Ainakin kuvista päätellen Sofia on onnistunut leikauksissaan toisin kuin Tunkki, jolta ei mikään näytä onnistuvan.
https://www.seiska.fi/kotimaa/oh-povipommi-sofia-hult-kihlautui-naista-selfieista-ei-erotiikkaa-puutu/1162232
Sofia Hult näyttää nyt siltä, miltä Tunkki haluaisi näyttää
6
2001
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan että entinen Juha immonen saa oikeesti onnellisen parisuhteen. eikä kaikki muikistelu miehen vierellä oo vaan feikkiä niinku Tuksulla
- Anonyymi
Vau, Juha-Sofia tosiaan muistuttaa Tuksua useammassakin kuvassa. Siis jos Tuksu olisi kaunis. Mutta kun ei ole.
- Anonyymi
Toivottavasti tuksu tästä lähin hoitaa itse oman lapsensa eikä sysää lastaan äidin hoidettavaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tuksu tästä lähin hoitaa itse oman lapsensa eikä sysää lastaan äidin hoidettavaksi
Tunkki ei tuu ikinä hoitamaan/kasvattamaan omaa lastaan.
Ja tämä on fakta!
- Anonyymi
Ei niin. Mutta odotellaan asian virallistamista.
- Anonyymi
Immoska on muunsukupuolinen eli miehen pyllyreiän ympärille kirurgisesti koottu valenainen. Ei ole oikeasti onnellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849