tärinää

ohjauksessa

Mistä hakea vikaa kun ohjaus täristää noin 110-140 nopeudessa vallankin kun kiihdytää / veto päällä, selvimmin tuntuu 5 vaihteella. Osittain tuntuisi tien pinta vaikuttavan mutta vaikea sanoa.. talvirenkailla en huomannut vastaavaa mutta harvemmin noita nopeuksia niillä tuli ajettua.

5

1337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkoa

auto oli Ocu 01, renkaat 195 65 nokia nre

• auto ku auto

täristi tai pikemmiinkin puistatti kiihdyttäessä 80-100 kun etu jarrut oli jumissa... no satulat purettii ja putsattiin,täristys loppui heti!

• Paljo mahollista että noi sun Nokialaiset, made in Vinku-intia, heittää sivuttain ja sitä ei saa pois edes tasapainotuksella vähän samoin kuin noi Turkkilaiset Goodyearit.

• ocu-04

No mulla on justiinsa samaa vikaa ensiasennus Goodyeareissa 195/65 R 15 taisi olla Eagle NCT tai jotain sinne päin. Tasapainotettu 2 kertaa mutta edelleen täristelee, tuntuu hieman kuin tie olisi pyykkilautaa. Epäilen ettei rengas ole täysin pyöreä. Tärinä kun on hieman erilaista verrattuna "normaaliin" epätasapainoon. Täytyypä muuten tarkistaa löytyykö made in turkey merkintä :)

• kaikilla renkailla

Eli jos renkaat sattuvat olemaan sellaiset riittävän kantikkaan muotoiset, sanotaanko niiden nyt olevan korkeaolkaiset, niin ei toimi Ocussa kunnolla vaan täristää. Eli tärinättömät jos haluat niin osta vaikka nokian NRHi:t niin ei tärise. Itsellä oli mm. Continentalin sportit, mutta eivät toimineet. Lievä tärinä ei poistu tasapainoituksella vaan vaatii todellakin sopivat cummit alle, ohjaus välittää sen verta helposti tärinät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe