Ystävälläni on kaksi kissaa ja hän käy ruokkimassa ne päivittäin. Mutta jättää muuten päivät ja yöt yksin, tätä on jatkunut useamman kuukauden. Saako kissoja pitää tällä tavalla vai onko se laitonta?
Kissat yksin useita öitä kotona
8
62
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi24:n luvalla saa pitää !
- Anonyymi
Sangen ikävää kissoille. Kuinka usein hän ruokkii kissansa? Kissat pitäisivät ruokkia vähintään kolme kertaa päivässä eikä kissaa saa paastottaa.
- Anonyymi
Joo, ja kyllä kissat vaatii muutakin kuin ruokaa useita kertoja päivässä. Aktivointia, harjailua, puhtaat vessat, seuraa. Miksi kaverisi kissat ovat heitteillä?
- Anonyymi
No vui vui, etkö osaa googlettaa onko se oikein ja laillista vai ei?
Mistä teitä trolleja oikein tulee?
Yksinäisyys?- Anonyymi
Mikä sinun ongelmasi on?
- Anonyymi
Laki on tässä sekava, mutta oikein se ei missään tapauksessa ole. Kissa vaatii huomiota ja aikaa. Ja tämä ihminen tuskin pystyy noita tarpeita täyttämään.
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa, miksi otetaan kissoja ja pidetään niitä viikonloput yksin. Kissa on helpompi hoitaa kuin koira. Se ei estä menemästä ja sen voi jättää helpommin yksin. Kissan hoitoon ei samalla tavalla kiinnitetä huomiota kuin koiran. Naapurit huomaa jos koiran jättää käyttämättä ulkona ja siihen ehkä enemmän muut ihmiset kiinnittää huomiota.
- Anonyymi
Molempia omistaneena voin todistaa ettei kissaa todellakaan ole helpompaa hoitaa kuin koiraa. Itse asiassa kissa on vaativampi lemmikki kuin koira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384770Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092454- 651578
- 581310
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101226Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34887Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41829