Kuinka lämpösuojattuja hellan/uunin osat on? Hellanlevyjen ja sen alla olevan uuniosan välistä paistaa valo. Tutkin tarkemmin ja huomasin että siellä on kupruileva metallipinta ja raon sisäänmenoaukon yläreunassakin on kuin kuumuudesta taipunut aalto. Ne osat on ilmeisesti kuumuudesta taipuneet niin että nyt sieltä pääsee paistamaan valo läpi, kun hella on päällä. Sitä siis mietin kuinka vaarallista se on että siellä on ylikuumentumisen merkkejä?!
Ehkä edellinen asukas on ylikuumentanut uunin joskus? Uunin luukku menee huonosti kiinni lukitussysteemin takia, ja muutettuani en tajunnut ensin että siinä on pieni pykälä. Ihan itse olen väärien osien kuumenemisen aiheuttanut, jos se on vaarallista että luukku jäi aina vähän raolleen. Säätönupeissa ei näy vikaa, vaikka ovat siinä heti yläpuolella. Uunin katto ei kupruile enkä muuallakaan näy vikaa; vain siellä raossa, joka jää uunin ja hellan väliin. Voiko siellä silti olla jotain sähkövian vaaraa? Lähinnä mietin niitä hellanlevyjen osia.
Kuinka hyvin hella on suojattu ylikuumenemiselta?
Anonyymi
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan tänne itse, jos joku muukin ihmettelee samanlaista ongelmaa:
Asiakaspalvelusta vakuuteltiin että se on vain eristeen päällä oleva alumiinifolio, joka siellä kupruilee. Ei pitäisi olla mitään vaarallista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639646Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde503095Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422861- 612659
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012065- 1091986
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251903Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä541470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251