AURAT - alastomuuden peittäminen
Islamissa koko kehon peittäminen on kirjattu naisille, ranteet, jalat, osa kasvoista voi näkyä. Pidetään puhtaus yllä.
Konkreettisesti pään peittämiseksi ei ole Koraanissa sääntöä, mutta "koko kehon peittäminen" löytyy ja tarkoittaa päätäkin.
Islamissa traditio joka alkoi Muhammadista. Kaikki hänen lapsistaan olivat tyttöjä. Hän pyysi yhdessä vaimojensa kanssa pukemaan huiveja, että kaikki ympäristössä tietäisivät, että nämä naiset ovat profeetta Muhammadin perheestä.
Pään hunnutus
12
264
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos noi tästä mailmasta ollenkaan, kun youtubesta noita katselee
esim. lontoon kielikin tuo pajon esille mitä ovat
- näähän ovat tavoiltaan aivan käsittämätömiäääh ...- Anonyymi
Ilmeisesti nämä suomalaisetkin sitten ovat tuota sammaa kastia, kun kerran on vain yksi islam
- Anonyymi00003
Juuri syyt keissä se on.
- Anonyymi00004
Päivän Sana
Maanantai 02.02.2026
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin. Ja hän, joka tutkii sydämet, tietää mitä Henki tarkoittaa, sillä Henki puhuu Jumalan tahdon mukaisesti pyhien puolesta. Room. 8:26–27
Rukoilemme mielellämme vuolaasti ja monisanaisesti ja joskus kovin kuuluvastikin saadaksemme Jumalan huomion osaksemme. Tällainen puuha taitaa olla kuitenkin turhaa, sillä hän, joka on korvan luonut, kuulee vähemmälläkin ja hän, joka on meihin elämän hengen puhaltanut, tietää ilman sanojakin. Uskovan ihmisen sydämessä Pyhä Henki rukoilee sanomattomin huokauksin. Koska Henki on Jumalan, hän myös osaa rukoilla asioita, jotka ovat meille oleellisia ja tärkeitä. Henki puhuu Jumalalle Jumalan tahdon mukaisesti ja auttaa meitä heikkoudessamme. Jumalan äänekkään herättelyn sijaan tehtävämme on vain avata hätämme Jumalalle ja luottaa. Rukousten saattaminen kuulluiksi ei vaadi yhtään sen enempää.
Jumaluus ei ole PISTE - vaan se on kaiken olemusta kaikessa elämän mauin. - Anonyymi00005
Afganistanissa on tilanne kääntynyt HUONOMPAAN SUUNTAAN
MEINAAVATKOS NÄMÄ SUOMESTAKIN TEHDÄ AFGANISTANIN TASOISEN - Anonyymi00006
Kovin on luonnotonta sekin,että kaikki peitetään jumalien mallista on kysymys meidän vartaloissa ja sen salaisuuksissa ne kun kuitenkin läpi ihmiskunnan historian on sukupuoli tai molemmat tehneet paljon sen etten että viehättävät kaikinpuolin ulkoisesti kuin joskus jopa sisäisesti, ovat sukukypsiä, edustavia, luonnonvalinnallisesti joku Hjallis ei saisi koskaan mitään ainakaan niin näyttävää naista kuin sillä vaikka nyt on, mutta kun rahalla voi korjata kaiken jopa trump.
- Anonyymi00007
Rikolliset peittää päänsä.
Ei uskonto voi olla liberaalissa demokratiassa määrittävä vaikka räsänen sitä yrittää kuten nämä imaamit ja juutalaisilla ihan samat metkut , poikien tärveleminen miten voi olla edes sallittua. - Anonyymi00008
Päivän sana
Tiistai 3.2.2026
Herra ei katso kuten ihminen. Ihminen katsoo ulkokuorta, mutta Herra näkee sydämeen.
1. Sam. 16:7
ULKOKUORI KAIKKI ON HAUTAUSTA JA KUOPPAA IHMISELLE
- pelkää olemattomuutta- Anonyymi00009
Päivän sana
Tiistai 3.2.2026
Raamatunteksti(t)
5. Mooseksen kirja 7
8Herra rakasti teitä, ja pitääkseen esi-isillenne vannomansa valan hän vei teidät väkevällä kädellään pois Egyptistä, orjuuden maasta, ja lunasti teidät vapaiksi faraon, Egyptin kuninkaan, vallasta.
5. Mooseksen kirja 7:8
Aikas jänskää kuvausta miten ihminen luopi nahkasa elämän kierrossa. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Päivän sana
Tiistai 3.2.2026
Raamatunteksti(t)
5. Mooseksen kirja 7
8Herra rakasti teitä, ja pitääkseen esi-isillenne vannomansa valan hän vei teidät väkevällä kädellään pois Egyptistä, orjuuden maasta, ja lunasti teidät vapaiksi faraon, Egyptin kuninkaan, vallasta.
5. Mooseksen kirja 7:8
Aikas jänskää kuvausta miten ihminen luopi nahkasa elämän kierrossa.Maalinen vierailu on vain hetken hujaus - nälkäinen käynti.
- Anonyymi00012
Päivän Sana
Keskiviikko 04.02.2026
Ja nyt – näin sanoo Herra, joka sinut loi, Jaakob, joka sinut muovasi, Israel: – Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun. Jes. 43:2
Silta on kantava- Anonyymi00013
Päivän sana
Keskiviikko 4.2.2026
Kaiken tämän, mikä oli minulle voittoa, olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
Fil. 3:7
Auran vääntö on ikuinen työmaa, kun kulkumme on kohdattava kaiken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218456Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4227687Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-95285Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite824939Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294719Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2133105- 1252974
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os352856Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin732810Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps242476