Peruin sen koska muistin että pyhänä tulee LEVELI:n lähetys.
Nyt kaikki sitä katsomaan ja tilatkaa kanava.
Ajattelin mennä viime torstaina hirteen.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei älykkäät katso sellaista roskaa.
- Anonyymi
Nyt lopeta! Kyllä sulla pitää sen verran itserakkautta olla, että ei tule mieleenkään tehdä itselle mitään tuollaista. Koita vaan nyt kuule kestää tätä elämää, niin kyllä se siitä helpottaa! Alamäen jälkeen tulee aina ylämäki, muista se! Sulla on vielä paljon iloa ja onnea edessäpäin, usko nyt.
- Anonyymi
Toi oli Viktorilta taas sitä sarkasmia tai Levelin mainostamista, arvaukseksi menee.
- Anonyymi
Mä taas meinasin lähteä huitsin-nevadaan mutta sitten muistin, ettei ole nyt se aika vielä.
Olisit mennyt vaan.
Pojat vetivät eilen 6:n tunnin mahtavan shown joka on saanut jo nyt yli 24 000 katsojaa!
Määrä tulee vielä kolminkertaistumaan.
Voimme jo puhua aikamoisista valtakunnallisesta vaikuttamisesta.
Pojat ovat toki vaaravyöhykkeellä koronakriittisyydestään; kanavaa uhkaa taatusti sulkeminen JuuTuupista. Syitähän tuon ei tarvitse edes kertoa.
Syynä sulkemisuhkaan näen että irvivät valtamedian uutisointia ja ilkeävät vielä jakaa pelleneniä niiden typerille toimittajille. Mikä kauheinta niin pelleneniä on saanut jopa Persujen puoluejohto !!!!
Molemmat erotettiin juuri Perussuomalaisten puolueesta joten kohta VKK:lla on Stadissa 1 varavaltuutettu ja Vantaalla 1 kaupungin valtuutettu.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Pojat vetivät eilen 6:n tunnin mahtavan shown joka on saanut jo nyt yli 24 000 katsojaa!
Määrä tulee vielä kolminkertaistumaan.
Voimme jo puhua aikamoisista valtakunnallisesta vaikuttamisesta.
Pojat ovat toki vaaravyöhykkeellä koronakriittisyydestään; kanavaa uhkaa taatusti sulkeminen JuuTuupista. Syitähän tuon ei tarvitse edes kertoa.
Syynä sulkemisuhkaan näen että irvivät valtamedian uutisointia ja ilkeävät vielä jakaa pelleneniä niiden typerille toimittajille. Mikä kauheinta niin pelleneniä on saanut jopa Persujen puoluejohto !!!!
Molemmat erotettiin juuri Perussuomalaisten puolueesta joten kohta VKK:lla on Stadissa 1 varavaltuutettu ja Vantaalla 1 kaupungin valtuutettu.Älä mene hirteen, voit kuolla ja joudut kadotukseen, eli helvettiin.
Kattosin levelia mutta ei hermot kestä tuota v, tuttelijaa ja tyhjän hahhattajaa Junnua. Anonyymi kirjoitti:
Älä mene hirteen, voit kuolla ja joudut kadotukseen, eli helvettiin.
Kattosin levelia mutta ei hermot kestä tuota v, tuttelijaa ja tyhjän hahhattajaa Junnua.Kiitoksia kovin.
Minulle tuli tuota hirteen menossa ajatuksia kuolon jälkeisestä paikastani.
Käväisin sitä varten oikein kirkon Jumalanpalveluksessa etsimässä hieman hukkaan joutunutta uskovaisuuttani.
Pappi paasasi kaikenlaista paskaa yhteenkuuluvaisuudesta ja suvaitsevaisuudesta. Mitä minä niillä teen kuoltuani?
Sanallakaan ei maininnut Jumalasta ja Jeesuksesta.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kiitoksia kovin.
Minulle tuli tuota hirteen menossa ajatuksia kuolon jälkeisestä paikastani.
Käväisin sitä varten oikein kirkon Jumalanpalveluksessa etsimässä hieman hukkaan joutunutta uskovaisuuttani.
Pappi paasasi kaikenlaista paskaa yhteenkuuluvaisuudesta ja suvaitsevaisuudesta. Mitä minä niillä teen kuoltuani?
Sanallakaan ei maininnut Jumalasta ja Jeesuksesta.Menit väärään kirkkoon.
Luterilais-Satanismia on syytä välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5522800Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892542Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091276Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173