenkin itse ostaa aina jokaista lomamatkaa varten oman ja uuden matkailuauton koska sensei on niin rikas.
        Varmaan myös lentää lennot omalla suihkarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole laiffila. Kuolasin vaan nettikaravaanista matkailuautoja kun puheena oli. Laittamani kuva ei ole samasta autosta kuin laiffilan vuokraamasta.
        Tuo oli joku 40 donan käytetty peli mistä kuvani oli.
        Sensei sanoo olevansa rakennusalan ammattilainen mutta ei erota mineraalivillaa lasivillasta. Joku tunkenut kuvan autoon mineraalivillaa tod näk siksi ettei kattoluukku rämise aukiollessaan.
        Kevytrakenteisiahan nuo matkailuautot on tuonne 120 tuhanteen euroon saakka. Sitten alkaa olla vasta järeämpää sisustusta. Senseihän tietenkin itse ostaa aina jokaista lomamatkaa varten oman ja uuden matkailuauton koska sensei on niin rikas.
        Varmaan myös lentää lennot omalla suihkarilla.

        Sinulla on ongelma.

        Kaikki ihmiset on sinulle senseitä.

        Kuolaa sinä poika, internetissä on paljon kuolattavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on ongelma.

        Kaikki ihmiset on sinulle senseitä.

        Kuolaa sinä poika, internetissä on paljon kuolattavaa.

        Totta, oletkin Numerosensei, ilman thai ID:tä ja tabien baania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, oletkin Numerosensei, ilman thai ID:tä ja tabien baania.

        Kysy SS:ltä se tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole laiffila. Kuolasin vaan nettikaravaanista matkailuautoja kun puheena oli. Laittamani kuva ei ole samasta autosta kuin laiffilan vuokraamasta.
        Tuo oli joku 40 donan käytetty peli mistä kuvani oli.
        Sensei sanoo olevansa rakennusalan ammattilainen mutta ei erota mineraalivillaa lasivillasta. Joku tunkenut kuvan autoon mineraalivillaa tod näk siksi ettei kattoluukku rämise aukiollessaan.
        Kevytrakenteisiahan nuo matkailuautot on tuonne 120 tuhanteen euroon saakka. Sitten alkaa olla vasta järeämpää sisustusta. Senseihän tietenkin itse ostaa aina jokaista lomamatkaa varten oman ja uuden matkailuauton koska sensei on niin rikas.
        Varmaan myös lentää lennot omalla suihkarilla.

        Varmaan myös, voin vakuuttaa, Senssei lentää pomppu lennot ja, omalla suikarilla, kitaran muatoiselta... lento tuki alukselta 55555.
        Resuperse minulla syytä.... mitään, syytä epäillä Sesesein ja, kertoomaa poju ollen.
        Opetele ....poju lukeman ja, laskemaa, toden näköisyyttä... ja, hygienia kopterin laatu, nokka pyörän ilman kitkaa, petteri.

        By Num pa likka 63v Huu Haa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe