Se oli helmikuu ja 2020, since you took your love away.. Paremman luulit saavas ja sanoit että ansaitset kultaa. Sinä ansaitset turbaan. Kuka täys järkinen thai aimo ottaa sian tällaisen hienostuneen karatemestarin tilalle kuka? Kun mä olen lopettanut sä näytät siltä kuin panda karhu olis syönyt tonnikalapitsan kedsupilla..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8024d0f5-5729-4045-ac4f-76fd35c54a8f
Siitäs sait Aimo
6
<50
Vastaukset
Kuka kääntää resujen kuitit ja litterat nyt??
- Anonyymi
Naisen pitää kestää”
Kun vihervassarit johtaa maata niin tulos on tämä. Mitä enemmän loisijoita he saavat Suomeen asumaan niin sitä enemmän heille kertyy rahaa vuokratukien kautta. Mitä enemmän loisijoita niin sitä enemmän kanttajia vihervassareille.
Esimerkisi Kojamo on täysin vihervassareiden hallussa ja vuokratuet menevät suoraan ay. liikkeiden taskuun. Kojamon tj senkun hykertelee käsiään ja puolustaa henkeen ja vereen Kojamoa. Kojamohan ei maksa vero, koska se on yleishyödyllinen toimija vuokramarkkinoilla.
Nyt paljastui kuinka Tradeka vuokraa hoitajia HUSille 400€/ päivä. Voitto menee suoraan vihervassareille. Hyvä Hutisalo!!
Tuulivoltti teki 2020 huipputuloksen 73,2 miljoonaa euroa ja voitto jaettiin Hutisalon puolison sisäpiirille. Ilmankos Hutisalo on intohimoinen tuulisähkön kannattaja.
Nainen ei aluksi uskaltanut kertoa tilanteestaan suomalaisviranomaisille.
– En tiennyt Suomen lain sisältöä, ja arabikulttuuriin kuuluu, että naisen pitää kestää kaikki, mitä mies aiheuttaa, hän kertoi.
– Hän kohteli minua samoin kuin olisimme edelleen olleet Irakissa.
Mies oli vaimostaan äärimmäisen mustasukkainen. Pahoinpitely saattoi seurata esimerkiksi tilanteesta, jossa vaimo oli tavannut muita henkilöitä vastaanottokeskuksen keittiössä.
- Anonyymi
Kalat asuu veessä
kuu ja tähdet taivaalla
Mut sensei se voi purjehtia unilaivalla
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa
se hämmästyttää kummastuttaa senssunumbaa - Anonyymi
Tuliko Karhulle palloseura ja maha?
- Anonyymi
panda karhu ei syö tonnikalapitsoja kedsupilla.....
( katsoin kooklesta)- Anonyymi
Sitten Sensei-Panda tuhisi ja puhisi
Suutahti ja nenäkarvansa pyyhkäisi
Kellohameeseensa tämän rekkamiesten
Ravintolan 2v pöytäliinoista tehtynä sitten ollen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1862668- 1201993
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611662Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791532- 1631450
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191111