Mikä naisen rinnoissa kiehtoo

Anonyymi

Katsoin elokuvan Notting Hill, jossa Julia Roberts kysyi miksi naisen rinnat kiinnostavat. Itse olen ajatellut samaa. Mikä niissä voi näyttää seksuaaliselta tai kiinnostavalta, lihamöykyt kaulan alla? Minusta olisi parempi jos ei olisi mitään ulokkeita päälle päin möllöttämässä. Mahdollisen imetyksen aikana tulisivat nännit esiin ja vetäytyisivät kun lakkaa tarvitsemasata. Pieni prosentti elinajasta, jolloin rinnoilla on käyttöä. Rasittavaa liivien osto ja se kun hytkyvät ikävästi urheillessa. Ulkonäöllisesti en näe mitään kaunista.
Nenällä sentään on tarkoitus, olisi vaikea niistää pelkkiä reikiä. Peniskin vetäytyy huilaamaan. Ja niitä molempia sentään tarvitaan ainakin satunnaisesti koko elämän ajan.
Vaan rinnat ne vaan on turhan panttina suurimman osan aikaa.

28

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asia selvä. Ei niissä ole mitään erikoista. Katson kyllä jos niitä on esillä, näkyy. Vai taivaalleko pitäisi tuijottaa sieraimet ylhäällä? Totuus kuitenkin, että miehet syttyvät naisten pepuista ja rinnoista. Alkaa jöpöttää. Että pakkohan niissä on olla eroottisen porkkana.

    • Anonyymi

      Puhtaasti suvun geeniperimän parasta "ajatellaan" vaikka ei tietoisesti ajatellakaan. Leveät lanteet ja isot rinnat ovat hyväksi tulevan jälkikasvun kannalta. Ihminen on lopulta pelkkä eläin.

    • Anonyymi

      Olin kesällä joskus käyttämättä rintaliivejä ja voi kuinka olo tuntui vapaalta ja ajattelin kysästä, kuka tai mikä taho leikkaisi tissit pois. Ovat tehtävänsä tehneet ja lilluvat aivan turhana ruumiissani.

      Ei tarvitsisi ostaa kalliita rintaliivejä ja olokin kevenisi.

    • Anonyymi

      Olen itse enemmän pakaramiehiä.
      Hoikkaan olemukseen sopii napakat pakarat mutta niukkaan rasva%:iin ei mahdu rönsyilevät rinnat eikä veltot reidet.

      Ryntäiden koolla ei ole mitään yhteyttä imettämiseen eikä maidon tuotantoon.

      • Anonyymi

        Tissit yli kuusikymppisellä ovat tehtävänsä tehneet ja ajattelin, että on mukavampi olla, kun ei moisia turhakkeita enää ole. Ihan sama, minkä kokoiset, enää tässä iässä. Tehtävät on tehty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissit yli kuusikymppisellä ovat tehtävänsä tehneet ja ajattelin, että on mukavampi olla, kun ei moisia turhakkeita enää ole. Ihan sama, minkä kokoiset, enää tässä iässä. Tehtävät on tehty!

        Kyllä yli kuusikymppistenkin naisten rinnat vielä kiinnostaa ja joskus kiihottaa. Olen nähnyt ja jopa omakätisesti kokeillut.


      • Anonyymi

        Ei olekaan koolla merkitystä maidontuotantoon.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yli kuusikymppistenkin naisten rinnat vielä kiinnostaa ja joskus kiihottaa. Olen nähnyt ja jopa omakätisesti kokeillut.

        Itselleni ei tisseillä enää ole mitään merkitystä. Aivan turhat ulokkeet!


    • Anonyymi

      Kyllä naisen rinnat on seksuaalinen elin, ainka itse tunne niissä herkkyyttä ja mielelläni piilotan ne täysin vierailta miehiltä, ja yleensäkki kaikilta muista kuin vain puolisoltani,
      itte ainakaa en niitä esittele muille kuin vain omalle puolisolleni,

      kaupoista etsin aina puseroita joitten kaulan aukot ovat mahdollisimman rintoja peittävät,
      tympii kaupat kun myynnistä löytyy vain s u u r i l l a kaukan aukoilla olevia vaatetusta,

      viesti vaate valmistajille,
      valmistakaa MYÖS normaalin arjen pyörittämiseen kohtuulisen pienellä kaualanaukolla varustettuja vaateita naisille,
      ei kukaan normaali nainen halua rintojaan esitellä työelämässä eikä normaalissa arki-elämässä,

      meikä tuntee vastenmielisyyttä jos vieraat miehet tuijottaa tissijäni,
      ne kuuluu vain omalle puolisolleni,

    • Anonyymi

      Miksi sitte suurin osa naisista haluaa näyttävät rinnat, ja paljon niitä myös suurennetaan.

      • Anonyymi

        12:22
        siksi kun he laluaa OMAA puolisoaan viehättää, siis OMAA seksikunppania miellyttää, tai on myös se syynä jos naisella on kaverin etsintä hakusalla, että löytäisi sen oma kaverin kun on nätit tissitki olemassa,

        ei normaali nainen halua tissejään esitellä kaikille eikä kelle satuu, se on varma,


        vain omalle puolisolle, ja mikä ihaninta syöttää OMAAA pientä vauvaa niistä tisseistä,

        joko tajuat vai
        MENIKÖ VIELÄKÄÄ PERILLE,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:22
        siksi kun he laluaa OMAA puolisoaan viehättää, siis OMAA seksikunppania miellyttää, tai on myös se syynä jos naisella on kaverin etsintä hakusalla, että löytäisi sen oma kaverin kun on nätit tissitki olemassa,

        ei normaali nainen halua tissejään esitellä kaikille eikä kelle satuu, se on varma,


        vain omalle puolisolle, ja mikä ihaninta syöttää OMAAA pientä vauvaa niistä tisseistä,

        joko tajuat vai
        MENIKÖ VIELÄKÄÄ PERILLE,,

        Tuosta voisi päätellä, että normaaleja naisia on tosi vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:22
        siksi kun he laluaa OMAA puolisoaan viehättää, siis OMAA seksikunppania miellyttää, tai on myös se syynä jos naisella on kaverin etsintä hakusalla, että löytäisi sen oma kaverin kun on nätit tissitki olemassa,

        ei normaali nainen halua tissejään esitellä kaikille eikä kelle satuu, se on varma,


        vain omalle puolisolle, ja mikä ihaninta syöttää OMAAA pientä vauvaa niistä tisseistä,

        joko tajuat vai
        MENIKÖ VIELÄKÄÄ PERILLE,,

        Tiukasti pidin vaatteet päälläni ”oman puolisoni” läsnäollessa. Ei tullut mieleenkään itseään hänelle esitellä.


    • Anonyymi

      Kyllä se vain antaa potkua siementämiseen, kun rinnat heiluvat siinä samalla, vaikka tietääkin, että ei niistä siemenistä enää mitään synny.

    • Anonyymi

      Joku kallonporaaja on heittänyt arvauksen, että kyse on alitajuisesta äidin kaipuusta.
      Vauvaikäinen ilmeskely jäänyt jotenkin sielun syövereihin?

      Ylipäätään minulle käsittämätön suomalaisen miehen naisihanne on rintava, persevä ja reitevä tyyppi!
      Tuollainen ylipainoinen ei ole koskaan kiihoittanut minua!

      • Anonyymi

        Mukavaa, kun täällä väännetään kättä rinnoista. Älkää täyttäkö 70 vuotta. Jutuista tulee niin yksipuolisia.
        No, mutta. Nuorena tyttösenä olin aika lauta. Minusta oli ihanaa kun rinnat kasvoivat lapsen syntymän jälkeen. Ymmärrän, että joillekin liian isoista rinnoista voi koitua selkäsärkyä.
        En ole ollenkaan miettinyt katselevatko miehet niitä vai ei. Ne ovat minun.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa, kun täällä väännetään kättä rinnoista. Älkää täyttäkö 70 vuotta. Jutuista tulee niin yksipuolisia.
        No, mutta. Nuorena tyttösenä olin aika lauta. Minusta oli ihanaa kun rinnat kasvoivat lapsen syntymän jälkeen. Ymmärrän, että joillekin liian isoista rinnoista voi koitua selkäsärkyä.
        En ole ollenkaan miettinyt katselevatko miehet niitä vai ei. Ne ovat minun.
        Beng

        Vaimoni oli pikamatkoja, pituushyppyä ja voimistelua harrastanut hoikka, niukkarasvainen nuori nainen ja tausta näkyi arkisessa liikkumisessakin.
        Vähän rasvaa > pienet rinnat.
        Odottaessaan ensimmäistä lastamme hän murehti etukäteen imettämisestä. Maidon riittävyydestä.
        Maito riitti. Kun toisen rinnan tulehduksen vuoksi voi imettää vain toisesta rinnasta niin sekin riitti mainoista 3850g syntymäpainoiselle ahmatille. Varmuuden vuoksi punnitsi muutaman kerran penskan ennen imetystä ja jälkeen imetyksen. Tenava oli jo useamman kuukauden ikäinen ja muutama punnitus näytti 200g:n maitoannosta.

        Kahden penskan jälkeen jäi raskauksista noin 4 jälkikiloa joissa lukemissa piti painonsa 52 vuotiseksi.


    • Anonyymi

      Rintojen väliin voi tehdä tempun, jos on alapää remontissa tai yms.

    • Anonyymi

      Naisen rinnat voivat olla hyvinkin esteettiset ja tuoda eroottista nautintoa niin naiselle kuin miehellekin. Herkimmät naiset voivat saada jopa orgasmin pelkästä rintojen ja nännien hyväilystä.

      Useimmille naisille rinnat ovat tärkeä osa naisellisuutta ja siksi osa niitä korjauttaakin kirugisesti.

      Tietty ikääntyminen ja panovoima yhdessä, sekä hormonikato tuppaavat olemaan armottomia.

      - https://fi.wikipedia.org/wiki/Rinnat

      Nänneistä on suorat hermoradat klitorikseen ja sen vuoksi pelkkä rintojen "asianmukainen huomioiminen" on useimmille naisille nautinnollista.

      - https://en.wikipedia.org/wiki/Clitoris

      Sitten anti-eroottisille henkilöille asia ei liene niin kovin relevantti ;-)

    • Mies kiinnostuu kaikesta mikä on erilaista kuin hänessä, rinnat, sääret. peppu,eleet,ääni,hiusten pyyhkäisy pois silmiltä naisellisella käden liikkeellä.

    • Anonyymi

      Naisena kerron totuuden,
      toisen naisen rinnat EI KIINOSTA PÄTKÄÄKÄÄ, hyiiiii, , sanon,


      omiani piilottelen julkisuudelta,

      ainostaan oma puoliso saa niitä ihailla,
      huomaa,,
      VAIN OMA PUOLISO,
      hän saa niitä ihailla ja hivellä jos haluaa,
      myös aikoinaan omia vauvojani imetin niistä,
      se oli ihana tunne
      kun vauva imee maitoa ja pikku kätösellä puristelee niitä,

      on erittäin vastenmielistä jos joku julkisuudessa tahallaan näyttää, roikuttaa rintojaan esm. liian suurista puseron kaulanaukosta, hyiiii, vastenmielinen näky,

      rinnat on inttiimi juttu, niitä ei näytellä julkisuudessa tahallisesti kellekkää,
      rinnat on intiimi asia, ainostaan oman perheen asia,

    • Anonyymi

      ”Tänä kesänä ei enää tarvitse tulla”
      – Asutaan täällä rannikolla, Suomen kesäkaupungissa. Joka ikinen juhannus tai muu kesätapahtuma saadaan eräs ”ystäväpariskunta” kylään. Itse kutsuvat itsensä, meille pariksi vuorokaudeksi kerrallaan täysihoitoon (ruoat, juomat yösija), kun meillä niin ihana talo ja niin ihana kaupunki... Muutoin vuoden mittaan mitään heistä ei kuulekaan eikä vastakutsua koskaan näiden monien vuosien aikana tullut. Tänä kesänä ei kyllä enää tarvitse tulla...

      • Anonyymi

        Vaikka ottaisivat rinnatkin mukaan😂


    • Anonyymi

      Nännitkö ne sen maidon sisältää? Eiköhän siihen tarvita rintarauhanen ja tiehyet?

      Miksi kaikilla nisäkkäillä on rinnat?

    • Anonyymi

      Onhan ne kivat katsella. Sellaiset mukavasti pyöreät ja sopivat. Liian isot on ei.

    • Anonyymi

      kai ne naisen rinnat kuuluu siihen samaan kiroukseen, kun ihminen Paratiisista karkotettiin.

      Vaimolle Jumala sanoi: "kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia"
      Miehelle Jumala sanoi: "otsasi hiessä, sinun tulee syömän leipäsi" 1 Moos: 3: 19

      • Anonyymi

        Jälleen kerran käy ilmi miten uskovuus on suorastaan epäterveitä ja sairaita ilmenemismuotoja aikaansaava.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1695
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1240
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      63
      988
    6. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      927
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      895
    8. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    9. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      22
      830
    10. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    Aihe