https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/yksi-ylitse-euroopassa-dacia-sandero-heinakuun-myydyin-jopa-golf-jai-taakse/
VW hajoaa dacia ei-asiakas päättää
yksi-ylitse-euroopassa-dacia-sandero-heinakuun-myydyin-jopa-golf-jai-taakse
11
168
Vastaukset
- Anonyymi
Muualla käsitetään asiat oikein ,Suomessa se kuulemma on liian kallis,onkohan Suomalaisilla asennevika !!
- Anonyymi
Kyllä ihmiset on tyhmiä kun ostavat noita datsioita. Huh huh.
- Anonyymi
Dacia on siis paljon suositumpi kuin esim. Toyota.
- Anonyymi
Ei voi muuta sanoa kuin huh huh. Siis miljoona kärpästäkään ei ole väärässä. Samoin on dacian kanssa. Kuka näitä ostaa. Kertokaa mulle.
- Anonyymi
Taitaa olla ne autoilijat jotka eivät halua laittaa hirveästi autoon rahaa kiinni, mutta haluavat asiallisen uuden auton.
- Anonyymi
paras
- Anonyymi
Tai sitten ei…
- Anonyymi
Lisäksi Dacia oli kyselyssä kaikista vähitenvikoja, eli luotettavuus ihan huippu.
- Anonyymi
Dacia on paras!
- Anonyymi
eli ihmiset ostaa välimalliautoksi bensiinikäyttöisen halvan auton
vetyä odotellessa - Anonyymi
Siinähän odottelee, vedyn valmistus on niin kallista että ei yleisty ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755972Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275467Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213138- 1822598
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2552458- 202233
- 1031561
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3591452- 751333
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171226