Kuinka lämpösuojattuja hellan/uunin osat on? Hellanlevyjen ja sen alla olevan uuniosan välistä paistaa valo. Tutkin tarkemmin ja huomasin että siellä on kupruileva metallipinta ja raon sisäänmenoaukon yläreunassakin on kuin kuumuudesta taipunut aalto. Ne osat on ilmeisesti kuumuudesta taipuneet niin että nyt sieltä pääsee paistamaan valo läpi, kun hella on päällä. Sitä siis mietin kuinka vaarallista se on että siellä on ylikuumentumisen merkkejä?!
Ehkä edellinen asukas on ylikuumentanut uunin joskus? Uunin luukku menee huonosti kiinni lukitussysteemin takia, ja muutettuani en tajunnut ensin että siinä on pieni pykälä. Ihan itse olen väärien osien kuumenemisen aiheuttanut, jos se on vaarallista että luukku jäi aina vähän raolleen. Säätönupeissa ei näy vikaa, vaikka ovat siinä heti yläpuolella. Uunin katto ei kupruile enkä muuallakaan näy vikaa; vain siellä raossa, joka jää uunin ja hellan väliin. Voiko siellä silti olla jotain sähkövian vaaraa? Lähinnä mietin niitä hellanlevyjen osia.
Kuinka hyvin hella on suojattu ylikuumenemiselta?
Anonyymi
1
102
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan tänne itse, jos joku muukin ihmettelee samanlaista ongelmaa:
Asiakaspalvelusta vakuuteltiin että se on vain eristeen päällä oleva alumiinifolio, joka siellä kupruilee. Ei pitäisi olla mitään vaarallista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2094646- 1882606
- 671532
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210- 1261134
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91122- 711081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1381060- 109989